-edit- gevonden. Cent mille chansons is een bewerking van Mach dich mein Herze rein van J.S. Bach, ach inmiddels niet meer belangrijk, we zijn al bij Creedence.quote:Op maandag 26 december 2011 21:18 schreef Knip het volgende:
Dit is toch eigenlijk een klassiek stuk? Iemand die weet wie de componist was?
Ik ben niet zo kapot van hun 'nieuwere' werkquote:Op maandag 26 december 2011 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Hopelijk komen ze in 2012 naar Nederland, dan moet je gaan..
Ja, preciesquote:Op maandag 26 december 2011 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
Street Spiritquote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van hun 'nieuwere' werk
Mijn favorieten zijn Street Spirit en Creep
In 2006 zijn wij naar de Rolling Stones geweest in de Arena, het geluid was verrassend goed toen.quote:Op maandag 26 december 2011 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hopelijk ook niet zon echobak als de arena..
Nee. Ik ben er met het U2 concert geweest maar wat een echoput.quote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
De arena is om spelletjes te doen, niet voor concerten
Moet ik bij zijn. Jammer dat ze vaak uit nieuwer werk spelen en Street Spirit enzo laten gaan.quote:Op maandag 26 december 2011 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
ik was er ook met U2quote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Ik ben er met het U2 concert geweest maar wat een echoput.
Och, zo heb je tenminste een keer waar voor je geld in de Arenaquote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In 2006 zijn wij naar de Rolling Stones geweest in de Arena, het geluid was verrassend goed toen.We waren blij verrast.
Bij het nieuwere werk zitten ook erg mooie nummers vind ik. Maar je moet het wel vaak en leren luisteren eigenlijk. Het is niet erg toegankelijke muziek.quote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van hun 'nieuwere' werk
Mijn favorieten zijn Street Spirit en Creep
quote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, zo heb je tenminste een keer waar voor je geld in de Arena
U2quote:Op maandag 26 december 2011 21:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Ik ben er met het U2 concert geweest maar wat een echoput.
Oh dat kan ik me herinneren, ik werkte toen vlakbij de Arena, ik kon amper thuiskomen door de druktequote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In 2006 zijn wij naar de Rolling Stones geweest in de Arena, het geluid was verrassend goed toen.We waren blij verrast.
quote:Op maandag 26 december 2011 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
U2ik ben erbij geweest in Gelsenkirchen, maar dat viel zoooo tegen. Ik hoef ze nooit meer live te zien. Zo ongeïnspireerd.
Ik heb geitenkaas met honing in bladerdeeg in de oven staan (klaargemaakt tijdens Celine Dion, kon ik precies de oven inschuiven toen CCR begon.quote:
Ik ben wel vaker in de Arena geweest, maar dan voor ons aller Ajax.quote:Op maandag 26 december 2011 21:28 schreef D. het volgende:
Ik ben 3 keer in de Arena geweest: U2, Rolling Stones en Marco B. en zijn cruisecontrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |