SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Nu al teveel gezopen?quote:Op zondag 25 december 2011 11:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Misschien Marinier Tampeloerii?
Niet verkeerd. Waar ga je naartoe en wat ga je doen? Sine opzoeken?quote:Op zondag 25 december 2011 11:41 schreef Royyy het volgende:
Fijne kerst allemaal![]()
Leuk meevallertje, wil ik tickets gaan boeken voor een week naar de VS in februari, zijn alle vluchten opeens zo'n 250 euro goedkoper dan ze de afgelopen maand altijd waren
Hehe nee, die zit een paar duizend kilometer verderop. Ik ga naar Arizona, op bezoek bij een heeeeele leuke vriendinquote:Op zondag 25 december 2011 11:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Waar ga je naartoe en wat ga je doen? Sine opzoeken?
quote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef Pumatje het volgende:
Whahaaa ik werd wakker met een smsje van een chick dat ze er panties vergeten was aan te trekken en aan me dacht terwijl ze in de kerk in zuid afrika zit.. freakin geniale kerst![]()
mogge
Whuthafuuuuuuuuuckquote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef Pumatje het volgende:
Whahaaa ik werd wakker met een smsje van een chick dat ze er panties vergeten was aan te trekken en aan me dacht terwijl ze in de kerk in zuid afrika zit.. freakin geniale kerst![]()
mogge
dat smste ik ook terugquote:Op zondag 25 december 2011 12:43 schreef EllaN het volgende:
[..]. Jammer voor je dat ze in Zuid-Afrika zit.
quote:Op zondag 25 december 2011 12:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Terug in NL, weer even wennen maar wel goed.
Jaquote:
Geweldigquote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef Pumatje het volgende:
mogge
DT?!quote:Op zondag 25 december 2011 13:32 schreef Pumatje het volgende:
zlfde programma.. zometeen in dt slippen en kan t feest beginnen
Haha, ik woon in de Achterhoek. Merk hier niet echt heel veel van Carnavalquote:Op zondag 25 december 2011 12:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hehe nee, die zit een paar duizend kilometer verderop. Ik ga naar Arizona, op bezoek bij een heeeeele leuke vriendin![]()
En natuurlijk precies goed gepland, zodat ik al die carnaval onzin hier mis
wb Sloggi!quote:Op zondag 25 december 2011 12:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Terug in NL, weer even wennen maar wel goed.
Voor een dagje is het wel leuk, maar meer hoeft voor mij echt niet. Maar hier is het gewoon 5 dagen lang chaos met al die optochten. En het op stap gaan valt ook erg tegen... de paar leuke plekken die er zijn betaal je je blauw aan met zo'n dagen, en op alle andere plaatsen wordt je onder de voet gelopen door dronken 13-14-15 jarigenquote:Op zondag 25 december 2011 13:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ik woon in de Achterhoek. Merk hier niet echt heel veel van Carnaval. Bij mij op de studie zitten wel echt heel veel brabo's en limbo's en die hebben het er wel veel over.
Whehequote:Op zondag 25 december 2011 13:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Voor een dagje is het wel leuk, maar meer hoeft voor mij echt niet. Maar hier is het gewoon 5 dagen lang chaos met al die optochten. En het op stap gaan valt ook erg tegen... de paar leuke plekken die er zijn betaal je je blauw aan met zo'n dagen, en op alle andere plaatsen wordt je onder de voet gelopen door dronken 13-14-15 jarigen
Mobiliseren voor wat?quote:Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Pumatje het volgende:
@ cobra, het valt mij op dat de bevolking niet wordt gemobiliseerd in Threads
Foutje of ...?
In DT!?quote:Op zondag 25 december 2011 13:32 schreef Pumatje het volgende:
zlfde programma.. zometeen in dt slippen en kan t feest beginnen
Dat durf je niet aan Thaboel of Rave te vragen?quote:
Uh.. jawel. Hoezo?quote:Op zondag 25 december 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat durf je niet aan Thaboel of Rave te vragen?
Waarom?quote:
Zijn er dan meer (ex)militairen in aanwezig?quote:
Een echte familie traditie dus.quote:
Ok dan. Maar niet knoeien he.quote:
Te laat.quote:Op zondag 25 december 2011 17:30 schreef Vortix het volgende:
Hey jongens, fijne kerstdagen. Niet teveel eten he, hou jezelf inzetbaar!
Die stropdas van mij heeft al wat meegemaaktquote:
Kijk, dat zijn de betere spellenquote:Op zondag 25 december 2011 19:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand hier die Battlefield 2 bezit?
quote:
Stalin.quote:Op zondag 25 december 2011 21:30 schreef Lotusss het volgende:
Net 10 minuten klaar met het toetje, ligt er weer iemand te "studeren" hier. Raad eens wie....
Nounou zegquote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere spellen![]()
Er is nog hoop voor je
Ja die ook ja... denk dat Leena en ik maar het bed warm moeten houden...quote:
Zou me er idd ook voor schamen om in een Kmar DT te lopenquote:Op zondag 25 december 2011 23:02 schreef Esses het volgende:
Thnx C4!
En gelukkig hoefde ik niet in DT. Damn, zou wat zijn
Overigens, einde kerst! Nu bezopen zuipen.
Nee dat niet, maar als je op straat loopt gaan mensen irritante dingen van je verwachten als er iets gebeurd.quote:Op zondag 25 december 2011 23:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zou me er idd ook voor schamen om in een Kmar DT te lopen
Door 300 miljoen te verbrassen. Duh..quote:Op zondag 25 december 2011 23:21 schreef Esses het volgende:
Mozilla is "Trots non-profit" terwijl ze 300 miljoen dollar per jaar krijgen van google voor hun zoekbalkje...
To be honest, hoe wil je dan ooit GEEN winst maken...
Klinkt allemaal goed.quote:Op maandag 26 december 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
Het was een Italiaans avondje.
Eerst antipasti, toen risotto met vers gemaakte pesto, toen een braadslede met lekkers en kruiden. Daarna een insalata caprese en afsluitend een chocolade cakeje (met vloeibare chocolade binnen mmmm) en een espresso'tje.
Ik heb genoten. Heb jij ook een fijne kerst c4?
Arme C4quote:Op maandag 26 december 2011 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed.![]()
En ik heb de avond alleen op het werk doorgebracht
Wel een bezoekje gehad van de aal. Verder rustig. De film "Stalingrad" maar weer eens gekeken om toch die kerstsfeer te krijgen.quote:
Hahaquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een bezoekje gehad van de aal. Verder rustig. De film "Stalingrad" maar weer eens gekeken om toch die kerstsfeer te krijgen.
Nope. Ook avonddienst.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 01:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Echte bazen werken door op kerst
Apparaat?quote:
Oh, lekker is dat. Hoe laat sta je dan op?quote:Op maandag 26 december 2011 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Oudjaarsdag en Nieuwjaarsdag de ochtenddienst. Lekker om 0615 beginnen.
Apaat zul je wel bedoelen?quote:
Dubbel P van proficiat pik.quote:
Veel plezier met je oliebollen in April.quote:En nee, ik vind feestjes erg leuk. Maar dat de reden dat op vastgelegde data moet ontgaat mij. Feest kun je vieren wanneer je wil.
Smaakt net zo lekker als speculaas in augustus.quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dubbel P van proficiat pik.
[..]
Veel plezier met je oliebollen in April.
Njema problema dus.quote:Op maandag 26 december 2011 01:47 schreef Rave_NL het volgende:
Enfin, entourage-marathon op comedy central extra.
Met nog een bijna volle fles rum uit m'n kerstpakket..
Enjoy.quote:
Zo! Weer wakker?quote:
Yep. Moeheid van de afgelopen weken kwam er na het feestmaal ff uit.quote:
Als het zo erg is moet je toch maar eens gaan nadenken over de komende maanden.quote:Op maandag 26 december 2011 02:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. Moeheid van de afgelopen weken kwam er na het feestmaal ff uit.
Dan speciaal voor jou, omdat je het gemist hebt:quote:Op maandag 26 december 2011 02:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Heb geloof ik ook maar 5 biertjes opgehad
Gewoon doorgaanquote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het zo erg is moet je toch maar eens gaan nadenken over de komende maanden.
quote:Op maandag 26 december 2011 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan speciaal voor jou, omdat je het gemist hebt:
Ja, nadenken. Dit hou je niet lang vol.quote:Op maandag 26 december 2011 03:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan
Nadenken over de komende maanden?
Daar heb ik nu idd ff geen zin inquote:Op maandag 26 december 2011 03:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, nadenken. Dit hou je niet lang vol.
Onthou het dan even tot morgen.quote:Op maandag 26 december 2011 03:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ik nu idd ff geen zin in
Dan moet ik weer vol aan de bak, gaat tering druk worden heb ik begrepen.quote:
Ok, dan vraag ik Lotuss wel even om het te onthouden.quote:Op maandag 26 december 2011 03:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet ik weer vol aan de bak, gaat tering druk worden heb ik begrepen.
quote:
Lotusss heb ik net een knuffel gegeven en ze ligt nu weer te pitten.quote:Op maandag 26 december 2011 03:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan vraag ik Lotuss wel even om het te onthouden.
Dat zegt dus niiks.quote:Op maandag 26 december 2011 03:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss heb ik net een knuffel gegeven en ze ligt nu weer te pitten.
Nog?quote:Op maandag 26 december 2011 03:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nog. M'n slaapritme is... eh.. nogal naar de klote
Laat maar.quote:
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 26 december 2011 03:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, je praat in mirakels. Snap er geen hout van.
Ik ben ook maar gewoon een simpele boer, geboren in 040quote:
Dat blijkt.quote:Op maandag 26 december 2011 03:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben ook maar gewoon een simpele boer, geboren in 040
Ik troll nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Trouw aan je rukbunker?quote:Op maandag 26 december 2011 03:46 schreef Thaboel het volgende:
ZOoo ook weer thuis... Godver zo trouw als een labrador want ik lig weer alleen in me nest
Trouw aan de vriendin.. Vrij verleidelijk aanbod gehad van een vriendin van me... Ongeveer als pumaa vandaag zeiquote:
Niet aan beginnen, zoals m'n oma altijd zegt: Bezint eer ge begint"quote:Op maandag 26 december 2011 03:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Trouw aan de vriendin.. Vrij verleidelijk aanbod gehad van een vriendin van me... Ongeveer als pumaa vandaag zei
/liefdagboek. Ben echt gek op me vriendin dus doe echt niks stom hoorquote:Op maandag 26 december 2011 03:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, zoals m'n oma altijd zegt: Bezint eer ge begint"
Goed zoquote:Op maandag 26 december 2011 03:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
/liefdagboek. Ben echt gek op me vriendin dus doe echt niks stom hoor
Idem, plus drink een HJ op hem. Sunt gvd.quote:
Haaiquote:
Inderdaad best wel handig ja, scheelt je weer 10 kilo aan boeken in je tasquote:Op maandag 26 december 2011 12:36 schreef EllaN het volgende:
![]()
leuk!
Ik hou toch wel echt van een boek vast hebben en bladeren om slaan, maar misschien moet ik ook maar moderniseren. Het scheelt toch wat plaats en gewicht in de koffer. Laat maar weten hoe het bevalt.
Daar was ik ook een beetje bang voor; ik ben een boekenfan, en ik houd enorm van een mooi boek, maar zo'n Kindle leest toch wel enorm fijn. Nog veel fijner dan ik had verwacht. En digitale boeken zijn ook nog eens een stuk goedkoper - als je er al voor betaalt.quote:Op maandag 26 december 2011 12:36 schreef EllaN het volgende:
![]()
leuk!
Ik hou toch wel echt van een boek vast hebben en bladeren om slaan, maar misschien moet ik ook maar moderniseren. Het scheelt toch wat plaats en gewicht in de koffer. Laat maar weten hoe het bevalt.
Wat voor soort boeken hou jij van?quote:Op maandag 26 december 2011 14:01 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben ontzettend 1.0, maar dan heb ik wél een mooi gevulde boekenkast!
Vet.quote:Op maandag 26 december 2011 14:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor soort boeken hou jij van?
Dan is het Engelstalige krijgsgeschiedenis.quote:Op maandag 26 december 2011 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ga ik echt veel wijzer van worden.
gelukkig geen Harry Stotter dusquote:Op maandag 26 december 2011 14:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan is het Engelstalige krijgsgeschiedenis.
Voornamelijk 1870-1975.
Dat begint voor mij juist een probleem te worden; ik weet niet meer waar ik ze moet latenquote:Op maandag 26 december 2011 14:01 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben ontzettend 1.0, maar dan heb ik wél een mooi gevulde boekenkast!
Ik heb het een keer gehad dat ik, zittend op een kruk aan een bar, op m'n schouder gestompt werd met een "hè ouwe, hoe hangt ie?".quote:
Altijd de vriendelijkheid zelve die Ravequote:Op maandag 26 december 2011 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad dat ik, zittend op een kruk aan een bar, op m'n schouder gestompt werd met een "hè ouwe, hoe hangt ie?".
Kijk ik om, zie ik daar een meisje van met een grote vriendelijke glimlach staan.
Ik heb me omgedraaid en ging verder met bier drinken. Oprotten, ik heb niet met je geknikkerd.
Altijd een mooi excuus om groter te gaan wonen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat begint voor mij juist een probleem te worden; ik weet niet meer waar ik ze moet laten.
Daarom koop ik een Kindle. Kindle = goedkopere boeken = meer boeken = een nóg slimmere Sloggi = meer geld verdienen = groter wonen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Altijd een mooi excuus om groter te gaan wonen.
Het zal je verbazen hoe sociaal ik wel niet ben.quote:Op maandag 26 december 2011 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Altijd de vriendelijkheid zelve die Rave
Daar twijfel ik ook niet aanquote:Op maandag 26 december 2011 14:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe sociaal ik wel niet ben.
Mooie fotoquote:Op maandag 26 december 2011 14:37 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Als er interesse is in meer foto's hoor ik het wel.
Hehe, dat is een berg gebedsvlaggetjes. De vuilstortplaats lag eerder op de gletsjer een stukje terug. Ze zijn daar niet zo goed met afvalquote:Op maandag 26 december 2011 14:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooie foto
rechts, dat is de vuilstortplaats?
quote:Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef Rave_NL het volgende:
Hoor ik daar een epic bergenbattle aankomen?
Everest vanaf de west kant?quote:Op maandag 26 december 2011 14:43 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wint. Einde battle.
Dan nog is geen DEF-er hoger geweest denk ik. Even een foto zoeken.quote:Op maandag 26 december 2011 14:46 schreef Rave_NL het volgende:
Negat.
Enige criteria is natuurlijk wel dat de top is aangetikt..
Foto's moeten wachten, ik zit nu in het bubbelbad met een heerlijke cappuccino te fokkente genieten..
Vond het nog verbazend druk in de stad! Voor escape weer een ziek lange rij dus maar de mooiboi uithangen in Jantjes :pquote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef EllaN het volgende:
/liefdagboek-van-thaboel: Stappen was saai. Geen ziel in de stad. Wel op fok het goede vriendje uitgehangen.
Grapje hoor Thaboel. Vrede op aarde!!!!
quote:Op maandag 26 december 2011 14:37 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Als er interesse is in meer foto's hoor ik het wel.
hmmja, bij de Pokhari Gletcher in Sacharmatha National Park.quote:Op maandag 26 december 2011 14:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, vanuit Gokyo in de buurt van het vijfde meer (mocht je dat iets zeggen).
Geen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:08 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat voor GPS/Hoogtemeter etc heb je gebruikt?
Alles met de kaart gedaan? of is de route daar zo goed aangegeven dat dat niet nodig is? Of gids?quote:
Imja Tse met een gids en twee Britten die ik daar heb ontmoet. De rest is prima zelf te doen. Ik had een boekje waarin de belangrijkste routes werden beschreven, en er is eigenlijk maar één pad, dus verdwalen is niet al te gemakkelijk.quote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Alles met de kaart gedaan? of is de route daar zo goed aangegeven dat dat niet nodig is? Of gids?
Afdaalapparaat. Blokkeert het touw wanneer losgelaten word, zodat je niet ineens een paar meter naar beneden kan glijden.quote:Op maandag 26 december 2011 15:23 schreef Sloggi het volgende:
Geen idee wat een Petzl Stop is. Touw door de carabiner, en een tweede touw een een andere carabiner en dat vast aan het fixed rope mocht er iets mis gaan.
OKquote:Op maandag 26 december 2011 15:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Afdaalapparaat. Blokkeert het touw wanneer losgelaten word, zodat je niet ineens een paar meter naar beneden kan glijden.
Haha. Lekker warm zeker als je daarboven zitquote:Op maandag 26 december 2011 15:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
OK.
Zo maar eens gaan scheren, bijna 7 weken niet gedaan.
Da's behoorlijk wat ja. Nog last van hoogteziekte gehad?quote:Op maandag 26 december 2011 15:30 schreef Sloggi het volgende:
Ja, idd. Wintervacht.
Ook nog eens vijf kilo afgevallen (kilo's die ik al niet kon missen), dus het is maar goed dat het Kerst is.
Snickers en Coca Cola FTW!quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef hoogvlieger het volgende:
Ja je moet eigenlijk constant blijven eten en verbranden om dat trachten te voorkomen.
Bedanktquote:Op maandag 26 december 2011 15:36 schreef Rave_NL het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je een klikcarabiner boven een schroefcarabiner zou verkiezen bij het klimmen.
En netjes.
Mijn hoogste top was slechts 3450, zonder groepwapens.
Het enige wat daar goed aan is zijn de pinda's.quote:
Wij liepen compleet bepakt en bezakt naar boven, op een gegeven moment is het puur in het ritme blijven van linkerhoef-rechterhoef om niet in de knoop te komen met jezelf..quote:Bedankt. De klim was absoluut niet technisch, maar veel lucht krijg je niet binnen, dat maakt het nog verdomd lastig. Je moet het echt meemaken om te snappen hoe het voelt op die hoogte. Letterlijk elke paar meter uitrusten
.
Herkenbaar. Verstand op nul en links-rechts-links-rechts etc. Dwingen om niet te stoppen en even uit te rusten, want dat heeft toch geen zin; na vijf seconden uitrusten voel je je weer prima en als je weer gaat lopen ben je binnen vijf seconden weer compleet buiten ademquote:Op maandag 26 december 2011 15:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wij liepen compleet bepakt en bezakt naar boven, op een gegeven moment is het puur in het ritme blijven van linkerhoef-rechterhoef om niet in de knoop te komen met jezelf..
quote:Op maandag 26 december 2011 16:15 schreef Sloggi het volgende:
Godverdomme.
Gisteren douchegel gekregen van m'n moeder. Ik zeep me in, en ik krijg me toch een raar gevoel in m'n zak. Is het 'ice cold'-douchegel, voor een fris gevoel. 'Avoid contact with sensitive parts of the body such as eyes or genital area.'
Wees eens wat duidelijker man. Wat komt er dan?quote:
ROFL !!! Kei goedquote:Op maandag 26 december 2011 16:15 schreef Sloggi het volgende:
Godverdomme.
Gisteren douchegel gekregen van m'n moeder. Ik zeep me in, en ik krijg me toch een raar gevoel in m'n zak. Is het 'ice cold'-douchegel, voor een fris gevoel. 'Avoid contact with sensitive parts of the body such as eyes or genital area.'
haha, ik geef een interviewtje in het jaaroverzicht op omroep brabant.. ook terug te kijken op de sitequote:Op maandag 26 december 2011 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wees eens wat duidelijker man. Wat komt er dan?
Link? zodra die er is? AUBquote:Op maandag 26 december 2011 17:10 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha, ik geef een interviewtje in het jaaroverzicht op omroep brabant.. ook terug te kijken op de site
Yeah.. al die tank zorgenquote:Op maandag 26 december 2011 17:47 schreef Rave_NL het volgende:
Nu op!
Puma ik zie je achterhoofd!! Je wordt kaal!
YOUTUBE DROEF.quote:Op maandag 26 december 2011 19:24 schreef Pumatje het volgende:
nee, gelukkig heb ik al mijn haartjes nog.
Langer dan 1 mm moet het niet zijn though...
Whahaquote:Op maandag 26 december 2011 16:15 schreef Sloggi het volgende:
Godverdomme.
Zet dat filmpje op YOUTUBE DROEFquote:
Wel baas ja. Kan alles kapot maken enzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:12 schreef Pumatje het volgende:
kwas op tv... iedereen in rep en roer
Dr zijn vorig jaar toch een paar tankers naar de zandbak vertrokken voor een PMT-missie? Had je daar niet meegekund?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:25 schreef Pumatje het volgende:
beelden met die leo2a6 zit ik ook op, op ladersplek helaas..mgoed om iemand op schuttersplek te ztten zou onzin zijn voor video. Achja had mijn baret zelfs goed geraden..
men.. I'm lookin good on cam![]()
Mja.. moeten wel verder.
Commandant van BLJ sprak ik die dag nog best vaak, en beste man bood me dus functie aan op zijn bak omdat hij ervaring wilde en zelfstandigheid. Als heli gedoe niet lukt heb ik een mooie plek.
Maargoed ik wil nu toch echt een keer uitzending want dat oirschot gedoe werkt demotiverend.
Lijkt me beide best wel bruut om te doen. Als je bijvoorbeeld in Armadillo die jonge gast los ziet gaan met het kanon van die IFV, daar word ik nou echt strontjaloers van. En loadmaster lijkt me zoiso ook vet. Ben je denk ik wel meer 'voor t echie' bezig met inzet dan alleen maar trainen. Maar zou t vooral voor t vliegen doenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:29 schreef Pumatje het volgende:
huidige majoor is aan het kijken naar een functie in Kunduz.. beetje rondhangen daar.
maargoed ik wil een gevechtsfunctie daar.. dat is zoiezo natuurlijk niet mogelijk dus een interim oplossing is prima.
Nu lopen er 2 zaken, loadmaster en schutter cv90 bij romeo.
we gaan het zien... als ik maar bij Defensie blijf. Ik wil er nooit meer weg eigelijk.
loadmaster idd voor de uitzendervaring.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lijkt me beide best wel bruut om te doen. Als je bijvoorbeeld in Armadillo die jonge gast los ziet gaan met het kanon van die IFV, daar word ik nou echt strontjaloers van. En loadmaster lijkt me zoiso ook vet. Ben je denk ik wel meer 'voor t echie' bezig met inzet dan alleen maar trainen. Maar zou t vooral voor t vliegen doen
Onzedelijk betasten die kut!quote:Op dinsdag 27 december 2011 05:50 schreef Thaboel het volgende:
Godver.. Word je je bed uitgebeld door een vriendin van je broertj: of je even je kotstende broertje en half knockout vriend van straat kan plukken... Die vriend in ze nest gelegd (buurjongen) en me broertje naar binnen getrapt... Allebij 16...
Altijd in reserve. Kutlui.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:54 schreef Pumatje het volgende:
11henk zit te chillen langs de zijlijn altijd
Je had het ook door je ouders kunnen laten doen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 05:50 schreef Thaboel het volgende:
Godver.. Word je je bed uitgebeld door een vriendin van je broertj: of je even je kotstende broertje en half knockout vriend van straat kan plukken... Die vriend in ze nest gelegd (buurjongen) en me broertje naar binnen getrapt... Allebij 16...
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Je had het ook door je ouders kunnen laten doen?
Whut? Hij wil drinken, hij wil gevolgen. Kloar. Ik draai me om en blijf slapen. Easy as dell.quote:
Negat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:31 schreef Clan het volgende:
Heeft iedereen hier die mooie kerstkaart van minister Hillen gekregen?
Hier wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:31 schreef Clan het volgende:
Ebayquote:
Neequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:31 schreef Clan het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Was de kerstkaart alleen voor veteranen?
Naar alle houders van een veteranenpas als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Was de kerstkaart alleen voor veteranen?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Net paar collectanten aan de deur gehad die zich niet konden legitimeren. Belletje naar de politie dusch.
Een doosje spijkers wezen halen bij de Hubo?quote:
Nee, in Duitsland zijn ze verplicht, en laat nu net m'n ouders en oma daar wonenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een doosje spijkers wezen halen bij de Hubo?
Met kippevel zitten kijken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
Indrukwekkende reportage over Wootton Bassett:
Wootton Bassett: The town that remembers
Idem.quote:
Net zo "geheim" als Seeadler. Ik heb daar vlak naast gewoond.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:28 schreef AchJa het volgende:
Had iemand hier al eens van gehoord? (Knickebein). De rails liggen nog steeds in de duinen en de ring (rails) kun je vinden op google maps.
Ik had er nog nooit van gehoord hoewel ik daar op fietsafstand vandaan gewoond heb en noord en zuid van dat gebied lagen de beide schietbanen (Falga en Botgat).
Interessant.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:28 schreef AchJa het volgende:
Had iemand hier al eens van gehoord? (Knickebein). De rails liggen nog steeds in de duinen en de ring (rails) kun je vinden op google maps.
Ik had er nog nooit van gehoord hoewel ik daar op fietsafstand vandaan gewoond heb en noord en zuid van dat gebied lagen de beide schietbanen (Falga en Botgat).
Ik heb er nog voorbij gemarstquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef AchJa het volgende:
Ik had er ook nooit van gehoord, terwijl ik toch regelmatig op Falga heb gestaan en daar vlakbij woonde. Dat "gebouwtje" heb ik ook vaak zat gezien (nu gesloopt begrijp ik), maar dacht altijd dat het iets van rijkswaterstaat was.
Ik heb ook jaren voorbij een vreemde betonnen plaat in het bos gelopen zonder te weten wat het was, bleek het een lanceerinrichting voor V1 raketten te zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook dat heb ik regelmatig gezien als wij weer eens in de combi naar de baan reden...
Zet ik journaal24 op zit ik naar Mark Marie Huijbrechts te kijkenquote:Op woensdag 28 december 2011 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
Veel militair vertoon bij de uitvaart van de enige echte grote leider, de man die de natuur kan laten huilen, de man geboren in een eenvoudige blokhut onder een dubbele regenboog. Te volgen op www.journaal24.nl
Whehe, ik klikte ook op die link vanochtend en toen was net Science nogwattes op met leuke feiten over dierenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zet ik journaal24 op zit ik naar Mark Marie Huijbrechts te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |