UB40 vind ik echt beroerd.quote:Op maandag 26 december 2011 17:08 schreef tong80 het volgende:
De eerste twee LP's van UB40 waren geweldig.
Toen ging het snel achterwaards met rooie wijn drinken met raten in de keuken.
Ze zijn niet boor niet failliet gegaan
Luister naar ome Tong. Eerste LP,quote:Op maandag 26 december 2011 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
UB40 vind ik echt beroerd.
Schaatsen is nog erger Tongquote:Op maandag 26 december 2011 17:11 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut uur.
Ik sla over.
Ga schaatsen kijken op NED-1
Ik zou nog even doorslapenquote:Op maandag 26 december 2011 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
oeps, in slaap gevallen achter de laptop.
Nog even aan je timing werken.quote:Op maandag 26 december 2011 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
oeps, in slaap gevallen achter de laptop.
Lijkt er wel op.quote:
Welkom terug!quote:
Dat is geen gemis.quote:Op maandag 26 december 2011 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, ze slaan Keane over. Dramatisch.
En een producer.quote:Op maandag 26 december 2011 17:14 schreef FritsFlits het volgende:
Dit klonk wel heel erg geautomatiseerd.. alsof het programma zelf doorschakelt. Zit toch gewoon een presentator achter?
Klopt.quote:
Joechei.quote:
Queen staat op 1!quote:
quote:
En start na Keane weer Genesis in, d'ohquote:Op maandag 26 december 2011 17:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar oké, het is niet de beste Genesis.
En dat zijn twee totaal verschillende nummersquote:Op maandag 26 december 2011 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee jaar terug draaiden ze nog I want you van Bob Dylan waar de versie van Costello gevraagd was...elke top 2000 heeft zn foutjes.
Ik vind de verhaaltjes van Leo altijd leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 17:23 schreef Wilskracht het volgende:
Die show van Matthijs van Nieuwkerk kijk ik nooit naar.
Top 2000 is radio punt uit.
Da's (bijna) altijd de moeite waardquote:Op maandag 26 december 2011 17:23 schreef Wilskracht het volgende:
Die show van Matthijs van Nieuwkerk kijk ik nooit naar.
Top 2000 is radio punt uit.
Die kan ik je ook wel vertellenquote:Op maandag 26 december 2011 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind de verhaaltjes van Leo altijd leuk.
Dat magquote:Op maandag 26 december 2011 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kan ik je ook wel vertellen
quote:
Haha dat geloof ik graag.quote:Op maandag 26 december 2011 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kan ik je ook wel vertellen
Wij kijken ze onder het etenquote:Op maandag 26 december 2011 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wij nemen het elke avond op en kijken ze dan op nieuwjaarsavond allemaal achter elkaar.
Dan hebben wij allang gegeten. Het is dan wel spitsuur met kind naar bed brengen.quote:
Precent pf arms was ook nog goedquote:Op maandag 26 december 2011 17:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Luister naar ome Tong. Eerste LP,
Signing Off, Madam Medusa, the Earth dies screaming, geweldig!
Ik bedoelde ook meer dat we dan vandaag de aflevering van gisteren bekijkenquote:Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan hebben wij allang gegeten. Het is dan wel spitsuur met kind naar bed brengen.
En hoelaat komen de bruine?quote:Op maandag 26 december 2011 17:28 schreef Wilskracht het volgende:
Zo de witte broodjes knakworst zijn gearriveerd.
Ow op die manier...quote:Op maandag 26 december 2011 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat we dan vandaag de aflevering van gisteren bekijken
Net wakkerquote:Op maandag 26 december 2011 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op die manier...Tja, ik ben net wakker.
Ik ga maar eens de oven aandoen.
Bluezzie mijn toetsen zijn weer versleten.quote:Op maandag 26 december 2011 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het typen van Tong ook [ afbeelding ]
Het is dat ik niet aanwezig was, anders had ik me aangesproken gevoeldquote:Op maandag 26 december 2011 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen achter de laptop.
bestaat dat nog MSN?quote:Op maandag 26 december 2011 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bluezzie mijn toetsen zijn weer versleten.
Net tegen iemand op MSN nog gepost dat als ik Ha post ik Ja bedoel
Ik wilde het ook posten.quote:Op maandag 26 december 2011 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Versie van Faith No More is leuker.
Ligt niet aan jullie... aan mij. En de muziek was ook slaapverwekkend.quote:Op maandag 26 december 2011 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dat ik niet aanwezig was, anders had ik me aangesproken gevoeld
En dat is nog een cover/bewerking ookquote:Op maandag 26 december 2011 17:36 schreef Karina het volgende:
Het enige nummer van Marco B dat ik leuk vond, was Meeste Dromen zijn Bedrog
De meeste nummers van hem toch?quote:Op maandag 26 december 2011 17:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
En dat is nog een cover/bewerking ook
Mwah, vooral de eerste nummers volgens mij. Zelfs voetbalverslaggever/commentator Leo Driessen heeft meegeschreven aan Dromen zijn bedrog.quote:
Ik ken voornamelijk de eerste nummers, daarna heb ik hem zoveel mogelijk ontweken.quote:Op maandag 26 december 2011 17:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mwah, vooral de eerste nummers volgens mij. Zelfs voetbalverslaggever/commentator Leo Driessen heeft meegeschreven aan Dromen zijn bedrog.
Hee scrut!!quote:Op maandag 26 december 2011 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Topartiest. Hij staat er ongeveer 3 keer zo vaak in als Bob Marley. Kan je nagaan hoe goed hij is.
Hier ookquote:Op maandag 26 december 2011 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken voornamelijk de eerste nummers, daarna heb ik hem zoveel mogelijk ontweken.
Het is heel duidelijk wat anders inderdaadquote:Op maandag 26 december 2011 17:40 schreef Karina het volgende:
Huh in het schermpje van de stream staat Sting-Russians, maar ik hoor wat anders.
Ik vond 'binnen' nog wel vrolijkquote:Op maandag 26 december 2011 17:36 schreef Karina het volgende:
Het enige nummer van Marco B dat ik leuk vond, was Meeste Dromen zijn Bedrog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |