Ooit wel eens een film gezien met de naam resevoir dogs?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een heldMaar wat heeft hij met dit nummer te maken?
De Nederlander hier naast me, kijkt me raar aan en vraagt steeds naar Sky Radio.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik luister de Top2000 vanuit de gevangenis in Lima...
Reservoir dogs.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:14 schreef MaJo het volgende:
Dat is een heldMaar wat heeft hij met dit nummer te maken?
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:15 schreef ß het volgende:
[..]
Ooit wel eens een film gezien met de naam resevoir dogs?
Dat is AKQ!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaMaar ik onthoud niet alle nummers van elke film
quote:
On the Beach van Chris Rea is zeker ook al geweest? Of Pokerface van GaGa?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik luister de Top2000 vanuit de gevangenis in Lima...
Dat is de tekst van tong.....quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef ß het volgende:
[..]
Het is maar dat Eddy Wally een belg is ja.
En dat bij Natalie van Gilbert Becaud insturen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:15 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
De Nederlander hier naast me, kijkt me raar aan en vraagt steeds naar Sky Radio.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dat bij Natalie van Gilbert Becaud insturen..
Ik had kaarten om hem te zien maar toen was mijn paps zo ziekquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Imo niet. Ik vond zijn live optreden ook echt niet leuk....
Ik zit nu als bioloog op Antartica. En we hebben internet via de satelliet, dus daarmee kan ik toch in mijn vrije uurtjes naar de Top2000 luisteren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:15 schreef MaJo het volgende:
Je moet inderdaad een aparte locatie kiezen, dat zenden ze vast uit
Ja, dat klopt inderdaad... we hebben dus later wel een keer live gezien, viel mij in ieder geval tegen. Stef Bos vind ik daarentegen heel erg goed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had kaarten om hem te zien maar toen was mijn paps zo ziekHad de kaarten toen nog aan jullie aangeboden maar dat was geloof ik te ver weg
Ik hoop Boudewijn nog een keer live te zien
Vreemdgaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ben altijd benieuwd wat "that" in dit nummer nou is
Dat is de 64.000 dollar vraag hequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaJo het volgende:
Afwassen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaJo het volgende:
Een klein, niet overgeproduceerd nummer maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaJo het volgende:
Toch zou ik hem graag nog eens zienquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad... we hebben dus later wel een keer live gezien, viel mij in ieder geval tegen. Stef Bos vind ik daarentegen heel erg goed.
Ik onderzoek pinguïnpoep...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef Nanuq het volgende:
Ik zit nu als bioloog op Antartica. En we hebben internet via de satelliet, dus daarmee kan ik toch in mijn vrije uurtjes naar de Top2000 luisteren.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een klein, niet overgepoduceerd nummer maken.
Ja.. kan ik me wel voorstellen. Sommige artiesten moet je gewoon live gezien hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch zou ik hem graag nog eens zienStef Bos is ook tof
Ik onderzoek ijsberen. Nog geen gevonden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef Nanuq het volgende:
Ik zit nu als bioloog op Antartica. En we hebben internet via de satelliet, dus daarmee kan ik toch in mijn vrije uurtjes naar de Top2000 luisteren.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik onderzoek ijsberen. Nog geen gevonden.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik onderzoek ijsberen. Nog geen gevonden.
Hij is al redelijk op leeftijd, maar als ie een keer in het theater is zou ik zeker gaan. 2x geweest en prima bevallen. 2x ook bij Stef Bos geweest, 1x super, 1x viel tegen, maar dat lag niet aan Stef Bos. Beide prima chansonniersquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch zou ik hem graag nog eens zienStef Bos is ook tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |