Je hoorde net bij gogo een stukje Street Life, ook een hele beste.quote:Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De breedste glimlach die ooit in Toppop te zien was
Ja, dat is met The Crusadersquote:Op maandag 26 december 2011 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hoorde net bij gogo een stukje Street Life, ook een hele beste.
Ow, ik kijk wel, naar mijn beeldscherm, maar ik luister naar de radiostreamquote:Op maandag 26 december 2011 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je KIJKT is het deze Top 2000 #12 (editie 2011): A Gogo
En ik zat weer te klooienquote:Op maandag 26 december 2011 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik kijk wel, naar mijn beeldscherm, maar ik luister naar de radiostream
Dan kies je tochquote:Op maandag 26 december 2011 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik zat weer te klooienin 2 topics tegelijkertijd posten is geen goed idee.
Deze heet ook gogoquote:Op maandag 26 december 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik blijf nu even in de gogo, anders word ik gek.
Ja, vind ik ook.quote:Op maandag 26 december 2011 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
Een voorbeeld van een nummer waarbij de cover veel beter is dan het origineel
Ik ookquote:Op maandag 26 december 2011 20:25 schreef Eska het volgende:
Mad world, mooi.(onlangs nog Donnie Darko gekeken
)
quote:Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Southpark aan zonder geluid en weer verder luisteren.
Ik ookquote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
Moeders gaat even uit haar dak op de Beegees
quote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
Moeders gaat even uit haar dak op de Beegees
Balen. Ik moest vrij nemen, helemaal niet erg.quote:Op maandag 26 december 2011 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zucht..familie is nog steeds aanwezig en maakt geen aanstalten te vertrekken..en morgen gewoon weer om 6 uur deruit. Ik haat werken tussen oud en nieuw
Moet je echt werken tussen oud en nieuw??quote:Op maandag 26 december 2011 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zucht..familie is nog steeds aanwezig en maakt geen aanstalten te vertrekken..en morgen gewoon weer om 6 uur deruit. Ik haat werken tussen oud en nieuw
of je heel zielig bent.quote:Op maandag 26 december 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Dit is mooi als je je een beetje zielig vindt.
tm donderdag. Drie dagen, maar dat zijn drie dagen te lang. Zes uur op, zeven uur thuis, dan blijft er bijna geen top 2000/ foktijd meer overquote:Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet je echt werken tussen oud en nieuw??
Oh, da's wel balen ja.quote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
tm donderdag. Drie dagen, maar dat zijn drie dagen te lang. Zes uur op, zeven uur thuis, dan blijft er bijna geen top 2000/ foktijd meer over
Dat zijn inderdaad lange dagen. Ik hoef alleen nog maar woensdag. En dan 2 januari weer. Hier in huis heebben ze nu allemaal 2 weken vakantie.quote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
tm donderdag. Drie dagen, maar dat zijn drie dagen te lang. Zes uur op, zeven uur thuis, dan blijft er bijna geen top 2000/ foktijd meer over
Vrees ervoor. Werk op een nieuwsredactie, dus zijn veel mensen aan het bellen enz. Wordt vaak geirriteerd gereageerd als iemand muziek opzet. Dus mis ook nog helaas een groot deelquote:Op maandag 26 december 2011 20:39 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, da's wel balen ja.
Wel de mogelijkheid om te luisteren op je werk? Of zit dat er ook niet in?
Vooral dat he, dat je eruit moet en weet dat de rest nog zeker 3 uur blijft liggenquote:Op maandag 26 december 2011 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad lange dagen. Ik hoef alleen nog maar woensdag. En dan 2 januari weer. Hier in huis heebben ze nu allemaal 2 weken vakantie.
Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent die deze week gewoon moet werken.quote:Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral dat he, dat je eruit moet en weet dat de rest nog zeker 3 uur blijft liggen
Gedeelde smart is iig halve smart!quote:Op maandag 26 december 2011 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent die deze week gewoon moet werken.
Ze zijn gewoon te goed hè? Die kinderen van ons...quote:Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Eska het volgende:
[..]
Vanmiddag werd ik door m'n 8-jarige verslagen met Blokus.
Dat gaat hier niet gebeuren. De jongste is meestal wel rond half 8 wakker. Ik moet rond kwart voor 8 weg. Ik vind het wel lekker dat ik 2 weken lang 's morgens geen kinderen weg hoef te brengen. Is gewoon wat relaxter voor mezelf.quote:Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral dat he, dat je eruit moet en weet dat de rest nog zeker 3 uur blijft liggen
Ja, ze zijn er vaak verdraaid handig in.quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ze zijn gewoon te goed hè? Die kinderen van ons...
De rest ken ik zo 1.2.3 nietquote:Op maandag 26 december 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend uurtje
1565 Outsiders Lying all the time
1564 Joni Mitchell Big yellow taxi
1563 Beatles If I fell![]()
1562 Vitesse Rosalyn
1561 Frida Boccara Cent mille chansons
1560 Celine Dion Immortality
1559 Creedence Clearwater R. Up around the bend![]()
1558 Bad Company Can't get enough
1557 ABBA Take a chance on me![]()
1556 Cuby & the Blizzards Back home![]()
1555 Blue Diamonds Ramona
1554 Michel Fugain Le printemps
1553 Van Velzen When summer ends![]()
1552 Animals We gotta get out of this place![]()
1551 Paul Simon Late in the evening![]()
1550 James Brown I feel good (I got you)![]()
![]()
Dat is wel erg prettig inderdaad!!quote:Op maandag 26 december 2011 20:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja en ik moet ook gewoon werken. Maar dat is geen probleem. Ben 3.5 maand werkloos geweest dus ben blij dat ik weer aan het werk kan
Denk allemaal wel. Ben 25 maar ken wel veel "oude" muziek. Alleen niet allemaal van naam.quote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
1562 ga je denk ik wel herkennen. En Ramona misschien ook wel.
Hoezo dat? Aan de whiskey zekerquote:Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef D. het volgende:
Zo, daar ben ik weer, en nu mét geprikkelde zintuigen
Met de drummende zanger. (vind ik altijd wel knap, die combi)quote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
1562 ga je denk ik wel herkennen. En Ramona misschien ook wel.
Zo? Wat heb jij uitgespookt?quote:Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef D. het volgende:
Is het ook. Alleen soms wat lastiger omdat er ook nog een peuter rondloopt. Die kan dan niet meedoen. En Twan is 's avonds vaak erg moe en ligt al om kwart voor 8 te slapen.quote:Op maandag 26 december 2011 20:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er vaak verdraaid handig in.
Wel erg leuk hoor, vind ik, zo samen spelletjes doen. Ik ben al lang blij dat we voorbij mens-erger-je-niet & ganzenbord zijn.
quote:Op maandag 26 december 2011 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Goed plan
*UI wijzigt
Maar ik had het over mijn nieuwe badolie
Oh, dan heb jij nog wat mooie uurtjes te gaan, als de top2000 klaar is!quote:Op maandag 26 december 2011 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Vorig jaar zolder opgeruimd. 3 koffers met platen en singles tegen gekomen. Heb ik op een makkelijk plek neergezet zodat ik daar eens doorheen kan kijken. Nu nog een platenspeler aansluiten en dan genieten. Heb al Ccr, Mamas and the papas en John Denver gezien.
En je avond/weekendavatar weer.quote:Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef D. het volgende:
Maak je geen zorgenquote:Op maandag 26 december 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]ook lekker, tenzij je het hebt opgedronken.
Die is toenstraks geweest met dit nummerquote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef D. het volgende:
Is er iemand die bij dit nummer niet aan Paul de Leeuw denkt?
Morgen is het 'doordeweeks', en dan drink ik (in principe) nietquote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit aan de witte wijn, maaar misschien morgen maar iets sterkers halen, fles Wodka
Ja.quote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef D. het volgende:
Is er iemand die bij dit nummer niet aan Paul de Leeuw denkt?
Ik normaal ook niet, maar ik heb vrij, dan mag het van mezelf.quote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen is het 'doordeweeks', en dan drink ik (in principe) niet
jij hebt ook geen vakantie?quote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen is het 'doordeweeks', en dan drink ik (in principe) niet
Ja, vooruit, maar los daarvan bedoelde ikquote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is toenstraks geweest met dit nummer
Ik heb ze nietquote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over associaties gesproken, krijg ik hier terecht FIFA associaties?
FIFA 2003.quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Too badquote:
quote:
Allemaal nieuwe spotjes, dit jaar. Ik wil de oude Dru en de oude Bouwgarant.quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
TIjd voor de DRU, de VW UP en de ERWTENSUPPE
Het kan altijd erger. Ik denk dat het personeel van DRU deze dagen echt overuren moet draaien.quote:
RCN punt NLquote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
TIjd voor de DRU, de VW UP en de ERWTENSUPPE
Dat verzacht mijn pijn geenszinsquote:Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Ik denk dat het personeel van DRU deze dagen echt overuren moet draaien.
Da's nog ver wegquote:Op maandag 26 december 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
daar moet ik bij zijn... in oktober gaan we naar het concert
Yeps.. maar wel zin in. De eerste keer dat ik ze live ga zien. Eindelijk..quote:
Ik heb het overwogen, maar toch maar nietquote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.. maar wel zin in. De eerste keer dat ik ze live ga zien. Eindelijk..
Zal wel niet voor de laatste keer zijn ook, die gasten zijn al zo'n 25 keer gestoptquote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.. maar wel zin in. De eerste keer dat ik ze live ga zien. Eindelijk..
Je zat stiekem 3FM te luisteren?quote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik heb even oordopje in gedaan, kan ik ook een beetje meeluisteren met de t2000.
Waarom niet?quote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar toch maar niet
Leuk, ik was vroeger geen fan, maar tegenwoordig vind ik de muziek best tof.quote:Op maandag 26 december 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
daar moet ik bij zijn... in oktober gaan we naar het concert
Ach, dat maakt me niet zoveel uit... de vorige keren konden we steeds niet op de datum. Nu wel.quote:Op maandag 26 december 2011 21:05 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Zal wel niet voor de laatste keer zijn ook, die gasten zijn al zo'n 25 keer gestopt
quote:Op maandag 26 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, we zijn ook een film aan het kijken...
Ik was vroeger ook fan, incl. tig buttons op mn spijkerjack.quote:Op maandag 26 december 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, ik was vroeger geen fan, maar tegenwoordig vind ik de muziek best tof.
Dat kan inderdaad. Ik heb begrepen dat ze nog steeds heel erg goed zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik herinner ze liever zoals ze waren, dus niet 'ouder en op geld uit'
Het waren wat mindere uurtjes en Twan wilde graag samen tv kijken. Nu combineer ik het een beetje.quote:
Ik tel wel af naar 27 juniquote:Op maandag 26 december 2011 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[quote]Dat kan inderdaad. Ik heb begrepen dat ze nog steeds heel erg goed zijn.
En de 100.000 andere covers...quote:Op maandag 26 december 2011 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stuk beter dan de verkrachting van Counting Crows deze.
Die zijn ook niet heel tof nee, maar die van CC is wel het meest bekend.quote:
Ow ja... ik heb ze al eens live gezien. Ik hoefde niet zo nodig nog een keer eigenlijk. Ze zijn wel goed.quote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Pearl Jam #12: Ziggo Dome-ination on June 26 and 27
Ik bedoelde eigenlijk van dit nummer Big Yellow Taxi. Ik vind dat in covers daarvan de oprechte emotie van Joni meestal ontbreekt.quote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Oneens
Comfortably Numb van de scissor sisters is anders een succesvolle cover
Kloptquote:Op maandag 26 december 2011 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar een derde keer kan geen kwaad
Hoeveel heb jij gerookt?quote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Oneens
Comfortably Numb van de scissor sisters is anders een succesvolle cover
Dat heb ik bij REM en Radiohead...Helaas gaat REM het niet meer worden.quote:Op maandag 26 december 2011 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar een derde keer kan geen kwaad
Dat is aan jouquote:Op maandag 26 december 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja... ik heb ze al eens live gezien. Ik hoefde niet zo nodig nog een keer eigenlijk. Ze zijn wel goed.
REM 1 keer gezien (op Werchter volgens mij) maar vond ik erg saai.quote:Op maandag 26 december 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij REM en Radiohead...Helaas gaat REM het niet meer worden.REM blijft op 7x steken.
Ik ben wel benieuwd hoe de Ziggo Dome is...quote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is aan jou
Ik denk dat de Ziggo Dome wel eens een mooie ervaring kan worden
Wel respect dat je dat durft te delen hoorquote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef donroyco het volgende:
http://www.last.fm/user/donroyco
Hier rechts staat een hele gevarieerde lijst van (bijna) alles wat ik live gezien heb.
Ik ook, maar het is speciaal gebouwd voor dit soort doeleinden, en ook iets 'knusser' dan een stadion, dus mijn verwachtingen zijn hoogquote:Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe de Ziggo Dome is...
Dank. Er zitten heel veel rare uitschieters tussen. Welke vind je dequote:Op maandag 26 december 2011 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wel respect dat je dat durft te delen hoor
Mooi lijstje. Ik mis toch wel Radiohead en REM eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef donroyco het volgende:
http://www.last.fm/user/donroyco
Hier rechts staat een hele gevarieerde lijst van (bijna) alles wat ik live gezien heb.
Ja! Volumeknop naar linksquote:
Laat het me weten!!quote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is speciaal gebouwd voor dit soort doeleinden, en ook iets 'knusser' dan een stadion, dus mijn verwachtingen zijn hoog
Dank. Eerste is niet allemaal mijn kopje thee. Tweede is heel jammer dat ze gestopt zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi lijstje. Ik mis toch wel Radiohead en REM eigenlijk.
Soort HMH?quote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is speciaal gebouwd voor dit soort doeleinden, en ook iets 'knusser' dan een stadion, dus mijn verwachtingen zijn hoog
Ali-B en Yes-R zijn hetquote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank. Er zitten heel veel rare uitschieters tussen. Welke vind je de_!'ste en welke de
-ste?
Ja, maar dan Ahoy'igquote:
Ali B was voorprogramma 50 Cent / G-Unit en Yes-R kwam gewoon een keer optreden waar ik was, zonder dat ik het wistquote:Op maandag 26 december 2011 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ali-B en Yes-R zijn hetst
Pearl Jam hetst, maar dat zal je niet verbazen
De eerste was het ook niet voor mij, maar aangezien Peace groot fan is, ben ik mee gegaan en live vind ik ze echt de beste band die ik ooit live heb gezien.quote:Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank. Eerste is niet allemaal mijn kopje thee. Tweede is heel jammer dat ze gestopt zijn.
Ja maar ook beetje gemompel. Net zoals Kane.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 21:21 schreef cafca het volgende:
Zo. Klaar met eten, visite naar huis. Nu ff relaxen
Ben nu wel benieuwdquote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De eerste was het ook niet voor mij, maar aangezien Peace groot fan is, ben ik mee gegaan en live vind ik ze echt de beste band die ik ooit live heb gezien.
Netjes op tijd!quote:Op maandag 26 december 2011 21:21 schreef cafca het volgende:
Zo. Klaar met eten, visite naar huis. Nu ff relaxen
-edit- gevonden. Cent mille chansons is een bewerking van Mach dich mein Herze rein van J.S. Bach, ach inmiddels niet meer belangrijk, we zijn al bij Creedence.quote:Op maandag 26 december 2011 21:18 schreef Knip het volgende:
Dit is toch eigenlijk een klassiek stuk? Iemand die weet wie de componist was?
Ik ben niet zo kapot van hun 'nieuwere' werkquote:Op maandag 26 december 2011 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Hopelijk komen ze in 2012 naar Nederland, dan moet je gaan..
Ja, preciesquote:Op maandag 26 december 2011 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
Street Spiritquote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van hun 'nieuwere' werk
Mijn favorieten zijn Street Spirit en Creep
In 2006 zijn wij naar de Rolling Stones geweest in de Arena, het geluid was verrassend goed toen.quote:Op maandag 26 december 2011 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hopelijk ook niet zon echobak als de arena..
Nee. Ik ben er met het U2 concert geweest maar wat een echoput.quote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
De arena is om spelletjes te doen, niet voor concerten
Moet ik bij zijn. Jammer dat ze vaak uit nieuwer werk spelen en Street Spirit enzo laten gaan.quote:Op maandag 26 december 2011 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
ik was er ook met U2quote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Ik ben er met het U2 concert geweest maar wat een echoput.
Och, zo heb je tenminste een keer waar voor je geld in de Arenaquote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In 2006 zijn wij naar de Rolling Stones geweest in de Arena, het geluid was verrassend goed toen.We waren blij verrast.
Bij het nieuwere werk zitten ook erg mooie nummers vind ik. Maar je moet het wel vaak en leren luisteren eigenlijk. Het is niet erg toegankelijke muziek.quote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van hun 'nieuwere' werk
Mijn favorieten zijn Street Spirit en Creep
quote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, zo heb je tenminste een keer waar voor je geld in de Arena
U2quote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Ik ben er met het U2 concert geweest maar wat een echoput.
Oh dat kan ik me herinneren, ik werkte toen vlakbij de Arena, ik kon amper thuiskomen door de druktequote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In 2006 zijn wij naar de Rolling Stones geweest in de Arena, het geluid was verrassend goed toen.We waren blij verrast.
quote:Op maandag 26 december 2011 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
U2ik ben erbij geweest in Gelsenkirchen, maar dat viel zoooo tegen. Ik hoef ze nooit meer live te zien. Zo ongeïnspireerd.
Ik heb geitenkaas met honing in bladerdeeg in de oven staan (klaargemaakt tijdens Celine Dion, kon ik precies de oven inschuiven toen CCR begon.quote:
Ik ben wel vaker in de Arena geweest, maar dan voor ons aller Ajax.quote:Op maandag 26 december 2011 21:28 schreef D. het volgende:
Ik ben 3 keer in de Arena geweest: U2, Rolling Stones en Marco B. en zijn cruisecontrol
quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb geitenkaas met honing in bladerdeeg in de oven staan (klaargemaakt tijdens Celine Dion, kon ik precies de oven inschuiven toen CCR begon.)
quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker in de Arena geweest, maar dan voor ons aller Ajax.
Ha, die had ik als voorgerecht vanavondquote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb geitenkaas met honing in bladerdeeg in de oven staan (klaargemaakt tijdens Celine Dion, kon ik precies de oven inschuiven toen CCR begon.)
Ik weet alleen dat het heel warm was en dat we eigenlijk geen zin hadden om te gaan. Maar het was echt heel erg leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me herinneren, ik werkte toen vlakbij de Arena, ik kon amper thuiskomen door de drukteEn er werd volgens mij toen ook een concert afgelast volgens mij.
Voetbahquote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
ajaksquote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
quote:
quote:
PSV Eindbaasquote:
Klopt.quote:
Ik zit er grofweg om de 2 weken, maar nu meer voor de gezelligheid want het spel is echt dramatischquote:
Zo lekker hè. Is hier eigenlijk een kan-voor/bij/na-alles-gerechtje.quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ha, die had ik als voorgerecht vanavond
quote:Op maandag 26 december 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 keer gezien, en beide keren de moeite waard.
Uiteraard beviel De Kuip beter dan de Arena
Ik heb er zo'n 200+ gezien, dus weet ze niet allemaal meerquote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het viel echt heel erg tegen. Was echt een teleurstelling. Nou ja, gelukkig genoeg andere concerten gezien die welwaren.
Dat is ook best veel.quote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n 200+ gezien, dus weet ze niet allemaal meer
Ik zie een paar stijgers hoorquote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Constatering: Alle nummers van Abba zijn gedaald.
Eigenlijk niet nee.quote:
Jup.quote:
Voor mijn bijbaantje destijds veel op festivals en concerten gewerktquote:Op maandag 26 december 2011 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook best veel.Ik heb er ook veel gezien, maar zoveel niet denk ik.
Wist ik nietquote:
Re-entry, en ook wel terecht natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeker. En Cuby is dit jaar overleden, dus dit zal wel gestegen zijn
Dat klopt iddquote:Op maandag 26 december 2011 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh damn, dan waren het The Eagles
Hoogste nummer van Cuby staat op #38quote:
Ik afgelopen Woensdag. Dat was geen succes. 1.5 rijden plus half uur file. Dus 2 uur onderweg. 37min voetbal. Moeten we dus nog een keer die kant op.quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter met de trein gaan?quote:Op maandag 26 december 2011 21:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik afgelopen Woensdag. Dat was geen succes. 1.5 rijden plus half uur file. Dus 2 uur onderweg. 37min voetbal. Moeten we dus nog een keer die kant op.
Ga met het OV.quote:Op maandag 26 december 2011 21:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik afgelopen Woensdag. Dat was geen succes. 1.5 rijden plus half uur file. Dus 2 uur onderweg. 37min voetbal. Moeten we dus nog een keer die kant op.
quote:
Kan opzich ook. Maar met 3 mensen in de auto ben je ongeveer even duur uit.quote:Op maandag 26 december 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter met de trein gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |