SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Nu al teveel gezopen?quote:Op zondag 25 december 2011 11:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Misschien Marinier Tampeloerii?
Niet verkeerd. Waar ga je naartoe en wat ga je doen? Sine opzoeken?quote:Op zondag 25 december 2011 11:41 schreef Royyy het volgende:
Fijne kerst allemaal![]()
Leuk meevallertje, wil ik tickets gaan boeken voor een week naar de VS in februari, zijn alle vluchten opeens zo'n 250 euro goedkoper dan ze de afgelopen maand altijd waren
Hehe nee, die zit een paar duizend kilometer verderop. Ik ga naar Arizona, op bezoek bij een heeeeele leuke vriendinquote:Op zondag 25 december 2011 11:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Waar ga je naartoe en wat ga je doen? Sine opzoeken?
quote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef Pumatje het volgende:
Whahaaa ik werd wakker met een smsje van een chick dat ze er panties vergeten was aan te trekken en aan me dacht terwijl ze in de kerk in zuid afrika zit.. freakin geniale kerst![]()
mogge
Whuthafuuuuuuuuuckquote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef Pumatje het volgende:
Whahaaa ik werd wakker met een smsje van een chick dat ze er panties vergeten was aan te trekken en aan me dacht terwijl ze in de kerk in zuid afrika zit.. freakin geniale kerst![]()
mogge
dat smste ik ook terugquote:Op zondag 25 december 2011 12:43 schreef EllaN het volgende:
[..]. Jammer voor je dat ze in Zuid-Afrika zit.
quote:Op zondag 25 december 2011 12:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Terug in NL, weer even wennen maar wel goed.
Jaquote:
Geweldigquote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef Pumatje het volgende:
mogge
DT?!quote:Op zondag 25 december 2011 13:32 schreef Pumatje het volgende:
zlfde programma.. zometeen in dt slippen en kan t feest beginnen
Haha, ik woon in de Achterhoek. Merk hier niet echt heel veel van Carnavalquote:Op zondag 25 december 2011 12:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hehe nee, die zit een paar duizend kilometer verderop. Ik ga naar Arizona, op bezoek bij een heeeeele leuke vriendin![]()
En natuurlijk precies goed gepland, zodat ik al die carnaval onzin hier mis
wb Sloggi!quote:Op zondag 25 december 2011 12:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Terug in NL, weer even wennen maar wel goed.
Voor een dagje is het wel leuk, maar meer hoeft voor mij echt niet. Maar hier is het gewoon 5 dagen lang chaos met al die optochten. En het op stap gaan valt ook erg tegen... de paar leuke plekken die er zijn betaal je je blauw aan met zo'n dagen, en op alle andere plaatsen wordt je onder de voet gelopen door dronken 13-14-15 jarigenquote:Op zondag 25 december 2011 13:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ik woon in de Achterhoek. Merk hier niet echt heel veel van Carnaval. Bij mij op de studie zitten wel echt heel veel brabo's en limbo's en die hebben het er wel veel over.
Whehequote:Op zondag 25 december 2011 13:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Voor een dagje is het wel leuk, maar meer hoeft voor mij echt niet. Maar hier is het gewoon 5 dagen lang chaos met al die optochten. En het op stap gaan valt ook erg tegen... de paar leuke plekken die er zijn betaal je je blauw aan met zo'n dagen, en op alle andere plaatsen wordt je onder de voet gelopen door dronken 13-14-15 jarigen
Mobiliseren voor wat?quote:Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Pumatje het volgende:
@ cobra, het valt mij op dat de bevolking niet wordt gemobiliseerd in Threads
Foutje of ...?
In DT!?quote:Op zondag 25 december 2011 13:32 schreef Pumatje het volgende:
zlfde programma.. zometeen in dt slippen en kan t feest beginnen
Dat durf je niet aan Thaboel of Rave te vragen?quote:
Uh.. jawel. Hoezo?quote:Op zondag 25 december 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat durf je niet aan Thaboel of Rave te vragen?
Waarom?quote:
Zijn er dan meer (ex)militairen in aanwezig?quote:
Een echte familie traditie dus.quote:
Ok dan. Maar niet knoeien he.quote:
Te laat.quote:Op zondag 25 december 2011 17:30 schreef Vortix het volgende:
Hey jongens, fijne kerstdagen. Niet teveel eten he, hou jezelf inzetbaar!
Die stropdas van mij heeft al wat meegemaaktquote:
Kijk, dat zijn de betere spellenquote:Op zondag 25 december 2011 19:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand hier die Battlefield 2 bezit?
quote:
Stalin.quote:Op zondag 25 december 2011 21:30 schreef Lotusss het volgende:
Net 10 minuten klaar met het toetje, ligt er weer iemand te "studeren" hier. Raad eens wie....
Nounou zegquote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere spellen![]()
Er is nog hoop voor je
Ja die ook ja... denk dat Leena en ik maar het bed warm moeten houden...quote:
Zou me er idd ook voor schamen om in een Kmar DT te lopenquote:Op zondag 25 december 2011 23:02 schreef Esses het volgende:
Thnx C4!
En gelukkig hoefde ik niet in DT. Damn, zou wat zijn
Overigens, einde kerst! Nu bezopen zuipen.
Nee dat niet, maar als je op straat loopt gaan mensen irritante dingen van je verwachten als er iets gebeurd.quote:Op zondag 25 december 2011 23:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zou me er idd ook voor schamen om in een Kmar DT te lopen
Door 300 miljoen te verbrassen. Duh..quote:Op zondag 25 december 2011 23:21 schreef Esses het volgende:
Mozilla is "Trots non-profit" terwijl ze 300 miljoen dollar per jaar krijgen van google voor hun zoekbalkje...
To be honest, hoe wil je dan ooit GEEN winst maken...
Klinkt allemaal goed.quote:Op maandag 26 december 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
Het was een Italiaans avondje.
Eerst antipasti, toen risotto met vers gemaakte pesto, toen een braadslede met lekkers en kruiden. Daarna een insalata caprese en afsluitend een chocolade cakeje (met vloeibare chocolade binnen mmmm) en een espresso'tje.
Ik heb genoten. Heb jij ook een fijne kerst c4?
Arme C4quote:Op maandag 26 december 2011 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed.![]()
En ik heb de avond alleen op het werk doorgebracht
Wel een bezoekje gehad van de aal. Verder rustig. De film "Stalingrad" maar weer eens gekeken om toch die kerstsfeer te krijgen.quote:
Hahaquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een bezoekje gehad van de aal. Verder rustig. De film "Stalingrad" maar weer eens gekeken om toch die kerstsfeer te krijgen.
Nope. Ook avonddienst.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 01:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Echte bazen werken door op kerst
Apparaat?quote:
Oh, lekker is dat. Hoe laat sta je dan op?quote:Op maandag 26 december 2011 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Oudjaarsdag en Nieuwjaarsdag de ochtenddienst. Lekker om 0615 beginnen.
Apaat zul je wel bedoelen?quote:
Dubbel P van proficiat pik.quote:
Veel plezier met je oliebollen in April.quote:En nee, ik vind feestjes erg leuk. Maar dat de reden dat op vastgelegde data moet ontgaat mij. Feest kun je vieren wanneer je wil.
Smaakt net zo lekker als speculaas in augustus.quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dubbel P van proficiat pik.
[..]
Veel plezier met je oliebollen in April.
Njema problema dus.quote:Op maandag 26 december 2011 01:47 schreef Rave_NL het volgende:
Enfin, entourage-marathon op comedy central extra.
Met nog een bijna volle fles rum uit m'n kerstpakket..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |