Jurkjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er in die pakjes zit
Die doorgerookte koppen hoef ik niet halfnaakt te zien. Dank.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef JackHerrer het volgende:
Hopelijk kijken alle kampers in Nederland dit programma ook, dan kunnen wij dit binnenkort ook live aanschouwen.
D'r kwam toch ook een NL versie?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef JackHerrer het volgende:
Hopelijk kijken alle kampers in Nederland dit programma ook, dan kunnen wij dit binnenkort ook live aanschouwen.
Ja, over pimpvelgen en gouden tanden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r kwam toch ook een NL versie?
Over hoeren gesproken, weer die yolanthe-reclamequote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zijn hoeren die decenter uitzien dan deze creaties...
Decenterquote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zijn hoeren die decenter uitzien dan deze creaties...
Het is wel heel "toevallig" dat die reclame ineens weer komtquote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over hoeren gesproken, weer die yolanthe-reclame
Lijkt me een hele belevenisquote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou best een middag tegenover een kerk gaan staan om dit eens van dichtbij te bekijken
in de communietijd rond vinkenslag gaan hangen dus,quote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou best een middag tegenover een kerk gaan staan om dit eens van dichtbij te bekijken
Ik zou het bescheurenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef Sjeen het volgende:
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef Sjeen het volgende:
En dan cijfers geven voor ordinairheidquote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef Sjeen het volgende:
Ik denk niet dat het er hier zo aan toe gaatquote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
in de communietijd rond vinkenslag gaan hangen dus,
Moet je alleen oppassen dat je geen mes tussen je ribben krijgtquote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het bescheurengruwelijk, erger dan een livetopic in TAL
Even uitzoeken welke kerk, kan ik op de fiets doen. Welk een pakje zakdoekjes meenemen dan...quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
in de communietijd rond vinkenslag gaan hangen dus,
harnas aan. Of zo'n jurk, maar dat is hetzelfde. Daar komt geen kettingzaag doorheenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Moet je alleen oppassen dat je geen mes tussen je ribben krijgt
Ga je mee?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan cijfers geven voor ordinairheid.
10... 10.... 10.... 9,5... 10...
Ja, maximaal twee generaties terugrekenen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef roos85 het volgende:
Maar stiekem zijn ze toch allemaal familie van elkaar?..
Veelal welquote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef roos85 het volgende:
Allemaal inteelt ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef roos85 het volgende:
Haha!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:27 schreef JackHerrer het volgende:
Trainspotting t-shirtChoose life.
Een pickup was handiger geweestquote:
Ohhhhhhh, het is weer een van hun geweldige gebruiken...quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef Karina het volgende:
Verrassing, de bruidegom is weer te laat.
Dat pik je toch niet als aanstaande echtgenote...quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Tinos85 het volgende:
Bruidegom durft alleen lam te trouwen.
Jawel, want het is traditiequote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat pik je toch niet als aanstaande echtgenote...
Ze moet wel he?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Sosha het volgende:
[..]
het is traditie! Waarschijnlijk is het nog erger als hij zich niet eerst lam zuipt. Dan is hij geen echte man/traveller of zoiets denk ik...quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet pikken. Maar zij weten natuurlijk niet beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ze zou maar moeten plassenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef iBenny het volgende:
Hoe lang zullen ze er over hebben gedaan haar eruit te halen?
Onder die jurk past wel een katheter, of welja, een poquote:
Je weet nu wel dat een van de jurken uit NL komt. Dus als je ooit gaat trouwen hoef je niet naar Engeland toe om je droom uit te laten komen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef Sosha het volgende:
En toch he... En toch... Zo'n prinsessenjurk met allemaal onderrokken, het lijkt mij ook wel wat. Alleen dan geen 20. 5 ofzo is genoeg
Fijn hequote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je weet nu wel dat een van de jurken uit NL komt. Dus als je ooit gaat trouwen hoef je niet naar Engeland toe om je droom uit te laten komen.
Volgens mij een geheel japans toilet met spoelsysteem.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef Sosha het volgende:
[..]
Onder die jurk past wel een katheter, of welja, een po
Wacht, nee, ze hadden het net toch over luiers?
Ja, mogen wij dan mee om jurken te komen kijken?quote:
Ja vind ik ook. En zo te zien houden zij ook echt van elkaarquote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Sosha het volgende:
Toch vind ik Paddy en zijn vrouw wel een sympathiek stel. Maar zij is ook niet zo vreselijk onderdanig. Fijn om te zien
Ik bel RTL4 wel even of ik in de show van Antje magquote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, mogen wij dan mee om jurken te komen kijken?
Ook in zo'n pakje?quote:
Ik vond het tof dat je erbij wasquote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, de dosis Traveler voor deze maand weer gehad. ibuprufen in en naar bed. Speciaal voro dit lang opgebleven
Voor deze maand?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, de dosis Traveler voor deze maand weer gehad. ibuprufen in en naar bed. Speciaal voro dit lang opgebleven
Omdat het altijd zo erg isquote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Ik vond er weinig kerst aan eigenlijk
Nieuwjaarsspecial.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef Sosha het volgende:
[..]
Voor deze maand?
Jij voorziet een volgende special?
En beterschap!
Ik had willen zien wat die kinderen kregenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat het altijd zo erg is
Pheentje beterschap
Geen idee, ik roep zomaar wat.quote:
quote:Series 4/5
A fourth/fifth series is in the making and should air in mid 2012.
Eerst de Nederlandse versiequote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
November/december in Nederland dan?
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Sosha het volgende:
Ja, voor mijn gevoel was het nog helemaal niet af...
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef Sosha het volgende:
Nog even nagenieten dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was erg iddquote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef Sosha het volgende:
Nog even nagenieten dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man man man.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef Sosha het volgende:
Nog even nagenieten dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:53 schreef Karina het volgende:
Wat jammer nou, ik hoopte op een nieuwe reeks
TOCH nieuwe? Ik dacht dat het herhalingen waren, zou mooi zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
Verdiende kick!
Ik zag net een promo voorbij komen op tv met daarin het nieuws dat vanaf vrijdagavond weer nieuwe afleveringen op RTL4 uitgezonden gaan worden!
Dan hebben ze wel verdomd oude beelden gebruiktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
Verdiende kick!
Ik zag net een promo voorbij komen op tv met daarin het nieuws dat vanaf vrijdagavond weer nieuwe afleveringen op RTL4 uitgezonden gaan worden!
Ik durf het me niet voor te stellenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Elvi het volgende:
Ik hoop niet dat er een Nederlandse versie komt... Nederlanders verpesten het altijd weer
Volgens mij komt barbie's bruiloft aardig in de buurt...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Elvi het volgende:
Ik hoop niet dat er een Nederlandse versie komt... Nederlanders verpesten het altijd weer
Het zal sowieso niet zo overdreven zijn als de Engelse versie, alleen die jurken al, die heb ik hier echt nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Elvi het volgende:
Klein beetje wel jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij komt barbie's bruiloft aardig in de buurt...
Ja, het is toch geen herhaling ofzo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef Pheno het volgende:
Voor het eerst een kijkje? Stomme gast, we know everything!
quote:
quote:
Is de paus katholiek?quote:
Dit is leeeeuuuukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
waar zit ik in godsnaam naar te kijken
doet me denken aan toddlers & tiara's.
Top-tv!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
waar zit ik in godsnaam naar te kijken
doet me denken aan toddlers & tiara's.
Is she prepared?quote:
Mijn nichtje deed ook communie, alleen voor de cadeautjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef kwiwi het volgende:
Dit is een communie?! omg ik vind het nu al leuk![]()
En met 9 al ja, staat er leuk zo'n bordje dat je tien of ouder moet zijnquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mijn nichtje deed ook communie, alleen voor de cadeautjes.
Wel eerst laten drogen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
Geeft dat niet af dan? Op die witte jurk?
Ze gelooft dat ze door er lekker hoerig uit te zien een nette vent aan de haak kan slaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even ik snap het niet... Ze zijn dus heel gelovig, maar waarom staat die ene dan net d'r tieten te showen in dat te kleine badpakje? O
+1quote:
Ze zijn katholiek he, dan mag dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even ik snap het niet... Ze zijn dus heel gelovig, maar waarom staat die ene dan net d'r tieten te showen in dat te kleine badpakje? O
Geel is niet hip.quote:
Om er mooi uit te zien voor God. Die is wel wat gewend, schijntquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even ik snap het niet... Ze zijn dus heel gelovig, maar waarom staat die ene dan net d'r tieten te showen in dat te kleine badpakje?
Omdat het katholieken zijn en geen protestanten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even ik snap het niet... Ze zijn dus heel gelovig, maar waarom staat die ene dan net d'r tieten te showen in dat te kleine badpakje?
Ja dat versta ik dus ook de hele tijd...quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef tralalala het volgende:
Nederlandse vrouwen moeten zichzelf wat meer respecteren vind ik.
Nee, wel hoger.quote:
Zal niets legaals zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Hoe komen die mensen aan zoveel geld? Of is dit een hele domme vraag
Heel legaal is het meestal niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Nope. Geen idee, dat willen ze niet zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Nuff said dus inderdaad..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Geen idee, dat willen ze niet zeggen
Niet? Mijn wereldbeeldquote:
Ze hebben geen hypotheek. En de mannen werken zodra dat kan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde net hetzelfde typen ja... ik heb ooit eens tussen de Mormonen gezeten... da's ook allemaal familiequote:
OMGquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef Pheno het volgende:
OMG. Ananas en palmboom. OMG. Had ik al OMG gezegd?
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef kwiwi het volgende:
"Mijn man verdient goed, daarom kan ik me kleden als een ananas"
Wat een logica
Whahahahaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef kwiwi het volgende:
"Mijn man verdient goed, daarom kan ik me kleden als een ananas"
Wat een logica
Ik geef ze geen ongelijk daarin.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
De naaisters lachen zich dood en verdienen als gekken aan die lelijke jurken.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef Karina het volgende:
De naaisters lachen zich dood en verdienen als gekken aan die lelijke jurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |