quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb geitenkaas met honing in bladerdeeg in de oven staan (klaargemaakt tijdens Celine Dion, kon ik precies de oven inschuiven toen CCR begon.)
quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker in de Arena geweest, maar dan voor ons aller Ajax.
Ha, die had ik als voorgerecht vanavondquote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb geitenkaas met honing in bladerdeeg in de oven staan (klaargemaakt tijdens Celine Dion, kon ik precies de oven inschuiven toen CCR begon.)
Ik weet alleen dat het heel warm was en dat we eigenlijk geen zin hadden om te gaan. Maar het was echt heel erg leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me herinneren, ik werkte toen vlakbij de Arena, ik kon amper thuiskomen door de drukteEn er werd volgens mij toen ook een concert afgelast volgens mij.
Voetbahquote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
ajaksquote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
quote:
quote:
PSV Eindbaasquote:
Klopt.quote:
Ik zit er grofweg om de 2 weken, maar nu meer voor de gezelligheid want het spel is echt dramatischquote:
Zo lekker hè. Is hier eigenlijk een kan-voor/bij/na-alles-gerechtje.quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ha, die had ik als voorgerecht vanavond
quote:Op maandag 26 december 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 keer gezien, en beide keren de moeite waard.
Uiteraard beviel De Kuip beter dan de Arena
Ik heb er zo'n 200+ gezien, dus weet ze niet allemaal meerquote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het viel echt heel erg tegen. Was echt een teleurstelling. Nou ja, gelukkig genoeg andere concerten gezien die welwaren.
Dat is ook best veel.quote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n 200+ gezien, dus weet ze niet allemaal meer
Ik zie een paar stijgers hoorquote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Constatering: Alle nummers van Abba zijn gedaald.
Eigenlijk niet nee.quote:
Jup.quote:
Voor mijn bijbaantje destijds veel op festivals en concerten gewerktquote:Op maandag 26 december 2011 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook best veel.Ik heb er ook veel gezien, maar zoveel niet denk ik.
Wist ik nietquote:
Re-entry, en ook wel terecht natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeker. En Cuby is dit jaar overleden, dus dit zal wel gestegen zijn
Dat klopt iddquote:Op maandag 26 december 2011 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh damn, dan waren het The Eagles
Hoogste nummer van Cuby staat op #38quote:
Ik afgelopen Woensdag. Dat was geen succes. 1.5 rijden plus half uur file. Dus 2 uur onderweg. 37min voetbal. Moeten we dus nog een keer die kant op.quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter met de trein gaan?quote:Op maandag 26 december 2011 21:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik afgelopen Woensdag. Dat was geen succes. 1.5 rijden plus half uur file. Dus 2 uur onderweg. 37min voetbal. Moeten we dus nog een keer die kant op.
Ga met het OV.quote:Op maandag 26 december 2011 21:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik afgelopen Woensdag. Dat was geen succes. 1.5 rijden plus half uur file. Dus 2 uur onderweg. 37min voetbal. Moeten we dus nog een keer die kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |