Nee, Jens heeft skyrim gekocht, Dus tot over 2 maandjesquote:Op woensdag 28 december 2011 09:57 schreef drumstickNL het volgende:
Is mojang nog bezig met updates voor MC?
godverquote:Op woensdag 28 december 2011 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee, Jens heeft skyrim gekocht, Dus tot over 2 maandjes
ditquote:Op woensdag 28 december 2011 10:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
godver
Als ik daar de zaakjes runde dan had ik die luitjes daar een flinke schop onder de kont gegeven. Je komt daar om te werken, niet om te gamen.
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 28-12-2011 om 09:06:11Back to work! Introducing @jonkagstrom to Mojang, our new Minecraft and Scrolls programmer! reageer retweet
yeahquote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 28-12-2011 om 09:06:11Back to work! Introducing @jonkagstrom to Mojang, our new Minecraft and Scrolls programmer! reageer retweet
the cake is a liequote:Op woensdag 28 december 2011 10:35 schreef MineraalWater het volgende:
beetje lullig wel, plex zou net in dat meertje linksboven in dat beeld een vet huis gaan bouwenquote:Op woensdag 28 december 2011 05:02 schreef Exentric90 het volgende:
Oke,
Drumpie en ik (vooral drumpie eigenlijk met WE en ik met wat ideetjes) zijn een afgrond wezen graven om daar hoge gebouwen in te kunnen bouwen.
Diepte zit op 30/35 dus je kunt lekker de hoogte in, ook is alles zo natuurlijk mogelijk, ook komt er nog een waterval met een meertje (waterval is er al bijna).
Ook wil ik meteen een oproep doen om bij die waterval een dam te bouwen met wat man![]()
Drumpie zou daar evt. bij kunnen helpen door daarna het overtollige source water weg te halen.
Wat screens ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Mordecai het volgende:
Ik had een idee en ik deed het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beter doe je die ogen met glowstonequote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Mordecai het volgende:
Ik had een idee en ik deed het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:12 schreef Lorrelies het volgende:
One of my fishies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 09:57 schreef drumstickNL het volgende:
Is mojang nog bezig met updates voor MC?
Veeeeeeet :3quote:Op woensdag 28 december 2011 15:41 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Sandy's crib, moet alleen nog gras in
Als je hulp nodig hebt met dat gras, daar heb ik een techniekje voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:41 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
Sandy's crib, moet alleen nog gras in
Ook onderwater? ;oquote:Op woensdag 28 december 2011 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met dat gras, daar heb ik een techniekje voor.
iconomy was een dikke faal. En ik wil het ook eigenlijk niet meer terugquote:Op woensdag 28 december 2011 15:46 schreef bobbernaut het volgende:
Wanneer kom iConomy? het is handig als je ruilt en je weet niet wat je terug wilt!
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:15 schreef Snorrenbaard het volgende:
Nee man, iConomy was vet vooral om Kiwi en Tom te overtreffen qua Drumpies.
Het lukte je pas toen economisch talenten Tom en ik de val van de Drumpie zagen aankomen en investeerden in diamondsquote:
Holy shitquote:
Ik zei toen ook al dat Griekenland zou vallen maar niemand wilde luisteren.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het lukte je pas toen economisch talenten Tom en ik de val van de Drumpie zagen aankomen en investeerden in diamonds
Jij zegt altijd zoveel.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zei toen ook al dat Griekenland zou vallen maar niemand wilde luisteren.
habbokoters of minecraftforum.nl koters? en nee ben geen 14/15quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef MineraalWater het volgende:
Wauw, Bob is volgensmij echt 14/15, Want als ik hier bij die kut koters zit van 11/12 hoor ik alleenmaar: Bezem, j k n p k nak jou, k mk j dd.
Allebijquote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
habbokoters of minecraftforum.nl koters? en nee ben geen 14/15
Waarbij?quote:
Je typt als de gemiddelde Beilmerneger.quote:
Dat was juist de grap hahahihihihohoho.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Je typt als de gemiddelde Beilmerneger.
Ben je nu blei?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat was juist de grap hahahihihihohoho.
Je klinkers zijn stuk. En ga nu maar slapen, klein jostietje van me.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
k bn spr bl. ds stp mr mt trlln.
h kn dt mn j bnt tch z gd mt dngn vrznn¿quote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Je klinkers zijn stuk. En ga nu maar slapen, klein jostietje van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berend's rift, waar ze onwijs veel monsters gingen spawnen in de city..
Video'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots, part 2..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurde een uurtje om bij alles op te zoeken, uploaden enzo![]()
![]()
Goede oude tijd.![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: