abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 27 december 2011 @ 15:38:07 #201
70532 loveli
N
pi_106088053
Oeh! Ik kan iets winnen!

Mail:
You Have Been Chosen (£1,000,000.00)

Open The Attachment For Your Winning Details:
crap in = crap out
pi_106088160
Coco, in nek lijkt me wel leuk, maar gaat je haar daar niet omheen klitten? Toffe setjes trouwens, vooral die rode O+.

Perr, brr :X. En wat een geld... Absurd zeg!

Ik heb net een fotokalender in elkaar gezet. Ik ben benieuwd naar het resultaat :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:50:17 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106088606
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef loveli het volgende:
Oeh! Ik kan iets winnen!

Mail:
You Have Been Chosen (£1,000,000.00)

Open The Attachment For Your Winning Details:

Oeh spannend, heb je de attachment al geopend?

Een kg boontjes punten is saai :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106088748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:@ ik heb 'm ook op kantoor aan de muur hangen :D
Hij is wel erg leuk!
Geloof dat ik een nieuwe heb voor tegen mijn muur :D

Perr :* wat een pech zeg, ik piep even niet meer over die kousen :@

Shopronde was sneu,zielig en niks normaals te vinden.
Echt hoeveel vrouwen zich in de skinny broeken proberen te hijsen, waarbij vrouw en broek kermen en de verkoopster het gekerm probeert te overstemmen met goedkeurende geluiden :')

Wel 2 jassen rijker *) en bijna nog 1 tot ik me realiseerde dat ik die niet buiten aan kan en ik geen jasjes draag muv soepele colberts binnen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_106088894
Ohai!!

thuis O+. Vanavond eerste peniciline nemen. En dan is het voorlopig echt even klaar, heerlijk! vanavond even to-do lijstje maken. Maar eens uitzoeken hoe het zit met die cashback van de overheid... en nog heel veel andere dingen. Even een dagje huiselijk bijkomen van alle ellende in het weekend!! Oh ik ben zo blij haha. Nu pas 26 januari terug om de worteldingen af te maken. *O* en net at ik een boterham *O*
  Vis een optie? dinsdag 27 december 2011 @ 15:56:40 #206
70532 loveli
N
pi_106088900
Beter een skinny dan een chino. Ik begrijp wer-ke-lijk niet welke *dyanne* ooit heeft bedacht dat die dingen ook maar iets voor je figuur doen, behalve het niet tot zijn recht laten komen. De weinige vrouwen die het wel kunnen hebben zien er in andere broeken toch beter uit.
crap in = crap out
pi_106089029
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
Ohai!!

thuis O+. Vanavond eerste peniciline nemen. En dan is het voorlopig echt even klaar, heerlijk! vanavond even to-do lijstje maken. Maar eens uitzoeken hoe het zit met die cashback van de overheid... en nog heel veel andere dingen. Even een dagje huiselijk bijkomen van alle ellende in het weekend!! Oh ik ben zo blij haha. Nu pas 26 januari terug om de worteldingen af te maken. *O* en net at ik een boterham *O*
^O^ jij krijg vast wat terug!
pi_106089068
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef loveli het volgende:
Beter een skinny dan een chino. Ik begrijp wer-ke-lijk niet welke *dyanne* ooit heeft bedacht dat die dingen ook maar iets voor je figuur doen, behalve het niet tot zijn recht laten komen. De weinige vrouwen die het wel kunnen hebben zien er in andere broeken toch beter uit.
Nou als je al dat geblubber zich in een skinny ziet hijsen :')
Dan kan een chino nog beter, kan zich daar nog wat verbergen.
pi_106089071
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef loveli het volgende:
Zo ontzettend eens!!

Verder ben ik bang dat als je maar 1 zo'n ding in je nek doet, dat het eruit gaat zien als een wrat. :@
(dat slaat op de piercing van Coco, niet op de chino, want die draag je niet in je nek)
  Vis een optie? dinsdag 27 december 2011 @ 16:03:02 #210
70532 loveli
N
pi_106089209
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:00 schreef conleche het volgende:
(dat slaat op de piercing van Coco, niet op de chino, want die draag je niet in je nek)
Daar zie ik dyanne nog wel toe in staat en eerlijk is eerlijk, beter een chino om je nek dan zo'n drollevanger om je kont met de pijpen in opengeritste laarsjes.
crap in = crap out
pi_106089253
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Daar zie ik dyanne nog wel toe in staat en eerlijk is eerlijk, beter een chino om je nek dan zo'n drollevanger om je kont met de pijpen in opengeritste laarsjes.
_O- en dan zo'n strak jasje erop met schuine rits :D
pi_106089604
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo ontzettend eens!!

Verder ben ik bang dat als je maar 1 zo'n ding in je nek doet, dat het eruit gaat zien als een wrat. :@
Ik ben bang dat twee van die dingen net een soort vampire-ding lijken. En dan ben ik net een twilight meisje ;(
pi_106089645
LOL, mijn man heeft memegenerator ook ontdekt :D

Dit zijn de pareltjes die mijn kant op komen :P

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106089710
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben bang dat twee van die dingen net een soort vampire-ding lijken. En dan ben ik net een twilight meisje ;(
Ja. Maar das wel koeler dan een wrattenheksje!! :P (ik zou dat serieus wel grappig vinden, van die fangmarken. :D

Oh en chino's zonder bandplooien, zo'n heupmodel, dat kan weer wel. Het gaat om die hoge taille icm bandplooien. Daar word je enorm breed en dik van. Optisch.
pi_106089721
quote:

[..]

Dan toch drie (brr, het lijkt me eng :@).

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef _aurum_ het volgende:

[ afbeelding ]
:D dat gaat niet over jou neem ik aan :P
pi_106089769
Shit, net voor bijna 500 euro aan schildersdoeken besteld. Beter verkoop ik weer eens een schilderij. }:|
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:15:55 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106089777
Skinnies zijn idd niet aan iedereen besteed :') Moet dan weer denken aan het Levi's meiske die me een te kleine maat probeerde aan te smeren en vond dat het met de muffintops wel meeviel, terwijl ik aan alle kanten overstroomde :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef _aurum_ het volgende:

[ afbeelding ]
:D romantiek *;
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:16:42 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106089825
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:15 schreef conleche het volgende:
Shit, net voor bijna 500 euro aan schildersdoeken besteld. Beter verkoop ik weer eens een schilderij. }:|
:9

Ik wil Bob Rossen, Cootje! :+ Kan ik ook bergen vurfen met paletmesjes! :9 Moet ik ook verf kopen, da's minder :+
pi_106089867
Hij weet mijn kookkunsten te waarderen *;
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106089910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:9

Ik wil Bob Rossen, Cootje! :+ Kan ik ook bergen vurfen met paletmesjes! :9 Moet ik ook verf kopen, da's minder :+
En de beslissing nemen waar de happy little tree in jouw world leeft!! The pressure!! :7
pi_106089952
mijn broertje komt zo bij ons eten met zijn vriendinnetje, voor het eerst. En ineens is mijn broertje attent enzo en ben ik nerveuzig want straks doe ik een flapuit dingie waarmee ik 'm voor schut zet :')

/zhe drama
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:20:17 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106090033
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef conleche het volgende:

[..]

En de beslissing nemen waar de little happy tree in jouw world leeft!! The pressure!! :7
Weet je hoe leuk! :D

Ik word serieus blij van dat programma :@ Al dat geneuzel over blije bomen, eekhoorns, Alaska en z'n moesje O+
pi_106090104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef _aurum_ het volgende:
mijn broertje komt zo bij ons eten met zijn vriendinnetje, voor het eerst. En ineens is mijn broertje attent enzo en ben ik nerveuzig want straks doe ik een flapuit dingie waarmee ik 'm voor schut zet :')

/zhe drama
O+

Mijnes doet het gewoon expres }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 27 december 2011 @ 16:22:22 #224
70532 loveli
N
pi_106090121
quote:

[..]

LOL
crap in = crap out
pi_106090151
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Weet je hoe leuk! :D

Ik word serieus blij van dat programma :@ Al dat geneuzel over blije bomen, eekhoorns, Alaska en z'n moesje O+
En gezien zijn enorm kunstige trucjes is het echt een wonder hoe hij zulke lelijke schilderijen weet te produceren. :+ Wist, de beste man is al jaren dood, trouwens. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')