Ik heb drie bijbaantjes, daar zitten twee baantjes in de zorg bij, maar niet als verpleegkundige. De studie die ik doe is HBO-V, dus je seksistische vooroordeel is bijna goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:35 schreef loveli het volgende:
Zit je in de verpleging dat je nachtdiensten draait?
/seksistisch vooroordeel
Ik voorspel een nieuwe hype.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
En oliebollen hebben krenten!Crocs zijn lelijk, uggs ook, van die teenschoenen al helemaal!
En toen kreeg je dit...
[ afbeelding ]
Rozequote:
Wat een non-nieuws. Oliebollen eet je een keer per jaar, eierkoeken kan, indien gewenst, het hele jaar door. Ik vind dr Frank vervelend en de Telegraaf is geen krant.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_source=home_oneline
Ik had een collega die dagelijks 45 min enkele reis naar het werk fietste op z'n racefiets. Ook afgelopen maand met regen enzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan die losse lampjes die je zelf aan je stuur/bagagedrager/zadel vastmaakt? Qua temperatuur is het best lekker om buiten te fietsen.
Lekker en origineel. Op mijn verjaardag bakken ook heel veel mensen oliebollen, al is dat toch wat minder origineel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:12 schreef Phaidra het volgende:
Anna, oliebollen kan je ook best vaker eten. Vroeger kochten we pakken mix in in december en dan gingen we bakken voor de verjaardag van m'n zus in augustus.
Dat duurt wel lang. Misschien kan je, als ze niet op tijd zijn, om een factuur vragen uit december? Dat moet toch vast te regelen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
Jemig
3 december kousen aan laten meten bij Livit en nu zijn ze nog niet binnen.
Ja mevrouw we hebben ze 13 december besteld.
Ehh en die 10 dagen ertussen dan?
Fijn zeg, dan mag ik die krengen straks ook nog zelf betalen omdat eigen risico vanaf 1 januari.
Dat doen ze nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:15 schreef formosus het volgende:
[..]
Dat duurt wel lang. Misschien kan je, als ze niet op tijd zijn, om een factuur vragen uit december? Dat moet toch vast te regelen zijn.
Ha ja, tuurlijk kan het, lekker! maar daarmee is de oliebol niet een alternatief voor eierkoeken. Dat plus allergie voor frank en telegraafquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:12 schreef Phaidra het volgende:
Anna, oliebollen kan je ook best vaker eten. Vroeger kochten we pakken mix in in december en dan gingen we bakken voor de verjaardag van m'n zus in augustus.
http://store.apple.com/nl/product/MC531ZM/Aquote:Op dinsdag 27 december 2011 08:26 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het zo stom dat iPads geen USB-ingang hebben, anders had ik jullie wat foto's kunnen laten zien!
Gecontracteerde bedrijven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doen ze nietze factureren op binnenkomst.
Maar ze hadden net 3 kratten binnen gekregen dus wie weet zitten ze daar wel bij.
Dat hoor ik al vanaf 17 december
Ik weet nu wat de "oudjes" bedoelen als ze zeggen dat het een ***organisatie is.
Ze bellen nl ook nooit terug om een afspraak te maken en zijn enorm onbereikbaar.
Maarja zorgverzekeraar heeft er een contract mee, that is..
Toch raar, als je 'krant' googled krijg je als 1e hit telegraaf.nlquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat een non-nieuws. Oliebollen eet je een keer per jaar, eierkoeken kan, indien gewenst, het hele jaar door. Ik vind dr Frank vervelend en de Telegraaf is geen krant.
Zo.
Kerst was leuk! Gezellig met vrienden en familie, met Lego gespeeld, heerlijk gegeten en bij het avondeten de koohlydraten laten staan, dus niet vizor-vol geworden. En dan vandaag een dagje vrij
Kusje voor alle tandjes! X-mas with avengeance...
Daar heb je ook helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha ja, tuurlijk kan het, lekker! maar daarmee is de oliebol niet een alternatief voor eierkoeken. Dat plus allergie voor frank en telegraaf
Heb net de zorgverzekeraar even gevraagd hoe en wat en die zeiden, "als u niks ontvangen heeft nog mag u best elders bestellen".quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:27 schreef formosus het volgende:
[..]
Gecontracteerde bedrijven.Mijn ervaring is dat ze weten dat ze klanten en daarmee geld toch wel binnen krijgen en daardoor niet erg klantvriendelijk zijn.
Hopelijk krijg je vandaag goed nieuws.
Heel veel mensen roepen "die krant lees ik niet" en als het dan puntje bij paaltje komt snaaien ze die krant wel voor je neus wegquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch raar, als je 'krant' googled krijg je als 1e hit telegraaf.nl
Jepquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:37 schreef formosus het volgende:
MI. Dat is een goede oplossing van je verzekeraar, mits zij dat ook vergoeden.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:44 schreef Nallie het volgende:
![]()
Heb me gedragen tijdens alle kerstetentjes.
Ook veel last van mn buik gehad dus dat werkte ook preventief.
Maar wel lekker gegeten.
Nu aan t werk en ben de enige op de afdeling
Wel lekker rustig op zich... muziekje aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]bij mij @work is er dus ook gewoon niemand
Ik stop inderdaad ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wel lekker rustig op zich... muziekje aan
Alleen geen zin...
Mooi lijstje Uniek! Wel lekker wandelweer of niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Heuj..
Lijstje:
O: boterham kaas, beschuit hagelslag, beker melk
B: 2 uurtjes wandelen
T's: appel, peer, mandarijn
L: boterham kaas, gekookt ei
T's: blokje choco, beschuitje jam
D: sperziebonen, komkommersalade, kipfilet en een paar aardappelkroketjes
T: kwark en vla
meer verkopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
zo heet 1 van onze formulieren /beroepsdeformatiequote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo heet 1 van onze formulieren /beroepsdeformatie
Zhey haf infiltrated!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo heet 1 van onze formulieren /beroepsdeformatie
Nee, maar als ik die world domination onder controle heb dan zorg ik wel dat er een ZOINKS formulier wordt gemaaktquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Ook eentje die ZOINKS heet dan toevallig?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nee, maar als ik die world domination onder controle heb dan zorg ik wel dat er een ZOINKS formulier wordt gemaakt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Whehehe, ik wist gewoon dat dat plaatje zou komen aurum.![]()
Ook bijbehorende achtergrondmuziek?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]ik heb 'm ook op kantoor aan de muur hangen
nee, helaas. Zou wel awesome zijn thoughquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook bijbehorende achtergrondmuziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |