Ga ik zo even doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
vermoeden en zeker weten zit een groot verschil in ....
zekeringen gecontroleerd?
Welk storingslampje precies? Er gaan er een aantal branden, die altijd gaan brandenquote:gaat het storings lampje ook branden als je de auto op het contact zet ?
reserve sleutel geprobeerd?
Jepquote:accu al eens los gehad?
Een wat?quote:reageert de motor op een start pilot?
A little prime for a good time!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
start-pilot; hulpmiddel om te starten als benzine-vervanger.. als de auto geen brandstof krijgt, en je spuit bijvoorbeeld remmenreiniger in het luchtfilter terwijl je start, zou hij de neiging moeten krijgen om aan te slaan..
zo ja: krijgt hij dus geen brandstof, zo niet; dan wordt de aangevoerde brandstof niet ontstoken, op die manier weet je dus welke kant je op moet zoeken
Genoeg maar lastig om te zeggen hoeveel precies.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:00 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje: hoeveel km kan je nog rijden als lampje vd remblokken gaat branden? Gaat om mb sprinter , 04-TT-BR.
Zover als je zelf wilt, maar ga er maar vanuit dat je je remblokjes dan z.s.m. moet (laten) vervangen, want als die op zijn, gaat hij je remschijven vernielen en dat zijn nog best dure grappen, achteraf...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:00 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje: hoeveel km kan je nog rijden als lampje vd remblokken gaat branden? Gaat om mb sprinter , 04-TT-BR.
Het is maar net waar de bijbehorende sensor exact naar kijkt (Chuck zal dat vast wel weten), vooral ook wat voor soort KM's JohnB52 maakt (bebouwde kom, of juist veel snelweg?) en op welke tijdstippen (in de spits of juist (ver) erbuiten?)..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:04 schreef dekilo het volgende:
[..]
Genoeg maar lastig om te zeggen hoeveel precies.
Ik zou zeggen 1000 km (waarschijnlijk veel meer).
Aangezien leveranciers altijd een veiligheids marge inbouwen
Je wilt helemaal niet ijzer op ijzer remmenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:32 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, dan gaat ie staal op staal remmen, en dan heb je natuurlijk n veel langere remweg... K had er op gegoogled, maar kon niks vinden zo snel.
Een sprinter is iets zwaarder dan een volvoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:19 schreef dekilo het volgende:
Ik heb de blokken (volvo) voor me liggen.
Zit nog 3 mm rem blok voordat hij het materiaal (staal) raakt.
Dus max 2 a 300 km is erg aan de voorzichtige kant.
De kerstboom; die wordt elk jaar in de fik gestoken.quote:
In dat geval zou ik het briefje wegnemen.quote:
als je het niet erg vind om zo nu en dan een nieuwe ruit te kopen kan het prima.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:57 schreef .Neovo. het volgende:
Is het slecht voor de ruit als je met lauw (geen heet) water de ramen ontdooit als het gevroren heeft? Ik krab ze altijd schoon en ga met een beetje warm water erbij langs, zodat de ramen ijsvrij zijn. ijs is dan direct weg
Ik zet Halbe Gurbe z'n nummer van Carglass vast in de telefoonquote:Op maandag 16 januari 2012 09:03 schreef blup het volgende:
[..]
als je het niet erg vind om zo nu en dan een nieuwe ruit te kopen kan het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |