Geniale timingquote:
Je post gewoon bovengemiddeld veel.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geniale timing
Deze Eagles is een beetje
Mwah, valt mee. Rest van 't jaar ben ik beroepslurkerquote:Op donderdag 29 december 2011 18:20 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Je post gewoon bovengemiddeld veel.
werkelijk? Ik kan me ook wel een reeks tot 70 herinneren. Of was dat een andere reeks??quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef jrk1990 het volgende:
We zijn wel lekker bezig hier, topic 44 alweer, vorig jaar kwamen we 'slechts' tot 47
Ik vind Moonlight Shadow van Oldfield wel leuk, alleen valt het in het niet bij zijn andere werken.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef Tijn het volgende:
Sowieso een goed uurtje, dit. Phil Collins, The Eagles, Steppenwolf, Yes, Queen, Janis Joplin, Toto, Mike Oldfield... allemaal helden
Ik heb tussen 2 januari en 24 december 4 posts in MUZ,quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Rest van 't jaar ben ik beroepslurker
Morgen Tubular Bells hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind Moonlight Shadow van Oldfield wel leuk, alleen valt het in het niet bij zijn andere werken.
Maarja, die zijn gemiddeld 15 minuten en instrumentaal, dus die zullen niet zo snel in de Top 2000 komen...
misschien jaar ervoor, maar kijk de topic reeksen er maar op naquote:Op donderdag 29 december 2011 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werkelijk? Ik kan me ook wel een reeks tot 70 herinneren. Of was dat een andere reeks??
volgens mij idd ook rond de 70 vorig jaarquote:Op donderdag 29 december 2011 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werkelijk? Ik kan me ook wel een reeks tot 70 herinneren. Of was dat een andere reeks??
quote:
Vast niet de 30-minuten versie..quote:Op donderdag 29 december 2011 18:23 schreef Tijn het volgende:
Morgen Tubular Bells hoor.
Maar ik vind zijn popliedjes ook best te pruimen.
Weer dat orgel he. Net als bij The Doors.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is het orgel wat dit nummer zo dik maakt.
Maar dan ehm andersquote:Op donderdag 29 december 2011 18:25 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Weer dat orgel he. Net als bij The Doors.
dju wat weinigquote:Op donderdag 29 december 2011 18:24 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig jaar zijn we tot topic 47 gekomen
Dat was dan in 2009??quote:Op donderdag 29 december 2011 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij idd ook rond de 70 vorig jaar
Toen werd er misschien niet zoveel over OMO en Dru gepraat.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:24 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig jaar zijn we tot topic 47 gekomen
En Adele en Lady Gagaquote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toen werd er misschien niet zoveel over OMO en Dru gepraat.
En Jan Smitquote:
neh ik heb het nagezoekt... ze hebben gelijk........quote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook van op. Is het geen 74?
Post zelfs zo weinig in het jaar dat het nog in m'n postgeschiedenis staatquote:Op donderdag 29 december 2011 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh ik heb het nagezoekt... ze hebben gelijk........
En Michael Bub...quote:
Ik heb het ooit wel eens gehoord, volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Is er iemand hier die het WEL kent? Of je het nou leuk vindt of niet?
Jep van viva la vida, maar ja als alleen dat ene kutnummer gedraaid wordtquote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
Ja, ik heb het ook nagezocht...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh ik heb het nagezoekt... ze hebben gelijk........
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Post zelfs zo weinig in het jaar dat het nog in m'n postgeschiedenis staat
Ik ken dit wel al een paar jaar zelfsquote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
ja en veel dubbel ookquote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook nagezocht...In mijn beleving waren het er veel meer. Ook omdat toen veel meer songteksten/plaatsjes werden geplaatst.
quote:
Ik ken het wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
daar ga ik niet bij zijn dit jaar... oudjaarsavond lekker bij lief huiselijk burgerlijk op de bankquote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]We gaan erop vooruit. Met beetje geluk de 50
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef Jane het volgende:
Mag ik concluderen dat de Coldplay-fanclub aan het werk is geweest dan?
Dat zit er wel een beetje in inderdaad... ben benieuwd. Maar het belangrijkste is de gezelligheid hier.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]We gaan erop vooruit. Met beetje geluk de 50
neh daar bemoei ik me niet meequote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien bedoelen jullie Serious Request?
Ik waarschijnlijk ook niet. Oudejaarsavond vieren in de Eftelingquote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ga ik niet bij zijn dit jaar... oudjaarsavond lekker bij lief huiselijk burgerlijk op de bank
Dat zou ook kunnen inderdaad...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien bedoelen jullie Serious Request?
smakelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zit er wel een beetje in inderdaad... ben benieuwd. Maar het belangrijkste is de gezelligheid hier.
[ afbeelding ]
En nu gaan we eten.![]()
joepiequote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zit er wel een beetje in inderdaad... ben benieuwd. Maar het belangrijkste is de gezelligheid hier.
[ afbeelding ]
En nu gaan we eten.![]()
Eetse Diaan en familiequote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu gaan we eten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |