hoeveel, als het een kwart liter is, zal er vrij weinig gebeuren, twijfel je laat even de vorst beveiliging meten, klusje van 15 secquote:Op zondag 25 december 2011 22:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ooit heb ik trouwens water er in gegoten. Om het bij te vullen. Wat er toen in zat weet ik niet. Hoe schadelijk is dat ? Ik weet dat water bevriest enzo, maar het vriest nu niet dus dat mag even buiten beschouwing gelaten worden.
er is wel speciale apperatuur voor nodig, maar er zijn ook goed kopere meters in de omloop die volgens mij elke brezan heeft liggen voor een 10tje, met zon meter steek je de slang in het resorvoir van het koelsysteem, en knijp je de balg in, en laat los, dan zuigt hij zicht vol en gaat de meter omhoog, waar de pijl tegen overkomt te staan is het bevriezings punt van het koelwaterquote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef 2cv het volgende:
Ik gok dat het een liter was. maar ket kan ook meer zijn![]()
Hoe meet je de vorstbeveiliging ? Is daar speciale apparatuur voor nodig ?
Volledig nieuwe tank bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef JohnB52 het volgende:
Bij seicento's komt het voor dat ze op de helft (lasnaad) lekken, wellicht bij de polo ook? oplossing was: nieuwe bestellen (winparts.nl) monteren, en klaar!
Je mag er ook aan gaan lassen , maar dat is op eigen risico ;-)
dus een nieuwe tank mag ook niet??quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
dit is APK afkeur!!!, mag niet aangelast worden, of andere oplossingen helaasch
Stop er een doekje in, heb je een leuke rijdende molotov-cocktailquote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef Kadooosh het volgende:
De onderkant van de vulhals is inderdaad lek, moet wel echt een minuscuul gaatje zijn.
Ik wou het maken met epoxy kneedmassa(BISON KOMBI STICK), schijnt wel een goedkope oplossing te zijn.
Zou ook nog kunnen met uitlaatcement las ik.
Iemand hier ervaring mee en mijn kan adviseren wat het beste is.
Een nieuwe tank doe ik nog liever niet, wil niet al te veel geld in deze oude auto steken...
Las ook iets over dat je het kan dichten met zeep maar dat klinkt wel erg goedkoop?!?
dat mag wel, de rest niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
dus een nieuwe tank mag ook niet??
Denk ook niet dat ze er snel achter komen tijdens een keuring, of zelfs maar een steekproef, als je tank minder dan half-vol is en er dus ook niets lekt..quote:Op donderdag 29 december 2011 00:11 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm gelukkig hebben ze het dan laatst niet gezien toen ie gekeurd was.
Yup toen zat er ook minder dan 10 liter in.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze er snel achter komen tijdens een keuring, of zelfs maar een steekproef, als je tank minder dan half-vol is en er dus ook niets lekt..
Ja, dan gaat het opvallen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Yup toen zat er ook minder dan 10 liter in.
Maar goed als ik er nu allemaal spul op ga smeren zien ze dat bij de volgende keuring wel denk ik.
Als het goed is, zou dat hetzelfde moeten gaan als bij een CRX. Bekleding optillen, plaat optillen en draaien aan die soort vleugelmoer in het midden.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef R2cksson het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg ik het reservewiel van een Honda Concerto los uit de kofferbak?
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
Probleem met de sputter 300ZX is (als het goed is) opgelost, bobinekabel lekte op een punt waar we het niet konden zien, maar omdat ik vandaag het complete inlaattraject uit elkaar had gepeuterd om te checken, zagen we het stomtoevallig vonken omdat ik een klemmetje anders had teruggezet als hij eerst zat, en daar sprong af en toe de vonk naar weg.
Tevens contact met 2 dealers gehad die beiden riepen dat siliconenkabels een absolute nono zijn op zo'n ouwe bak, en in Den Haag hadden ze gewoon nog een set originele japshit liggen, die gaan er dus binnenkort op
Mjah, wel zonde van de siliconenset die er volgens mij pas een blauwe maandag in zit, magoed, het mot goed zijn, en niet bijna goedquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, wel zonde van de siliconenset die er volgens mij pas een blauwe maandag in zit, magoed, het mot goed zijn, en niet bijna goed![]()
Heerlijk zeg; kan nu eindelijk 50 in zijn 5 rijden ipv met 3000 RPM in z'n 1 of bokkend in 2
Met geen mogelijkheid los te krijgen... WD40 maar eens proberen...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als het goed is, zou dat hetzelfde moeten gaan als bij een CRX. Bekleding optillen, plaat optillen en draaien aan die soort vleugelmoer in het midden.
zo als ik aan het spruitstuk zag wel jaquote:
dus heel het spruitstuk eruit sleutelen, of zijn daar trucjes voor dat niet alles in de cilinders terecht komtquote:Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
dan ook het spruitstuk schoonmaken als mede de EGR klep
Als je het goed schoon wilt hebben even eraf halen. Kan nooit veel werk zijn alleen even pakkingsetje halen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef densmee het volgende:
[..]
dus heel het spruitstuk eruit sleutelen, of zijn daar trucjes voor dat niet alles in de cilinders terecht komt
kun jij dat niet zo zien?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
gewoon er afhalen, je wilt die zooi echt niet in de cilinders, vraag anders aan de dealer wat een nieuw spruitstuk kost, soms zijn ze dus danig goedkoop dat je beter een nieuwe kunt monteren
duurt dat lijmen zo lang ?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef daNpy het volgende:
Geen idee, half uurtje werk, kleinmateriaal. 50 euro?
Anders bel je op en vraag je het?
Ja, ze snijden je ruit er mechanisch eruit, met de kans dat ze in je lak snijden, en dan krijg je daar (kans op) roest...quote:
Fixedquote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, ze snijden je ruit er mechanisch eruit, met de kans dat ze in je lak snijden, en dan krijg je daar (kans op)gegarandeerd roest...
Rightquote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef JohnB52 het volgende:
En anders naar carglass, weet je bijna zeker dat ze t goed doen...
Sorry, kon het niet latenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef Thrackan het volgende:
Carglass moet het lekker bij sterretjes houden, dat doen ze prima.
Dat zei ik laatst tegen mn vrouw,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef Thrackan het volgende:
Carglass moet het lekker bij sterretjes houden, dat doen ze prima.
Maar is het niet zo dat je bij een hoop verzekeringsmaatschappijen verplicht bent om naar Carglass of Autototaaglas te gaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Right; Carglass heeft mijn auto een keertje teruggekregen om hem te laten spuiten, omdat die kansloze lamballen mijn raamrubber wat ze gemold hadden tijdens de demontage met sikaflex hadden teruggelijmd, terwijl een nieuwe nog geen 3 tientjes kost. Een weekje of wat later waaide hij voor een deel los, en toen ik ging bekijken hoe en wat. bleek hij vastgekit te hebben gezeten. Toen ik terugging moest de boel natuurlijk los om het nieuwe rubber te monteren, en trokken ze mijn 2 maanden oude lak rondom aan stront. Toen konden ze hem dus laten spuiten
![]()
Prutsers zijn het, die krijgen never nooit geen werk meer van me![]()
Wat veel mensen niet weten, is dat je gewoon bij je dealer terecht kunt voor een nieuwe ruit, kost je ook je 7 tientjes eigen risico, maar dan heb je wel een originele ruit ipv die dunne rommel die Carglass monteert. Tegenwoordig is de voorruit een carroseriedeel wat de stijfheid van je auto bepaalt, en met een dunnere ruit á la Carglass is dat dus minder, niet te vergeten dat hij omdat het een dunnere ruit is, dus ook sneller kapot gaat, wat voor hun wel fijn is natuurlijk
Mij zien ze daar niet meer, zélfs niet om een binnenspiegel vast te plakkenkuttent
Bij m'n leasemaatschappij was dat in elk geval niet zo. Mocht 'm ook bij de merkdealer laten vervangen. De ruit die er bij Carglass in gezet is, heeft het nog geen jaar volgehouden. Bij het vervangen van die ruit door Carglass bleek dat ze die te strak tegen de rand gezet hadden waardoor de druk niet helemaal goed verdeeld werd en dus de ruit te snel barste...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat je bij een hoop verzekeringsmaatschappijen verplicht bent om naar Carglass of Autototaaglas te gaan?
Die laatste heb ik trouwens wel goede ervaringen mee.
Nou, het is zo, dat bijvoorbeeld Carglass met diverse verzekeringsmaatschappijen de afspraak heeft gemaakt dat zij hun glasschades fiksen tegen een interessant tarief, waardoor ze allebei dus hun zakken vullen over jouw rug. Het is volgens mij zelfs een tijdje zo geweest dat je bij CG dan niet het eigen risico hoefde te betalen, want dat namen zij dan over. Maar ik weet uit ervaring dat je gewoon je auto bij de dealer neer kunt zetten voor hetzelfde akkefietje, en dan ben je niks extra's kwijt, behalve dus je eigen risico.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat je bij een hoop verzekeringsmaatschappijen verplicht bent om naar Carglass of Autototaaglas te gaan?
Die laatste heb ik trouwens wel goede ervaringen mee.
heul nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
Linksom of rechtsom; de consument wordt genaaid, en zij vullen hun zakken
Deze consument vermijdt gewoon de carglassquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
Linksom of rechtsom; de consument wordt genaaid, en zij vullen hun zakken
Ik wist niet dat jij nog op FOK! zat?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:59 schreef Piles het volgende:
Feest, morgen proberen om mn dashboard open te krijgen. Lampje van snelheidsmeter en watertemperatuur is kapot. Hoopte dat het een zekering was, maar helaas.
Dus wie weet kom ik morgen nog even om hulp vragen
Wat voor auto?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:59 schreef Piles het volgende:
Feest, morgen proberen om mn dashboard open te krijgen. Lampje van snelheidsmeter en watertemperatuur is kapot. Hoopte dat het een zekering was, maar helaas.
Dus wie weet kom ik morgen nog even om hulp vragen
Heb je ook je oliefilter vervangen ?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:31 schreef Joefje het volgende:
Weet iemand wat dit lampje betekent:
[ link | afbeelding ]
Het gaat om een Ford Transit (diesel 2,4L) uit 2001.
Ik kwam zelf tot servicebeurt of teveel vervuiling in de olie.
Ik heb de olie en brandstof filter vervangen en natuurlijk de olie ook maar lampje blijft branden.
Als het inderdaad het lampje is van servicebeurt hoe kan ik deze resetten?
gloeispiralen afstellen zekerquote:Op zondag 8 januari 2012 18:18 schreef 2cv het volgende:
Ook klepspeling en afstelling ontsteking gecontrolerd ?
Contact op stand 0.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Joefje het volgende:
Ik heb alle filters + olie vervangen. Iemand een idee hoe ik lampje dan weer kan resetten als het alleen het lampje is van beurt.
Dank je wel, ik ga het proberen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Contact op stand 0.
Rem- en gaspedaal indrukken.
Contact op stand 2.
Als ie gaan knipperen gas- en rempedaal loslaten.
Werkt dit niet, dan even de accu loskoppelen (± 15 min.).
Was gewoon trekken/duwen blijkbaar, tot je die rubberen dopjes door het gaatje had. Ging best makkelijk uiteindelijk, als je het op de goede manier doetquote:Op maandag 9 januari 2012 18:42 schreef NoBody122 het volgende:
Hoe heb je die plastic dopjes nou los gekregen?
1998, en ik ook niet, dat scheeltquote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef 2cv het volgende:
Ah. Bouwjaar ?
Niet dat ik ook maar IETS weet van het dashboard van die dingen
Wat en wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
als ie niet rond gaat zou ik ffoverstarten
Ga ik zo even doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
vermoeden en zeker weten zit een groot verschil in ....
zekeringen gecontroleerd?
Welk storingslampje precies? Er gaan er een aantal branden, die altijd gaan brandenquote:gaat het storings lampje ook branden als je de auto op het contact zet ?
reserve sleutel geprobeerd?
Jepquote:accu al eens los gehad?
Een wat?quote:reageert de motor op een start pilot?
A little prime for a good time!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
start-pilot; hulpmiddel om te starten als benzine-vervanger.. als de auto geen brandstof krijgt, en je spuit bijvoorbeeld remmenreiniger in het luchtfilter terwijl je start, zou hij de neiging moeten krijgen om aan te slaan..
zo ja: krijgt hij dus geen brandstof, zo niet; dan wordt de aangevoerde brandstof niet ontstoken, op die manier weet je dus welke kant je op moet zoeken
Genoeg maar lastig om te zeggen hoeveel precies.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:00 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje: hoeveel km kan je nog rijden als lampje vd remblokken gaat branden? Gaat om mb sprinter , 04-TT-BR.
Zover als je zelf wilt, maar ga er maar vanuit dat je je remblokjes dan z.s.m. moet (laten) vervangen, want als die op zijn, gaat hij je remschijven vernielen en dat zijn nog best dure grappen, achteraf...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:00 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje: hoeveel km kan je nog rijden als lampje vd remblokken gaat branden? Gaat om mb sprinter , 04-TT-BR.
Het is maar net waar de bijbehorende sensor exact naar kijkt (Chuck zal dat vast wel weten), vooral ook wat voor soort KM's JohnB52 maakt (bebouwde kom, of juist veel snelweg?) en op welke tijdstippen (in de spits of juist (ver) erbuiten?)..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:04 schreef dekilo het volgende:
[..]
Genoeg maar lastig om te zeggen hoeveel precies.
Ik zou zeggen 1000 km (waarschijnlijk veel meer).
Aangezien leveranciers altijd een veiligheids marge inbouwen
Je wilt helemaal niet ijzer op ijzer remmenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:32 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, dan gaat ie staal op staal remmen, en dan heb je natuurlijk n veel langere remweg... K had er op gegoogled, maar kon niks vinden zo snel.
Een sprinter is iets zwaarder dan een volvoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:19 schreef dekilo het volgende:
Ik heb de blokken (volvo) voor me liggen.
Zit nog 3 mm rem blok voordat hij het materiaal (staal) raakt.
Dus max 2 a 300 km is erg aan de voorzichtige kant.
De kerstboom; die wordt elk jaar in de fik gestoken.quote:
In dat geval zou ik het briefje wegnemen.quote:
als je het niet erg vind om zo nu en dan een nieuwe ruit te kopen kan het prima.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:57 schreef .Neovo. het volgende:
Is het slecht voor de ruit als je met lauw (geen heet) water de ramen ontdooit als het gevroren heeft? Ik krab ze altijd schoon en ga met een beetje warm water erbij langs, zodat de ramen ijsvrij zijn. ijs is dan direct weg
Ik zet Halbe Gurbe z'n nummer van Carglass vast in de telefoonquote:Op maandag 16 januari 2012 09:03 schreef blup het volgende:
[..]
als je het niet erg vind om zo nu en dan een nieuwe ruit te kopen kan het prima.
Zolang je geen verzwakkingen in je raam hebt kan dat weinig/geen kwaad. Doe het niet meer als je een sterretje, barst of zelfs een putje hebt. Dan kan hij heel makkelijk scheuren onder de vlugge temperatuursverandering.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:57 schreef .Neovo. het volgende:
Is het slecht voor de ruit als je met lauw (geen heet) water de ramen ontdooit als het gevroren heeft? Ik krab ze altijd schoon en ga met een beetje warm water erbij langs, zodat de ramen ijsvrij zijn. ijs is dan direct weg
waar vind ik de terugslagklep die in mijn rembekrachtiger zit, of zit deze al in de vacuumleiding?quote:Is er een snelle manier om een rembekrachtiger te testen? Ja!
• Bedien het rempedaal als de motor niet loopt, tot aan het punt dat het pedaal ‘hard’ wordt.
• Trap het pedaal vervolgens met geringe kracht door. Wanneer het pedaal zonder meer tot aan het einde kan worden ingetrapt, betekent dit dat een er lekkage in het remcircuit is.
• Start de motor als het pedaal niet beweegt. Het pedaal zou na de start iets moeten inzakken. Deze pedaalweg duidt er op dat de vacuümondersteuning in orde is.
Bedenk echter dat door het gebruik van een mechanische vacuümpomp de pedaalweg bij dieselmotoren kleiner is dan bij benzinemotoren.
Als er geen pedaalweg is, duidt dit op een vacuümprobleem. De volgende oorzaken kunnen hieraan ten grondslag liggen:
• Lekkage bij de vacuümklep of slang
• Slang niet aangesloten
• Terugslagklep geblokkeerd
• Vacuümpomp defect (dieselmotoren)
• Gasklep te ver geopend (benzinemotoren)
• Lekkage bij inlaatspruitstuk (benzinemotoren)
Als de rempedaalweg ’s ochtends voor het starten ‘hard’ is en het rempedaal tijdens het starten in beweging komt, duidt dit op een kleine lekkage tussen de rembekrachtiger en de terugslagklep of op een verkeerd afgesteld rempedaal.
Huistuinkeuken:quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:59 schreef .Neovo. het volgende:
Rover 416si van de moeder van m'n vriendin start erg slecht of helemaal niet als het vochtig weer is. Bij droog weer is er niks aan de hand. brandstoftank en accu zijn vol, brandstofpomp werkt ook. Het zal waarschijnlijk iets bij de ontsteking zijn. Mijn gok was de bougiekabels, kan dit? Auto is al een keer bij de garage geweest, toen konden ze niks vinden.
Is een plantenspuit ook goed?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef blup het volgende:
[..]
Huistuinkeuken:
Aard jezelf, maak je handen nat en loop de kabels langs als de motor loopt. Als er een lek is voel je het snel genoeg..
Het is ongeveer zoals schrikdraad.
Nee heb de bougies niet kunnen bekijken. Het is een 1.6 injectie. Maar hij staat al bij de garage dus ik hoor het wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:41 schreef blup het volgende:
Het is hem het juist dat je het niet altijd kan zien. Heb je de bougies zelf al bekeken? Die willen ook nog wel eens aardig verkoold zijn na al dat proberen en misslagen.
Heeft dat ding een carb? Hij kan ook flink verzopen zijn.
en dat is dus het probleem, hij draait nietquote:Op zondag 22 januari 2012 12:30 schreef junkiexp het volgende:
In het donker met draaiende motor en motorkap open met een plantenspuit op de bougiekabels spuiten is een beter idee idd
pro tip,quote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef blup het volgende:
[..]
Huistuinkeuken:
Aard jezelf, maak je handen nat en loop de kabels langs als de motor loopt. Als er een lek is voel je het snel genoeg..
Het is ongeveer zoals schrikdraad.
hij start wel maar slaat niet aan. En heb de truck met de plantenspuit niet meer kunnen doen omdat de auto nu al bij de garage staat.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
neovo, gaat hij niet rond of slaat hij niet aan ?
maw, als je start hoor je de motor dan ook of blijft het stil ?
Zeg idioot, wil je dat er doden vallen ofzo ?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef blup het volgende:
[..]
Huistuinkeuken:
Aard jezelf, maak je handen nat en loop de kabels langs als de motor loopt. Als er een lek is voel je het snel genoeg..
Het is ongeveer zoals schrikdraad.
En als je dan toch bezig bent, pak meteen even met één hand de min-pool en met de andere hand de plus-pool van je accu vast. Dan weet je of je accu het nog doet.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef blup het volgende:
[..]
Huistuinkeuken:
Aard jezelf, maak je handen nat en loop de kabels langs als de motor loopt. Als er een lek is voel je het snel genoeg..
Het is ongeveer zoals schrikdraad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En als je dan toch bezig bent, pak meteen even met één hand de min-pool en met de andere hand de plus-pool van je accu vast. Dan weet je of je accu het nog doet.Ik weet wel dat je dan een geweldige opdonder krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als je handen tenminste goed nat en zout zijn
Maar er zullen waarschijnlijk ook wel mensen die het wel zouden doen
[ Bericht 6% gewijzigd door .Neovo. op 23-01-2012 09:22:59 ]
Vandaar die spoiler erbij.. Wil niet schuldig zijn aan het aanzetten tot onvrijwillige zelfmoord van de één of andere klaphark die die post nog gewoon opvolgt ookquote:Op maandag 23 januari 2012 09:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je dan een geweldige opdonder krijgt. Als je handen tenminste goed nat en zout zijn
Maar er zullen waarschijnlijk ook wel mensen die het wel zouden doen
valt wel mee, vandaag nog een opdonder gehad van een bougie kabel, het went welquote:Op maandag 23 januari 2012 00:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zeg idioot, wil je dat er doden vallen ofzo ?
dan is dit idd geen goede tipquote:Op maandag 23 januari 2012 18:49 schreef 2cv het volgende:
Dat is een ongelukje. Iemand adviseren zichzelf onder stroom te zetten niet.
* 2cv houdt niet meer zo van stroom sinds 'ie een pacemaker heeft
Een bobine genereert ongeveer 0.002aquote:Op maandag 23 januari 2012 19:02 schreef 2cv het volgende:
Ook een gezond hart kan stoppen als je er teveel stroom op zet.
Iemand?quote:Op maandag 23 januari 2012 05:31 schreef JohnB52 het volgende:
Remmen & schijven van n peugeot 206 zelf vervangen zonder gebruik van momentsleutel? Ja of nee? Aandurven doe ik wel, maar of ik de boel dan ook weer op de juiste manier vastzet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |