Ik vind ze mooi in hun kitscherige blijheidquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
En gezien zijn enorm kunstige trucjes is het echt een wonder hoe hij zulke lelijke schilderijen weet te produceren.Wist, de beste man is al jaren dood, trouwens.
Oe dan moet je nu ook kijken! Doe ik ook, heb bij schoonouders een dvdtje geritseldquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
Ik keek altijd Bob toen ik nog een klein parkietje wasvond het machtig mooi, vooral als ik ziek was!!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
'vroeger' in het studentenhuis keken we altijd Bob.. (en natuurlijk Wallice and grommit, Beavis and Butthead en calltv)
chino?? dat ga ik even googlen...
Wat lief Aurum
Ja ik had het gezien en ben trots op mijzelf dat ik het niet wistquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:39 schreef loveli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broek die je benen kort maakt en je behind huge of vormeloos of beide.
Als ik hem een keer aan het maak ik wel een foto, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:47 schreef loveli het volgende:
Chino en sexyDat kerstjurkje stond veel leuker.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef Perruche het volgende:
Chino met lange pijpen vind ik wel leuk, heb er zelf 1. Maar het staat niet iedereen en je krijgt e dikke billen van. Maar dat vind ik wel sexayh
je krijgt er geen mooie ronde dikke kont van, maar zo'n groot, Hollands geval. Da's niet sexy. Je moet dmv een foto maar het tegendeel bewijzen, anders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef Perruche het volgende:
Chino met lange pijpen vind ik wel leuk, heb er zelf 1. Maar het staat niet iedereen en je krijgt e dikke billen van. Maar dat vind ik wel sexayh
Dat struikgewas is niet meer! /snoeischaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ruuuuist er door het struuuuikgewas?
MI!
Dat is geen leegverkoop.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat struikgewas is niet meer! /snoeischaar.
Net nog even vlug naar de schoenenwinkel met leegverkoop gereden, welgeteld 9 euro korting op een paar laarzen
Het gaat. Een kies aan de andere kant speelt nu op, maar ik negeer het nog even. De kies links lijkt iets beter te gaan, maar durf nog niet te juichen. Blijf nog ff lekker onder de dope en de antibiotica. En bier, maar dat mocht van de tandartsquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef Perruche het volgende:
Haha XM! Hoe is het nou? Beetje beter?
Ewelina jurkjes kunnen ook verschrikkelijk lelijk staan, afhankelijk van het model enzo
Wat heerlijk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:05 schreef Jagärtrut het volgende:
. Nu vanaf de duutsers vader. Nog 1 dag na vandaag, dan is het weer genoeg familie....
Daarna lekker naar Maastricht!![]()
![]()
Vandaag wel heerlijk gewandeld, op 1000 meter hoogte!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |