Omdat RSA. Ik heb de helft uit staan overigens.quote:
daarom heb ik dat niet gepakt omdat ik wist dat ik er spijt van zou krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:02 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik wou dat ik die anual pass deal kon terugdraaien
Nouja het was geen 100 euro (veel meer 12 x 13 ahum) dat je in een keer neer legt en je krijgt Diab...ah what the fuck het was echt te stom voor woorden jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef redboyke het volgende:
[..]
daarom heb ik dat niet gepakt omdat ik wist dat ik er spijt van zou krijgen.
voor 100 euro kan je veel goeie games kopen op steam waar je toch even zoet mee bent
Het was een prima deal voor mensen die toch wel zouden blijven spelen, niet voor jou dus?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:02 schreef Reuzelbek het volgende:
Nouja het was geen 100 euro (veel meer 12 x 13 ahum) dat je in een keer neer legt en je krijgt Diab...ah what the fuck het was echt te stom voor woorden ja
Je hoeft niet alles in 1x te betalen. je mag nog steeds kiezen per hoeveel maanden je betaald.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:02 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Nouja het was geen 100 euro (veel meer 12 x 13 ahum) dat je in een keer neer legt en je krijgt Diab...ah what the fuck het was echt te stom voor woorden ja
je kan nog altijd een annual pass kopen. http://eu.media.blizzard.com/wow/promotion/wap/en-gb.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:44 schreef KataStrofe het volgende:
Ik heb juist spijt dat ik het niet gedaan heb![]()
Ik blijf toch nog wel een jaar wow spelen, dus waren de gratis game en die duffe mount zeker welkom geweest..
anders had ik mijn maandelijkse payments ook niet stop gezet of ik nou speel of niet,quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:40 schreef Blistering het volgende:
Daarom kun je er nog niet onderuit komen.
Pwned
Sweet!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
je kan nog altijd een annual pass kopen. http://eu.media.blizzard.com/wow/promotion/wap/en-gb.html
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:41 schreef rihago het volgende:
tuurlijk is het slimme marketing van blizzard.
Maar ik weet voor mezelf dat ik toch wel doorspeel en graag aan de beta van mist of pandoria mee wil doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |