Oeh spannend, heb je de attachment al geopend?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:38 schreef loveli het volgende:
Oeh! Ik kan iets winnen!
Mail:
You Have Been Chosen (£1,000,000.00)
Open The Attachment For Your Winning Details:
Hij is wel erg leuk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]ik heb 'm ook op kantoor aan de muur hangen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
Ohai!!
thuis. Vanavond eerste peniciline nemen. En dan is het voorlopig echt even klaar, heerlijk! vanavond even to-do lijstje maken. Maar eens uitzoeken hoe het zit met die cashback van de overheid... en nog heel veel andere dingen. Even een dagje huiselijk bijkomen van alle ellende in het weekend!! Oh ik ben zo blij haha. Nu pas 26 januari terug om de worteldingen af te maken.
en net at ik een boterham
Nou als je al dat geblubber zich in een skinny ziet hijsenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef loveli het volgende:
Beter een skinny dan een chino. Ik begrijp wer-ke-lijk niet welke *dyanne* ooit heeft bedacht dat die dingen ook maar iets voor je figuur doen, behalve het niet tot zijn recht laten komen. De weinige vrouwen die het wel kunnen hebben zien er in andere broeken toch beter uit.
Zo ontzettend eens!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef loveli het volgende:
Beter een skinny dan een chino. Ik begrijp wer-ke-lijk niet welke *dyanne* ooit heeft bedacht dat die dingen ook maar iets voor je figuur doen, behalve het niet tot zijn recht laten komen. De weinige vrouwen die het wel kunnen hebben zien er in andere broeken toch beter uit.
Daar zie ik dyanne nog wel toe in staat en eerlijk is eerlijk, beter een chino om je nek dan zo'n drollevanger om je kont met de pijpen in opengeritste laarsjes.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:00 schreef conleche het volgende:
(dat slaat op de piercing van Coco, niet op de chino, want die draag je niet in je nek)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar zie ik dyanne nog wel toe in staat en eerlijk is eerlijk, beter een chino om je nek dan zo'n drollevanger om je kont met de pijpen in opengeritste laarsjes.
Ik ben bang dat twee van die dingen net een soort vampire-ding lijken. En dan ben ik net een twilight meisjequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo ontzettend eens!!
Verder ben ik bang dat als je maar 1 zo'n ding in je nek doet, dat het eruit gaat zien als een wrat.
(dat slaat op de piercing van Coco, niet op de chino, want die draag je niet in je nek)
Ja. Maar das wel koeler dan een wrattenheksje!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben bang dat twee van die dingen net een soort vampire-ding lijken. En dan ben ik net een twilight meisje
Dan toch drie (brr, het lijkt me engquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben bang dat twee van die dingen net een soort vampire-ding lijken. En dan ben ik net een twilight meisje
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef _aurum_ het volgende:
LOL, mijn man heeft memegenerator ook ontdekt
Dit zijn de pareltjes die mijn kant op komen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef _aurum_ het volgende:
LOL, mijn man heeft memegenerator ook ontdekt
Dit zijn de pareltjes die mijn kant op komen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:15 schreef conleche het volgende:
Shit, net voor bijna 500 euro aan schildersdoeken besteld. Beter verkoop ik weer eens een schilderij.
En de beslissing nemen waar de happy little tree in jouw world leeft!! The pressure!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Ik wil Bob Rossen, Cootje!Kan ik ook bergen vurfen met paletmesjes!
Moet ik ook verf kopen, da's minder
Weet je hoe leuk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
En de beslissing nemen waar de little happy tree in jouw world leeft!! The pressure!!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef _aurum_ het volgende:
mijn broertje komt zo bij ons eten met zijn vriendinnetje, voor het eerst. En ineens is mijn broertje attent enzo en ben ik nerveuzig want straks doe ik een flapuit dingie waarmee ik 'm voor schut zet
/zhe drama
LOLquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En gezien zijn enorm kunstige trucjes is het echt een wonder hoe hij zulke lelijke schilderijen weet te produceren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk!![]()
Ik word serieus blij van dat programmaAl dat geneuzel over blije bomen, eekhoorns, Alaska en z'n moesje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |