Dankje Twy.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:45 schreef Silmarwen het volgende:
Eindelijk mn Mountain of Mounts. Woop
Nee dat kan (nog) niet. Misschien dat dat ooit veranderdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
trouwens ik las hier dat je op RealID kan dungeon finden, is het ook zo dat je met realID kan arena-en // Rbgen // Bgen ?
LFR kan wel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef TwyLight het volgende:
Je kan met RealID dungeons en battlegrounds doen. Maar geen raids, rated-battlegrounds of arena's
Werken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:38 schreef TwyLight het volgende:
Wat doe je op fok tijdens je verjaardag
Oww dat wist ik nie,maar doe ook geen bg'squote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef TwyLight het volgende:
Je kan met RealID dungeons en battlegrounds doen. Maar geen raids, rated-battlegrounds of arena's
Kan ik ook geld krijgen voor nieuwe laptop ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:01 schreef redboyke het volgende:
ik krijg volgende week geld voor nieuwe laptop
Ik, als dps, heb er zelfs een hekel aan als andere DPSers gaan lopen pullen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Blistering het volgende:
Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAT dps die de hele tijd ''Gogogogogo'' zeggen of voor mij gaan pullen. Als tank bepaal ik de pace, en dat heeft men maar te slikken. Ik pull gewoon lekker door overigens, maar zelfs dan gaat het soms niet snel genoeg.
Net ook weer 2 idioten die de hele tijd voor mij gingen pullen. Dus ik zeg ''you pull it, you tank it'' die gasten gelijk ''hate tanks like that'' en ''if ur gunna be a slow tank then piss off'' (die gast heet Gays trouwens!).
Nou goed, daad bij het woord gevoegd en gewoon vertrokken. Donder maar op met zulke gasten
Ik ga snel als de groep het toelaat. Als de healer een MB wilt stop ik, en vaak dan gaan ongeduldige dps'es alsnog pullen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik, als dps, heb er zelfs een hekel aan als andere DPSers gaan lopen pullen.
Ik heb eerder een hekel aan tanks die te snel gaan (als ik op m'n healertje zit) dan aan tanks die de tijd nemen
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik, als dps, heb er zelfs een hekel aan als andere DPSers gaan lopen pullen.
langzame tanks vind ik wel leuk op mn rogue.. tricks of the trade -> gogo killing spree ... ?? ... profit!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Blistering het volgende:
Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAT dps die de hele tijd ''Gogogogogo'' zeggen of voor mij gaan pullen. Als tank bepaal ik de pace, en dat heeft men maar te slikken. Ik pull gewoon lekker door overigens, maar zelfs dan gaat het soms niet snel genoeg.
Net ook weer 2 idioten die de hele tijd voor mij gingen pullen. Dus ik zeg ''you pull it, you tank it'' die gasten gelijk ''hate tanks like that'' en ''if ur gunna be a slow tank then piss off'' (die gast heet Gays trouwens!).
Nou goed, daad bij het woord gevoegd en gewoon vertrokken. Donder maar op met zulke gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |