Dat heb jij nu ook nog niet gedaan hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
En het enige wat jij moest bewijzen was dat die 6 meter niet kon
Haha, wie zorgt voor de varkens en wie voor de MAG en de FAL?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Veel Mythbusters kijken en dode varkens gebruiken als target. Varkens lijken qua ingewanden en weerstand het meest op mensen.
Dat is niet eerlijk. Sam doet een poging de zaak te berekenen Hij was niet de persoon die met die uitspraak kwam.quote:
Dat MAG niet want dan FAL je in een gatquote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, wie zorgt voor de varkens en wie voor de MAG en de FAL?
Ik heb het theoretisch prima bewezen met achterlijke getallen. Iets van 9.6 gram (even afbraak door schot daargelaten) kan jou NIET met 21km/u achteruit gooien.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat heb jij nu ook nog niet gedaan hoor. Maar het lijkt me logisch dat je op een vlakke ondergrond bij impact van een kogel niet 6 meter achteruit wordt geslingerd.
Ik wilde alleen effe kijken hoeveel wél.
Danku. + Ik beloof dat ik er achteraan ga en de boel ga navragenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Sam doet een poging de zaak te berekenen Hij was niet de persoon die met die uitspraak kwam.
Heeft niets te maken met m'n constateringquote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Sam doet een poging de zaak te berekenen Hij was niet de persoon die met die uitspraak kwam.
En de uitspraak is door mij al populair wetenschappelijk verkracht.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel dan maar een wanneer jij aan sam hebt staan ruiken.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met m'n constatering
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat MAG niet want dan FAL je in een gat
Psychologie is Alfaquote:
Ruik hem hier al dus heeft geen zin om naar hem toe te gaanquote:Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel dan maar een wanneer jij aan sam hebt staan ruiken.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat MAG niet want dan FAL je in een gat
Da's je bovenlip. Of je vriendin.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ruik hem hier al dus heeft geen zin om naar hem toe te gaan
Zal ik is vertellen wat een computermodel is? Oja, iets wat een berekening HEUL ERG VAAK doet. Als jij dus eerst de berekening gaat verzinnen. Schrijf ik het computermodel wel. Deal?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Psychologie is Alfa.
Maareh, ik zou trouwens ook verbaasd zijn als jij wel verstand van dit zou hebben.
Ik heb zelfs weinig verstand ban ballistiek. Dat is echt niet 2 vingers in de neus, komen ingewikkelde computermodellen bij kieken enzo.
Haha deal!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Zal ik is vertellen wat een computermodel is? Oja, iets wat een berekening HEUL ERG VAAK doet. Als jij dus eerst de berekening gaat verzinnen. Schrijf ik het computermodel wel. Deal?
Bovenlup is schoon en vriendin zit thuis.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's je bovenlip. Of je vriendin.
Varkens... Slager.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Dan moet ik alleen nog steeds wel de wapens + de ballistische modellen (a.k.a: varkens) hebben om het experiment mee uit te voeren. Iemand die me helpt?
GODVER ESSESquote:Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Zal ik is vertellen wat een computermodel is? Oja, iets wat een berekening HEUL ERG VAAK doet. Als jij dus eerst de berekening gaat verzinnen. Schrijf ik het computermodel wel. Deal?
Ditquote:
Wat?quote:
Jezus, jongens. Op wat voor ideeën je al wel niet allemaal komt op een publiek forumquote:Op donderdag 22 december 2011 23:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Varkens... Slager.
Wapens... Bel Defensie?
Als wij maar een vermelding krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus, jongens. Op wat voor ideeën je al wel niet allemaal komt op een publiek forum.
Klinkt eerlijk gezegd nog best interessant als scriptie onderwerp ofzo.
Jazeker!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als wij maar een vermelding krijgen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef m.k het volgende:
http://runt-of-the-web.com/post/2313018153/the-10-best-dog-forts![]()
quote:
Whiskeyquote:
quote:
Werkt het niet?quote:
Hoi, jij hier?quote:
Wie? Ik?quote:
Doei.quote:
quote:
Taart!quote:
Is hij ingereden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Taart!
Ik heb zin in appeltaart. Jij ook een stuk?
Wat jij wil. Slagroom?quote:
Tja, jij had het over een hij.quote:
quote:
Good luck, put your war face onquote:
Auw, mijn hoofd...quote:
Ik ben mezelf ook geestelijk aan het voorbereiden op een bezoek aan de supermarkt...quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier ook in de super. En ik mag nog een keer
Nu jij weg bent?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:54 schreef Erasmo het volgende:
Ben d'r weerNu is het redelijk rustig in de supermarkt.
Ookquote:
Winterverlof? Wat is dat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:56 schreef EllaN het volgende:
Mensen al depressief door winterverlof?
Roger, Uit!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
@SMS moet even een kijkje in mijn agenda nemen, vanavond hoor je meer.
Lezen is geen onderdeel van een Bèta studie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Esses, laten we hier verder gaan.
waar gooit hij nu pcies tegenaan?quote:
Was niet serieus bedoeld, Esses beetje aan 't plagenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lezen is geen onderdeel van een Bèta studie?
Eerst nieuwe quiz posten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb nog wat maten die bij die van de Valk werken. Zal ze eens vragen wat er aant hantje is.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 @ 22:04 schreef Sjoahn het volgende:
[..]
Precies! Ze moeten er maar eens een TV serie of speelfilm van maken, The Godvalk of zoiets...
Ik heb ook al een keer gehad dat ik er een ober vroeg wat hij me kon aanbevelen. Zei hij met een hese stem: "I'm gonna make you een offer you can't refuse!" En wat kreeg ik: ja hoor, die kogelbiefstuk!
(wel een goeie trouwens)
Vervolgens ging ik naar mijn kamer in het hotel, wat vind ik in mijn bed?
Een paardenkop!
Nou, sinds die tijd logeer ik alleen nog in NH en Postiljon hotels, daar heb je rust tenminste...
Is toch een doodgewoon Italiaans restaurant?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:11 schreef Nibb-it het volgende:
Coco Pazzo was toch een beter restaurant geweest voor een afrekening
Arme stakkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:29 schreef Thaboel het volgende:
@ER Negatief over. Vrouwmens heeft me volgeplanned....
Mwa, leuke dingen geplanned hoor. Gister trouwens Sherlock holmes gezien best vermakelijkquote:
Oja, leek me ook wel leuk die Sherlock Holmes film. Heb die vorige ook gekeken, wel grappig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mwa, leuke dingen geplanned hoor. Gister trouwens Sherlock holmes gezien best vermakelijk
Niks mis mee.quote:
Wel In de c1000quote:
Welke C1000 is dan open tijdens de kerst?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke C1000 is dan open tijdens de kerst?
Die bij de gepelde lo?quote:
Geen één dus. Je hoeft dus niet te werken tijdens de kerst.quote:
Of die anderequote:
Nee, die niet. Daar werk jij nietquote:
Morgen wel, met de kerstdtukte. Je begrijpt wel wat ik bedoel :pquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen één dus. Je hoeft dus niet te werken tijdens de kerst.
Da's de dag voor kerst man. Je werkt dus niet met kerst.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Morgen wel, met de kerstdtukte. Je begrijpt wel wat ik bedoel :p
Jaja, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's de dag voor kerst man. Je werkt dus niet met kerst.
I know.quote:
Ja, al 23 jaar.quote:
Nadat je 2x bij mij de slaapkamer kwam inrennen om te vragen hoequote:
Heb nog maar de recruit versie gespeeld. Om te zien wat het spel nu is en de controller een beetje te leren kennen. Nu op naar echte werk.quote:
Je weet dat ik slecht ben met controllersquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nadat je 2x bij mij de slaapkamer kwam inrennen om te vragen hoe
Zolang je maar goed bent met je joystick!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet dat ik slecht ben met controllers
Oh, die Makarov.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet dat ik slecht ben met controllers
quote:
Al.quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:07 schreef Rave_NL het volgende:
Durf te zuipen he, laffe teringtekkels...
Da's de kerst uitvoering. Lekker toch, muziek terwijl u werkt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:51 schreef hoogvlieger het volgende:
Haha wtf die startpagina van Google vandaag
Balenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:27 schreef Pumatje het volgende:
hopelijk gaat deze kerst beter dan de vorige....toen werd ik wakker met knallende ruzie met nu mijn ex
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:14 schreef Pumatje het volgende:
staat nog ergens in een oude chat een heel live verslag van
NEEEEEE!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand trouwens nog Red Orchestra: Ostfront kopen? Nu 5 euro op Steam.
Zal deze zijn: zijn een aantal afleveringen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:23 schreef Pumatje het volgende:
sam , sine pari postte een tijd geleden een docu over de Vietnam oorlog in een slowchat. Weet jij toevallig welke?
Dat spel is fokking antiek XDquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand trouwens nog Red Orchestra: Ostfront kopen? Nu 5 euro op Steam.
Is een topic over in C&Hquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zal deze zijn: zijn een aantal afleveringen.
K nice ga ik straks ook eens kijken. Zo eerst ff nieuwe HDD halen om al mn gedownloade zooi op te zetten. Heb aan 1 TB niet meer genoegquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:44 schreef Pumatje het volgende:
ok. op youtube.
BBC twentieth centuries battles stalingrad is een aanrader.
zet alles enorm duidelijk neer..
jammer van amerikaanse invloeden...mja
Ik zou ff wachten tenzij je het dubbele wil betalenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
K nice ga ik straks ook eens kijken. Zo eerst ff nieuwe HDD halen om al mn gedownloade zooi op te zetten. Heb aan 1 TB niet meer genoeg.
Dat verhaal moet je echt nog is uitlichten. Heb me kostelijk vermaakt om het op fok geposte :pquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:27 schreef Pumatje het volgende:
hopelijk gaat deze kerst beter dan de vorige....toen werd ik wakker met knallende ruzie met nu mijn ex
Hey Sloggi!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:23 schreef Sloggi het volgende:
Zo, hier is ook geen flikker veranderd zie ik.
Ich weisse. Na al die shit in Thailand idd. Nu ff een 250gb schijf voor 10tje gekochtquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zou ff wachten tenzij je het dubbele wil betalen
I know, maar nog steeds fokking realistisch en vet (en gritty).quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat spel is fokking antiek XD
te realistisch dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik herinner me dit nog wel van DH xD:
Je was al blij als je levend tot aan het strand kwam. Dan werd je zo snel de klep van zo'n Higgins bootje open ging neergemaaid door een MG42 burst. Als je geluk had kwam je dan na 20 pogingen echt het strand op om na 10 stappen door een 88-shell 15 meter weggeslingerd te worden.
Uiteindelijk verloren de geallieerden deze map meestal.
Nee, ik geil daar juist wel opquote:
Toch worden alle shooters gewoon gay als ARMA3 uitkomt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Puma.. ik hoop dat er bij jou nooit zoiets is gebeurd als op 05:40?
Warning: This is no actual game footage!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Toch worden alle shooters gewoon gay als ARMA3 uitkomt.
Hij heeft me geblocked, dus dat lukt zo niet. Daarbij vind ik dat ik mijzelf best mag verdedigen als ik hier in een publiek topic voor 'stalker' wordt uitgemaakt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
Die discussie voeren jullie maar via PM of DM.
Dank.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
Dat heb je net al gedaan. Genoeg geweest dus.
Er zijn mensen, net als ik, die ook tijdens het weekend met kerst wel eens moeten werkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doen ze meestal wel in het weekend ja, maar tijdens kerstmis?
Tuurlijk moeten de wachten gelopen worden, maar de IT zal tijdens kerstmis echt geen updates doen denk ik. Als het moet volgende week doordeweeks, dan is toch iedereen met verlof.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Er zijn mensen, net als ik, die ook tijdens het weekend met kerst wel eens moeten werken
Ik bedoelde meer, de beschikking hebbende over Mulan :pquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten de wachten gelopen worden, maar de IT zal tijdens kerstmis echt geen updates doen denk ik. Als het moet volgende week doordeweeks, dan is toch iedereen met verlof.
Belangrijker, iopdwquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, de beschikking hebbende over Mulan :p
IodW2 dan welquote:
Frietjes vanavond!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier was het:
- mislukt verkeerd bereid vlees en daarna maar gebakken frikandellen in de pan
- aardappels
- salade
Mochten ze toch met de Mulan bezig gaan, meestal duurt het niet langer dan een uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:40 schreef Esses het volgende:
[..]
IodW2 dan welMaar ook dat is belangrijk. Maar conform de commissie Staal heeft iedereen daar toegang toe.
Daar gaat het niet om, ik wil iemand hebben die iets voor me kan opzoeken :pquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mochten ze toch met de Mulan bezig gaan, meestal duurt het niet langer dan een uurtje ofzo.
Druk in Leiden
Nou, ik hou me tot einde verlof ver verwijderd van Mulan en dat soort activiteiten, dus ik kan je niet helpen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik wil iemand hebben die iets voor me kan opzoeken :p
Bel een collega die nu de wacht heeft danquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik wil iemand hebben die iets voor me kan opzoeken :p
En zo hoort het. Verlof=verlof.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, ik hou me tot einde verlof ver verwijderd van Mulan en dat soort activiteiten, dus ik kan je niet helpen.
Wachtquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bel een collega die nu de wacht heeft dan
[..]
En zo hoort het. Verlof=verlof.
Pcies..ksnap dit gelul ook niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, ik hou me tot einde verlof ver verwijderd van Mulan en dat soort activiteiten, dus ik kan je niet helpen.
Prachtig is diequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:15 schreef Pumatje het volgende:
Oke deze docu is helemaal geweldig.
BBC
Threads 1984 BBC Nuclear war documentary
aanrader!
Op TPB
Ik heb hem alquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:21 schreef Pumatje het volgende:
MENSEN DOWNLOADEN!
IK ZIE NOG NIEMAND DOWNLOADEN!!
en goed zo Erasmo
Pak je Engelse subs erbij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:22 schreef Pumatje het volgende:
accent is af en toe lastig...
rare britten
Kijk hem op PS3quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb hem al
[..]
Pak je Engelse subs erbij.
Dan castreer je je toch?quote:
Laat maarquote:
Daarom heb ik dus een mediaspelerhd-dingesquote:
Die heb ik een hele tijd geleden "gekocht"..... nooit gekeken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:15 schreef Pumatje het volgende:
Oke deze docu is helemaal geweldig.
BBC
Threads 1984 BBC Nuclear war documentary
aanrader!
Op TPB
Ja, daar weet ik meer van.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef hoogvlieger het volgende:
In Nederland zijn aardig wat atoombunkers. Bijvoorbeeld in Valkenburg waar ze een heel grottenstelsel als atoombunker hebben ingericht voor de plaatselijke bevolking. Maar hoe het verder met CBRN voorzieningen zit weet ik niet. Wellicht dat C4 hier meer van weet?
Maar hij zegt het niet.quote:
Maar dat is nog steeds "top sekreet"?quote:
quote:
Waarschijnlijk gewoon grotendeels "duck and cover" zoals mijn moeder vroeger op school in England leerdequote:
Duck and Cover werkt anders wel degelijk tegen bepaalde effectenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon grotendeels "duck and cover" zoals mijn moeder vroeger op school in England leerde
Engeland is er wel wat meer aandacht aan gaan besteden mbt de burgerbevolking. Zelfs "The day after" mag sinds 2 jaar gewoon uitgezonden worden op tv.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon grotendeels "duck and cover" zoals mijn moeder vroeger op school in England leerde
Als je ducked en covered in een loden kist wel jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Duck and Cover werkt anders wel degelijk tegen bepaalde effecten
Of in een sloot.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je ducked en covered in eenvoudig loden kist wel ja
Correct.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Duck and Cover werkt anders wel degelijk tegen bepaalde effecten
Alpha straling word bijvoorbeeld al door een simpele krant tegengehouden.quote:
Leuk om Eerste Kerstdag met de familie door te brengen.... Eerst Threads en dan The Day After kijken...... en dan gezellig aan het kerstdiner.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Engeland is er wel wat meer aandacht aan gaan besteden mbt de burgerbevolking. Zelfs "The day after" mag sinds 2 jaar gewoon uitgezonden worden op tv.
Gamma straling daarentegen gaat vrijwel overal doorheen. Dan ben je sowieso fucked.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Alpha straling word bijvoorbeeld al door een simpele krant tegengehouden.
Als jij in een woonwijk op de grond ligt, zit er tussen jou en de stralingsbron een ontzettende hoeveelheid aan beton, steen en staal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gamma straling daarentegen gaat vrijwel overal doorheen. Dan ben je sowieso fucked.
Bij ons niet dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Engeland is er wel wat meer aandacht aan gaan besteden mbt de burgerbevolking. Zelfs "The day after" mag sinds 2 jaar gewoon uitgezonden worden op tv.
Ik ga toch liever naar de Karwei. En HAAAAAAAIIIIIII!quote:
IN GB waren ze bang dat die film paniek onder de bevolking zou veroorzaken. Pas 2 jaar geleden vrijgegeven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:30 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Bij ons niet dan?
Waarom is dat nog geheim
Nog niet..... Morgen!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:32 schreef EllaN het volgende:
Zijn er al cadeautjes uitgedeeld en ontvangen?
Welke plannen?quote:
Jeuk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:32 schreef EllaN het volgende:
Zijn er al cadeautjes uitgedeeld en ontvangen?
Waarom heeft mevrouw rave een beëindigt dienstverband dan? FPS werd niet verlengd?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:58 schreef Rave_NL het volgende:
Serranoham, mozzarella, lekker languit op de bank..
Met een open vacature voor een nieuwe mevrouw Rave..
Und Sie?
Languit in bed, snurkendequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:58 schreef Rave_NL het volgende:
Serranoham, mozzarella, lekker languit op de bank..
Met een open vacature voor een nieuwe mevrouw Rave..
Et vous?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buitenlandse toko?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:59 schreef Pumatje het volgende:
Rave, u luvd vanilla coke right?
Was iets met dat het slecht te verkrijgen is.
If that's still the case, toko tegenover hier verkoopt het.
Ik ga voor officier.quote:Op zondag 25 december 2011 00:00 schreef Pumatje het volgende:
wie blijft nu allemaal in dienst eigelijk...en wie gaat weg?
Volgens mij allemaal o.k hier ?
Toch wel?quote:
Chinese infiltratie door middel van verkopen levensmiddelen toko.quote:Op zondag 25 december 2011 00:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Buitenlandse toko?
Iig een nieuwe quest voor je; Polar Bier!
Spannend. Van waar het besluit toch te blijven?quote:Op zondag 25 december 2011 00:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
If u can't beat them, join them.
Ik ga het systeem van binnenuit opfucken.
In het Caribisch gebied hebben die Chinezen al 90% van alle supermarkten in handen. Ik verdenk ze allemaal van het hebben van een geheime zenderontvanger dat ze op teken van Bejing de complete voedselvoorziening plat kunnen leggen.quote:Op zondag 25 december 2011 00:02 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Chinese infiltratie door middel van verkopen levensmiddelen toko.
Wanneer mag je je melden voor het verwijderen van je ruggengraat?quote:Op zondag 25 december 2011 00:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
If u can't beat them, join them.
Ik ga het systeem van binnenuit opfucken.
Toen ik afrekende voor een zak pinda's keek die vrouw al verdacht, terwijl ik het geld gaf fluisterde ik: Ik weet wel waar jullie mee bezig zijn...quote:Op zondag 25 december 2011 00:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In het Caribisch gebied hebben die Chinezen al 90% van alle supermarkten in handen. Ik verdenk ze allemaal van het hebben van een geheime zenderontvanger dat ze op teken van Bejing de complete voedselvoorziening plat kunnen leggen.
Tot de conclusie gekomen dat ik zo beroepsgedeformeerd ben dat ik met geen mogelijkheid in de burgermaatschappij kan functioneren. Plus dat ik onofficieel in mijn verantwoordelijkheden en taken inmiddels minimaal een streep erbij kan kalken, en dat wanneer ik de VVO voltooi alsnog minder verantwoordelijkheid draag dab ik nu doe. Dan maar meteen goed.quote:Op zondag 25 december 2011 00:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Spannend. Van waar het besluit toch te blijven?
Daar ben ik te koppig voor, ik kom waarschijnlijk niet eens door de acceptatiecommisie.quote:Op zondag 25 december 2011 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer mag je je melden voor het verwijderen van je ruggengraat?
ARV's?quote:Op zondag 25 december 2011 00:11 schreef Pumatje het volgende:
worden die ARV's ooit gebruikt eigelijk in het korps?
Dingen missen een kanon ofzo man..
Mei. Maar ik lig vast voor de komende tijd.quote:Op zondag 25 december 2011 00:13 schreef EllaN het volgende:
Klinkt goed overwogen. Jammer dat je net de VVO start gemist hebt. Wanneer begint de volgende?
BARV'squote:
Een barv, zeg dat dan.quote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
BARV's
beach armoured recovery vehicles.. hoe de neuq noemen jullie die krengen bij de marns dan?
Spelen jullie er nooit mee ?quote:Op zondag 25 december 2011 00:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een barv, zeg dat dan.
En ja, echter valt er tegenwoordig bar weinig te recoveren vanwege een schrijnend gebrek aan vijandige kustverdedigingbolwerken.
En die missen geen kanon, hoogstens een schietbuisloop. Maar dat is hun taak ook helemaal niet.
Een keer in de zoveel tijd gaat de HID Texel weer uit zijn plaat als de klinkers van de plaat er weer uit liggen. Ik ben er echter nog nooit in de buurt van geweest, mede omdat de behoefte er ook niet is.quote:
Gebrek aan vijandige kustverdedigingbolwerken? Bedoel je niet een schrijnend gebrek aan landingsvaartuigen?quote:Op zondag 25 december 2011 00:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een barv, zeg dat dan.
En ja, echter valt er tegenwoordig bar weinig te recoveren vanwege een schrijnend gebrek aan vijandige kustverdedigingbolwerken.
Er is nog steeds een tekort aan Marinier Pijper's. Ik wil wedden dat jij er de lippen voor hebt.quote:
Als er stront aan de knikker is en de 800 en 801 liggen voor de kust van Afrika, hoeveel ben je dan van plan er mee te nemen?quote:Op zondag 25 december 2011 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gebrek aan vijandige kustverdedigingbolwerken? Bedoel je niet een schrijnend gebrek aan landingsvaartuigen?
Er zullen er zat inpassen. Maar hebben we die?quote:Op zondag 25 december 2011 00:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als er stront aan de knikker is en de 800 en 801 liggen voor de kust van Afrika, hoeveel ben je dan van plan er mee te nemen?
neuu is leo1.quote:Op zondag 25 december 2011 00:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een keer in de zoveel tijd gaat de HID Texel weer uit zijn plaat als de klinkers van de plaat er weer uit liggen. Ik ben er echter nog nooit in de buurt van geweest, mede omdat de behoefte er ook niet is.
Maar dat zijn nu nog de enige operationele tracks of niet?
Volgens mijn hebben we er 5 of 6, en passen we twee achter in een LPD, dus 2x2, en dan hebben we 4 barv's die daar in passen.quote:Op zondag 25 december 2011 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zullen er zat inpassen. Maar hebben we die?
Ok. dank.quote:Op zondag 25 december 2011 00:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Volgens mijn hebben we er 5 of 6, en passen we twee achter in een LPD, dus 2x2, en dan hebben we 4 barv's die daar in passen.
En dan hebben we nog de LCVP's aan boord van de LPD's, hoeveel weet ik niet.
Dat is wel een redelijke aanname ja.quote:Op zondag 25 december 2011 00:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Defensie kennende zal de helft wel in onderhoud zijn, hou je er nog 3 over.
Correct.quote:Op zondag 25 december 2011 00:51 schreef Pumatje het volgende:
Dat is de BBC serie die ik aan het kijken was, en bericht van gaf in dit topic![]()
![]()
Threads BBC 1984
quote:Op zondag 25 december 2011 00:54 schreef Rave_NL het volgende:
Andrea Borcelli is een baas.
Wel jammer van zijn sterallures, kwam hem laatst tegen, loopt ie me straal voorbij alsof ie me niet zag.. Homo.
Nog niets.. Vanavond bijquote:Op zondag 25 december 2011 01:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En terecht want ik weet nog niet wat jij hebt gekregen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |