Maar weten die dj's dat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeer ongeloofwaardig. Het was nooit een hit.
585 Caro emerald Back it upquote:
Misschien kun je ervan maken dat je door extreme dikte twéé vliegtuigstoelen moest betalen en het geld niet had?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn beleving bij Love will Tear us Apart. Mijn toenmalige vriendin moest toen dat een hit was voor haar werk/studie een jaar naar Amerika verhuizen. We hadden afgesproken dat ik haar daar met enige regelmaat zou bezoeken maar door een ongeluk moest mijn been geamputeerd worden en kreeg ik een houten been. Door dat been paste ik niet in een vliegtuig en liep onze relatie op de klippen.
Te ongeloofwaardig, zeker?
Onder welke steen heb jij gelegenquote:
En dat Otis Redding toen jouw plaats kreeg?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien kun je ervan maken dat je door extreme dikte twéé vliegtuigstoelen moest betalen en het geld niet had?
Good thinkingquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien kun je ervan maken dat je door extreme dikte twéé vliegtuigstoelen moest betalen en het geld niet had?
De goede smaak steenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen
Hoho, dit is Scruts verhaal, ik kom er niet in voor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dat Otis Redding toen jouw plaats kreeg?
Goeie toevoegingquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik luister ook bijna alleen 3fm en het is daar heel veel op geweest. Tot vervelens toe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef MaJo het volgende:
Ik luister alleen 3fm en daar heb ik het nooit gehoord. Verder luister ik nauwelijks radio, ik ken bandjes met name via internet en Caro Emerald check ik niet
Okquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
De goede smaak steen
Maar serieus, Rood ken ik op pas een jaar. Ik luister echt nauwelijks radio
Ik luister maar een uurtje per dag, alleen in de auto heen en terugquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister ook bijna alleen 3fm en het is daar heel veel op geweest. Tot vervelens toe.
Ow okay...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik luister maar een uurtje per dag, alleen in de auto heen en terug
Deze ken ik dan weer wel
Bat Out Of Hell staat nog hogerquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:08 schreef MaJo het volgende:
Wat staat Meat Loaf laag trouwens, had die veel hoger verwacht. Is toch wel een klassieker
Mwah, ik bedenk ineens weer een inzending van mezelf bij de Subtop 2000 (als je zeker op de radio wil komen, moet je inzenden bij de subtop2000, dat doet bijna niemand namelijk).quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn beleving bij Love will Tear us Apart. Mijn toenmalige vriendin moest toen dat een hit was voor haar werk/studie een jaar naar Amerika verhuizen. We hadden afgesproken dat ik haar daar met enige regelmaat zou bezoeken maar door een ongeluk moest mijn been geamputeerd worden en kreeg ik een houten been. Door dat been paste ik niet in een vliegtuig en liep onze relatie op de klippen.
Te ongeloofwaardig, zeker?
't Is Paradise by the dashboard light niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Apart wel, dacht dat ie vroeger wel in de top 20 stond
Was dat niet Paradise by the Dashboard Light?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Apart wel, dacht dat ie vroeger wel in de top 20 stond
quote:
Ik vind het niet mooi, maar wel te lang duren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is wel mooi maar het gáát maar door...
En het is maar traaaag....quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is wel mooi maar het gáát maar door...
Ja Scrut, misschien moet je een krankzinnig happy end bedenken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mwah, ik bedenk ineens weer een inzending van mezelf bij de Subtop 2000 (als je zeker op de radio wil komen, moet je inzenden bij de subtop2000, dat doet bijna niemand namelijk).
Ging over I go to Rio van Peter Allen. Hoe was het ook weer? Ik geloof iets van: "Dit nummer doet me terugdenken aan een vakantie in 1991. Ik zou samen met een vriend op vakantie gaan naar Rio de Janeiro. Een week voor vertrek brak die vriend echter zijn been. Na lang dubben besloot ik toch maar alleen te gaan. In het vliegtuig kwam er naast me een meisje te zitten, We raakten aan de praat en trokken tijdens de vakantie veel met elkaar op. Inmiddels zijn we 10 jaar getrouwd."
Vooral die uitsmijters als 'nu zijn we..' doen het goed
Gut ja ik ben gewoon in de warquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
't Is Paradise by the dashboard light niet.
Like your stylequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah, ik bedenk ineens weer een inzending van mezelf bij de Subtop 2000 (als je zeker op de radio wil komen, moet je inzenden bij de subtop2000, dat doet bijna niemand namelijk).
Ging over I go to Rio van Peter Allen. Hoe was het ook weer? Ik geloof iets van: "Dit nummer doet me terugdenken aan een vakantie in 1991. Ik zou samen met een vriend op vakantie gaan naar Rio de Janeiro. Een week voor vertrek brak die vriend echter zijn been. Na lang dubben besloot ik toch maar alleen te gaan. In het vliegtuig kwam er naast me een meisje te zitten, We raakten aan de praat en trokken tijdens de vakantie veel met elkaar op. Inmiddels zijn we 10 jaar getrouwd."
Vooral die uitsmijters als 'nu zijn we..' doen het goed
Die bedoelde ik dus jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef On het volgende:
[..]
Was dat niet Paradise by the Dashboard Light?
Ik luister de Top2000 vanuit de gevangenis in Lima...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef Flitspaal het volgende:
Ook sturen de mensen steeds in dat ze vanaf diverse vakantie adressen luisteren, het is de Andre Kuijpers niet te overtreffen is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |