"omdat bijna alles toch al verboden is, zullen we de rest ook maar verbieden"quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:53 schreef niels0 het volgende:
Goed plan en eigenlijk logisch. Als je ziet wat er verder allemaal verboden is, is het raar dat vuurwerk dat nog niet is.
Simpele ziel lol, vast. Wat is er niet logisch aan? Het zijn explosieven, het vervuilt, er gebeuren ernstige ongelukken mee...quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
"omdat bijna alles toch al verboden is, zullen we de rest ook maar verbieden"
Wat een simpele ziel
Ok dan. Vanuit een perspectief van louter gezond verstand:quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:29 schreef Drinky het volgende:
Die argumenten, behalve van da het explosieven zijn, kun je op bijna alles toepassen
Het is dat getrek aan tradities wat mij tegen staat. Het afsteken van vuurwerk is een diep gewortelde traditie. Daar moet je niet aankomen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Simpele ziel lol, vast. Wat is er niet logisch aan? Het zijn explosieven, het vervuilt, er gebeuren ernstige ongelukken mee...
Jij vervuilt ook, en met jou zijn vast ook ongelukken gebeurd of veroorzaakt door jou. Zullen we jou dan ook meteen maar verbieden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 04:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Simpele ziel lol, vast. Wat is er niet logisch aan? Het zijn explosieven, het vervuilt, er gebeuren ernstige ongelukken mee...
quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:28 schreef niels0 het volgende:
Ik vind de tegenargumenten sterker dan de voorargumenten.
Hij heeft een punt.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja? Een beetje stress eens per jaar is belangrijker dan het plezier van de miljoenen mensen die maandenlang uitkijken naar dit feest?
wat als je per ongeluk word aangereden door een triangeljosti die niet normaal kan rijden?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Met natuurlijk het redelijk cruciale verschil dat auto's een bepaalde noodzaak hebben, i.t.t. vuurwerk.
Je kan het heel plastisch koud statistisch gaan bekijken maar als ik een vuurpijl in mijn bakkes krijg omdat er een of andere triangeljostie niet normaal kan doen vind ik heel anders dan dat ik per ongeluk aangereden wordt. Wat het CBS er ook over roept.
Dat telt niet, dat is anders.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat als je per ongeluk word aangereden door een triangeljosti die niet normaal kan rijden?
Om in een auto te mogen rijden moet je eerst je rijbewijs halen en je auto moet verzekerd zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat als je per ongeluk word aangereden door een triangeljosti die niet normaal kan rijden?
Ja, dan breng je andere mensen in gevaar, maar er hoeft geen test afgelegd te worden om te kijken of je er een beetje mee om kunt gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:48 schreef sp3c het volgende:
een rijbewijs is helaas geen garantie van verantwoordelijk gedrag
voor vuurwerk gelden ook gewoon regeltjes ... sterker nog ze staan er meestal op!
als je je daar niet aan houd dan breng je andere mensen in gevaar maar dat geld voor je auto ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |