Top-tv!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
waar zit ik in godsnaam naar te kijken
doet me denken aan toddlers & tiara's.
Is she prepared?quote:
Mijn nichtje deed ook communie, alleen voor de cadeautjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef kwiwi het volgende:
Dit is een communie?! omg ik vind het nu al leuk![]()
En met 9 al ja, staat er leuk zo'n bordje dat je tien of ouder moet zijnquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mijn nichtje deed ook communie, alleen voor de cadeautjes.
Wel eerst laten drogen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
Geeft dat niet af dan? Op die witte jurk?
Ze gelooft dat ze door er lekker hoerig uit te zien een nette vent aan de haak kan slaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even ik snap het niet... Ze zijn dus heel gelovig, maar waarom staat die ene dan net d'r tieten te showen in dat te kleine badpakje? O
+1quote:
Ze zijn katholiek he, dan mag dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even ik snap het niet... Ze zijn dus heel gelovig, maar waarom staat die ene dan net d'r tieten te showen in dat te kleine badpakje? O
Geel is niet hip.quote:
Om er mooi uit te zien voor God. Die is wel wat gewend, schijntquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even ik snap het niet... Ze zijn dus heel gelovig, maar waarom staat die ene dan net d'r tieten te showen in dat te kleine badpakje?
Omdat het katholieken zijn en geen protestanten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
Wacht even ik snap het niet... Ze zijn dus heel gelovig, maar waarom staat die ene dan net d'r tieten te showen in dat te kleine badpakje?
Ja dat versta ik dus ook de hele tijd...quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef tralalala het volgende:
Nederlandse vrouwen moeten zichzelf wat meer respecteren vind ik.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef tralalala het volgende:
Nederlandse vrouwen moeten zichzelf wat meer respecteren vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |