Die van mij ook, maar voor Facebook enzo is een telefoonfoto ook best goed te doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:56 schreef Amsel het volgende:
M'n fototoestel maakt veel mooiere foto'sOok onder water, dus ik heb supermooie close-ups van zeeschildpadden enzo
Met een racefiets is het niet echt handig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:12 schreef Ewelina het volgende:
Vroeg donker vind ik niet echt een reden om niet te fietsen tenzij je door een heel eng verlaten parkje moet. Je kan toch gewoon lampjes op je fiets doen?
En dan die losse lampjes die je zelf aan je stuur/bagagedrager/zadel vastmaakt? Qua temperatuur is het best lekker om buiten te fietsen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Met een racefiets is het niet echt handig.
Dat gaat prima inderdaad mits je de plattelandswegen mijdt /volopjegezichtgaanvanwegeeenbergmodder.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan die losse lampjes die je zelf aan je stuur/bagagedrager/zadel vastmaakt? Qua temperatuur is het best lekker om buiten te fietsen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_source=home_oneline
Ze zijn wel rozequote:Op dinsdag 27 december 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
En oliebollen hebben krenten!Crocs zijn lelijk, uggs ook, van die teenschoenen al helemaal!
En toen kreeg je dit...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |