quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Sosha het volgende:
Ja, voor mijn gevoel was het nog helemaal niet af...
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef Sosha het volgende:
Nog even nagenieten dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was erg iddquote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef Sosha het volgende:
Nog even nagenieten dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man man man.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef Sosha het volgende:
Nog even nagenieten dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:53 schreef Karina het volgende:
Wat jammer nou, ik hoopte op een nieuwe reeks
TOCH nieuwe? Ik dacht dat het herhalingen waren, zou mooi zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
Verdiende kick!
Ik zag net een promo voorbij komen op tv met daarin het nieuws dat vanaf vrijdagavond weer nieuwe afleveringen op RTL4 uitgezonden gaan worden!
Dan hebben ze wel verdomd oude beelden gebruiktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
Verdiende kick!
Ik zag net een promo voorbij komen op tv met daarin het nieuws dat vanaf vrijdagavond weer nieuwe afleveringen op RTL4 uitgezonden gaan worden!
Ik durf het me niet voor te stellenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Elvi het volgende:
Ik hoop niet dat er een Nederlandse versie komt... Nederlanders verpesten het altijd weer
Volgens mij komt barbie's bruiloft aardig in de buurt...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Elvi het volgende:
Ik hoop niet dat er een Nederlandse versie komt... Nederlanders verpesten het altijd weer
Het zal sowieso niet zo overdreven zijn als de Engelse versie, alleen die jurken al, die heb ik hier echt nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Elvi het volgende:
Klein beetje wel jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij komt barbie's bruiloft aardig in de buurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |