quote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Geweldig Stonesnummer, nog met Mick Taylor, als ik me niet vergis.
quote:
Slechte troll.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind de versie van Danny Vera beter..
Niks daarvan.quote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon een eerlijke mening :-)
Ik hou niet van de Beatles, op een stuk of 60 nummers naquote:Op maandag 26 december 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hou niet van de Stones op Angie en Paint it Black na. Beatles
Sowieso.quote:Op maandag 26 december 2011 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een heerlijke stem heeft Colin Blunstone toch.
Het laatste uur iig nietquote:Op maandag 26 december 2011 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
And we're back. Veel goede muziek gemist!
Ja, maar straks komt Frans Bauer!quote:Op maandag 26 december 2011 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
And we're back. Veel goede muziek gemist!
Nu doen we dat gewoon even op YouTube.quote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef TLC het volgende:
Wat een vooruitgang in de technologie, ik weet nog dat ik bij de eerste editie van de Top 2000 bij de casettedeck van de radio stond met een casettebandje in de aanslag om mijn favoriete nummers op te kunnen nemen
En dan speelden ze net het einde niet uitquote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef TLC het volgende:
Wat een vooruitgang in de technologie, ik weet nog dat ik bij de eerste editie van de Top 2000 bij de casettedeck van de radio stond met een casettebandje in de aanslag om mijn favoriete nummers op te kunnen nemen
Ik zat me net af te vragen of ik nog een glas wijn moet inschenken, of niet....quote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuck it..die titel heb ik niet eens gekopieerd..ik ben niet dronken genoeg.
Als je die tekst daarnet zelf getypt hebt, kan het nog welquote:Op maandag 26 december 2011 00:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of ik nog een glas wijn moet inschenken, of niet....
Het is pas eng als je dit foutloos mee kunt zingenquote:Op maandag 26 december 2011 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Oeh, dit vond ik altijd zo'n enge plaat. Steengoed maar doodeng.
Als geluidskwaliteit je niets uit maakt. Anders is Youtube de meeste slechte bron die je kan hebben (ook de 1080p-versies). Maargoed, ik ben ook een audiofielquote:Op maandag 26 december 2011 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu doen we dat gewoon even op YouTube.
Geen.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef cafca het volgende:
Het is pas eng als je dit foutloos mee kunt zingen
Klopt, maar daarom gaat de vergelijking wel redelijk op.quote:Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als geluidskwaliteit je niets uit maakt. Anders is Youtube de meeste slechte bron die je kan hebben (ook de 1080p-versies). Maargoed, ik ben ook een audiofiel![]()
Al waren de cassettebandjes vroeger ook niet altijd van goede kwaliteit en dan kwam daar de slechte radiokwaliteit ook nog overheen. Achja, nostalgie is het wel
Nee, het is Engels zoals Italianen het horen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel. Is een mix van gibberish en koeterwaals. en ik ga nog een glas inscnwnken
Ja, maar ik weet het italiaanse woord voor koeterwaals nietquote:Op maandag 26 december 2011 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, het is Engels zoals Italianen het horen.
Galm??? Zalm zeker. 't blijft Volendam hequote:Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet vloeken! Piet is van de galm!
"Wel potverdikkie!"quote:Op maandag 26 december 2011 00:34 schreef laxus13 het volgende:
Gelukkig staat piet solo er niet meer in
Geen idee...was kerst aan het vieren.quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben we nog leuke nummers gemist terwijl we Kerst aan het vieren waren?
Genoegquote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben we nog leuke nummers gemist terwijl we Kerst aan het vieren waren?
Dat was ons eerste nummer dat we hoorden. Toen zaten we net in de auto op weg naar huis.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee...was kerst aan het vieren.
Wij hadden tijdens het kerstdiner gewoon de top 2000 aan staan. Kwam Elvs Costello langs, zei mń zoontje: "hee, dit ken ik ergens van" "Ja, jongen dat is die CD die je van mij gejat hebt, die nu op je kamer rondslingert"quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee...was kerst aan het vieren.
Ja, maar dat was toen met opzetquote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar... daar heb je een hele week gezeten.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hadden tijdens het kerstdiner gewoon de top 2000 aan staan. Kwam Elvs Costello langs, zei mń zoontje: "hee, dit ken ik ergens van" "Ja, jongen dat is die CD die je van mij gejat hebt, die nu op je kamer rondslingert"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |