Who The Fuck Is Alicequote:Op maandag 26 december 2011 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die was wel zielig. Maar ja, dat had je het maar aan Alice moeten vragen
Het is Paul Rabbering?quote:Op maandag 26 december 2011 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hèhè..éindelijk eens een iets te dikke DJ met een bril..het werd tijd.
Hey ik zei niet een DJ met een iets te dikke brilquote:
Heeft vorig jaar een prima album gemaakt samen met The Roots..maar dat staat er dan weer niet in.quote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Zegt me helemaal niets dit. Sowieso John Legend...
Moraliserende jaren '80-meukquote:
Straks 3 keer in Rosso, zo jammer...quote:Op maandag 26 december 2011 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moraliserende jaren '80-meuk
eigenlijk net The Cosby Show
Da's de leeftijd denk ikquote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Weinig aan, maar ik hou sowieso niet zo van Doe Maar.
Ik hoor liever hun oudere werk.quote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Weinig aan, maar ik hou sowieso niet zo van Doe Maar.
Dat heeft Doe Maar zelf ook al eens geroepen...quote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef peaceman het volgende:
Niks mis met Doe Maar, maar met dit nummer ben ik ook wel een beetje klaar.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef donroyco het volgende:
Ik ga me nog even focussen. Veel luisterplezier allemaal
Zelfs een tiental liedjes aan gewijd...quote:Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heeft Doe Maar zelf ook al eens geroepen...
quote:Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef donroyco het volgende:
Tot morgenquote:Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef donroyco het volgende:
Dank je & tot morgen!quote:Op maandag 26 december 2011 22:17 schreef donroyco het volgende:
Nee, met de commercie die er na Skunk in kwam met gillende meiden en roze/groene haarbandjes en zo...quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat The Show er niet in staat..
Dat heeft hij niet bewust meegemaaktquote:Op maandag 26 december 2011 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, met de commercie die er na Skunk in kwam met gillende meiden en roze/groene haarbandjes en zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |