SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Het was echt té awesomequote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef bobbernaut het volgende:
haha tinychat was wel ff awesome
You sellin' (g)rapefruit?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:42 schreef bobbernaut het volgende:
kon het niet laten:
[ afbeelding ]
Wat was mn eerste dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tinychat was wel lachen! Je 2de goede idee bob.
Dat klb topic over iemand zn GF toch xDquote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Omfg! Uit ander topic over een labiel mens.
[ afbeelding ]
DRAGONFIST!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Omfg! Uit ander topic over een labiel mens.
[ afbeelding ]
FALCON PUNCH!!!quote:
super smash bros brawl. Duhquote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
+1
Doet me denken aan SSBB(wie o wie weet wat dat is
)
Beste partygame ooit. Bij een vriend van me hebben we elke denkbare console, maar we spelen altijd SSBB...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
YeahhhhHeb altijd het idee dat niemand het spel kent
Terwijl het best vet is
Ja het is echt lache om met meerdere mensen te doenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Beste partygame ooit. Bij een vriend van me hebben we elke denkbare console, maar we spelen altijd SSBB...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |