Zhey haf infiltrated!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo heet 1 van onze formulieren /beroepsdeformatie
Nee, maar als ik die world domination onder controle heb dan zorg ik wel dat er een ZOINKS formulier wordt gemaaktquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Ook eentje die ZOINKS heet dan toevallig?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nee, maar als ik die world domination onder controle heb dan zorg ik wel dat er een ZOINKS formulier wordt gemaakt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Whehehe, ik wist gewoon dat dat plaatje zou komen aurum.![]()
Ook bijbehorende achtergrondmuziek?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]ik heb 'm ook op kantoor aan de muur hangen
nee, helaas. Zou wel awesome zijn thoughquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook bijbehorende achtergrondmuziek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incl. bijpassende onderkant. Allemaal niet vreselijk bijzonder, maar ik vind ze wel tof![]()
Hoeveel moeite is het om dat paadje te maken? Indien in een halve dag gepiept: bel je pa, regel lunch, laarzen en een grote schep, fix het voor 31/12.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:16 schreef Syrena het volgende:
Aaahhh, ik wil een paadje door mijn zandbakIk ben al weken niet meer in 't schuurtje geweest omdat ik dan door 't zand moet ploegen. Zodra het lente wordt gaat de tuin op de schop.
Ik heb alle drempels in mijn huis al beschadigd omdat ik met de kliko door het huis ga ipv buitenomthis must end.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:16 schreef conleche het volgende:
Reconstrueren van kerstlijstjjes is me te veel werk. Maar laat ik zeggen dat het lekker was. En veel. Maar ook weer niet idioot veel.
Vanaf vandaag weer rust in de eettent:
O: meergranen pistoletje met boter en frambozenjam
L: 2 pistoletjes. eentje met zelfgemaakte kipsalade. (kip/mayo/verse kruiden/paprika/komkommer/sambal/kerrie/gember) en de ander met kaas, paprika en komkommer
T: Sundy
T: wodka, chips of cassavekroepoek
D: restje opgebakken kalkoen, 2 stoofpeertjes, wat puree (knolselderij/aardappel) en haricôts verts
Scherp!! Maar inderdaad, ik heb hierna nog 2 hele pakken!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]die dingen nog niet op? Knap hoor!
![]()
^^ Ik snap niet helemaal waarom ze voor die auto staat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wie of wat is Sundy?
Google images helpt me niet echt verder.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Scherp!! Maar inderdaad, ik heb hierna nog 2 hele pakken!!
*trots*
*Houdt whatsapp ook in de gaten.*
Ik?quote:
Dat is inderdaad veel zeg! Sneu eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:22 schreef loveli het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)gaat_op_dieet__.html
Oi, 81% is best veel.
Haha ja dat en daarnaast moet je nog maar afwachten hoeveel mensen er inderdaad doorzetten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef loveli het volgende:
81% van de reagerende telegraaflezeressen... Het kan ook zijn dat alleen de gewichtigen reageren, of telegraaflezeressen zijn gewoon dikker dan de gemiddelde vrouw.
Vraag Chico om advies.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe piercing laten zetten
Twijfel over de locatie though. Of tong (zó cliché, maar altijd tof gevonden) of in mijn nek/hals. Laatste lijkt me ook heel tof
Laatste vind ik wel tof! Maar dan aan de achterkant?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe piercing laten zetten
Twijfel over de locatie though. Of tong (zó cliché, maar altijd tof gevonden) of in mijn nek/hals. Laatste lijkt me ook heel tof
Nee, zijkant. Ben plaatje aan het zoeken, maar vind zo geen foto...quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Laatste vind ik wel tof! Maar dan aan de achterkant?
Tong wordt wel snel ordinair... en funest voor je tanden
*teleurgestald naar whatsapp kijkt*quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Weet trouwens niet wat de rest vind Coco, maar dayumn! dat rode setje![]()
Dat is surface toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, zijkant. Ben plaatje aan het zoeken, maar vind zo geen foto...
Tof! vind ik nog best classy!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude komt er nog het dichtste bij in de buurtMaar ik wil er geen drie. Wil er eentje ter hoogte van die dude's middelste, zeg maar.
Ziet er tof uit! Hoop dat ze goed blijven zitten, zijn lastige dingen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude komt er nog het dichtste bij in de buurtMaar ik wil er geen drie. Wil er eentje ter hoogte van die dude's middelste, zeg maar.
Moet het ook een beetje netjes houden ivm werk enzo natuurlijkquote:
Heb er één in mijn pols, die heeft een tijdje zitten k*tten, maar uiteindelijk is 'ie blijven zitten (steekt wel een ienieminibeetje uit, mgoed) en tegenwoordig heb ik er geen last meer vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ziet er tof uit! Hoop dat ze goed blijven zitten, zijn lastige dingen.
Jeumig! Wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:17 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Ik vind nmezelf superzielig want er is weer in m'n Mond gesneden. Nu naar apoteheek voor pijnstillers en penicilline. En ik wil mezelf een kadootje geven maar de komende rekeningen weerhouden me daarvan...
Aww, thxquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Weet trouwens niet wat de rest vind Coco, maar dayumn! dat rode setje![]()
Ben bang dat ik geen gevoel meer heb in mn tong daarnaquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nek vind ik mooi, tong is ook tof.. Ik zou tong doen.
Toch al je tanden bloot blijven lachen. Ze hebben genoeg gekost!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het financiele leed bijna nog vervelender Dan het fysieke, dat is ook erg![]()
Weet niet hope ontstekingsgevoelig je bent, maar tong is zo riskant als er iets niet goed gaat. Vraag maar aan Chico.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ben bang dat ik geen gevoel meer heb in mn tong daarna
Nou, mijn medicatie legt mijn immuunsysteem redelijk platquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet niet hope ontstekignsgevoelig je bent, maar tong is zo riskant als er iets niet goed gaat. Vraag maar aan Chico.
Heb niet eens gaatjes in m'n oren, dus geen ervaringsdeskundige hier. Heb alleen plaatjes gezien in het dermatologieboek waar ik niet zo goed tegen kon.
Oeh spannend, heb je de attachment al geopend?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef loveli het volgende:
Oeh! Ik kan iets winnen!
Mail:
You Have Been Chosen (£1,000,000.00)
Open The Attachment For Your Winning Details:
Hij is wel erg leuk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]ik heb 'm ook op kantoor aan de muur hangen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
Ohai!!
thuis. Vanavond eerste peniciline nemen. En dan is het voorlopig echt even klaar, heerlijk! vanavond even to-do lijstje maken. Maar eens uitzoeken hoe het zit met die cashback van de overheid... en nog heel veel andere dingen. Even een dagje huiselijk bijkomen van alle ellende in het weekend!! Oh ik ben zo blij haha. Nu pas 26 januari terug om de worteldingen af te maken.
en net at ik een boterham
Nou als je al dat geblubber zich in een skinny ziet hijsenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef loveli het volgende:
Beter een skinny dan een chino. Ik begrijp wer-ke-lijk niet welke *dyanne* ooit heeft bedacht dat die dingen ook maar iets voor je figuur doen, behalve het niet tot zijn recht laten komen. De weinige vrouwen die het wel kunnen hebben zien er in andere broeken toch beter uit.
Zo ontzettend eens!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef loveli het volgende:
Beter een skinny dan een chino. Ik begrijp wer-ke-lijk niet welke *dyanne* ooit heeft bedacht dat die dingen ook maar iets voor je figuur doen, behalve het niet tot zijn recht laten komen. De weinige vrouwen die het wel kunnen hebben zien er in andere broeken toch beter uit.
Daar zie ik dyanne nog wel toe in staat en eerlijk is eerlijk, beter een chino om je nek dan zo'n drollevanger om je kont met de pijpen in opengeritste laarsjes.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:00 schreef conleche het volgende:
(dat slaat op de piercing van Coco, niet op de chino, want die draag je niet in je nek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |