Met m'n zwagerquote:Op zondag 25 december 2011 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben jij alleen thuis met Whisky, vreten en Die Hard?
?quote:Op maandag 26 december 2011 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
Aww XM!
Daar zal je hoofd nu niet naar staan maar bewaar alle rekeningen om af te trekken Vd belastingdienst.
Ik doe mee met uitbuiken.
\quote:Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
?
Ik moet alles zelf betalen, zit al aan m'n max vergoeding voor tandarts voor dit jaar.
Ja, poeslief was even op het toetsenbord gaan zitten en toen stonden mijn instellingen verkeerd.quote:Op maandag 26 december 2011 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina, je toetsen zitten verkeerd
quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Syrena het volgende:
Oh, ik dacht dat ze expres zo typte zodat je er niet op kan googlen
Ik geloof dat je dan de helft vergoed krijgt, maar hoeveel precies het is weet ik niet.quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Perruche het volgende:
Kan je dat echt aftrekken van de belasting? dat zou wel relaxed zijn! En is dat dan 19%?
http://www.nvacp.nl/page/(...)de-belastingaangiftequote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Perruche het volgende:
Kan je dat echt aftrekken van de belasting? dat zou wel relaxed zijn! En is dat dan 19%?
Ja ik dien mijn broeken ieg ook in bij de belastingdienst.quote:Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
?
Ik moet alles zelf betalen, zit al aan m'n max vergoeding voor tandarts voor dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wat wil je onder hulpmiddelen zetten?quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
http://www.nvacp.nl/page/(...)de-belastingaangifte
Dus onder Hulpmiddelen moet het dan komen.
Jepquote:Op maandag 26 december 2011 21:11 schreef loveli het volgende:
Medische kosten zijn aftrekbaar als je boven een bepaald minimum zit. Voedingssupplementen tellen ook mee geloof ik.
Die drempel heeft in ons geval 4 cijfers. Dat haal ik nietquote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vermoed dat XM het drempelbedrag wel haalt
Waren aanvullende verzekeringen ook niet aftrekbaar?quote:Op maandag 26 december 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die drempel heeft in ons geval 4 cijfers. Dat haal ik niet.
Heb je een staatslot?quote:Op maandag 26 december 2011 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die drempel heeft in ons geval 4 cijfers. Dat haal ik niet.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pijnlijk. Maar niet zo raar na de hernieuwde marteling van vanavond.
De kosten van een kroon. Maar dat is niet van toepassing dit jaar bij XM.quote:Op maandag 26 december 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat wil je onder hulpmiddelen zetten?
Bwohquote:Op maandag 26 december 2011 21:26 schreef _aurum_ het volgende:
trouwens dit ff zitten kijken, vol verbazing zeg maar :
Meisje (8) schokt Israël tijdens tv-interview
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.zoover.nl/span(...)ona-gran-hotel/hotel
Hier wil ik naar toe in maart.. dus
Maria, dan morgen lekker vegetarisch... doe ik ook
*zetje geeft.quote:Op maandag 26 december 2011 23:42 schreef V1z0R het volgende:
Rond... Vol.... Bwah...Iemand die me naar bed kan rollen?
Verdomme, nu lig ik op m'n buik naast de bankquote:
Tuk belt.quote:Op maandag 26 december 2011 23:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Verdomme, nu lig ik op m'n buik naast de bank![]()
Gaat maar tot 95ton, is nog wat meer nodig gok ikquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gaat maar tot 95ton, is nog wat meer nodig gok ik
V1z aan zelfbeeld laat werkenquote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gaat maar tot 95ton, is nog wat meer nodig gok ik
Vragen ze of ik terug wil bellen, gesprek klonk hun te zwaar voor dit moment...quote:Op maandag 26 december 2011 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
V1z aan zelfbeeld laat werken
quote:Op maandag 26 december 2011 23:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vragen ze of ik terug wil bellen, gesprek klonk hun te zwaar voor dit moment...
En nu baal je dat je het gegoogled hebt zeker?quote:Op maandag 26 december 2011 23:53 schreef Ml-etje het volgende:
Dat laatste daar sap ik geen hout van
Google deed de truc![]()
"quote:Op maandag 26 december 2011 23:54 schreef sigme het volgende:
'truste laiverds.
XM, Westerbork ligt er nog, ik hoop dat je morgen voldoende pijnvrij bent om erheen te gaan en ervan te genieten.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En nu baal je dat je het gegoogled hebt zeker?
Ik druk nog even op replay en dan ook maffen, morgen wieder an die arbeit!
Kijk! Goede motivator om 't te doen ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:00 schreef Ml-etje het volgende:
Dat goede voornemen hou ik al even vol en bevalt me prima![]()
Nu echt off
En verdiend, naja volgens mijn bankrekening die roept "je hebt vanaf oktober niks meer gekocht" wel ja
Thanksie!
Hij werkt alquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:19 schreef formosus het volgende:
Ik kon na mijn nachtdienst niet slapen. Toen ik eindelijk kon slapen werd ik pas om 18.00uur doodmoe wakker. En nu ben ik klaarwakken en heb zelfs al een slaapmutje geprobeerd.
Die van mij ook, maar voor Facebook enzo is een telefoonfoto ook best goed te doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:56 schreef Amsel het volgende:
M'n fototoestel maakt veel mooiere foto'sOok onder water, dus ik heb supermooie close-ups van zeeschildpadden enzo
Met een racefiets is het niet echt handig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:12 schreef Ewelina het volgende:
Vroeg donker vind ik niet echt een reden om niet te fietsen tenzij je door een heel eng verlaten parkje moet. Je kan toch gewoon lampjes op je fiets doen?
En dan die losse lampjes die je zelf aan je stuur/bagagedrager/zadel vastmaakt? Qua temperatuur is het best lekker om buiten te fietsen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met een racefiets is het niet echt handig.
Dat gaat prima inderdaad mits je de plattelandswegen mijdt /volopjegezichtgaanvanwegeeenbergmodder.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan die losse lampjes die je zelf aan je stuur/bagagedrager/zadel vastmaakt? Qua temperatuur is het best lekker om buiten te fietsen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_source=home_oneline
Ze zijn wel rozequote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
En oliebollen hebben krenten!Crocs zijn lelijk, uggs ook, van die teenschoenen al helemaal!
En toen kreeg je dit...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |