ben jij dat?quote:
Ligt wss aan jou want ik heb niks!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef MineraalWater het volgende:
Yes, But I survived.
[ afbeelding ]
ditquote:
Jij bent ook lekker vroegquote:
oliebollen verkopen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:39 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker vroegYeahhh
Ik ga de hele dag oliebollen verkopen
En daarna waarschijnlijk zo gesloopt zijn dat ik eerst maar moet slapen voor oud en nieuw haha
straks oliebollen gemaakt nu gaat ik eventjes spelen met vuurwerk en straks lekker met t vrouwtje het nieuwe jaar inquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:39 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker vroegYeahhh
Ik ga de hele dag oliebollen verkopen
En daarna waarschijnlijk zo gesloopt zijn dat ik eerst maar moet slapen voor oud en nieuw haha
Hier hoor je misschien om de 5 minuten een knal..quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
straks oliebollen gemaakt nu gaat ik eventjes spelen met vuurwerk en straks lekker met t vrouwtje het nieuwe jaar in
Er is geen whitelistquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Drump of collegae. Kunnen jullie airush ff whitelisten?
nee zou het?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Er is geen whitelist
Wss bedoel je rechten?
k heb gelukkig wel beter weer en daarnaast ook wat beter vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hier hoor je misschien om de 5 minuten een knal..
Tja t regent he
Dit jaar boeit t me niet echt, irritant die BAM BAM BOEM FIIIEEUUW!! XDquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
k heb gelukkig wel beter weer en daarnaast ook wat beter vuurwerk.
Minecraft is je leven. RL is maar een spel!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:56 schreef delano.888 het volgende:
Dit spel
Heb nu 2 dagen (4 uur per dag ofzo) online gespeeld.
Afgelopen nacht over minecraft gedroomd
Echt dit loopt uit de hand, vandaag en morgen even afkicken![]()
4 uur maar?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:56 schreef delano.888 het volgende:
Dit spel
Heb nu 2 dagen (4 uur per dag ofzo) online gespeeld.
Afgelopen nacht over minecraft gedroomd
Echt dit loopt uit de hand, vandaag en morgen even afkicken![]()
Ik werk ook nog hèquote:
Op een werkdag thuiskomen, minecraft spelen tot je naar bed gaat, en er achter komen dat je je avond eten vergeten bent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
4 uur is volgens mij best veel
op een schooldag zit ik minstens 6quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
4 uur is volgens mij best veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:22 schreef MineraalWater het volgende:
Noobs, Ik zat gister 13 uur op de pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |