Goede timing van je!quote:Op maandag 26 december 2011 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam even luisteren of Gladys al aan de beurt was en ja hoor
Hierna nog een sloom nummer.quote:Op maandag 26 december 2011 17:43 schreef Karina het volgende:
Wat een slome nummers allemaal nu. Alhoewel ik dit wel mooi vind.
quote:Op maandag 26 december 2011 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan eindelijk Vader Abraham
Dan allemaal inhaken en meezingen!!quote:Op maandag 26 december 2011 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan eindelijk Vader Abraham
Weet wat je zegt: je hebt mij nog nooit horen zingenquote:Op maandag 26 december 2011 17:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan allemaal inhaken en meezingen!!
Ik hoor het toch niet echt...quote:Op maandag 26 december 2011 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet wat je zegt: je hebt mij nog nooit horen zingen
Kleine cafe is ook heel vaak gecoverd, volgens mij heeft hij daar een flinke duit aan verdiend.quote:Op maandag 26 december 2011 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met z'n Smurfenlied was hij toch wel één van Nederlands meest succesvolle artiesten.
Daar heeft-ie dan ook een fijn Rietveldt-huis aan overgehouden. (Daar heeft-ie dan wel weer een rieten kap op laten zetten en het van binnen met Brabants eikenhout ingericht, maar toch)quote:Op maandag 26 december 2011 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleine cafe is ook heel vaak gecoverd, volgens mij heeft hij daar een flinke duit aan verdiend.
Ik luister stiekem gewoon ouwe R.E.M.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 17:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik luister stiekem gewoon ouwe R.E.M.
quote:Op maandag 26 december 2011 17:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik luister stiekem gewoon ouwe R.E.M.
Nee, oud! Niet dat sherrydrinkende huisvrouwennummer.quote:
Deze is niet vertaald vanuit het Italiaans.quote:Op maandag 26 december 2011 17:53 schreef tong80 het volgende:
En weer een zeiknummer en weer vertaald uit het Italiaans
Maar dat zit er wel een beetje in...quote:Op maandag 26 december 2011 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, oud! Niet dat sherrydrinkende huisvrouwennummer.
Ohja. Staat The Road Ahead eigenlijk hoger dan Everybody Hurts?quote:Op maandag 26 december 2011 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat zit er wel een beetje in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |