quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef gogosweden het volgende:
check dodgey een stijve hebben dan!
[ afbeelding ]
Welke stad?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:34 schreef mschol het volgende:
hoe staat het met die enorme stad die gebouwd (zou) worden?
ik hoor of zie er niks meer over, is het nu al gestopt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Je moet niet zoveel drugs gebruiken jonge.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:52 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar de rode stip, en je ziet het blauwe gedeelte niet meer. Wel vet
quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel drugs gebruiken jonge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:35 schreef Mender het volgende:
Jongens!
Ik heb een vuurwerkje afgestoken!!ik heb nog vuurwerk van 3 jaar terug, en ik had toen maar 25 euro uitgegeven, ik koop ook niet meer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Welkom bij de club!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef bobbernaut het volgende:
WELKE GRAFMONGOOL HEEFT DIT GEDAAN?!
grief = ban, daaag![]()
[ afbeelding ]
bij welke club?quote:
Dnb, was je soms weer dronken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:58 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Fort volgegooid met snow golems club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Challenge accepted!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:27 schreef maurisioo het volgende:
Wow ik spawn in een nieuwe map, krijg ik dit:
[ link | afbeelding ]
en verder niks geen land
Een admin of mod kan dat zien jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef delano.888 het volgende:
Kan je zien wie er heeft gegrieved?
maar je vraagt er dan wel een beeeetje omquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef Lorrelies het volgende:
Nou ja, niet helemaal... je moet je kisten gewoon op slot doenMaar als je een diamondblock ergens in je huis hebt geplaatst en die is weggehakt, dan wel
/cprivatequote:
nee hoeft nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Met je naam erachter
Dus /cprivate delano888
idd je moet /cprivate rijsttafel bobbernaut typen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef rijsttafel het volgende:
Nee, je moet /cprivate rijsttafel typen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Waar is dit? :pquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef Asy het volgende:
aaaahw wat zien ze er lief uit saampjes!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |