Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
16K!?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik deed laatst met m'n druid tank 16k dps op een boss. Hele groep mages, warlocks weet ik het stond onder me.
Zolang men het leuk vind moet men gewoon blijven spelen, ik hoor niet meer in die groep, maar zal zeker WoW spelers niet afzeikenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:48 schreef Speciman. het volgende:
Saaiheid heerst.... ja omdat jullie WoW spelen ipv een leuk spel
Mjah het vertekende wel een klein beetje, was die warchief of hoe heet die gast. En dan berserk gebruiken als die adds er nog zijn, 3x 40-50k mangle crits, hielp het gemiddelde wel eits omhoog.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
16K!?
Geen idee dat die inflatie zo hoog was.
Welke server zit je?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef Junglebeast het volgende:
Tis ook nog vakantie he. Dat merk je altijd. Kijken of ik nog een leuke guild kan vinden tot en met MoP. Mijn huidige is nog saaier dan business class op zondag morgen.
Turalyon.quote:
Ik ook niet. Maar denk dat MoP er rond Mei-Juni is.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Saaiheid valt mee, maar met deze content ga ik in ieder geval niet meer spelen tot november 2012...
Oh de dagen dat ik de dps-lijst aanvoerde in Black Temple met 2.1k dps...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah het vertekende wel een klein beetje, was die warchief of hoe heet die gast. En dan berserk gebruiken als die adds er nog zijn, 3x 40-50k mangle crits, hielp het gemiddelde wel eits omhoog.
Maarja, dps is sowieso slack. Net ff random heroic gedaan, aan het eind 60% damage done, 22k dps overall als tank
.
Noujah, Blizzard kennende mogen we in onze handjes knijpen als ie er voor eind 2012 ligtquote:Op donderdag 29 december 2011 00:53 schreef Junglebeast het volgende:
Ik ook niet. Maar denk dat MoP er rond Mei-Juni is.
Heb ik ook. Begin 2011 begonnen, voor mij os er nog genoeg content.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:53 schreef KataStrofe het volgende:
En ik vind het nog lang niet saai, maar ik heb ook nog heel veel te doen.. Pas eind WOTLK begonnen, dus nog genoeg oudere content die ik nog kan spelen voor de leuk
Als je het 9 á 10 maanden met dezelfde content moet doen dan is Blizzard heel snel wat subs kwijt. En zeker als Diablo III uit is. En GW2 trouwens ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:51 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Noujah, Blizzard kennende mogen we in onze handjes knijpen als ie er voor eind 2012 ligt
Ik heb net mijn 7e op level 85, en heb al 1178 achievements (12695 points) op m'n main. Ben nu nog bezig met de Battle for Gilneas achievements, maar daarna weet ik ook niet meer wat ik moet gaan doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik snap echt niet dat je je nu al verveeld. Ik ben momenteel mijn 4de char eindelijk naar 85 aan het brengen, dan die nog gearen. Ondertussen mijn main os en ms nog verder gearen en mijn alt (heeft maar 1 spec), ik kan nog tig achievements doen op mijn main, daarna nog eventueel een alt levelen.
Ik speel ook geen beta, dat helpt misschien.
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:41 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Account locked. :3
Ben over een tijdje wel weer terug. Nu geen zin meer.
Was 17 december al verlopen. En dat zou alleen nuttig zijn voor DK, die al 78 was. Dus maar 3 levels. De rest van al mijn chars was al 81+.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik had je nog kei veel levels kunnen granten
Jouw guild kan dan ook moeilijk een pug genoemd worden en jij doet arena met je vriendquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Dan speel ik toch echt met een totaal ander type mensen, GlenSpey! Ik raid altijd in de middag, de pugs bestaan vnl uit mensen uit mijn eigen guild dus die vallen nooit uit elkaar en met pvp heb ik ook nooit gedoe gehad, alleen maar lol.
Ik heb ook RBG's gedaan met anderen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:57 schreef TwyLight het volgende:
Jouw guild kan dan ook moeilijk een pug genoemd worden en jij doet arena met je vriend
Vertel mij wat.. Feral druid /wristsquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:26 schreef TwyLight het volgende:
omfg jonge ik wil die achievement van 50 hks als gnome maar ik raak elke keer dat costume kwijt ook al ga ik niet dood
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe Beacon of Light precies werkt?
Dus, cast je Beacon op een target, en alle Word of Glory, Holy Shock, Flash of Light, Divine Light en Light of Dawn die je cast op anderen healen je Beacon target voor 50% van de heal. Voor Holy Light is dit 100%.quote:The target becomes a Beacon of Light to all targets within a 60 yard radius. Your Word of Glory, Holy Shock, Flash of Light, Divine Light and Light of Dawn will also heal the Beacon for 50% of the amount healed. Holy Light will heal for 100% of the amount. Only one target can be the Beacon of Light at a time. Lasts 5 min.
ik!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef drumstickNL het volgende:
Wie van jullie speelt er vandaag wow?
Ik ga wel wat spelen. Lekker met de headset op.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef drumstickNL het volgende:
Wie van jullie speelt er vandaag wow?
Geen idee eigenlijk. Het ging wel goed geloof ik, ze denken dat het deze week wel lukt.quote:
Die is echt hopeloos irritant ja. Alle achievements waren appeltje-eitje. Maar die heeft echt te lang geduurd. Ik geloof dat ik daar zo'n 40 tot 50 pogingen aan heb besteed voor hij accepteerde dat het echt in het midden was.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef redboyke het volgende:
op darkmoon fair ben ik al 3 keer in de cirkel geland maar krijg geen achiement
Bron? Ik ben op zoek maar kan er niets over vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef Tijntje83 het volgende:
Beetje irritant dat ze die items zoals Ornate Weapon e.d. voor DMF niet meer toegankelijk hebben gemaakt voor level 85 chars in low level instances.
denk dat hij bedoelt dat hij tier sets 5/5 wil kopen ipv 3/5quote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef TwyLight het volgende:
Weet niet precies wat je bedoelt maar gear is nog nooit zo makkelijk te verkrijgen geweest als dat het nu is, dus dat moet geen probleem zijn..
Dankje Twy.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:45 schreef Silmarwen het volgende:
Eindelijk mn Mountain of Mounts. Woop
Nee dat kan (nog) niet. Misschien dat dat ooit veranderdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
trouwens ik las hier dat je op RealID kan dungeon finden, is het ook zo dat je met realID kan arena-en // Rbgen // Bgen ?
LFR kan wel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef TwyLight het volgende:
Je kan met RealID dungeons en battlegrounds doen. Maar geen raids, rated-battlegrounds of arena's
Werken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:38 schreef TwyLight het volgende:
Wat doe je op fok tijdens je verjaardag
Oww dat wist ik nie,maar doe ook geen bg'squote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef TwyLight het volgende:
Je kan met RealID dungeons en battlegrounds doen. Maar geen raids, rated-battlegrounds of arena's
Kan ik ook geld krijgen voor nieuwe laptop ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:01 schreef redboyke het volgende:
ik krijg volgende week geld voor nieuwe laptop
Ik, als dps, heb er zelfs een hekel aan als andere DPSers gaan lopen pullen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Blistering het volgende:
Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAT dps die de hele tijd ''Gogogogogo'' zeggen of voor mij gaan pullen. Als tank bepaal ik de pace, en dat heeft men maar te slikken. Ik pull gewoon lekker door overigens, maar zelfs dan gaat het soms niet snel genoeg.
Net ook weer 2 idioten die de hele tijd voor mij gingen pullen. Dus ik zeg ''you pull it, you tank it'' die gasten gelijk ''hate tanks like that'' en ''if ur gunna be a slow tank then piss off'' (die gast heet Gays trouwens!).
Nou goed, daad bij het woord gevoegd en gewoon vertrokken. Donder maar op met zulke gasten
Ik ga snel als de groep het toelaat. Als de healer een MB wilt stop ik, en vaak dan gaan ongeduldige dps'es alsnog pullen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik, als dps, heb er zelfs een hekel aan als andere DPSers gaan lopen pullen.
Ik heb eerder een hekel aan tanks die te snel gaan (als ik op m'n healertje zit) dan aan tanks die de tijd nemen
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik, als dps, heb er zelfs een hekel aan als andere DPSers gaan lopen pullen.
langzame tanks vind ik wel leuk op mn rogue.. tricks of the trade -> gogo killing spree ... ?? ... profit!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Blistering het volgende:
Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAT dps die de hele tijd ''Gogogogogo'' zeggen of voor mij gaan pullen. Als tank bepaal ik de pace, en dat heeft men maar te slikken. Ik pull gewoon lekker door overigens, maar zelfs dan gaat het soms niet snel genoeg.
Net ook weer 2 idioten die de hele tijd voor mij gingen pullen. Dus ik zeg ''you pull it, you tank it'' die gasten gelijk ''hate tanks like that'' en ''if ur gunna be a slow tank then piss off'' (die gast heet Gays trouwens!).
Nou goed, daad bij het woord gevoegd en gewoon vertrokken. Donder maar op met zulke gasten
Ik ben holy pala dus kan niet zonder mana zitten, ik trek iedereen gewoon overal doorheen en krijg daar wel complimentjes voor dat is wel grappig, maar als iemand bijdehand gaat doen wens ik hem de tering en ga ik lekker zitten kijken hoe iedereen sterftquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:44 schreef GI het volgende:
Als healer is het pas irritant als de tank de eerste pull al heeft opgepakt terwijl je nog in een loading screen zit.
Of dat je door fuckups van anderen drie pulls tegelijk hebt, daarbij iedereen in leven hebt gehouden. Je verzucht RL even en klikt je manadrankje aan. Om te zien dat de tank met 80% HP alvast de volgende groep pulled.
Dit idd. Mensen die het allemaal beter wisten of gingen lopen zeiken kregen gewoon geen heals meer van me. Als de rest van het groepje vervolgens mee ging doen met miepen dan wilde ik nog wel eens ninja pullen en dan gauw de dungeon uit transporten. Ik ben normaal altijd vriendelijk en beleefd in dit soort spellen, maar als mensen zo gingen doen dan konden ze het krijgen ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben holy pala dus kan niet zonder mana zitten, ik trek iedereen gewoon overal doorheen en krijg daar wel complimentjes voor dat is wel grappig, maar als iemand bijdehand gaat doen wens ik hem de tering en ga ik lekker zitten kijken hoe iedereen sterft
Ik ben nog verre van lekker gegeared dus mijn mana is soms nog wel eens een probleemquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben holy pala dus kan niet zonder mana zitten, ik trek iedereen gewoon overal doorheen en krijg daar wel complimentjes voor dat is wel grappig, maar als iemand bijdehand gaat doen wens ik hem de tering en ga ik lekker zitten kijken hoe iedereen sterft
jij zou toch alleen maar farmville spelen op een gamelaptopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kan ik ook geld krijgen voor nieuwe laptop ?
Ik heb ook niet echt super gear ofzo maar zelfs dan is het een eitje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:27 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben nog verre van lekker gegeared dus mijn mana is soms nog wel eens een probleem
http://eu.battle.net/wow/(...)-cartel/Yules/simplequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt super gear ofzo maar zelfs dan is het een eitje.
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Tommyk/simple
Holy shit hoe je eruit ziet, MY EYESquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt super gear ofzo maar zelfs dan is het een eitje.
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Tommyk/simple
Hahaquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Holy shit hoe je eruit ziet, MY EYES
Farmvillequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:57 schreef redboyke het volgende:
[..]
jij zou toch alleen maar farmville spelen op een gamelaptop
Ja, vooral op priest iddquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef TwyLight het volgende:
Ja, cataclysm dungeons healen <85 is een drama voor healers en mana. Ik weet nog wel toen ik met mijn priest voor het eerst cataclysm dungeons begon te doenheal, heal, heal, oom
Jij kan er ook gewoon niets van.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vooral op priest iddElke pull was ik wel oom en dat voelt heel knullig
Nee want een level 70 25 man raid is heel lastig. Ik kan 't wel soloen, maar niet op de manier die ik wil.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Een 25 man raid is dan ook niet gemaakt voor één persoon
ik had de staff gewonnen in fall of deathing dingesquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en dan van de 4 loots die droppen gewoon 3 keer die staff.
Als je al een boss hebt gedaan,kan je niet volgende keer (in zelfde week) nog needen op een item van die boss... Dus mensen doen lfr maar 1 keer per weekquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik had de staff gewonnen in fall of deathing dinges
en die tunic van de eerste keer.
maar ik heb wel op een donderdag geraid mss dat dat uitmaakt om het op een andere dag te doen dan heeft iedereen al geneed de woensdag.
je wint hem heus wel dont worry
Jij lvlt ook alleen via dungeons?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef Evertjan het volgende:
ik speel nu vooral op mijn tankadin en als ik een dungeon doen, krijg ik altijd complimenten dat ik lekker snel door pull![]()
http://eu.battle.net/wow/en/character/saurfang/Necrid/simple
nog 2 lvls voor Cata dungeons
beetje bijgeloof mag wel in dit spel in de hoop dat je sneller wat gaat winnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:37 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Als je al een boss hebt gedaan,kan je niet volgende keer (in zelfde week) nog needen op een item van die boss... Dus mensen doen lfr maar 1 keer per week
ja maar dit is dan ook een alt omdat ik bored wasquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij lvlt ook alleen via dungeons?
Auchindoun!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm me huidige server (Skullcrusher) is een beetje doodgebloed, heeft iemand nog aanraders om een character op te gaan levelen. En mocht het bevallen om er characters heen te transferen?
Ik raad Darkspear bij deze in ieder geval af. Ook dood.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm me huidige server (Skullcrusher) is een beetje doodgebloed, heeft iemand nog aanraders om een character op te gaan levelen. En mocht het bevallen om er characters heen te transferen?
quote:
quote:
quote:
Jaja, sorryquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Last seen: 8 days ago for Isa!![]()
Zolang je maar niet naar Bloodfeather komt. Das een dooie boel!
Zo erg? (Zat ook al te spieken naar Outland omdat er een queue op zitquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaja, sorryMaar ik kom heus wel weer terug
En WH, wat je ook doet, ga nóóit naar Burning Legion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat RSA. Ik heb de helft uit staan overigens.quote:
daarom heb ik dat niet gepakt omdat ik wist dat ik er spijt van zou krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:02 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik wou dat ik die anual pass deal kon terugdraaien
Nouja het was geen 100 euro (veel meer 12 x 13 ahum) dat je in een keer neer legt en je krijgt Diab...ah what the fuck het was echt te stom voor woorden jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef redboyke het volgende:
[..]
daarom heb ik dat niet gepakt omdat ik wist dat ik er spijt van zou krijgen.
voor 100 euro kan je veel goeie games kopen op steam waar je toch even zoet mee bent
Het was een prima deal voor mensen die toch wel zouden blijven spelen, niet voor jou dus?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:02 schreef Reuzelbek het volgende:
Nouja het was geen 100 euro (veel meer 12 x 13 ahum) dat je in een keer neer legt en je krijgt Diab...ah what the fuck het was echt te stom voor woorden ja
Je hoeft niet alles in 1x te betalen. je mag nog steeds kiezen per hoeveel maanden je betaald.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:02 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Nouja het was geen 100 euro (veel meer 12 x 13 ahum) dat je in een keer neer legt en je krijgt Diab...ah what the fuck het was echt te stom voor woorden ja
je kan nog altijd een annual pass kopen. http://eu.media.blizzard.com/wow/promotion/wap/en-gb.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:44 schreef KataStrofe het volgende:
Ik heb juist spijt dat ik het niet gedaan heb![]()
Ik blijf toch nog wel een jaar wow spelen, dus waren de gratis game en die duffe mount zeker welkom geweest..
anders had ik mijn maandelijkse payments ook niet stop gezet of ik nou speel of niet,quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:40 schreef Blistering het volgende:
Daarom kun je er nog niet onderuit komen.
Pwned
Sweet!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
je kan nog altijd een annual pass kopen. http://eu.media.blizzard.com/wow/promotion/wap/en-gb.html
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef rihago het volgende:
tuurlijk is het slimme marketing van blizzard.
Maar ik weet voor mezelf dat ik toch wel doorspeel en graag aan de beta van mist of pandoria mee wil doen.
vrouwen hebben altijd geluk met zo'n eieren bijna elke vrouw dat ik ken op wow heeft die al.quote:
En wat maakt mij dat danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef redboyke het volgende:
vrouwen hebben altijd geluk met zo'n eieren bijna elke vrouw dat ik ken op wow heeft die al.
denk echt wel dat droprates hoger zijn als je char female is
quote:
Juist, daarom heb ik al 9000 casts voor die stomme Turtle, terwijl 10 andere guildies 'm al hebben met (in totaal) tussen de 200 (!) en 1000 castsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:41 schreef redboyke het volgende:
[..]
vrouwen hebben altijd geluk met zo'n eieren bijna elke vrouw dat ik ken op wow heeft die al.
denk echt wel dat droprates hoger zijn als je char female is
Ironforge toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
Nou die turtle heb ik nog altijd niet, net als die kut vis uit Org niet, laat staan Stormwind...
Ik ook niet meer, maar misschien was het changed, stiekemquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ohja Ironforge. Whatever, ben Horde.Kom daar nooit man.
deze was vorig jaar toch al gelekt tegen de launch van cata aan ?quote:
nee, gewoon... nee.quote:
quote:Coming in Patch 4.3.2 - Cross-Realm Raids
We previously introduced the ability to form cross-realm parties with Real ID friends, and now with Patch 4.3.2, we're adding the ability for players to use that same functionality to form raids to run older normal or heroic raids, or participate in Battlegrounds!
This will allow you to join up with your Real ID friends from other realms and:
Form a cross-realm raid and use Raid Finder
Jump in to any classic dungeon or raid and be automatically placed in the same instance
Join forces and dominate the Battlegrounds
Please note, you will not yet be able to run normal or Heroic Dragon Soul with cross-realm Real ID raids.
As we look forward to the BattleTag system, it’s a very exciting time for World of Warcraft. No matter what realm you and your friends are on you’ll be able to team up and take on group content throughout the game.
lol welneequote:
Piek zat op de 15M afaik. En de laatste 6 maanden zijn ze 1M aan spelers kwijt geraakt. Dan nog is 10M aan betalende spelers gigantisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:58 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zijn de players dan aan het afnemen?
Ik ben het uiteraard met je eens, maar de spelersaantallen nemen nog steeds af. Mijn friendlist wordt elke week stiller en stiller.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Piek zat op de 15M afaik. En de laatste 6 maanden zijn ze 1M aan spelers kwijt geraakt. Dan nog is 10M aan betalende spelers gigantisch.
quote:
Heb zitten zoeken maar kan alleen wat opmerkingen van mensen vinden maar geen harde persberichten. Dan zal het idd wel 12M zijn geweestquote:
De onze ook en daarom zitten we na Silvermoon van de week nu op Outland bezig. Gewoon om meer mensen online te hebben om ons heen. Want er doet nu niemand iets op Skullcrusherquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben het uiteraard met je eens, maar de spelersaantallen nemen nog steeds af. Mijn friendlist wordt elke week stiller en stiller.
Je hebt een guild, wat moet je dan met pugs?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:50 schreef MarkyB het volgende:
Wij zijn met de guild weggegaan op skullcrusher (alliance) omdat er echt niks gedaan werd, en er op een raid avond gewoon gekletst werd in /2 ipv raidpugs.
Nog een maand vol te maken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ben maar bezig gegaan met die saaie achievements en andere crap. Cooking/fishing dailies in andere steden, critters doden of /love doen, boeken lezen dat soort bagger. Moet er toch een keer van komen.
Hey iemand van Draenor. Super <3quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik raad Darkspear bij deze in ieder geval af. Ook dood.
Draenor is nog wel lekker druk (Horde) en Alonsus ook (Alliance)
quote:So it finally happened, in a manner of speaking. Pretty much every progress tier in Cataclysm has consistently had "OMG Ensidia disbanding" rumors. A slight breeze would blow in, someone would transfer an alt and it was red alert, guild dying!
Except this time it may be slightly more realistic.
Nothing like a guild disband is happening, mind you, but we are going to say farewell to the name Ensidia.
As you may have heard, after all the crazyness that was the Dragon Soul progress race, the bans, the delays, Ensidia lost a number of core players and their 25 man roster was left a bit crippled, not as competitive as people would expect it to be. Instead of calling it quits or continuing to play half-heartedly, the players decided they still wanted to stay in the top and so approached Envy, who are a top guild in their own right (with a top 3 finish in Firelands and a top 10 this time around), with the idea of merging both rosters to create something more powerful for the upcoming expansion.
And that's what it's really all about for most of these players, their main interest is to have a fair shot at being the best when tier content is released.
And so, following Nihilum and SK, Ensidia has also moved on into history, but its legacy and its players will continue. So farewell Ensidia, you've been around since Wrath of the Lich King, and continued the traditions of two top guilds that were here since the beginning of WoW.
Even if only the name is gone, it really does feel like the end of an era.
Ik wil ook! Ik moet nog wat Ulduar 25 achievements bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:20 schreef Jessah het volgende:
Oeh dat is een leuk initiatief, helaas ben ik alliance. Bienelientjee, voor jou als achievementwhore een idee om zoiets op te zetten?
Ik zeg doen!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:20 schreef Jessah het volgende:
Oeh dat is een leuk initiatief, helaas ben ik alliance. Bienelientjee, voor jou als achievementwhore een idee om zoiets op te zetten?
25M heb ik complete, 10M moet ik er nog wel wat, stuk of vijf...quote:Op maandag 9 januari 2012 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet nog 1 ulduar achievement voor die mount.
Alweer een rustpunt...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol welneeHet is juist een 'rustpunt' expansion voor al het geweld los gaat barsten op Azeroth (uitgelegd op Blizzcon).
Op dat moment leek me het een goede deal omdat ik nog veel wou spelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was een prima deal voor mensen die toch wel zouden blijven spelen, niet voor jou dus?
De Lich King die de wereld wil overheersen met undead en Deathwing die het wil vernietigen zijn ook rustpuntexpansions?quote:
Linkje?quote:
Voor alliance is nog niks geregeld, but feel free to do so. In het horde topic is genoeg animo, dat zal bij de alliance niet anders zijnquote:
Als je organiseert wordt er ook verwacht dat je gaat leiden en dat kan ik niet hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 17:21 schreef Messina het volgende:
Voor alliance is nog niks geregeld, but feel free to do so. In het horde topic is genoeg animo, dat zal bij de alliance niet anders zijn
Wij hebben ventrilo en geven duidelijke instructies. We hebben een paar vaste mensen die altijd mee gaan die belangrijke taken krijgen terwijl de rest gewoon wacht en/of dps't. Het komt nauwelijks voor dat we echt enorme noobs in de groep hebben die het blijven verklooien, maar als die er zijn krijgen die uiteindelijk een kick uit de groep. Problem solved, achievement earned, iedereen happyquote:Op maandag 9 januari 2012 17:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je organiseert wordt er ook verwacht dat je gaat leiden en dat kan ik niet hoor
Er zit iemand naast me die perfect zou zijn, maar die wil niet met een zooi scrubs dat soort achievements doen.
Even informeren of hij de taak op zich wil nemenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:25 schreef Messina het volgende:
Wij hebben ventrilo en geven duidelijke instructies. We hebben een paar vaste mensen die altijd mee gaan die belangrijke taken krijgen terwijl de rest gewoon wacht en/of dps't. Het komt nauwelijks voor dat we echt enorme noobs in de groep hebben die het blijven verklooien, maar als die er zijn krijgen die uiteindelijk een kick uit de groep. Problem solved, achievement earned, iedereen happy
Je hebt mij tochquote:Op maandag 9 januari 2012 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Eerste reactie: 'I ^&!* hate Ulduar'
Tweede reactie: 'Not going there with a bunch of idiots'
Ik heb 10-man al eens met z'n tweeën geprobeerd: best moeilijkquote:
Maar we kunnen die 10man wel eens doen met een aantal uit dit topic toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 10-man al eens met z'n tweeën geprobeerd: best moeilijk
Ja op een alt dan, of voor de lol.quote:
Voor de lol wil ik wel mee hoorquote:
Awwwwquote:Op maandag 9 januari 2012 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)chievement#168:a2957
Ik zeg doen!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:26 schreef replay11nl het volgende:
Heb nu trail gedownload, ben Rogue level 7, en ik vind het eigenlijk wel lachen, maar is het het nog waard om te kopen, en zoja, hoeveel betaal je dan in de maand? ¤13 toch of kan je ook van die prepaid cards gebruiken dan
Resto shaman is lekker OP atmquote:Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef GlenSpey het volgende:
Zit te twijfelen met welk character ik verder wil. Resto shaman of Disc/Holy priest. Het doel is PVP gezien ik voor raiden geen tijd heb. Shammie is lvl 85 en niet gegeared, priest is lvl 82. Heb ook nog een oude lvl 85 paladin (holy, maar eveneens zonder gear) en een lvl 81 resto druid (ja, ik hou van healen) maar pala en durdie schijnen er weinig van te bakken in deze patch.
Tsja, ik weet het nog niet zo goed, zit wel te twijfelen, maar moet ik dan ook meteen alle expansions gaan meenemen? Gaat me veels te veel kosten denk ikquote:
Ik ben het met je eens dat alles in 1x kopen eigenlijk best wel duur is voor een game. Maar goed, ik heb voor alles ooit het volle pond betaald en dan valt wat je nu nog moet betalen echt reuze meequote:Op maandag 9 januari 2012 18:29 schreef replay11nl het volgende:
Tsja, ik weet het nog niet zo goed, zit wel te twijfelen, maar moet ik dan ook meteen alle expansions gaan meenemen? Gaat me veels te veel kosten denk ik
Kijk ff bij mij, ik ben niet de beste maar heb het aardig onder de knie.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:34 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben vooral bezig op mn holy pala op het moment:
http://eu.battle.net/wow/(...)er/Focusshift/simple
Alleen mijn haste is echt kut, moet ik dat bijv reforgen van crit? Sommige enchants zijn ronduit niks, maar dat is omdat er op mijn server niks te krijgen is op de AH. (Dead realm) Wat zou ik nog kunnen verbetern/aanpassen?
Unkillable? Dat klinkt goedquote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Unkillable
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Tesla/advanced
Ah oke, laatste keer dat ik speelde waren shamans de zwakkere healers. Dan ga ik mijn orc shammy maar eens in wat leuke gear stekenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Riptide en earth shield zijn gebuffed. Maar shaman is gewoon erg goed, grote heals, weinig damage. etc etc.
1v1 hoef je niet eens te casten
Beetje van beide. De focus ligt inderdaad op pvp, maar liever wil ik eerst wat heroic gear hebben... werkt net wat lekkerder als ik bg's ingaquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef TwyLight het volgende:
Wat heb je te zoeken in heroics? Random Battleground ftwJe wou toch PvP'en?
Helaas geen blijvertjequote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Bienelientjee het volgende:
You have earned the title 'Sorilea, Slayer of Stupid, Incompetent and Disappointing Minions'
2 minuten later ninja pulled iemand een groep trash bij Atremedes.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:45 schreef Bienelientjee het volgende:
2 minuten later ninja pulled iemand een groep trash bij Atremedes.
You have lost the title 'Sorilea, Slayer of Stupid, Incompetent and Disappointing Minions'
Nice!!quote:
Tacts opzoeken is niet eens nodig, die leggen we uit. Het enige wat echt nodig is, is Ventrilo en een werkend gehoor. Je hoeft niet eens te praten, alleen te luisterenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:14 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Ik ga me denk ik wel aanmelden, ik ben pas in Cata begonnen met spelen/raiden, dus ik moet alles nog..![]()
Mijn enige ervaring met oudere content is een ICC10 Heroic run, helft van die achieves heb ik, rest moet ik nog.. Ik hoop dat mijn gebrek aan ervaring okay is, ik ben geen debiel en ik zal braaf alle tacts opzoeken
Of op skypequote:
Jij vind mij toch stomquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of op skype
Wanneer gaan we weer eens pvpen, vond het altijd wel grappig
quote:
Onjuist.quote:
Haha das helemaal mooi, goed initiatief!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:17 schreef Messina het volgende:
[..]
Tacts opzoeken is niet eens nodig, die leggen we uit. Het enige wat echt nodig is, is Ventrilo en een werkend gehoor. Je hoeft niet eens te praten, alleen te luisteren
Ik heb alle posts op 1 pagina ik snap het nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:25 schreef TwyLight het volgende:
WAAROM VOEL IK ME DAN AL 2 PAGINAS ONZEKER?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:03 schreef TwyLight het volgende:
Ooh die. Ja die is irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Maar dat ben jij helemaal nietquote:![]()
Dat kon toch niet meer? Of was dat het plan en is dat nog niet geimplementeerd?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef DJ_ het volgende:
zucht, toennet Gurthalak, Voice of the Deeps x2 gedropt.
is er 1 warrior die ze beide wint![]()
soms best oneerlijk, al zal ik zelf ook een gat in de lucht springen als het mijzelf over komt
Zal dat wel weer zijn. Net als die Mature Language. Wachten ze allemaal mee tot die nieuwe patch!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kon toch niet meer? Of was dat het plan en is dat nog niet geimplementeerd?
Geef je armory is. Zo te lezen is het altijd lootfest voor jouquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef redboyke het volgende:
ik heb die head gewonnen dacht dat dat beter was dan de valor maar blijkbaar niet, heb handschoenen gewonnen maar niet van die ene set gewoon iets beter dan degene die ik al had.
heb wyrmstalker leggings gewonnen en een bow.
nu nog de gloves want die wou ik eigenlijk hebben
spijtig dat ik die token van die head met niemand niet kan traden.
dit alles in de 2 raidfinders vandaag.
http://eu.battle.net/wow/en/character/kul-tiras/Dejager/advancedquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:59 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Geef je armory is. Zo te lezen is het altijd lootfest voor jou
ja maar die valor helm heeft meer agility ik weet ook niet of die setbonus zo goed is ben SV:quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gebruik die nieuwe helm dan. Heb je 4set bonus
nu nog wel blijkt maar weerquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kon toch niet meer? Of was dat het plan en is dat nog niet geimplementeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |