Met m'n zwagerquote:Op zondag 25 december 2011 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben jij alleen thuis met Whisky, vreten en Die Hard?
?quote:Op maandag 26 december 2011 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
Aww XM!
Daar zal je hoofd nu niet naar staan maar bewaar alle rekeningen om af te trekken Vd belastingdienst.
Ik doe mee met uitbuiken.
\quote:Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
?
Ik moet alles zelf betalen, zit al aan m'n max vergoeding voor tandarts voor dit jaar.
Ja, poeslief was even op het toetsenbord gaan zitten en toen stonden mijn instellingen verkeerd.quote:Op maandag 26 december 2011 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina, je toetsen zitten verkeerd
quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Syrena het volgende:
Oh, ik dacht dat ze expres zo typte zodat je er niet op kan googlen
Ik geloof dat je dan de helft vergoed krijgt, maar hoeveel precies het is weet ik niet.quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Perruche het volgende:
Kan je dat echt aftrekken van de belasting? dat zou wel relaxed zijn! En is dat dan 19%?
http://www.nvacp.nl/page/(...)de-belastingaangiftequote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Perruche het volgende:
Kan je dat echt aftrekken van de belasting? dat zou wel relaxed zijn! En is dat dan 19%?
Ja ik dien mijn broeken ieg ook in bij de belastingdienst.quote:Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
?
Ik moet alles zelf betalen, zit al aan m'n max vergoeding voor tandarts voor dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wat wil je onder hulpmiddelen zetten?quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
http://www.nvacp.nl/page/(...)de-belastingaangifte
Dus onder Hulpmiddelen moet het dan komen.
Jepquote:Op maandag 26 december 2011 21:11 schreef loveli het volgende:
Medische kosten zijn aftrekbaar als je boven een bepaald minimum zit. Voedingssupplementen tellen ook mee geloof ik.
Die drempel heeft in ons geval 4 cijfers. Dat haal ik nietquote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vermoed dat XM het drempelbedrag wel haalt
Waren aanvullende verzekeringen ook niet aftrekbaar?quote:Op maandag 26 december 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die drempel heeft in ons geval 4 cijfers. Dat haal ik niet.
Heb je een staatslot?quote:Op maandag 26 december 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die drempel heeft in ons geval 4 cijfers. Dat haal ik niet.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pijnlijk. Maar niet zo raar na de hernieuwde marteling van vanavond.
De kosten van een kroon. Maar dat is niet van toepassing dit jaar bij XM.quote:Op maandag 26 december 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat wil je onder hulpmiddelen zetten?
Bwohquote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef _aurum_ het volgende:
trouwens dit ff zitten kijken, vol verbazing zeg maar :
Meisje (8) schokt Israël tijdens tv-interview
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.zoover.nl/span(...)ona-gran-hotel/hotel
Hier wil ik naar toe in maart.. dus
Maria, dan morgen lekker vegetarisch... doe ik ook
*zetje geeft.quote:Op maandag 26 december 2011 23:42 schreef V1z0R het volgende:
Rond... Vol.... Bwah...Iemand die me naar bed kan rollen?
Verdomme, nu lig ik op m'n buik naast de bankquote:
Tuk belt.quote:Op maandag 26 december 2011 23:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Verdomme, nu lig ik op m'n buik naast de bank![]()
Gaat maar tot 95ton, is nog wat meer nodig gok ikquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gaat maar tot 95ton, is nog wat meer nodig gok ik
V1z aan zelfbeeld laat werkenquote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gaat maar tot 95ton, is nog wat meer nodig gok ik
Vragen ze of ik terug wil bellen, gesprek klonk hun te zwaar voor dit moment...quote:Op maandag 26 december 2011 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
V1z aan zelfbeeld laat werken
quote:Op maandag 26 december 2011 23:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vragen ze of ik terug wil bellen, gesprek klonk hun te zwaar voor dit moment...
En nu baal je dat je het gegoogled hebt zeker?quote:Op maandag 26 december 2011 23:53 schreef Ml-etje het volgende:
Dat laatste daar sap ik geen hout van
Google deed de truc![]()
"quote:Op maandag 26 december 2011 23:54 schreef sigme het volgende:
'truste laiverds.
XM, Westerbork ligt er nog, ik hoop dat je morgen voldoende pijnvrij bent om erheen te gaan en ervan te genieten.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En nu baal je dat je het gegoogled hebt zeker?
Ik druk nog even op replay en dan ook maffen, morgen wieder an die arbeit!
Kijk! Goede motivator om 't te doen ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:00 schreef Ml-etje het volgende:
Dat goede voornemen hou ik al even vol en bevalt me prima![]()
Nu echt off
En verdiend, naja volgens mijn bankrekening die roept "je hebt vanaf oktober niks meer gekocht" wel ja
Thanksie!
Hij werkt alquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:19 schreef formosus het volgende:
Ik kon na mijn nachtdienst niet slapen. Toen ik eindelijk kon slapen werd ik pas om 18.00uur doodmoe wakker. En nu ben ik klaarwakken en heb zelfs al een slaapmutje geprobeerd.
Die van mij ook, maar voor Facebook enzo is een telefoonfoto ook best goed te doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:56 schreef Amsel het volgende:
M'n fototoestel maakt veel mooiere foto'sOok onder water, dus ik heb supermooie close-ups van zeeschildpadden enzo
Met een racefiets is het niet echt handig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:12 schreef Ewelina het volgende:
Vroeg donker vind ik niet echt een reden om niet te fietsen tenzij je door een heel eng verlaten parkje moet. Je kan toch gewoon lampjes op je fiets doen?
En dan die losse lampjes die je zelf aan je stuur/bagagedrager/zadel vastmaakt? Qua temperatuur is het best lekker om buiten te fietsen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met een racefiets is het niet echt handig.
Dat gaat prima inderdaad mits je de plattelandswegen mijdt /volopjegezichtgaanvanwegeeenbergmodder.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan die losse lampjes die je zelf aan je stuur/bagagedrager/zadel vastmaakt? Qua temperatuur is het best lekker om buiten te fietsen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_source=home_oneline
Ze zijn wel rozequote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
En oliebollen hebben krenten!Crocs zijn lelijk, uggs ook, van die teenschoenen al helemaal!
En toen kreeg je dit...
[ afbeelding ]
Ik heb drie bijbaantjes, daar zitten twee baantjes in de zorg bij, maar niet als verpleegkundige. De studie die ik doe is HBO-V, dus je seksistische vooroordeel is bijna goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:35 schreef loveli het volgende:
Zit je in de verpleging dat je nachtdiensten draait?
/seksistisch vooroordeel
Ik voorspel een nieuwe hype.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
En oliebollen hebben krenten!Crocs zijn lelijk, uggs ook, van die teenschoenen al helemaal!
En toen kreeg je dit...
[ afbeelding ]
Rozequote:
Wat een non-nieuws. Oliebollen eet je een keer per jaar, eierkoeken kan, indien gewenst, het hele jaar door. Ik vind dr Frank vervelend en de Telegraaf is geen krant.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_source=home_oneline
Ik had een collega die dagelijks 45 min enkele reis naar het werk fietste op z'n racefiets. Ook afgelopen maand met regen enzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan die losse lampjes die je zelf aan je stuur/bagagedrager/zadel vastmaakt? Qua temperatuur is het best lekker om buiten te fietsen.
Lekker en origineel. Op mijn verjaardag bakken ook heel veel mensen oliebollen, al is dat toch wat minder origineel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:12 schreef Phaidra het volgende:
Anna, oliebollen kan je ook best vaker eten. Vroeger kochten we pakken mix in in december en dan gingen we bakken voor de verjaardag van m'n zus in augustus.
Dat duurt wel lang. Misschien kan je, als ze niet op tijd zijn, om een factuur vragen uit december? Dat moet toch vast te regelen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
Jemig
3 december kousen aan laten meten bij Livit en nu zijn ze nog niet binnen.
Ja mevrouw we hebben ze 13 december besteld.
Ehh en die 10 dagen ertussen dan?
Fijn zeg, dan mag ik die krengen straks ook nog zelf betalen omdat eigen risico vanaf 1 januari.
Dat doen ze nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:15 schreef formosus het volgende:
[..]
Dat duurt wel lang. Misschien kan je, als ze niet op tijd zijn, om een factuur vragen uit december? Dat moet toch vast te regelen zijn.
Ha ja, tuurlijk kan het, lekker! maar daarmee is de oliebol niet een alternatief voor eierkoeken. Dat plus allergie voor frank en telegraafquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:12 schreef Phaidra het volgende:
Anna, oliebollen kan je ook best vaker eten. Vroeger kochten we pakken mix in in december en dan gingen we bakken voor de verjaardag van m'n zus in augustus.
http://store.apple.com/nl/product/MC531ZM/Aquote:Op dinsdag 27 december 2011 08:26 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het zo stom dat iPads geen USB-ingang hebben, anders had ik jullie wat foto's kunnen laten zien!
Gecontracteerde bedrijven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doen ze nietze factureren op binnenkomst.
Maar ze hadden net 3 kratten binnen gekregen dus wie weet zitten ze daar wel bij.
Dat hoor ik al vanaf 17 december
Ik weet nu wat de "oudjes" bedoelen als ze zeggen dat het een ***organisatie is.
Ze bellen nl ook nooit terug om een afspraak te maken en zijn enorm onbereikbaar.
Maarja zorgverzekeraar heeft er een contract mee, that is..
Toch raar, als je 'krant' googled krijg je als 1e hit telegraaf.nlquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat een non-nieuws. Oliebollen eet je een keer per jaar, eierkoeken kan, indien gewenst, het hele jaar door. Ik vind dr Frank vervelend en de Telegraaf is geen krant.
Zo.
Kerst was leuk! Gezellig met vrienden en familie, met Lego gespeeld, heerlijk gegeten en bij het avondeten de koohlydraten laten staan, dus niet vizor-vol geworden. En dan vandaag een dagje vrij
Kusje voor alle tandjes! X-mas with avengeance...
Daar heb je ook helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha ja, tuurlijk kan het, lekker! maar daarmee is de oliebol niet een alternatief voor eierkoeken. Dat plus allergie voor frank en telegraaf
Heb net de zorgverzekeraar even gevraagd hoe en wat en die zeiden, "als u niks ontvangen heeft nog mag u best elders bestellen".quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:27 schreef formosus het volgende:
[..]
Gecontracteerde bedrijven.Mijn ervaring is dat ze weten dat ze klanten en daarmee geld toch wel binnen krijgen en daardoor niet erg klantvriendelijk zijn.
Hopelijk krijg je vandaag goed nieuws.
Heel veel mensen roepen "die krant lees ik niet" en als het dan puntje bij paaltje komt snaaien ze die krant wel voor je neus wegquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch raar, als je 'krant' googled krijg je als 1e hit telegraaf.nl
Jepquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:37 schreef formosus het volgende:
MI. Dat is een goede oplossing van je verzekeraar, mits zij dat ook vergoeden.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:44 schreef Nallie het volgende:
![]()
Heb me gedragen tijdens alle kerstetentjes.
Ook veel last van mn buik gehad dus dat werkte ook preventief.
Maar wel lekker gegeten.
Nu aan t werk en ben de enige op de afdeling
Wel lekker rustig op zich... muziekje aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]bij mij @work is er dus ook gewoon niemand
Ik stop inderdaad ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wel lekker rustig op zich... muziekje aan
Alleen geen zin...
Mooi lijstje Uniek! Wel lekker wandelweer of niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Heuj..
Lijstje:
O: boterham kaas, beschuit hagelslag, beker melk
B: 2 uurtjes wandelen
T's: appel, peer, mandarijn
L: boterham kaas, gekookt ei
T's: blokje choco, beschuitje jam
D: sperziebonen, komkommersalade, kipfilet en een paar aardappelkroketjes
T: kwark en vla
meer verkopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
zo heet 1 van onze formulieren /beroepsdeformatiequote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo heet 1 van onze formulieren /beroepsdeformatie
Zhey haf infiltrated!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo heet 1 van onze formulieren /beroepsdeformatie
Nee, maar als ik die world domination onder controle heb dan zorg ik wel dat er een ZOINKS formulier wordt gemaaktquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Ook eentje die ZOINKS heet dan toevallig?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nee, maar als ik die world domination onder controle heb dan zorg ik wel dat er een ZOINKS formulier wordt gemaakt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Whehehe, ik wist gewoon dat dat plaatje zou komen aurum.![]()
Ook bijbehorende achtergrondmuziek?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]ik heb 'm ook op kantoor aan de muur hangen
nee, helaas. Zou wel awesome zijn thoughquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook bijbehorende achtergrondmuziek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incl. bijpassende onderkant. Allemaal niet vreselijk bijzonder, maar ik vind ze wel tof![]()
Hoeveel moeite is het om dat paadje te maken? Indien in een halve dag gepiept: bel je pa, regel lunch, laarzen en een grote schep, fix het voor 31/12.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:16 schreef Syrena het volgende:
Aaahhh, ik wil een paadje door mijn zandbakIk ben al weken niet meer in 't schuurtje geweest omdat ik dan door 't zand moet ploegen. Zodra het lente wordt gaat de tuin op de schop.
Ik heb alle drempels in mijn huis al beschadigd omdat ik met de kliko door het huis ga ipv buitenomthis must end.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:16 schreef conleche het volgende:
Reconstrueren van kerstlijstjjes is me te veel werk. Maar laat ik zeggen dat het lekker was. En veel. Maar ook weer niet idioot veel.
Vanaf vandaag weer rust in de eettent:
O: meergranen pistoletje met boter en frambozenjam
L: 2 pistoletjes. eentje met zelfgemaakte kipsalade. (kip/mayo/verse kruiden/paprika/komkommer/sambal/kerrie/gember) en de ander met kaas, paprika en komkommer
T: Sundy
T: wodka, chips of cassavekroepoek
D: restje opgebakken kalkoen, 2 stoofpeertjes, wat puree (knolselderij/aardappel) en haricôts verts
Scherp!! Maar inderdaad, ik heb hierna nog 2 hele pakken!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]die dingen nog niet op? Knap hoor!
![]()
^^ Ik snap niet helemaal waarom ze voor die auto staat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wie of wat is Sundy?
Google images helpt me niet echt verder.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Scherp!! Maar inderdaad, ik heb hierna nog 2 hele pakken!!
*trots*
*Houdt whatsapp ook in de gaten.*
Ik?quote:
Dat is inderdaad veel zeg! Sneu eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef loveli het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)gaat_op_dieet__.html
Oi, 81% is best veel.
Haha ja dat en daarnaast moet je nog maar afwachten hoeveel mensen er inderdaad doorzetten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef loveli het volgende:
81% van de reagerende telegraaflezeressen... Het kan ook zijn dat alleen de gewichtigen reageren, of telegraaflezeressen zijn gewoon dikker dan de gemiddelde vrouw.
Vraag Chico om advies.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe piercing laten zetten
Twijfel over de locatie though. Of tong (zó cliché, maar altijd tof gevonden) of in mijn nek/hals. Laatste lijkt me ook heel tof
Laatste vind ik wel tof! Maar dan aan de achterkant?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe piercing laten zetten
Twijfel over de locatie though. Of tong (zó cliché, maar altijd tof gevonden) of in mijn nek/hals. Laatste lijkt me ook heel tof
Nee, zijkant. Ben plaatje aan het zoeken, maar vind zo geen foto...quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Laatste vind ik wel tof! Maar dan aan de achterkant?
Tong wordt wel snel ordinair... en funest voor je tanden
*teleurgestald naar whatsapp kijkt*quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Weet trouwens niet wat de rest vind Coco, maar dayumn! dat rode setje![]()
Dat is surface toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, zijkant. Ben plaatje aan het zoeken, maar vind zo geen foto...
Tof! vind ik nog best classy!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude komt er nog het dichtste bij in de buurtMaar ik wil er geen drie. Wil er eentje ter hoogte van die dude's middelste, zeg maar.
Ziet er tof uit! Hoop dat ze goed blijven zitten, zijn lastige dingen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude komt er nog het dichtste bij in de buurtMaar ik wil er geen drie. Wil er eentje ter hoogte van die dude's middelste, zeg maar.
Moet het ook een beetje netjes houden ivm werk enzo natuurlijkquote:
Heb er één in mijn pols, die heeft een tijdje zitten k*tten, maar uiteindelijk is 'ie blijven zitten (steekt wel een ienieminibeetje uit, mgoed) en tegenwoordig heb ik er geen last meer vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ziet er tof uit! Hoop dat ze goed blijven zitten, zijn lastige dingen.
Jeumig! Wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:17 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Ik vind nmezelf superzielig want er is weer in m'n Mond gesneden. Nu naar apoteheek voor pijnstillers en penicilline. En ik wil mezelf een kadootje geven maar de komende rekeningen weerhouden me daarvan...
Aww, thxquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Weet trouwens niet wat de rest vind Coco, maar dayumn! dat rode setje![]()
Ben bang dat ik geen gevoel meer heb in mn tong daarnaquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nek vind ik mooi, tong is ook tof.. Ik zou tong doen.
Toch al je tanden bloot blijven lachen. Ze hebben genoeg gekost!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het financiele leed bijna nog vervelender Dan het fysieke, dat is ook erg![]()
Weet niet hope ontstekingsgevoelig je bent, maar tong is zo riskant als er iets niet goed gaat. Vraag maar aan Chico.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ben bang dat ik geen gevoel meer heb in mn tong daarna
Nou, mijn medicatie legt mijn immuunsysteem redelijk platquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet niet hope ontstekignsgevoelig je bent, maar tong is zo riskant als er iets niet goed gaat. Vraag maar aan Chico.
Heb niet eens gaatjes in m'n oren, dus geen ervaringsdeskundige hier. Heb alleen plaatjes gezien in het dermatologieboek waar ik niet zo goed tegen kon.
Oeh spannend, heb je de attachment al geopend?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef loveli het volgende:
Oeh! Ik kan iets winnen!
Mail:
You Have Been Chosen (£1,000,000.00)
Open The Attachment For Your Winning Details:
Hij is wel erg leuk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]ik heb 'm ook op kantoor aan de muur hangen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
Ohai!!
thuis. Vanavond eerste peniciline nemen. En dan is het voorlopig echt even klaar, heerlijk! vanavond even to-do lijstje maken. Maar eens uitzoeken hoe het zit met die cashback van de overheid... en nog heel veel andere dingen. Even een dagje huiselijk bijkomen van alle ellende in het weekend!! Oh ik ben zo blij haha. Nu pas 26 januari terug om de worteldingen af te maken.
en net at ik een boterham
Nou als je al dat geblubber zich in een skinny ziet hijsenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef loveli het volgende:
Beter een skinny dan een chino. Ik begrijp wer-ke-lijk niet welke *dyanne* ooit heeft bedacht dat die dingen ook maar iets voor je figuur doen, behalve het niet tot zijn recht laten komen. De weinige vrouwen die het wel kunnen hebben zien er in andere broeken toch beter uit.
Zo ontzettend eens!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef loveli het volgende:
Beter een skinny dan een chino. Ik begrijp wer-ke-lijk niet welke *dyanne* ooit heeft bedacht dat die dingen ook maar iets voor je figuur doen, behalve het niet tot zijn recht laten komen. De weinige vrouwen die het wel kunnen hebben zien er in andere broeken toch beter uit.
Daar zie ik dyanne nog wel toe in staat en eerlijk is eerlijk, beter een chino om je nek dan zo'n drollevanger om je kont met de pijpen in opengeritste laarsjes.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:00 schreef conleche het volgende:
(dat slaat op de piercing van Coco, niet op de chino, want die draag je niet in je nek)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar zie ik dyanne nog wel toe in staat en eerlijk is eerlijk, beter een chino om je nek dan zo'n drollevanger om je kont met de pijpen in opengeritste laarsjes.
Ik ben bang dat twee van die dingen net een soort vampire-ding lijken. En dan ben ik net een twilight meisjequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo ontzettend eens!!
Verder ben ik bang dat als je maar 1 zo'n ding in je nek doet, dat het eruit gaat zien als een wrat.
(dat slaat op de piercing van Coco, niet op de chino, want die draag je niet in je nek)
Ja. Maar das wel koeler dan een wrattenheksje!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben bang dat twee van die dingen net een soort vampire-ding lijken. En dan ben ik net een twilight meisje
Dan toch drie (brr, het lijkt me engquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben bang dat twee van die dingen net een soort vampire-ding lijken. En dan ben ik net een twilight meisje
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef _aurum_ het volgende:
LOL, mijn man heeft memegenerator ook ontdekt
Dit zijn de pareltjes die mijn kant op komen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef _aurum_ het volgende:
LOL, mijn man heeft memegenerator ook ontdekt
Dit zijn de pareltjes die mijn kant op komen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:15 schreef conleche het volgende:
Shit, net voor bijna 500 euro aan schildersdoeken besteld. Beter verkoop ik weer eens een schilderij.
En de beslissing nemen waar de happy little tree in jouw world leeft!! The pressure!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Ik wil Bob Rossen, Cootje!Kan ik ook bergen vurfen met paletmesjes!
Moet ik ook verf kopen, da's minder
Weet je hoe leuk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
En de beslissing nemen waar de little happy tree in jouw world leeft!! The pressure!!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef _aurum_ het volgende:
mijn broertje komt zo bij ons eten met zijn vriendinnetje, voor het eerst. En ineens is mijn broertje attent enzo en ben ik nerveuzig want straks doe ik een flapuit dingie waarmee ik 'm voor schut zet
/zhe drama
LOLquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En gezien zijn enorm kunstige trucjes is het echt een wonder hoe hij zulke lelijke schilderijen weet te produceren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk!![]()
Ik word serieus blij van dat programmaAl dat geneuzel over blije bomen, eekhoorns, Alaska en z'n moesje
![]()
Ik vind ze mooi in hun kitscherige blijheidquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
En gezien zijn enorm kunstige trucjes is het echt een wonder hoe hij zulke lelijke schilderijen weet te produceren.Wist, de beste man is al jaren dood, trouwens.
Oe dan moet je nu ook kijken! Doe ik ook, heb bij schoonouders een dvdtje geritseldquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
Ik keek altijd Bob toen ik nog een klein parkietje wasvond het machtig mooi, vooral als ik ziek was!!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
'vroeger' in het studentenhuis keken we altijd Bob.. (en natuurlijk Wallice and grommit, Beavis and Butthead en calltv)
chino?? dat ga ik even googlen...
Wat lief Aurum
Ja ik had het gezien en ben trots op mijzelf dat ik het niet wistquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:39 schreef loveli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broek die je benen kort maakt en je behind huge of vormeloos of beide.
Als ik hem een keer aan het maak ik wel een foto, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:47 schreef loveli het volgende:
Chino en sexyDat kerstjurkje stond veel leuker.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef Perruche het volgende:
Chino met lange pijpen vind ik wel leuk, heb er zelf 1. Maar het staat niet iedereen en je krijgt e dikke billen van. Maar dat vind ik wel sexayh
je krijgt er geen mooie ronde dikke kont van, maar zo'n groot, Hollands geval. Da's niet sexy. Je moet dmv een foto maar het tegendeel bewijzen, anders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef Perruche het volgende:
Chino met lange pijpen vind ik wel leuk, heb er zelf 1. Maar het staat niet iedereen en je krijgt e dikke billen van. Maar dat vind ik wel sexayh
Dat struikgewas is niet meer! /snoeischaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ruuuuist er door het struuuuikgewas?
MI!
Dat is geen leegverkoop.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat struikgewas is niet meer! /snoeischaar.
Net nog even vlug naar de schoenenwinkel met leegverkoop gereden, welgeteld 9 euro korting op een paar laarzen
Het gaat. Een kies aan de andere kant speelt nu op, maar ik negeer het nog even. De kies links lijkt iets beter te gaan, maar durf nog niet te juichen. Blijf nog ff lekker onder de dope en de antibiotica. En bier, maar dat mocht van de tandartsquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef Perruche het volgende:
Haha XM! Hoe is het nou? Beetje beter?
Ewelina jurkjes kunnen ook verschrikkelijk lelijk staan, afhankelijk van het model enzo
Wat heerlijk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:05 schreef Jagärtrut het volgende:
. Nu vanaf de duutsers vader. Nog 1 dag na vandaag, dan is het weer genoeg familie....
Daarna lekker naar Maastricht!![]()
![]()
Vandaag wel heerlijk gewandeld, op 1000 meter hoogte!![]()
Nee, in het appt van een vriendin van me. Ik heb jaren in Maastricht gewoond, en we gaan heerlijk niet zo veel doen. De stad wat bekijken, wat werken, wat wandelen....En we gaan er donderdag heen, en blijven tot 2, 3 of 4 januari. Hangt er allemaal wat vanaf....quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat heerlijk!
Waar in maastricht? hotelletje ofzo? Hoe lang en wat gaan jullie doen?
Koop een auto.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lekker Jagar!
In de categorie kansloos : eerste werkdag en een nieuwe dienstregeling. Dat is dus 10 minuten te laat of 20 minuten te vroeg op het station.
Of 18 min. later?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ze moeten gewoon niet klooien met die treintijden. Mn trein gaat nu dus 12 minuten eerder dan normaal!
En met de auto schiet niet op. Alhoewel ik m morgen misschien wel pak.
Natuurlijk. Hij staat drop dead gorgeous en ik ben er heel blij mee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
EwelinaJij ziet je kans weer schoon om jurkjes te posten
Dat kan ook idd. Maar nu moet ik.dus mijn vertrektijd aanpassen zodat ik rustig en relaxt naar het station kan lopen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat kan ook idd. Maar nu moet ik.dus mijn vertrektijd aanpassen zodat ik rustig en relaxt naar het station kan lopen.
Kist me een paar dagen, maar komt vast goed.
Zoals een oud collega van me al zei: niets doet je zo terug verlangen naar je vakantie als een koud en leeg perron.
Speculoos en niet gesnoeptquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]![]()
Niet gesnoept vandaag! Tenminste, overdag, maar ik doe nog steeds m'n best!
Dat maakt m'n lijstje tot-nu-toe
O: twee crackers met speculoos
T: mandarijntje
L: groentesoep, dubbele boterham met salade van ei, paprika en yoghurtdressing, mandarijn, beker karnemelk
T: appel
T: knackebrod
D: gehaktbal met krieltjes en bloemkool
T: knackebrod
T: bekertje yoghurt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Speculoos en niet gesnoept![]()
Kliekjesdag vandaag
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Ik ben uit de big ass snoeppotten van collega's en zusters enzo gebleven ja
Dat blijft niet ongestraft. Ze merkt het als ze ouder wordt aan haar omvang, anders aan haar gezondheid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat ken ik ja
Collega van 1.87 en superslank heeft zo'n huge bak staan
![]()
Omdat je een boete krijgt als je je niet verzekertquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Xennia het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk nog verzekerd, vraag ik mezelf wel eens af.
Ze is al 40quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat blijft niet ongestraft. Ze merkt het als ze ouder wordt aan haar omvang, anders aan haar gezondheid.
Nahh inderdaad en dat als je niet betaald het ingehouden wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat je een boete krijgt als je je niet verzekert.
Sterkte met de ellende. Nog wel iets van kerst meegekregen?
Bij een Spaanse ham is dat niet logischquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik ging inderdaad uit van de Franse spelling.
Oh wat een lieve werkgever!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:29 schreef Perruche het volgende:
Oei Xennia, wat vervelend! Heeft dat allemaal afgelopen weekend plaatsgevonden? Ik ben heel blij dat ik morgen een dagje vrij heb, ben echt kapot moe.
En wat betreft die verzekering; ik ben echt heel blij dat mijn werkgever mijn (basis) verzekering betaalt. Scheelt toch een slok op een borrel. En ben blij dat iemand hier me wees op het "declareren" bij de verzekering!!
Ah dat was jij! thanksquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wat een lieve werkgever!
En graag gedaanals je er niet uitkomt wil ik nog meekijken ook
Mijn oma ook en dat ding doet het beter dan de NL varianten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:31 schreef Perruche het volgende:
Oh en mijn pa heeft z'n brug in een of ander oostblok land laten maken. Scheelde bijna 1500 euro en volgens hem functioneert het prima. Ik zou het zelf geloof ik niet zo snel doen...
Ai, geloof dat ik in het vervolg nog maar beter ga poetsen ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef Xennia het volgende:
Nee sigme en perruche. Dit heeft zich over de afgelopen 2 jaar afgespeeld. De brug liet ik in november doen, zodat ik de enorme rekening kon betalen van mijn eindejaars.
Ik ben dus wel ongeschonden de kerst door gekomen, gelukkig (maar wel platzak).
Jep, vul nog steeds voor verschillende mensen belastingaangiftes in al deed ik dat vroeger "beter" dan nu aangezien ik nu niet altijd mezelf meer kan inlezen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah dat was jij! thanksmisschien ga ik dat nog wel vragen
sowieso de moeite waard om daar even in te duiken.
En het is onderdeel van onze "compensatie". We hebben bijv geen dertiende maand... Maar verder heb ik niets te klagen
Ach...quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:31 schreef Perruche het volgende:
Oh en mijn pa heeft z'n brug in een of ander oostblok land laten maken. Scheelde bijna 1500 euro en volgens hem functioneert het prima. Ik zou het zelf geloof ik niet zo snel doen...
Dat het er is betekend niet dat het beter/veiliger/gezonder is. Ondanks dat het wellicht een slok op een borrel scheelt. Bovendien heb ik nu een heel goede tandarts wiens rolex ik met liefde bekostig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ach...
Er is al ooglaser- en neptietentoerisme, waarom geen tandartstoerisme?
Heeft Jesse van der Velde/Ralph Moorman of Annemarie Postma niets van je gading?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik had een kookboek met low carb recepten (zowel ontbijt, lunch en diner) besteld een paar weken geleden, maar ik kreeg een paar dagen geleden een mail dat ze hem toch niet konden leveren.Maar even verder speuren, ik mag vanaf volgende week wel even de broekriem aanhalen.
Ik ga even zoeken, bedankt voor de tips! En bedanktquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft Jesse van der Velde/Ralph Moorman of Annemarie Postma niets van je gading?
Gefeliciteerd trouwens
Heb mijn ogen ook hier laten laseren door het goede contact.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat het er is betekend niet dat het beter/veiliger/gezonder is. Ondanks dat het wellicht een slok op een borrel scheelt. Bovendien heb ik nu een heel goede tandarts wiens rolex ik met liefde bekostig.
Annemarie Postma vind ik fijn lezen maar weet niet of echt alles low carb is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken, bedankt voor de tips! En bedankt
De moeder van alle fuck-ups.quote:
Toen ik er in Polen last van had dat de kies met noodvulling die pal op de zenuw was geplaatst (had m'n vorige tandarts wel even mogen bedenken toen hij me met gebroken kies op vakantie liet gaan), heb ik mezelf toch mooi volgestopt met pijnstillers en heb me in NL laten behandelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ach...
Er is al ooglaser- en neptietentoerisme, waarom geen tandartstoerisme?
Wordt dat vergoed door de verzekering, liposuctie op medische indicatie?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb mijn ogen ook hier laten laseren door het goede contact.
Maar liposuctie zou ik bijvoorbeeld in Duitsland laten doen daar zit een arts die gespecialiseerd is in lipoedeem.
Doe eens een gokjequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Wordt dat vergoed door de verzekering, liposuctie op medische indicatie?
Eerste wat ik erover kon vinden was dat het zo ongeveer altijd bij vrouwen met overgewicht voorkomt (en dat je het dus met sporten en gezond leven kutn voorkomen). Maar dat blijkt nogal anders te liggen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe eens een gokje
Zou ik ooit een medische indicatie krijgen? Nee.
Zouden dames die duidelijk forser zijn er een krijgen? Nee, die krijgen het advies om af te vallen.
Het is te onbekend helaas.
Maar *stuk hout zoekt om af te kloppen , heb bijna geen pijnklachten atm. Sterker nog kan met mijn benen over elkaar zitten en langer dan een half uur stilstaan
Klopt hoor, als je bijvoorbeeld die Tilly Smidt zietquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerste wat ik erover kon vinden was dat het zo ongeveer altijd bij vrouwen met overgewicht voorkomt (en dat je het dus met sporten en gezond leven kutn voorkomen). Maar dat blijkt nogal anders te liggen.
Dat laatste: houden zo!
Als ik zo zie hoe zij het doen ben ik geen fanquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zou zelf überhaupt niet durven laten laseren
De dermatoloog waar ik stage liep gaf inderdaad best vaak een medische indicatie af. Hij zei dat het zelfs vaak vergoed wordt via de kliniek De Blaak!
Oeh dat is wel leuk! Kersenijs met een beetje chocoladequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
In vriendje z'n kerstpakket zit een ijsmachine, lololol! Met twee bakjes, een fles advocaat, slagroom, ijsmix ("geen machine nodig!"), kersen, chocoladesaus en disco dip
Er zit ook een boekje bijquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh dat is wel leuk! Kersenijs met een beetje chocolade
Heeft hij ook een merknaam?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er zit ook een boekje bijBen benieuwd of we hem ooit gaan gebruiken
Zo vaak eten we geen ijs (behalve dan in de zomer, van de ijsboer
)
En zo, net erwtensoep gegeten, morgen Griekse salade met gebakken aardappeltjes. Even weinig/geen vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |