Wij kijken ze onder het etenquote:Op maandag 26 december 2011 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wij nemen het elke avond op en kijken ze dan op nieuwjaarsavond allemaal achter elkaar.
Dan hebben wij allang gegeten. Het is dan wel spitsuur met kind naar bed brengen.quote:
Precent pf arms was ook nog goedquote:Op maandag 26 december 2011 17:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Luister naar ome Tong. Eerste LP,
Signing Off, Madam Medusa, the Earth dies screaming, geweldig!
Ik bedoelde ook meer dat we dan vandaag de aflevering van gisteren bekijkenquote:Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan hebben wij allang gegeten. Het is dan wel spitsuur met kind naar bed brengen.
En hoelaat komen de bruine?quote:Op maandag 26 december 2011 17:28 schreef Wilskracht het volgende:
Zo de witte broodjes knakworst zijn gearriveerd.
Ow op die manier...quote:Op maandag 26 december 2011 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat we dan vandaag de aflevering van gisteren bekijken
Net wakkerquote:Op maandag 26 december 2011 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op die manier...Tja, ik ben net wakker.
Ik ga maar eens de oven aandoen.
Bluezzie mijn toetsen zijn weer versleten.quote:Op maandag 26 december 2011 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het typen van Tong ook [ afbeelding ]
Het is dat ik niet aanwezig was, anders had ik me aangesproken gevoeldquote:Op maandag 26 december 2011 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen achter de laptop.
bestaat dat nog MSN?quote:Op maandag 26 december 2011 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bluezzie mijn toetsen zijn weer versleten.
Net tegen iemand op MSN nog gepost dat als ik Ha post ik Ja bedoel
Ik wilde het ook posten.quote:Op maandag 26 december 2011 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Versie van Faith No More is leuker.
Ligt niet aan jullie... aan mij. En de muziek was ook slaapverwekkend.quote:Op maandag 26 december 2011 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dat ik niet aanwezig was, anders had ik me aangesproken gevoeld
En dat is nog een cover/bewerking ookquote:Op maandag 26 december 2011 17:36 schreef Karina het volgende:
Het enige nummer van Marco B dat ik leuk vond, was Meeste Dromen zijn Bedrog
De meeste nummers van hem toch?quote:Op maandag 26 december 2011 17:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
En dat is nog een cover/bewerking ook
Mwah, vooral de eerste nummers volgens mij. Zelfs voetbalverslaggever/commentator Leo Driessen heeft meegeschreven aan Dromen zijn bedrog.quote:
Ik ken voornamelijk de eerste nummers, daarna heb ik hem zoveel mogelijk ontweken.quote:Op maandag 26 december 2011 17:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mwah, vooral de eerste nummers volgens mij. Zelfs voetbalverslaggever/commentator Leo Driessen heeft meegeschreven aan Dromen zijn bedrog.
Hee scrut!!quote:Op maandag 26 december 2011 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Topartiest. Hij staat er ongeveer 3 keer zo vaak in als Bob Marley. Kan je nagaan hoe goed hij is.
Hier ookquote:Op maandag 26 december 2011 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken voornamelijk de eerste nummers, daarna heb ik hem zoveel mogelijk ontweken.
Het is heel duidelijk wat anders inderdaadquote:Op maandag 26 december 2011 17:40 schreef Karina het volgende:
Huh in het schermpje van de stream staat Sting-Russians, maar ik hoor wat anders.
Ik vond 'binnen' nog wel vrolijkquote:Op maandag 26 december 2011 17:36 schreef Karina het volgende:
Het enige nummer van Marco B dat ik leuk vond, was Meeste Dromen zijn Bedrog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |