Nee Jan Smit wordt beperkt tot 10xquote:Op zondag 25 december 2011 23:17 schreef laxus13 het volgende:
haha wilskracht hoop toch niet dat het echt komt krijgen we 60x Jan Smit ofzo
Er komt een Volendams quotum van 100 liedjes in totaal.quote:
Je vergeet Ramses.quote:Op zondag 25 december 2011 23:16 schreef Wilskracht het volgende:
Wel leuk de top 2000.Maar het is te makkelijk om te luisteren.
Persoonlijk zou ik de top 2000 Nederlandstalig wel leuk vinden.
krijg je.
50x Marco Borsato
30x Bluf
30x De Dijk
30x Frank Boeyen
30x Robert Long
30x Boudewijn de Groot en ga zo door.
Stevie Wonderquote:
Die is wel een beetje verreweg het beste van Lauraquote:
Ga je gang....quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Niemand die de songteksten plaatst?
17 miljoen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef laxus13 het volgende:
Ze mogen wel een andere versie maken zoals 16. miljoen mensen
Nog een paar jaar wachten en dan kunnen ze aan de slag met 17 miljoen mensen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef laxus13 het volgende:
Ze mogen wel een andere versie maken zoals 16. miljoen mensen
Veel te veel werkquote:
Dank je, nu kan ik meezingenquote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef Wilskracht het volgende:
BZN
Just an illusion songteksten
I've been told 'bout living like a star
Hotel Rich, champagne and caviar
but no one ever showed me the reverse
and that really hurts, Lord, it really hurts
I want you
I need you
They try to sell your body and you soul
it's the price you pay for rock'n roll
and no one understands it, how you feel
for it's so unreal, Lord, it's so unreal
refrain:
Baby, don't you cry for me
it's an illusion, just an illusion
I thought I knew what like should be
it's an illusion, just an illusion
When critics crucify your latest show
another drink and then you lose control
but then on stage I feel a fire burn
there is no return; I'm always on the run
I give it to you, babe, with all my heart
for it's not too late, Lord, it's not too late
Och, wie weet pak ik hem wel weer op af en toequote:Op zondag 25 december 2011 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Veel te veel werkMaar ik vroeg me af wat er met deze fijne traditie is gebeurd.
OMG, wie stemt er toch op BZN
Een nooduitgang?quote:Op zondag 25 december 2011 23:44 schreef laxus13 het volgende:
Mon Amour is beter dan dit hoop volgens jaar een Exit voor dit nummer
Daar hebben ze het goede doel alvoorquote:
Heel jammer dat een mens niet een hele week 24 uur per dag kan opblijven om te luisteren.quote:Op zondag 25 december 2011 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag al een hoop mooie nummers gehoord. Wat een fantastisch evenement is het toch
Stelde niet veel voor hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef TLC het volgende:
Is het begin van de Top 2000 nog ergens terug te zien met Andre Kuipers ? ik heb dat gemist namelijk![]()
When your days is done, and you wanna ride on.....quote:Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel jammer dat een mens niet een hele week 24 uur per dag kan opblijven om te luisteren.
Idd! Ik ga maar niet te laat slapen zodat ik morgenochtend weer kan luisterenquote:Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel jammer dat een mens niet een hele week 24 uur per dag kan opblijven om te luisteren.
Heerlijk, die ouwe meuk. Ik zat daarstraks in de auto en herkende een bepaald nummer niet eens, ben ook vergeten wie of wat het was.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 23:50 schreef cafca het volgende:
When your days is done, and you wanna ride on.....
Ik zou haar doenquote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef cafca het volgende:
Dit vraagt om een plaatje:
[ afbeelding ]
Volgend uur is ech zo'n uur om te gaan slapen.quote:
Mja, het is echt een beroerd uur. Maar m'n eerste stem staat er wel in.quote:Op zondag 25 december 2011 23:56 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Volgend uur is ech zo'n uur om te gaan slapen.
Idd, denk ik dat maar ga doen ook en dan morgen weer vroeg opquote:Op zondag 25 december 2011 23:56 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Volgend uur is ech zo'n uur om te gaan slapen.
Het is niet slecht. Het kan verhuizen naar de sub top 2000quote:Op zondag 25 december 2011 23:56 schreef laxus13 het volgende:
Volgend jaar hopen dat ze uit de lijst valt
Bauer?quote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, het is echt een beroerd uur. Maar m'n eerste stem staat er wel in.
Ben man maar een vrouw zou haar toch ook doen?quote:
Bijna goed. The Clash.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Geweldig Stonesnummer, nog met Mick Taylor, als ik me niet vergis.
quote:
Slechte troll.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind de versie van Danny Vera beter..
Niks daarvan.quote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon een eerlijke mening :-)
Ik hou niet van de Beatles, op een stuk of 60 nummers naquote:Op maandag 26 december 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hou niet van de Stones op Angie en Paint it Black na. Beatles
Sowieso.quote:Op maandag 26 december 2011 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een heerlijke stem heeft Colin Blunstone toch.
Het laatste uur iig nietquote:Op maandag 26 december 2011 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
And we're back. Veel goede muziek gemist!
Ja, maar straks komt Frans Bauer!quote:Op maandag 26 december 2011 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
And we're back. Veel goede muziek gemist!
Nu doen we dat gewoon even op YouTube.quote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef TLC het volgende:
Wat een vooruitgang in de technologie, ik weet nog dat ik bij de eerste editie van de Top 2000 bij de casettedeck van de radio stond met een casettebandje in de aanslag om mijn favoriete nummers op te kunnen nemen
En dan speelden ze net het einde niet uitquote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef TLC het volgende:
Wat een vooruitgang in de technologie, ik weet nog dat ik bij de eerste editie van de Top 2000 bij de casettedeck van de radio stond met een casettebandje in de aanslag om mijn favoriete nummers op te kunnen nemen
Ik zat me net af te vragen of ik nog een glas wijn moet inschenken, of niet....quote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuck it..die titel heb ik niet eens gekopieerd..ik ben niet dronken genoeg.
Als je die tekst daarnet zelf getypt hebt, kan het nog welquote:Op maandag 26 december 2011 00:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of ik nog een glas wijn moet inschenken, of niet....
Het is pas eng als je dit foutloos mee kunt zingenquote:Op maandag 26 december 2011 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Oeh, dit vond ik altijd zo'n enge plaat. Steengoed maar doodeng.
Als geluidskwaliteit je niets uit maakt. Anders is Youtube de meeste slechte bron die je kan hebben (ook de 1080p-versies). Maargoed, ik ben ook een audiofielquote:Op maandag 26 december 2011 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu doen we dat gewoon even op YouTube.
Geen.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef cafca het volgende:
Het is pas eng als je dit foutloos mee kunt zingen
Klopt, maar daarom gaat de vergelijking wel redelijk op.quote:Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als geluidskwaliteit je niets uit maakt. Anders is Youtube de meeste slechte bron die je kan hebben (ook de 1080p-versies). Maargoed, ik ben ook een audiofiel![]()
Al waren de cassettebandjes vroeger ook niet altijd van goede kwaliteit en dan kwam daar de slechte radiokwaliteit ook nog overheen. Achja, nostalgie is het wel
Nee, het is Engels zoals Italianen het horen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel. Is een mix van gibberish en koeterwaals. en ik ga nog een glas inscnwnken
Ja, maar ik weet het italiaanse woord voor koeterwaals nietquote:Op maandag 26 december 2011 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, het is Engels zoals Italianen het horen.
Galm??? Zalm zeker. 't blijft Volendam hequote:Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet vloeken! Piet is van de galm!
"Wel potverdikkie!"quote:Op maandag 26 december 2011 00:34 schreef laxus13 het volgende:
Gelukkig staat piet solo er niet meer in
Geen idee...was kerst aan het vieren.quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben we nog leuke nummers gemist terwijl we Kerst aan het vieren waren?
Genoegquote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben we nog leuke nummers gemist terwijl we Kerst aan het vieren waren?
Dat was ons eerste nummer dat we hoorden. Toen zaten we net in de auto op weg naar huis.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee...was kerst aan het vieren.
Wij hadden tijdens het kerstdiner gewoon de top 2000 aan staan. Kwam Elvs Costello langs, zei mń zoontje: "hee, dit ken ik ergens van" "Ja, jongen dat is die CD die je van mij gejat hebt, die nu op je kamer rondslingert"quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee...was kerst aan het vieren.
Ja, maar dat was toen met opzetquote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar... daar heb je een hele week gezeten.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hadden tijdens het kerstdiner gewoon de top 2000 aan staan. Kwam Elvs Costello langs, zei mń zoontje: "hee, dit ken ik ergens van" "Ja, jongen dat is die CD die je van mij gejat hebt, die nu op je kamer rondslingert"
quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Quality never goes out of style
quote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Pfff, wat is The Clash toch saai.
welke bank??quote:Op maandag 26 december 2011 00:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hej Diaan!
Heb je Peace op de bank achtergelaten?
Excuus, Phil Collins is natuurlijk duizend keer saaier.quote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Pfff, wat is The Clash toch saai.
Klopt, paar maandjes eerderquote:Op maandag 26 december 2011 00:52 schreef cafca het volgende:
Dit is zo'n beetje uit dezelfde tijd als die Levi's reclame, als ik me niet vergis
Het zal eens tijd worden!quote:Op maandag 26 december 2011 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Peace zegt net dat hij zich morgen overdag wel in deze topicreeks zal melden.
Maar daar hebben we nu niks aan!quote:Op maandag 26 december 2011 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Peace zegt net dat hij zich morgen overdag wel in deze topicreeks zal melden.
Op de grond ligt een lege fles wijn..quote:Op maandag 26 december 2011 00:54 schreef cafca het volgende:
Oh, en ik heb precies genoeg gedronken, de fles is juist leeg.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar daar hebben we nu niks aan!
Goed bezigquote:Op maandag 26 december 2011 00:54 schreef cafca het volgende:
Oh, en ik heb precies genoeg gedronken, de fles is juist leeg.
Lege fles wijn bestaat niet. dat weet ik dan nog wel, na 3 flessen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op de grond ligt een lege fles wijn..
Dat scheelt weerquote:Op maandag 26 december 2011 00:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Dan is dat niet de oorzaak. * Diaan73 streept af.
Ja, ik denk het welquote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Zo tijd om naar bed te gaan?
Dichterlijke vrijheid.quote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Lege fles wijn bestaat niet. dat weet ik dan nog wel, na 3 flessen.
En kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn [die ochtend ging Guus met BH en string naar huis]quote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Lege fles wijn bestaat niet. dat weet ik dan nog wel, na 3 flessen.
Ik ga ook zo. Ben wel een beetje moe eigenlijk. Gisteren was het ook al 1:15 uur .... deze laatste 2 weken van eht jaar wordt het altijd laat op de één of andere manier.quote:
Vrijelijke dichtheid.quote:
Het is vooral de drummer..hoor 'm eens grooven.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef FritsFlits het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er zo goed is aan Snow Patrol? Het doet me niet zo veel.
Dit was dan ook niet zo'n best nummer.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef FritsFlits het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er zo goed is aan Snow Patrol? Het doet me niet zo veel.
Ik zie het ook nietquote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef FritsFlits het volgende:
Maar ik heb er ook niet veel mee eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef D. het volgende:
Ik ben ooit bij een concert van Snow Patrol geweest. Stond U2 in het na-programmaop Pinkpop.
Whehehe. Sommige mensen beweerden zelfs dat SP beter was dan U2, was dat zo?quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef D. het volgende:
Ik ben ooit bij een concert van Snow Patrol geweest. Stond U2 in het na-programma
Slaap lekker. Succes met diner maken en met schoonfamilie.quote:
Ik vond van niet, maar ik heb smaakquote:Op maandag 26 december 2011 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Sommige mensen beweerden zelfs dat SP beter was dan U2, was dat zo?
Trustequote:
Heb 't ook met de restquote:Op maandag 26 december 2011 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit was dan ook niet zo'n best nummer.
Mwah, aleen Carole King en een poging tot psychedelica van de Stonesquote:Op maandag 26 december 2011 01:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan iemand het uurlijstje posten? Dan weet ik of ik kan slapen.
Daar hoef je ook geen moeite voor te doen. Blijf het een zeikstem en zeik muziek vinden van Blunt.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vergeleken met James Cunt zijn Snow Patrol natuurlijk helden.
De man beweert een 3e wereldoorlog voorkomen te hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daar hoef je ook geen moeite voor te doen. Blijf het een zeikstem en zeik muziek vinden van Blunt.
Ik zoek me ook gek, kan het niet vinden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:05 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je op de site geen lijstje per uur meer inzien??
Nice?quote:Op maandag 26 december 2011 01:06 schreef FritsFlits het volgende:
Gnarls, Beach Boys, Slade, Beatles, Wallace Collection, nice!
Waar vind je dat nou?quote:Op maandag 26 december 2011 01:05 schreef D. het volgende:
1828 James Blunt Wiseman
1827 Sweet Love is like oxygen
1826 Middle Of The Road Sacramento (A wonderful town)
1825 Gnarls Barkley Crazy
1824 Carole King It's too late
1823 Beach Boys Heroes and villains
1822 Rolling Stones 2000 Light years from home
1821 Slade Far far away
1820 Beatles Magical mystery tour
1819 Robert Palmer Addicted to love
1818 George Michael You have been loved
1817 Jan Smit Dan volg je haar benen
1816 Wallace Collection Daydream
1815 Phil Collins One more night
Ik ook niet. Het staat wel op pdf maar die is niet erg handig om te copy/pasten.quote:Op maandag 26 december 2011 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zoek me ook gek, kan het niet vinden.
Pluk het uit de Excel-filequote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar vind je dat nou?
"Dan volg je haar benen"?!?!?!
Nee, maar wel op de poster die hier naast me ligtquote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar daar staan toch geen uitzendtijden op?
En dan... scheer je haar beeeenenquote:Op maandag 26 december 2011 01:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Typisch Volendams liedje..moet weer over vislucht gaan.
Aha. Het is een mogelijkheid inderdaad, maar niet erg handig. Dat is weleens handiger geweest!!quote:Op maandag 26 december 2011 01:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar wel op de poster die hier naast me ligt
Niet heel handig, maar zag zo geen andere oplossingquote:Op maandag 26 december 2011 01:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aha. Het is een mogelijkheid inderdaad, maar niet erg handig. Dat is weleens handiger geweest!!
Ik heb trouwens een boekje van het pdf-file. ergens...
Wel een praktische oplossing. Goed gedaan!!quote:Op maandag 26 december 2011 01:12 schreef D. het volgende:
[..]
Niet heel handig, maar zag zo geen andere oplossing
Geen idee. Morgen eens kijken of er nog iets makkelijkers te vinden is.quote:Op maandag 26 december 2011 01:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel een praktische oplossing. Goed gedaan!!![]()
Was er vorig jaar niet iemand hier die alle uitzendtijden heeft toegevoegd aan de excel-lijst??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |