Die is toenstraks geweest met dit nummerquote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef D. het volgende:
Is er iemand die bij dit nummer niet aan Paul de Leeuw denkt?
Morgen is het 'doordeweeks', en dan drink ik (in principe) nietquote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit aan de witte wijn, maaar misschien morgen maar iets sterkers halen, fles Wodka
Ja.quote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef D. het volgende:
Is er iemand die bij dit nummer niet aan Paul de Leeuw denkt?
Ik normaal ook niet, maar ik heb vrij, dan mag het van mezelf.quote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen is het 'doordeweeks', en dan drink ik (in principe) niet
jij hebt ook geen vakantie?quote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen is het 'doordeweeks', en dan drink ik (in principe) niet
Ja, vooruit, maar los daarvan bedoelde ikquote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is toenstraks geweest met dit nummer
Ik heb ze nietquote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over associaties gesproken, krijg ik hier terecht FIFA associaties?
FIFA 2003.quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Too badquote:
quote:
Allemaal nieuwe spotjes, dit jaar. Ik wil de oude Dru en de oude Bouwgarant.quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
TIjd voor de DRU, de VW UP en de ERWTENSUPPE
Het kan altijd erger. Ik denk dat het personeel van DRU deze dagen echt overuren moet draaien.quote:
RCN punt NLquote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
TIjd voor de DRU, de VW UP en de ERWTENSUPPE
Dat verzacht mijn pijn geenszinsquote:Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Ik denk dat het personeel van DRU deze dagen echt overuren moet draaien.
Da's nog ver wegquote:Op maandag 26 december 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
daar moet ik bij zijn... in oktober gaan we naar het concert
Yeps.. maar wel zin in. De eerste keer dat ik ze live ga zien. Eindelijk..quote:
Ik heb het overwogen, maar toch maar nietquote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.. maar wel zin in. De eerste keer dat ik ze live ga zien. Eindelijk..
Zal wel niet voor de laatste keer zijn ook, die gasten zijn al zo'n 25 keer gestoptquote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.. maar wel zin in. De eerste keer dat ik ze live ga zien. Eindelijk..
Je zat stiekem 3FM te luisteren?quote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik heb even oordopje in gedaan, kan ik ook een beetje meeluisteren met de t2000.
Waarom niet?quote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar toch maar niet
Leuk, ik was vroeger geen fan, maar tegenwoordig vind ik de muziek best tof.quote:Op maandag 26 december 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
daar moet ik bij zijn... in oktober gaan we naar het concert
Ach, dat maakt me niet zoveel uit... de vorige keren konden we steeds niet op de datum. Nu wel.quote:Op maandag 26 december 2011 21:05 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Zal wel niet voor de laatste keer zijn ook, die gasten zijn al zo'n 25 keer gestopt
quote:Op maandag 26 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, we zijn ook een film aan het kijken...
Ik was vroeger ook fan, incl. tig buttons op mn spijkerjack.quote:Op maandag 26 december 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, ik was vroeger geen fan, maar tegenwoordig vind ik de muziek best tof.
Dat kan inderdaad. Ik heb begrepen dat ze nog steeds heel erg goed zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik herinner ze liever zoals ze waren, dus niet 'ouder en op geld uit'
Het waren wat mindere uurtjes en Twan wilde graag samen tv kijken. Nu combineer ik het een beetje.quote:
Ik tel wel af naar 27 juniquote:Op maandag 26 december 2011 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[quote]Dat kan inderdaad. Ik heb begrepen dat ze nog steeds heel erg goed zijn.
En de 100.000 andere covers...quote:Op maandag 26 december 2011 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stuk beter dan de verkrachting van Counting Crows deze.
Die zijn ook niet heel tof nee, maar die van CC is wel het meest bekend.quote:
Ow ja... ik heb ze al eens live gezien. Ik hoefde niet zo nodig nog een keer eigenlijk. Ze zijn wel goed.quote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Pearl Jam #12: Ziggo Dome-ination on June 26 and 27
Ik bedoelde eigenlijk van dit nummer Big Yellow Taxi. Ik vind dat in covers daarvan de oprechte emotie van Joni meestal ontbreekt.quote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Oneens
Comfortably Numb van de scissor sisters is anders een succesvolle cover
Kloptquote:Op maandag 26 december 2011 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar een derde keer kan geen kwaad
Hoeveel heb jij gerookt?quote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Oneens
Comfortably Numb van de scissor sisters is anders een succesvolle cover
Dat heb ik bij REM en Radiohead...Helaas gaat REM het niet meer worden.quote:Op maandag 26 december 2011 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar een derde keer kan geen kwaad
Dat is aan jouquote:Op maandag 26 december 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja... ik heb ze al eens live gezien. Ik hoefde niet zo nodig nog een keer eigenlijk. Ze zijn wel goed.
REM 1 keer gezien (op Werchter volgens mij) maar vond ik erg saai.quote:Op maandag 26 december 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij REM en Radiohead...Helaas gaat REM het niet meer worden.REM blijft op 7x steken.
Ik ben wel benieuwd hoe de Ziggo Dome is...quote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is aan jou
Ik denk dat de Ziggo Dome wel eens een mooie ervaring kan worden
Wel respect dat je dat durft te delen hoorquote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef donroyco het volgende:
http://www.last.fm/user/donroyco
Hier rechts staat een hele gevarieerde lijst van (bijna) alles wat ik live gezien heb.
Ik ook, maar het is speciaal gebouwd voor dit soort doeleinden, en ook iets 'knusser' dan een stadion, dus mijn verwachtingen zijn hoogquote:Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe de Ziggo Dome is...
Dank. Er zitten heel veel rare uitschieters tussen. Welke vind je dequote:Op maandag 26 december 2011 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wel respect dat je dat durft te delen hoor
Mooi lijstje. Ik mis toch wel Radiohead en REM eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef donroyco het volgende:
http://www.last.fm/user/donroyco
Hier rechts staat een hele gevarieerde lijst van (bijna) alles wat ik live gezien heb.
Ja! Volumeknop naar linksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |