Unkillable? Dat klinkt goedquote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Unkillable
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Tesla/advanced
Ah oke, laatste keer dat ik speelde waren shamans de zwakkere healers. Dan ga ik mijn orc shammy maar eens in wat leuke gear stekenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Riptide en earth shield zijn gebuffed. Maar shaman is gewoon erg goed, grote heals, weinig damage. etc etc.
1v1 hoef je niet eens te casten
Beetje van beide. De focus ligt inderdaad op pvp, maar liever wil ik eerst wat heroic gear hebben... werkt net wat lekkerder als ik bg's ingaquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef TwyLight het volgende:
Wat heb je te zoeken in heroics? Random Battleground ftwJe wou toch PvP'en?
Helaas geen blijvertjequote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Bienelientjee het volgende:
You have earned the title 'Sorilea, Slayer of Stupid, Incompetent and Disappointing Minions'
2 minuten later ninja pulled iemand een groep trash bij Atremedes.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:45 schreef Bienelientjee het volgende:
2 minuten later ninja pulled iemand een groep trash bij Atremedes.
You have lost the title 'Sorilea, Slayer of Stupid, Incompetent and Disappointing Minions'
Nice!!quote:
Tacts opzoeken is niet eens nodig, die leggen we uit. Het enige wat echt nodig is, is Ventrilo en een werkend gehoor. Je hoeft niet eens te praten, alleen te luisterenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:14 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Ik ga me denk ik wel aanmelden, ik ben pas in Cata begonnen met spelen/raiden, dus ik moet alles nog..![]()
Mijn enige ervaring met oudere content is een ICC10 Heroic run, helft van die achieves heb ik, rest moet ik nog.. Ik hoop dat mijn gebrek aan ervaring okay is, ik ben geen debiel en ik zal braaf alle tacts opzoeken
Of op skypequote:
Jij vind mij toch stomquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of op skype
Wanneer gaan we weer eens pvpen, vond het altijd wel grappig
quote:
Onjuist.quote:
Haha das helemaal mooi, goed initiatief!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:17 schreef Messina het volgende:
[..]
Tacts opzoeken is niet eens nodig, die leggen we uit. Het enige wat echt nodig is, is Ventrilo en een werkend gehoor. Je hoeft niet eens te praten, alleen te luisteren
Ik heb alle posts op 1 pagina ik snap het nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:25 schreef TwyLight het volgende:
WAAROM VOEL IK ME DAN AL 2 PAGINAS ONZEKER?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:03 schreef TwyLight het volgende:
Ooh die. Ja die is irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Maar dat ben jij helemaal nietquote:![]()
Dat kon toch niet meer? Of was dat het plan en is dat nog niet geimplementeerd?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef DJ_ het volgende:
zucht, toennet Gurthalak, Voice of the Deeps x2 gedropt.
is er 1 warrior die ze beide wint![]()
soms best oneerlijk, al zal ik zelf ook een gat in de lucht springen als het mijzelf over komt
Zal dat wel weer zijn. Net als die Mature Language. Wachten ze allemaal mee tot die nieuwe patch!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kon toch niet meer? Of was dat het plan en is dat nog niet geimplementeerd?
Geef je armory is. Zo te lezen is het altijd lootfest voor jouquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef redboyke het volgende:
ik heb die head gewonnen dacht dat dat beter was dan de valor maar blijkbaar niet, heb handschoenen gewonnen maar niet van die ene set gewoon iets beter dan degene die ik al had.
heb wyrmstalker leggings gewonnen en een bow.
nu nog de gloves want die wou ik eigenlijk hebben
spijtig dat ik die token van die head met niemand niet kan traden.
dit alles in de 2 raidfinders vandaag.
http://eu.battle.net/wow/en/character/kul-tiras/Dejager/advancedquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:59 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Geef je armory is. Zo te lezen is het altijd lootfest voor jou
ja maar die valor helm heeft meer agility ik weet ook niet of die setbonus zo goed is ben SV:quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gebruik die nieuwe helm dan. Heb je 4set bonus
nu nog wel blijkt maar weerquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kon toch niet meer? Of was dat het plan en is dat nog niet geimplementeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |