Volgens mij is het zo dat die voorwaardelijk betrekking heeft op geweldsdelicten.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Scorpie het volgende:
Als je twee jaar voorwaardelijk hebt gekregen zal je nu wel moeten gaan zitten lijkt mij.
Zou ik ook zeggen....quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef dopiedoe het volgende:
Tevens, dit is de eerste keer dat ik gepakt ben met alcohol op. ( Is ook de eerste keer dat ik met alcohol op reed.. )
Lijkt me stug, dat zou betekenen dat je gewoon de wet kan blijven overtreden.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat die voorwaardelijk betrekking heeft op geweldsdelicten.
En TS: je kan het vergeten dat je binnen 10 dagen je rijbewijs terugkrijgt. Reken op een maand of twee minimaal.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef dopiedoe het volgende:
Tevens, dit is de eerste keer dat ik gepakt ben met alcohol op. ( Is ook de eerste keer dat ik met alcohol op reed.. )
Ik wil toch weten wat de consequenties zijn, dan moet ik vertellen wat/wie/waar/hoe.. Ik heb geen idee waarom ik hier sympathie zou voor moeten op bouwen. Dank u.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]TS laat dit soort reacties maar achterwege, je bouwt er geen sympathie mee op.
Of geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]TS laat dit soort reacties maar achterwege, je bouwt er geen sympathie mee op.
Het kan een beperking zijn die de rechter gesteld heeft aan de voorwaardelijkheid van de straf van TS. Maar dat weet alleen TS.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt me stug, dat zou betekenen dat je gewoon de wet kan blijven overtreden.
Nou ja, Google is your friend. Succes ermee.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef dopiedoe het volgende:
[..]
Ik wil toch weten wat de consequenties zijn, dan moet ik vertellen wat/wie/waar/hoe.. Ik heb geen idee waarom ik hier sympathie zou voor moeten op bouwen. Dank u.
Je bent gewoon de lul en dat ga je gewoon merken daar hoef je geen topic voor te openen want dat merk je van zelf wel wanneer het politiebusje op de stoep staat. Eigenlijk zouden ze gewoon onderste bovenste aan je ballen aan een boom moeten hangen, Ooit stil gestaan bij het feit dat je iemand had dood kunnen rijden? Verrekte kut dat je bent.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef dopiedoe het volgende:
[..]
Ik wil toch weten wat de consequenties zijn, dan moet ik vertellen wat/wie/waar/hoe.. Ik heb geen idee waarom ik hier sympathie zou voor moeten op bouwen. Dank u.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Yozzz het volgende:
Doe je bubba de groeten? Als dit geen trollen is uiteraard. Dat ze zo'n onverantwoordelijke zak als jij maar lang weg mogen stoppen.
Ik weet dat ik fout zat en ik weet ook dat ik heel veel mazzel heb gehad dat er geen ongeluk met iemand anders is gebeurt. Dat heb ik natuurlijk al heel vaak gehoord van vrienden en familie. Hier vraag ik gewoon om mensen met een eventuele rechtelijke achtergrond of enig verstand van de wet die wat meer duidelijkheid kunnen geven op mijn vraag.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
tsja wat als je een kind had geschept
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |