Geniale timingquote:
Je post gewoon bovengemiddeld veel.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geniale timing
Deze Eagles is een beetje
Mwah, valt mee. Rest van 't jaar ben ik beroepslurkerquote:Op donderdag 29 december 2011 18:20 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Je post gewoon bovengemiddeld veel.
werkelijk? Ik kan me ook wel een reeks tot 70 herinneren. Of was dat een andere reeks??quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef jrk1990 het volgende:
We zijn wel lekker bezig hier, topic 44 alweer, vorig jaar kwamen we 'slechts' tot 47
Ik vind Moonlight Shadow van Oldfield wel leuk, alleen valt het in het niet bij zijn andere werken.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef Tijn het volgende:
Sowieso een goed uurtje, dit. Phil Collins, The Eagles, Steppenwolf, Yes, Queen, Janis Joplin, Toto, Mike Oldfield... allemaal helden
Ik heb tussen 2 januari en 24 december 4 posts in MUZ,quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Rest van 't jaar ben ik beroepslurker
Morgen Tubular Bells hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind Moonlight Shadow van Oldfield wel leuk, alleen valt het in het niet bij zijn andere werken.
Maarja, die zijn gemiddeld 15 minuten en instrumentaal, dus die zullen niet zo snel in de Top 2000 komen...
misschien jaar ervoor, maar kijk de topic reeksen er maar op naquote:Op donderdag 29 december 2011 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werkelijk? Ik kan me ook wel een reeks tot 70 herinneren. Of was dat een andere reeks??
volgens mij idd ook rond de 70 vorig jaarquote:Op donderdag 29 december 2011 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werkelijk? Ik kan me ook wel een reeks tot 70 herinneren. Of was dat een andere reeks??
quote:
Vast niet de 30-minuten versie..quote:Op donderdag 29 december 2011 18:23 schreef Tijn het volgende:
Morgen Tubular Bells hoor.
Maar ik vind zijn popliedjes ook best te pruimen.
Weer dat orgel he. Net als bij The Doors.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is het orgel wat dit nummer zo dik maakt.
Maar dan ehm andersquote:Op donderdag 29 december 2011 18:25 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Weer dat orgel he. Net als bij The Doors.
dju wat weinigquote:Op donderdag 29 december 2011 18:24 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig jaar zijn we tot topic 47 gekomen
Dat was dan in 2009??quote:Op donderdag 29 december 2011 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij idd ook rond de 70 vorig jaar
Toen werd er misschien niet zoveel over OMO en Dru gepraat.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:24 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig jaar zijn we tot topic 47 gekomen
En Adele en Lady Gagaquote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toen werd er misschien niet zoveel over OMO en Dru gepraat.
En Jan Smitquote:
neh ik heb het nagezoekt... ze hebben gelijk........quote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook van op. Is het geen 74?
Post zelfs zo weinig in het jaar dat het nog in m'n postgeschiedenis staatquote:Op donderdag 29 december 2011 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh ik heb het nagezoekt... ze hebben gelijk........
En Michael Bub...quote:
Ik heb het ooit wel eens gehoord, volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Is er iemand hier die het WEL kent? Of je het nou leuk vindt of niet?
Jep van viva la vida, maar ja als alleen dat ene kutnummer gedraaid wordtquote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Ja, ik heb het ook nagezocht...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh ik heb het nagezoekt... ze hebben gelijk........
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Post zelfs zo weinig in het jaar dat het nog in m'n postgeschiedenis staat
Ik ken dit wel al een paar jaar zelfsquote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
ja en veel dubbel ookquote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook nagezocht...In mijn beleving waren het er veel meer. Ook omdat toen veel meer songteksten/plaatsjes werden geplaatst.
quote:
Ik ken het wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
daar ga ik niet bij zijn dit jaar... oudjaarsavond lekker bij lief huiselijk burgerlijk op de bankquote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]We gaan erop vooruit. Met beetje geluk de 50
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef Jane het volgende:
Mag ik concluderen dat de Coldplay-fanclub aan het werk is geweest dan?
Dat zit er wel een beetje in inderdaad... ben benieuwd. Maar het belangrijkste is de gezelligheid hier.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]We gaan erop vooruit. Met beetje geluk de 50
neh daar bemoei ik me niet meequote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien bedoelen jullie Serious Request?
Ik waarschijnlijk ook niet. Oudejaarsavond vieren in de Eftelingquote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ga ik niet bij zijn dit jaar... oudjaarsavond lekker bij lief huiselijk burgerlijk op de bank
Dat zou ook kunnen inderdaad...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien bedoelen jullie Serious Request?
smakelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zit er wel een beetje in inderdaad... ben benieuwd. Maar het belangrijkste is de gezelligheid hier.
[ afbeelding ]
En nu gaan we eten.![]()
joepiequote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zit er wel een beetje in inderdaad... ben benieuwd. Maar het belangrijkste is de gezelligheid hier.
[ afbeelding ]
En nu gaan we eten.![]()
Eetse Diaan en familiequote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu gaan we eten.![]()
ook leuk.... op de kanarische eilanden raad ik je niet aan.... voelt vreemd om in je korte broek op balkon te staan vuurwerk kijken...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet. Oudejaarsavond vieren in de Efteling
Gezellig hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu gaan we eten.![]()
Haha, wie weet volgend jaar. Denk niet dat ik er dan bij ben hier. Examenjaar enzo..quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook leuk.... op de kanarische eilanden raad ik je niet aan.... voelt vreemd om in je korte broek op balkon te staan vuurwerk kijken...
Ik denk 't, ja. Of van die mensen die denken "Oh is Coldplay, die hebben ook dat ene nummer gemaakt. Nou dan ga ik hier ook gewoon op stemmen." Of zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef Jane het volgende:
Mag ik concluderen dat de Coldplay-fanclub aan het werk is geweest dan?
Agenten die je rolletje komen vervangen?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef Flitspaal het volgende:
Oudejaarsavond schijn ik vrienden te hebben.
snel via de smartphone posten, ik doe niet andersquote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef Flitspaal het volgende:
Oudejaarsavond schijn ik vrienden te hebben.
Leuk juist, oudejaarsavond met iedereen op straatquote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook leuk.... op de kanarische eilanden raad ik je niet aan.... voelt vreemd om in je korte broek op balkon te staan vuurwerk kijken...
Maar die mensen luisteren geen radio.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:35 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
snel via de smartphone posten, ik doe niet anders
Inwendig onderzoek - gevoel.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Agenten die je rolletje komen vervangen?
Was ooit met oud en nieuw in Spanje, NIEMAND ging de straat op en er was GEEN vuurwerk. Wat een deceptie was datquote:Op donderdag 29 december 2011 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk juist, oudejaarsavond met iedereen op straat
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoi.
Vandaag hoorde ik Alexis Jordan en Laura van Jan Smit.
Gisteren hoorde ik Waterloo Sunset
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoi.
In Melbourne in elk geval wel hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was ooit met oud en nieuw in Spanje, NIEMAND ging de straat op en er was GEEN vuurwerk. Wat een deceptie was dat
Ook in Australie was er geen vuurwerk
Damn Alexis Jordan helemaal gemistquote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoi.
op gran canaria hadden ze georganiseerd vuurwerk op een lege verlaten plek waar je vanaf de hotels naar kon kijken.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was ooit met oud en nieuw in Spanje, NIEMAND ging de straat op en er was GEEN vuurwerk. Wat een deceptie was dat
quote:Ook in Australie was er geen vuurwerk
Dat was in Melbournequote:Op donderdag 29 december 2011 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Melbourne in elk geval wel hoor
En nog heerlijk weer ook
Heyquote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoi.
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:39 schreef tommieboy1986 het volgende:
Kan niet wachten op nummer 655 laura jansen, fantastisch nummer en fantastische stem
Grapje?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:39 schreef tommieboy1986 het volgende:
Kan niet wachten op nummer 655 laura jansen, fantastisch nummer en fantastische stem
Conclusie: gisteren was een betere dag dan vandaagquote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoi.
Ik moet wel zeggen dat het qua vuurwerk in Nederland beter is. In Australië was het alleen georganiseerd vuurwerk, en verboden zelf iets af te steken.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was in MelbourneToen geen vuurwerk
Meisjequote:
Kan ook niet wachten tot het afgelopen isquote:Op donderdag 29 december 2011 18:39 schreef tommieboy1986 het volgende:
En je mocht niet met drank de straat opquote:Op donderdag 29 december 2011 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het qua vuurwerk in Nederland beter is. In Australië was het alleen georganiseerd vuurwerk, en verboden zelf iets af te steken.
Johquote:Op donderdag 29 december 2011 18:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
MeisjeIemand zei dat het een a-typisch nummer was voor Queen en dat vond ik ook wel
haha iddquote:Op donderdag 29 december 2011 18:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zegt die gozer nu dat ze m helemaal hebben gedraaid?
Wel grappig, want het heeft nog wel steeds zo'n randjequote:Op donderdag 29 december 2011 18:42 schreef Flitspaal het volgende:
Verademing zo zonder de stem van FM.
Nou..over het algemeen hoorde ik vandaag wel betere nummers dan gisteren.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Conclusie: gisteren was een betere dag dan vandaag
Ik vind het echt een zeikerig kweelnummer. Geef mij het origineel maarquote:Op donderdag 29 december 2011 18:42 schreef tommieboy1986 het volgende:
[..]
nee, vind het gewoon mooi, kan er ook niks aan doen
Randje vet?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wel grappig, want het heeft nog wel steeds zo'n randje
Moet je het album maar eens checkenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:42 schreef Eska het volgende:
Ik vind het lekker (ook al hoor je er feitelijk vrij weinig 'Queen' in terug)
Soort van Freddie-randje. Niet echt vet of zoquote:
Ik heb vandaag 3x Yes en 2x ELP gehoord. Beetje progrock-dag vandaag?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou..over het algemeen hoorde ik vandaag wel betere nummers dan gisteren.
Maar volgens mij is dat vanavond weer over als ik het gisteren zo bekeek.
Niet zo gek aangezien hij meezingt in de koortjesquote:Op donderdag 29 december 2011 18:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wel grappig, want het heeft nog wel steeds zo'n randje
Idd die had er eigenlijk ook in moeten staanquote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef NCIS het volgende:
Prophet Song is ook zo'n geweldig nummer van A Night at the opera. Duurt ook maar 8m55...
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het echt een zeikerig kweelnummer. Geef mij het origineel maarStaat KoL er eigenlijk in?
Prophet Songquote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef NCIS het volgende:
Prophet Song is ook zo'n geweldig nummer van A Night at the opera. Duurt ook maar 8m55...
Wat schaft de pot?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit hier met het bord avondeten op schoot
ja klopt, die hele plaat kan ik wel erg waarderen, behalve Bohemian Rhapsody, die is gewoon kapot gedraaid voor mij...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef NCIS het volgende:
Dat is wel een stuk beter dan deze, maar 229e is ook wel overdreven hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:45 schreef Olga het volgende:
[..]229 Kings of Leon Use somebody 31 December 03:00 - 04:00 uur
Mooi nummer, maar inderdaad kapotgedraaidquote:Op donderdag 29 december 2011 18:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt, die hele plaat kan ik wel erg waarderen, behalve Bohemian Rhapsody, die is gewoon kapot gedraaid voor mij...
Klopt maar het gaat mij erom dat het hoger staat dan dit. Daarom mijn blijdschapquote:Op donderdag 29 december 2011 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk beter dan deze, maar 229e is ook wel overdreven hoor.
Dat is ook gewoon een mindere plaat van KoL...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoort beide niet in de lijstquote:Op donderdag 29 december 2011 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
KoL is gewoon een mindere bandquote:Op donderdag 29 december 2011 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een mindere plaat van KoL...
ja volgens mij wel, ga het opzoekenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het echt een zeikerig kweelnummer. Geef mij het origineel maarStaat KoL er eigenlijk in?
Ik ken 't.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Moet je het album maar eens checken
Mooiquote:
Beter dan Jan Smitquote:
De garage?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
k moest laatst bellen met een of andere instantie, hadden ze serieus dit als wachtmuziekje..
Straks één van de beste van de Stones, eind vd avond Talk Talk en London Calling, maar verder houdt het een eind op....quote:Op donderdag 29 december 2011 18:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had gelijk, vanavond hoef ik niet te luiseren..
Denk ik ookquote:
Haha gelukkigquote:Op donderdag 29 december 2011 18:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
die heb ik dan gelukkig ook gemist
Nee Reo Speedwagonquote:Op donderdag 29 december 2011 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ne, Foreigner. Of was het Journey?
Ja en ik hoorde Lady Gaga er ook al in langskomen vanmiddag, weer een plaats bezet die anders door een goed nummer gevuld zou kunnen zijnquote:
Nee iets lokaals, weet t niet meer. T was iig ontzettend cliche.quote:
Bon Jovi? Of Brian Adams?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, Foreigner. Of was het Journey?
Stiekem wel jaquote:
Okee, had wel goed gepast in Vice City hahaquote:
Wat een artiestenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:53 schreef Wilskracht het volgende:
Wel blijven luisteren vanavond deze topartiesten komen nog.
Glennis Grace
Jan Smit
Marco Borsato
De Dijk
3JS
en Frans Halsema samen met Jenny Arean
quote:
jemigquote:Op donderdag 29 december 2011 18:53 schreef Wilskracht het volgende:
Glennis Grace
Jan Smit
Marco Borsato
De Dijk
3JS
Glennis Grace vanwege die cover van dit jaar in de lijst?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:53 schreef Wilskracht het volgende:
Glennis Grace
Jan Smit
Marco Borsato
De Dijk
3JS
Hee, vluchten kan niet meer is niet te vergelijken met die anderen, ja?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:53 schreef Wilskracht het volgende:
Glennis Grace
Jan Smit
Marco Borsato
De Dijk
3JS
Die staan overdadig vaak in de top 20 ofzo (lijkt Adele wel)quote:Op donderdag 29 december 2011 18:53 schreef cafca het volgende:
Het viel me trouwens vandaag op dat ik deze top 2000 nog niks van Pink Floyd gehoord heb.......
Wish you were here is anders wel een wereldplaatquote:Op donderdag 29 december 2011 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die staan overdadig vaak in de top 20 ofzo (lijkt Adele wel)
641 Glennis Grace Afscheid 29 December 19:00 - 20:00 uurquote:Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Glennis Grace vanwege die cover van dit jaar in de lijst?
Je kan adele in PF toch niet met elkaar vergelijken.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die staan overdadig vaak in de top 20 ofzo (lijkt Adele wel)
Iddquote:Op donderdag 29 december 2011 18:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Wish you were here is anders wel een wereldplaat
Er zijn al wel een paar nummers van ze geweest, zoals Echoes, rond een uur of 3 's nachts.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:53 schreef cafca het volgende:
Het viel me trouwens vandaag op dat ik deze top 2000 nog niks van Pink Floyd gehoord heb.......
Glennis Grace vind ik beter maar dat komt omdat ik vluchten kan niet meer al 100xgehoord hebt.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee, vluchten kan niet meer is niet te vergelijken met die anderen, ja?
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:56 schreef LDS het volgende:
[..]
641 Glennis Grace Afscheid 29 December 19:00 - 20:00 uur![]()
omfgquote:Op donderdag 29 december 2011 18:56 schreef LDS het volgende:
[..]
641 Glennis Grace Afscheid 29 December 19:00 - 20:00 uur![]()
Ja, ik zie het net. En Arnold Layne en Echoes, die ze vast niet helemaal gedraaid hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:56 schreef FritsFlits het volgende:
Dat nummer met Emily van Pink Floyd is al geweest
dan zal de top2000 in de psychiatrische inrichtingen wel even op mute gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Wow, volgend uur Borsato, 3J's en Klennis Krees achter elkaar
Wordt een topuurtjequote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze willen ons dood hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Goede zaakquote:Op donderdag 29 december 2011 18:45 schreef Olga het volgende:
[..]229 Kings of Leon Use somebody 31 December 03:00 - 04:00 uur
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:01 schreef Olga het volgende:
Ik kan candle in the wind gewoon echt niet meer horen. Na de dood van Diana werd je echt doodgegooid met dat nummer.
Omdat Metallica komt?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat de kijkcijfers van A gogo vandaag ineens in de hoogte schieten..
Zo leer ik ook eens watquote:Op donderdag 29 december 2011 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Clapton heeft z'n halve repertoire van JJ Cale gejat.
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 29 december 2011 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
Ben bezig mijn 6600 Nederlandstalige mp3 bestanden om een mp3 tag aan te brengen.
Daarna wordt het tijd om daar de beste 1000 Nederlandstalige liedjes uit te kiezen.
Omdat jullie zo van Nederlandse muziek houdenquote:
ja mooi nummerquote:Op donderdag 29 december 2011 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen bij de begrafenis van Diana was het uiteraard prachtig en passend
Niet door mijquote:
Toen wel idd. Verder is het een vreselijk zeurrnummer.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen bij de begrafenis van Diana was het uiteraard prachtig en passend
Ja, in zo'n context dat ik me dat heel goed voorstellen....quote:Op donderdag 29 december 2011 19:12 schreef cafca het volgende:
Ik heb de originele versie van dit nummer dit jaar op een crematie gehoord, onder een fotopresentatie van de overledene......toen kwam die wel ff binnen.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 19:11 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Omdat jullie zo van Nederlandse muziek houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |