even naar %appdata% gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef delano.888 het volgende:
Doe ik iets verkeerd???
Ik had minecraft gecracked gedownload, en die moest ik installeren toen.
Deze heb ik er af gegooid, en heb net minecraft gekocht.
Alleen ineens gaat het heel anders? Ik krijg alleen een .exe bestand van de site die direct minecraft start?
Vervolgens gaat hij updaten en blijft hij hangen op het scherm: Downloading packages retrieving lwjgl.jar 1%
En nu??
Had ik al gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
even naar %appdata% gaan
daar in de .minecraft folder je saves/worlds backuppen en dan de .minecraft folder verwijderen..
vervolgens download je de .exe en start je die op...
Vuige sloeber.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:59 schreef delano.888 het volgende:
Hier freezed hij:
[ afbeelding ]
Bewijst maar weer: betalen voor games is ALTIJD dom.
C:\Users\brainwash\AppData\Roaming\.minecraftquote:Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef delano.888 het volgende:
Doe ik iets verkeerd???
Ik had minecraft gecracked gedownload, en die moest ik installeren toen.
Deze heb ik er af gegooid, en heb net minecraft gekocht.
Alleen ineens gaat het heel anders? Ik krijg alleen een .exe bestand van de site die direct minecraft start?
Vervolgens gaat hij updaten en blijft hij hangen op het scherm: Downloading packages retrieving lwjgl.jar 1%
En nu??
HEB IK DUS BEIDE GEDAAN MALLOOTquote:Op donderdag 29 december 2011 19:08 schreef MineraalWater het volgende:
Tja.. Moest je het maar kopen of de gedownloade versie eerst helemaal verwijderen.
Al 3x gedaanquote:Op donderdag 29 december 2011 19:15 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
C:\Users\brainwash\AppData\Roaming\.minecraft
Die map maar dan met jou username ff verwijderen
He, ik snap je nogsteeds niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
HEB IK DUS BEIDE GEDAAN MALLOOT
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef Lorrelies het volgende:
Java updaten? Pc opnieuw opstarten?
I dunno :c
Ook allemaal gedaan!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef mschol het volgende:
je heb ook al force update geprobeerd?
Minecraft.net (de site waarvan het moet worden gedownload via de launcher) is al dagen wat langzaam. Gewoon blijven proberen totdat je er doorheen komt en hij wel fatsoenlijk download.quote:
ga naar fokcraft.nl!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:20 schreef delano.888 het volgende:
Via de site play gedaan, en vandaar downloadde alles wel. Toen werkte de launcher daarna ook.
Pffff..
Nu voor het eerst aan de echte minecraft inclusief online aan de slag![]()
![]()
Venga boysquote:Op donderdag 29 december 2011 19:35 schreef bobbernaut het volgende:
O.o
Wat voor muziek zal ik doen bij een panorama view van fok!craft?
Idemquote:Op donderdag 29 december 2011 19:13 schreef Lorrelies het volgende:
Ik had ook eerst illegale, toen gekocht, geen problemen gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Het was echt té awesomequote:Op donderdag 29 december 2011 21:02 schreef bobbernaut het volgende:
haha tinychat was wel ff awesome
You sellin' (g)rapefruit?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:42 schreef bobbernaut het volgende:
kon het niet laten:
[ afbeelding ]
Wat was mn eerste dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tinychat was wel lachen! Je 2de goede idee bob.
Dat klb topic over iemand zn GF toch xDquote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Omfg! Uit ander topic over een labiel mens.
[ afbeelding ]
DRAGONFIST!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Omfg! Uit ander topic over een labiel mens.
[ afbeelding ]
FALCON PUNCH!!!quote:
super smash bros brawl. Duhquote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
+1
Doet me denken aan SSBB(wie o wie weet wat dat is
)
Beste partygame ooit. Bij een vriend van me hebben we elke denkbare console, maar we spelen altijd SSBB...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
YeahhhhHeb altijd het idee dat niemand het spel kent
Terwijl het best vet is
Ja het is echt lache om met meerdere mensen te doenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Beste partygame ooit. Bij een vriend van me hebben we elke denkbare console, maar we spelen altijd SSBB...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |