Ik ga wel wat spelen. Lekker met de headset op.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef drumstickNL het volgende:
Wie van jullie speelt er vandaag wow?
Geen idee eigenlijk. Het ging wel goed geloof ik, ze denken dat het deze week wel lukt.quote:
Die is echt hopeloos irritant ja. Alle achievements waren appeltje-eitje. Maar die heeft echt te lang geduurd. Ik geloof dat ik daar zo'n 40 tot 50 pogingen aan heb besteed voor hij accepteerde dat het echt in het midden was.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef redboyke het volgende:
op darkmoon fair ben ik al 3 keer in de cirkel geland maar krijg geen achiement
Bron? Ik ben op zoek maar kan er niets over vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef Tijntje83 het volgende:
Beetje irritant dat ze die items zoals Ornate Weapon e.d. voor DMF niet meer toegankelijk hebben gemaakt voor level 85 chars in low level instances.
denk dat hij bedoelt dat hij tier sets 5/5 wil kopen ipv 3/5quote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef TwyLight het volgende:
Weet niet precies wat je bedoelt maar gear is nog nooit zo makkelijk te verkrijgen geweest als dat het nu is, dus dat moet geen probleem zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |