SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Beretonquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
fipo
HAHA JAMMER HE JOOST!!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
wat wilde jij dan als tt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
wat een zaad tt, ik kon toch geen nieuwe topic openen via mobielOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
aangenaam, ik ben Cedric.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Joostmakaay!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
mordecai is een coole gozer, ik mag het immers weten eyquote:
En, gaan jullie nog vuurwerk kopen en afsteken?
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
niet kopen beetje afsteken..quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[..]
En, gaan jullie nog vuurwerk kopen en afsteken?
YES YES YES HEB FORTUNE 2 !!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ga alleen kijkenEn misschien nog een fotootje maken. Je kunt met vuurwerk best mooie foto's maken <3
Dit vond ik een leuke skin voor Lor, heb alleen de bril wat aangepast voor haar. Ze wil hem alleen niet gebruiken omdat ik er niet ben =.=
http://www.planetminecraft.com/skin/skylady-autumn/Suikoden heerst![]()
no one cares. tenzij je weer terugkomt!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan is je bos wel omgehakt.
Garpje.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Yeah nieuwe error als ik de server wil joinen!quote:Minecraft : java.net.SocketException: Address family not supported by protocol family: connect
edit: ah nieuwe error als minecraft.net offline is, volgens mij![]()
![]()
Beetje flauw als ik het josti noem hè?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
dt is mn flmpj wat vndn jllie r vn?![]()
![]()
nee, alleen om jou terug te halen..
Huh? ik had spawn bij flodder, en ik spawn bij spawn :\ tp pl0x?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:35 schreef bobbernaut het volgende:
nee, alleen om jou terug te halen..![]()
Lijkt meer op een dolk.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
SVP Spoiler Fok!Craft een regel vervangen:
De 2 Moderators zijn:
- Gogosweden (vbownswow)
- Mineraalwater (Plexcon)
Naar
De 2 Moderators zijn:
- Gogosweden (vbownswow)
- OmgItsAsy (OmgItsAsy)![]()
AH NEE JE BENT GEEN MOD MEER!! WAAROM WAAROM??!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:55 schreef MineraalWater het volgende:
SVP Spoiler Fok!Craft een regel vervangen:
De 2 Moderators zijn:
- Gogosweden (vbownswow)
- Mineraalwater (Plexcon)
Naar
De 2 Moderators zijn:
- Gogosweden (vbownswow)
- OmgItsAsy (OmgItsAsy)![]()
Logisch.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Te weinig online, Veel AFK.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
AH NEE JE BENT GEEN MOD MEER!! WAAROM WAAROM??!!
Klopt ook, Dus ik ben blij dat Asy mijn plek kan overnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent wel VIP btw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
AH NEE JE BENT GEEN MOD MEER!! WAAROM WAAROM??!!If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Te weinig online, Veel AFK.
Klopt ook, Dus ik ben blij dat Asy mijn plek kan overnemenah jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar natuurlijk succes Asy![]()
![]()
ah okequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
/sethome, /home met 1 uur cooldown en /spawn met 2 uur cooldown.![]()
![]()
Ik had al een tijdje niet meer een van mijn zombiemaps laten zien dus ik dacht, laat ik ze allemaal eens zien.
The Factory
The Bunker
en nog mee bezig:
Nog een of andere zombiemap
Bij elkaar al meer dan 1200 keer gedownload!![]()
![]()
They see Me ridin' a Giant Chicken,
They Hatin'
[ Bericht 37% gewijzigd door Exentric90 op 28-12-2011 02:27:16 ]Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
hhaquote:Op woensdag 28 december 2011 02:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Invasie in mn kippen hok![]()
[ afbeelding ]
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Er staat een nieuwe plugin op de server. Die heet ChopTree, deze zorgt ervoor dat als je een boom gaat hakken dat je alleen maar het onderste blokje hoeft om te hakken en de boom dan als het ware omvalt (cactus effect). Er gaat tevens wel meer damage van je axe etc. af zodat je bij wijze van, de hele boom hebt gekapt.
We hadden last van veel halve bomen dus dit leek me de perfecte oplossing.
Plugin tip was van Looniar.If not now, then when.![]()
Eindlijk want dit is echt een fijne mod!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er staat een nieuwe plugin op de server. Die heet ChopTree, deze zorgt ervoor dat als je een boom gaat hakken dat je alleen maar het onderste blokje hoeft om te hakken en de boom dan als het ware omvalt (cactus effect). Er gaat tevens wel meer damage van je axe etc. af zodat je bij wijze van, de hele boom hebt gekapt.
Plugin tip was van Looniar.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Oke,
Drumpie en ik (vooral drumpie eigenlijk met WE en ik met wat ideetjes) zijn een afgrond wezen graven om daar hoge gebouwen in te kunnen bouwen.
Diepte zit op 30/35 dus je kunt lekker de hoogte in, ook is alles zo natuurlijk mogelijk, ook komt er nog een waterval met een meertje (waterval is er al bijna).
Ook wil ik meteen een oproep doen om bij die waterval een dam te bouwen met wat man![]()
Drumpie zou daar evt. bij kunnen helpen door daarna het overtollige source water weg te halen.
Wat screens ter verduidelijking:
[ Bericht 13% gewijzigd door Exentric90 op 28-12-2011 06:28:50 ]Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 28 december 2011 02:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Plugin tip was van Looniar.![]()
Eigenlijk had dit standaard in Minecraft moeten zitten. Ik bedoel, waarom wel cactus die automatisch omvalt, maar niet bomen? Doen't make sense. Maarja dat is met wel meer zo in mc.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Plugin tip was van Looniar.Goed bezig!quote:Op woensdag 28 december 2011 05:02 schreef Exentric90 het volgende:
Oke,
Drumpie en ik (vooral drumpie eigenlijk met WE en ik met wat ideetjes) zijn een afgrond wezen graven om daar hoge gebouwen in te kunnen bouwen.
Diepte zit op 30/35 dus je kunt lekker de hoogte in, ook is alles zo natuurlijk mogelijk, ook komt er nog een waterval met een meertje (waterval is er al bijna).
Ook wil ik meteen een oproep doen om bij die waterval een dam te bouwen met wat man![]()
Drumpie zou daar evt. bij kunnen helpen door daarna het overtollige source water weg te halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
klopt t dat door die plugin je langer moet slaan? (op een boom)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee, Jens heeft skyrim gekocht, Dus tot over 2 maandjesquote:Op woensdag 28 december 2011 09:57 schreef drumstickNL het volgende:
Is mojang nog bezig met updates voor MC?![]()
![]()
godverquote:Op woensdag 28 december 2011 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee, Jens heeft skyrim gekocht, Dus tot over 2 maandjes
Als ik daar de zaakjes runde dan had ik die luitjes daar een flinke schop onder de kont gegeven. Je komt daar om te werken, niet om te gamen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ditquote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
godver
Als ik daar de zaakjes runde dan had ik die luitjes daar een flinke schop onder de kont gegeven. Je komt daar om te werken, niet om te gamen.![]()
![]()
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 28-12-2011 om 09:06:11Back to work! Introducing @jonkagstrom to Mojang, our new Minecraft and Scrolls programmer! reageer retweet
![]()
yeahquote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 28-12-2011 om 09:06:11Back to work! Introducing @jonkagstrom to Mojang, our new Minecraft and Scrolls programmer! reageer retweet
![]()
![]()
the cake is a liequote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef MineraalWater het volgende:
beetje lullig wel, plex zou net in dat meertje linksboven in dat beeld een vet huis gaan bouwenquote:Op woensdag 28 december 2011 05:02 schreef Exentric90 het volgende:
Oke,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maarja konden jullie ook niet weten
oh wacht, ik vergiste me in de bergWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Met de hulp van Bobbernaut heb ik een soort van tdm/ctf map gemaakt. Het is een kleine, maar leuke map om in teams tegen elkaar te vechten. Dit kan met bijv. gun mods, maar het is waarschijnlijk ook erg leuk om gewoon zonder mods te spelen, met zwaard en boog.
![]()
Als jullie hem willen bekijken/spelen of wat dan ook, onder de screenshots is de download link.
Alle gebouwen zijn btw helemaal ingericht
Download![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Mordecai het volgende:
Ik had een idee en ik deed het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
beter doe je die ogen met glowstonequote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Mordecai het volgende:
Ik had een idee en ik deed het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
One of my fishies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:12 schreef Lorrelies het volgende:
One of my fishies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 09:57 schreef drumstickNL het volgende:
Is mojang nog bezig met updates voor MC?
Edit, nvm! was nog een hele pagina![]()
![]()
Wanneer kom iConomy? het is handig als je ruilt en je weet niet wat je terug wilt!
Veeeeeeet :3quote:Op woensdag 28 december 2011 15:41 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Sandy's crib, moet alleen nog gras in(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Als je hulp nodig hebt met dat gras, daar heb ik een techniekje voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:41 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Sandy's crib, moet alleen nog gras in
Ook onderwater? ;oquote:Op woensdag 28 december 2011 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met dat gras, daar heb ik een techniekje voor.Suikoden heerst![]()
iconomy was een dikke faal. En ik wil het ook eigenlijk niet meer terugquote:Op woensdag 28 december 2011 15:46 schreef bobbernaut het volgende:
Wanneer kom iConomy? het is handig als je ruilt en je weet niet wat je terug wilt!Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:15 schreef Snorrenbaard het volgende:
Nee man, iConomy was vet vooral om Kiwi en Tom te overtreffen qua Drumpies.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het lukte je pas toen economisch talenten Tom en ik de val van de Drumpie zagen aankomen en investeerden in diamondsquote:![]()
![]()
Holy shitquote:Die stemmen zijn echt behoorlijk euh... apart... en wanneer ze 't langzamer afspelen klinken ze stoned
Ik zei toen ook al dat Griekenland zou vallen maar niemand wilde luisteren.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het lukte je pas toen economisch talenten Tom en ik de val van de Drumpie zagen aankomen en investeerden in diamondsIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jij zegt altijd zoveel.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zei toen ook al dat Griekenland zou vallen maar niemand wilde luisteren.![]()
![]()
Wauw, Bob is volgensmij echt 14/15, Want als ik hier bij die kut koters zit van 11/12 hoor ik alleenmaar: Bezem, j k n p k nak jou, k mk j dd.![]()
habbokoters of minecraftforum.nl koters? en nee ben geen 14/15quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef MineraalWater het volgende:
Wauw, Bob is volgensmij echt 14/15, Want als ik hier bij die kut koters zit van 11/12 hoor ik alleenmaar: Bezem, j k n p k nak jou, k mk j dd.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Allebijquote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
habbokoters of minecraftforum.nl koters? en nee ben geen 14/15![]()
![]()
Waarbij?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Je typt als de gemiddelde Beilmerneger.quote:
Dat was juist de grap hahahihihihohoho.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Je typt als de gemiddelde Beilmerneger.![]()
Ben je nu blei?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat was juist de grap hahahihihihohoho.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Je klinkers zijn stuk. En ga nu maar slapen, klein jostietje van me.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
k bn spr bl. ds stp mr mt trlln.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
h kn dt mn j bnt tch z gd mt dngn vrznn¿quote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Je klinkers zijn stuk. En ga nu maar slapen, klein jostietje van me.![]()
Ik ben een josti dat ik kan lezen wat ie typt...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Uit de oude doos...
Ik heb even een paar topics doorgekeken van vroeger, toen ik nog de FOK servers hoste. Als je niet op mijn server bent geweest zal dit je niets zeggen.
Bij deze gamemode waren er twee teams. Elk team moest zijn base verstoppen. Als je de base van het enemy team had gevonden mocht je hem helemaal griefen. Het base vinden ging meestal na 3/4 dagen(?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berend's rift, waar ze onwijs veel monsters gingen spawnen in de city..
Video'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots, part 2..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurde een uurtje om bij alles op te zoeken, uploaden enzo![]()
![]()
Goede oude tijd.![]()
Welke kant vinden jullie beter? Links of rechts? Misschien dat ik het stone allemaal ga vervangen met sandstone.
Niet op de doorgangen letten, ik weet nog niet als ik die 3*3 of 3*5 (zoals rechts) ga maken.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Links.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wtf is er met die mods?
lightlevel en minimap, beide zijn ze kei handigquote:
ik was normaal niet zo van de mods. maar deze zijn awsome
MoggeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
lightlevel lijkt overdag niet helemaal lekker te functioneren... (althans, hierzo..)quote:Op donderdag 29 december 2011 02:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lightlevel en minimap, beide zijn ze kei handig
ik was normaal niet zo van de mods. maar deze zijn awsome![]()
nja, boven de grond is dat zo, omdat de server dat niet doorstuurt ofzo. Is alleen in multiplayer thoughquote:Op donderdag 29 december 2011 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
lightlevel lijkt overdag niet helemaal lekker te functioneren... (althans, hierzo..)Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Zo'n basewar zou ik nog wel eens willen doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Berend. het volgende:
Uit de oude doos...
Ik heb even een paar topics doorgekeken van vroeger, toen ik nog de FOK servers hoste. Als je niet op mijn server bent geweest zal dit je niets zeggen.
-spuisel-
Duurde een uurtje om bij alles op te zoeken, uploaden enzo
Ja, was echt geweldig. Maar de vorige keer toen we het met Drumpie gingen doen was het een rotzooi. Er zijn nu ook teveel players voor denk ikquote:Op donderdag 29 december 2011 11:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zo'n basewar zou ik nog wel eens willen doen.![]()
![]()
Het kwam denk ik door de andere wereld waar je toen ook heen kon, daardoor werd die base wereld wat verlaten.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:39 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, was echt geweldig. Maar de vorige keer toen we het met Drumpie gingen doen was het een rotzooi. Er zijn nu ook teveel players voor denk ik
Maar heb wel zijn om het weer eens te doen en bijv weer met teamspeak of skype.![]()
![]()
Hehe team sos waren de uberl33tz0rz. Uuuuren zoeken naar berend zn base met appelvla. Hem naar een of ander tankspelletje lokken terwijl we in een holletje zaten en heb vervolgens helemaal de ziekte in slopen. Alleen jammer
Dat er daarna wat xrayerts bij kwamen, en dit niet te blokken was.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Linksquote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef Jump het volgende:
Welke kant vinden jullie beter? Links of rechts? Misschien dat ik het stone allemaal ga vervangen met sandstone.
Niet op de doorgangen letten, ik weet nog niet als ik die 3*3 of 3*5 (zoals rechts) ga maken.
[ afbeelding ]Lol ach gut xD Hoe die ook echt op dat bed ligtquote:Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef gogosweden het volgende:
haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was het geval niet, ik was jullie gejoined met een ander account waardoor ik wist waar de basis zat.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Hehe team sos waren de uberl33tz0rz. Uuuuren zoeken naar berend zn base met appelvla. Hem naar een of ander tankspelletje lokken terwijl we in een holletje zaten en heb vervolgens helemaal de ziekte in slopen. Alleen jammer
Dat er daarna wat xrayerts bij kwamen, en dit niet te blokken was.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik speelde tenminste wél eerlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat was het geval niet, ik was jullie gejoined met een ander account waardoor ik wist waar de basis zat.![]()
![]()
Zou iemand voor mij een minecraft_server.jar kunnen maken met de Invasion mod voor mij? Het lukt me maar niet om modloader met die mod samenwerkend te krijgen.
Alvast bedankt![]()
![]()
open minecraftserver.jar META INF NIET NIET NIET verwijderen
modloader server files erin, dan invasion mod, klaar!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan krijg ik een error als ik de server wil startenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef bobbernaut het volgende:
modloader server files erin, dan invasion mod, klaar!
Of er gebeurd helemaal niks
error:quote:A Java Exception has occurred![]()
help dan bobber!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef bobbernaut het volgende:
modloader server files erin, dan invasion mod, klaar!![]()
![]()
:\ nu?quote:ik ben bezig met een filmpje!
ja nu! stop maar met dan filmpje, wordt toch niks!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
:\ nu?ik ben bezig met een filmpje!
![]()
nu heb ik emotionele schade opgelopen dus kan ik ook niet moddenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja nu! stop maar met dan filmpje, wordt toch niks!
edit: laat maar heb het al, gebruikte per ongeluk de 1.01 server.jar ipv 1.00
net als de vorige keer bij paintball
[ Bericht 36% gewijzigd door maurisioo op 29-12-2011 15:27:12 ]![]()
This is what happens when you get stoned in Minecraft.
NO SERIOUSLY, WAT IS DIT![]()
![]()
Ik had dit wel eens met items (poste ik eventjes terug), maar dit... whoah.....
yeah nu weer mijn hele bin verkloot.
nvm
[ Bericht 38% gewijzigd door maurisioo op 29-12-2011 16:00:58 ]![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:28 schreef Lorrelies het volgende:
This is what happens when you get stoned in Minecraft.
NO SERIOUSLY, WAT IS DIT![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik had dit wel eens met items (poste ik eventjes terug), maar dit... whoah.....![]()
![]()
Probeer eens een update te forceren, dat zal het vast wel verhelpen.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
gewoon force update doen bij optionsquote:Op donderdag 29 december 2011 15:31 schreef maurisioo het volgende:
yeah nu weer mijn hele bin verkloot.
heeft iemand voor mij een schone .minecraft map?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
werkt niet meerquote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
gewoon force update doen bij options
ik probeerde ook dat bestand dat jij me toen gegeven had met die paintball mod, maar ik kan ook niet meer inloggen in servers![]()
yep, faal..quote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
werkt niet meer
ik probeerde ook dat bestand dat jij me toen gegeven had met die paintball mod, maar ik kan ook niet meer inloggen in servers
verwijder je .minecraft map en download m opnieuwOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
werkt ook nietquote:Op donderdag 29 december 2011 16:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
yep, faal..
verwijder je .minecraft map en download m opnieuw
edit 2344:
ah wordt daaronder wel uitgelegd
[ Bericht 19% gewijzigd door maurisioo op 29-12-2011 16:09:06 ]![]()
Het is echt raarquote:Op donderdag 29 december 2011 16:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]![]()
![]()
Probeer eens een update te forceren, dat zal het vast wel verhelpen.Ik weet niet of dat het oplost... maar ik ga het proberen
(al heb ik voor zover ik weet alle updates al)
Door force update gaat minecraft alle bestanden opnieuw downloaden, meestal helpt dit bij vage problemen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Het is echt raarIk weet niet of dat het oplost... maar ik ga het proberen
(al heb ik voor zover ik weet alle updates al)
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
![]()
check die coords dan...net een 17 000 blocks grote oceaan over gevaren met mijn broertje. damn wat was die groot
![]()
huis 2
video bijna geupload!
Die tijd die je in dat filmpje hebt gestoken kon je beter gebruiken door mij te helpen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:30 schreef bobbernaut het volgende:
Nieuw filmpje!
eens iets anders!![]()
![]()
wow wel 2 minuten in totaal +5 min uploadenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Die tijd die je in dat filmpje hebt gestoken kon je beter gebruiken door mij te helpen.
haha grapje hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wow wel 2 minuten in totaal +5 min uploaden![]()
![]()
Wie heeft gedisliked? ...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hij heeft wel een mooie rode lightsaber nu!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:11 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik, ik wil je een lightsaber geven.![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 december 2011 16:30 schreef bobbernaut het volgende:
Nieuw filmpje!
eens iets anders!
En dan zeg je dat Lor emo is
Suikoden heerst![]()
Eigenlijk is het juist een pro-zelfmoord reclamequote:Op donderdag 29 december 2011 18:22 schreef dnbrainwash het volgende:
Maar bobber, ik vind het echt een anti zelfmoord reclame oid.
Suikoden heerst![]()
Doe ik iets verkeerd???
Ik had minecraft gecracked gedownload, en die moest ik installeren toen.
Deze heb ik er af gegooid, en heb net minecraft gekocht.
Alleen ineens gaat het heel anders? Ik krijg alleen een .exe bestand van de site die direct minecraft start?
Vervolgens gaat hij updaten en blijft hij hangen op het scherm: Downloading packages retrieving lwjgl.jar 1%
En nu??Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
even naar %appdata% gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef delano.888 het volgende:
Doe ik iets verkeerd???
Alleen ineens gaat het heel anders? Ik krijg alleen een .exe bestand van de site die direct minecraft start?
Vervolgens gaat hij updaten en blijft hij hangen op het scherm: Downloading packages retrieving lwjgl.jar 1%
En nu??
daar in de .minecraft folder je saves/worlds backuppen en dan de .minecraft folder verwijderen..
vervolgens download je de .exe en start je die op...![]()
Had ik al gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
even naar %appdata% gaan
daar in de .minecraft folder je saves/worlds backuppen en dan de .minecraft folder verwijderen..
vervolgens download je de .exe en start je die op...Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dit dus:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110528155946AAwE9Qn
En mijn java is goed. KAK minecraft, gecracked werkte het perfect maar nu ik betaald heb ho maar
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Hier freezed hij:
Bewijst maar weer: betalen voor games is ALTIJD dom.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vuige sloeber.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:59 schreef delano.888 het volgende:
Hier freezed hij:
[ afbeelding ]
Bewijst maar weer: betalen voor games is ALTIJD dom.
![]()
Gij zijt minecraft onwaardig.http://www.syfy.com/tinman/oz/
C:\Users\brainwash\AppData\Roaming\.minecraftquote:Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef delano.888 het volgende:
Doe ik iets verkeerd???
En nu??
Die map maar dan met jou username ff verwijderen![]()
HEB IK DUS BEIDE GEDAAN MALLOOTquote:Op donderdag 29 december 2011 19:08 schreef MineraalWater het volgende:
Tja.. Moest je het maar kopen of de gedownloade versie eerst helemaal verwijderen.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Al 3x gedaanquote:Op donderdag 29 december 2011 19:15 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
C:\Users\brainwash\AppData\Roaming\.minecraft
Die map maar dan met jou username ff verwijderen![]()
Ik heb ALLES verwijderd, en schoon de legale geïnstalleerd.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
He, ik snap je nogsteeds niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
HEB IK DUS BEIDE GEDAAN MALLOOT![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef Lorrelies het volgende:
Java updaten? Pc opnieuw opstarten?
I dunno :cOok allemaal gedaan!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef mschol het volgende:
je heb ook al force update geprobeerd?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Minecraft.net (de site waarvan het moet worden gedownload via de launcher) is al dagen wat langzaam. Gewoon blijven proberen totdat je er doorheen komt en hij wel fatsoenlijk download.quote:![]()
ik heb een lightsaber, nu haal ik mijn video weg, ik ben geen emo idd, tis ook wel erg emo
Via de site play gedaan, en vandaar downloadde alles wel. Toen werkte de launcher daarna ook.
Pffff..
Nu voor het eerst aan de echte minecraft inclusief online aan de slag![]()
![]()
ga naar fokcraft.nl!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:20 schreef delano.888 het volgende:
Via de site play gedaan, en vandaar downloadde alles wel. Toen werkte de launcher daarna ook.
Pffff..
Nu voor het eerst aan de echte minecraft inclusief online aan de slag![]()
O.o
Wat voor muziek zal ik doen bij een panorama view van fok!craft?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Venga boysquote:Op donderdag 29 december 2011 19:35 schreef bobbernaut het volgende:
O.o
Wat voor muziek zal ik doen bij een panorama view van fok!craft?![]()
kon het niet laten:
Idemquote:Op donderdag 29 december 2011 19:13 schreef Lorrelies het volgende:
Ik had ook eerst illegale, toen gekocht, geen problemen gehad
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
IK HEB DE PERFECTE SPAWN SEED!!!
http://www.minecraftseeds.info/2011/12/232085906.html
--> -232085906 <--
Waarom? Graaf naar beneden en naar het NOORDEN en je zult zien waarom.
(niet zuiden dus, sorry)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ok, zit nu voor het eerst online (fokcraft) keivet![]()
(wil ook wel in de op trouwens, minecraft account is "Delano888")
[ Bericht 32% gewijzigd door DX11 op 29-12-2011 20:49:28 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
haha tinychat was wel ff awesome
Het was echt té awesomequote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef bobbernaut het volgende:
haha tinychat was wel ff awesome
Morgen k weer online met cam
Morgen ben ik er niet bitches.
Want ik ga een weekend weg, dus allemaal PRETTIG NIEUWJAAR die ik niet meer spreek.![]()
![]()
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
You sellin' (g)rapefruit?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:42 schreef bobbernaut het volgende:
kon het niet laten:
[ afbeelding ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Hij wilde eigenlijk een meet regelen, maar het liep iets uit de hand.Gelukkig heeft iedereen z'n kleren aangehouden.
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Omfg! Uit ander topic over een labiel mens.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wat was mn eerste dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tinychat was wel lachen! Je 2de goede idee bob.
En ja idd ik wou die meet regelen maar toen kwam iedereen joinen..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat klb topic over iemand zn GF toch xDquote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Te grappig ook echt eigenlijk
Het ene moment wilt Bobbernaut simpelweg de meet regelen met een paar mensen...
... het volgende moment zit de helft van de fokcraft server te cammen met elkaar
DRAGONFIST!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
FALCON PUNCH!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
super smash bros brawl. Duhquote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
+1
Doet me denken aan SSBB(wie o wie weet wat dat is
)
![]()
![]()
Beste partygame ooit. Bij een vriend van me hebben we elke denkbare console, maar we spelen altijd SSBB...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
YeahhhhHeb altijd het idee dat niemand het spel kent
Terwijl het best vet is
![]()
Ja het is echt lache om met meerdere mensen te doenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Beste partygame ooit. Bij een vriend van me hebben we elke denkbare console, maar we spelen altijd SSBB...Speelde best vaak met z'n vieren, was awesome...! Ik bedoel, gewoon je eigen Nintendo 'held' uitkiezen en zo
En de muziek was awesome. En de graphics ook.
LUVVV.
*sentimenteel*
Goede oude tijd
[ Bericht 10% gewijzigd door Lorrelies op 29-12-2011 22:29:10 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
* bobbernaut wilt online SSBB tegen lor spelenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb ook een huisje op de server nu
oosterlander & xRicck hebben me wel grandioos geholpen btw.
fuuuuuuuu ik zie mij nog wel tientallen uren per week in dit spel gaan stoppen voortaan![]()
Welkom!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Pfff, ben je net zo lekker bezig, hoor je opeens *pssssss* achter je. *GRRRRRR*Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
/damage off. Haha pwnd kutcreeper.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef gogosweden het volgende:
check dodgey een stijve hebben dan!
[ afbeelding ]![]()
![]()
hoe staat het met die enorme stad die gebouwd (zou) worden?
ik hoor of zie er niks meer over, is het nu al gestopt ?![]()
Welke stad?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:34 schreef mschol het volgende:
hoe staat het met die enorme stad die gebouwd (zou) worden?
ik hoor of zie er niks meer over, is het nu al gestopt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
Je moet niet zoveel drugs gebruiken jonge.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:52 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar de rode stip, en je ziet het blauwe gedeelte niet meer. Wel vetIf not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel drugs gebruiken jonge.
MoggeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jongens!
Ik heb een vuurwerkje afgestoken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:35 schreef Mender het volgende:
Jongens!
Ik heb een vuurwerkje afgestoken!!ik heb nog vuurwerk van 3 jaar terug, en ik had toen maar 25 euro uitgegeven, ik koop ook niet meer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WELKE GRAFMONGOOL HEEFT DIT GEDAAN?!
grief = ban, daaag![]()
Jammer dat de meeste niet dicht bij de grens wonen, Daar hebben ze wel mooie potten en pijlen voor s'avonds![]()
![]()
Welkom bij de club!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef bobbernaut het volgende:
WELKE GRAFMONGOOL HEEFT DIT GEDAAN?!
grief = ban, daaag![]()
[ afbeelding ]Suikoden heerst![]()
bij welke club?quote:
Dnb, was je soms weer dronken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:58 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Fort volgegooid met snow golems club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Challenge accepted!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:27 schreef maurisioo het volgende:
Wow ik spawn in een nieuwe map, krijg ik dit:
[ link | afbeelding ]
en verder niks geen landSuikoden heerst![]()
Kan je zien wie er heeft gegrieved?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Een admin of mod kan dat zien jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef delano.888 het volgende:
Kan je zien wie er heeft gegrieved?Als je op de gegriefde plek staat, moet je even /ticket doen en dan zeggen dat er iets gegriefd is. De admins/mods kunnen er dan later naar kijken
Ja, moet je een /ticket maken en dan komt er een mod/admin met logblock
Ah tof dus dat kan ik ook doen als iemand mijn diamonds zou jatten uit mijn huisje op fokcraft?
Niet dat die er nu liggen want doe pas 1 dag mee, maar ooit..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nou ja, niet helemaal... je moet je kisten gewoon op slot doenMaar als je een diamondblock ergens in je huis hebt geplaatst en die is weggehakt, dan wel
Hoe doe je een kist op slot :pOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
maar je vraagt er dan wel een beeeetje omquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef Lorrelies het volgende:
Nou ja, niet helemaal... je moet je kisten gewoon op slot doenMaar als je een diamondblock ergens in je huis hebt geplaatst en die is weggehakt, dan wel
/cprivatequote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zal eens kijken vanavond.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
nee hoeft nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Met je naam erachter
Dus /cprivate delano888
Nee, je moet /cprivate rijsttafel typen
idd je moet /cprivate rijsttafel bobbernaut typen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef rijsttafel het volgende:
Nee, je moet /cprivate rijsttafel typen
dan krijgen wij GEEN toegang!
Damnit ik had 5x game over of zo bij die stomme boss in de tempel
Goed.
Nu ga ik dus weer Minecraften
![]()
Komt van:
* NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is dit? :pquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef Asy het volgende:
aaaahw wat zien ze er lief uit saampjes!
[ afbeelding ]![]()
Op een zeer geheime plek.
Nee uh, je kan er nog niet zomaar heen, maar het wordt een station
Kom tinychat.com/bobbernautOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ben jij dat?quote:unban
Drumpie:
ik:
Wat een chaos toch lekker om een muur hè
DubbelOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat heb ik nou gemist? Wie zijn er gebanned?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ligt wss aan jou want ik heb niks!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef MineraalWater het volgende:
Yes, But I survived.
[ afbeelding ]
Alvast gelukkig nieuwjaar!
ditquote:
Jij bent ook lekker vroegquote:Yeahhh
Ik ga de hele dag oliebollen verkopen
En daarna waarschijnlijk zo gesloopt zijn dat ik eerst maar moet slapen voor oud en nieuw haha
Iedereen een goed nieuw jaar!Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
oliebollen verkopen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:39 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker vroegYeahhh
En daarna waarschijnlijk zo gesloopt zijn dat ik eerst maar moet slapen voor oud en nieuw haha
tis maar goed dat we die zelf hebben gemaakt gister.. smaken altijd beter (ondanks dat ze soms beetje misvormd zijn)
![]()
Vbownswow waar was je gister nou man!
Ik had plexcons hoofd getekend ._.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
straks oliebollen gemaakt nu gaat ik eventjes spelen met vuurwerk en straks lekker met t vrouwtje het nieuwe jaar inquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:39 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker vroegYeahhh
Hier hoor je misschien om de 5 minuten een knal..quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
straks oliebollen gemaakt nu gaat ik eventjes spelen met vuurwerk en straks lekker met t vrouwtje het nieuwe jaar in
Tja t regent heOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Drump of collegae. Kunnen jullie airush ff whitelisten?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Er is geen whitelistquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Drump of collegae. Kunnen jullie airush ff whitelisten?
Wss bedoel je rechten?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
nee zou het?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Er is geen whitelist
Wss bedoel je rechten?![]()
![]()
k heb gelukkig wel beter weer en daarnaast ook wat beter vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hier hoor je misschien om de 5 minuten een knal..
Tja t regent he
Dit jaar boeit t me niet echt, irritant die BAM BAM BOEM FIIIEEUUW!! XDquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
k heb gelukkig wel beter weer en daarnaast ook wat beter vuurwerk.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit spel
Heb nu 2 dagen (4 uur per dag ofzo) online gespeeld.
Afgelopen nacht over minecraft gedroomd
Echt dit loopt uit de hand, vandaag en morgen even afkicken![]()
Minecraft is je leven. RL is maar een spel!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:56 schreef delano.888 het volgende:
Dit spel
4 uur maar?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:56 schreef delano.888 het volgende:
Dit spel
![]()
![]()
Ik werk ook nog hèquote:
Op een werkdag thuiskomen, minecraft spelen tot je naar bed gaat, en er achter komen dat je je avond eten vergeten bent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
4 uur is volgens mij best veel
Tja, dan vind ik het best veel
op een schooldag zit ik minstens 6quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
4 uur is volgens mij best veel
Zo'n Enterprise bouwen is goed voor je statistics:
Stone geplaatst: 11679
Stone slabs geplaats: 10434Suikoden heerst![]()
* Nu even avondeten van gisteren inhalenOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Noobs, Ik zat gister 13 uur op de pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:22 schreef MineraalWater het volgende:
Noobs, Ik zat gister 13 uur op de pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: