Ik twijfel tussen dat en het einde van SR kijken...quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:27 schreef Bos81 het volgende:
En All You Need is Love, is ook niet meer leuk. Je weet nu wel als Robert voor de deur staat wat er aan de hand is..
Ja..quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik me gelukkig mag prijzen niet bevriend te zijn met degene van wie dat plaatje is..
of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo had ik laatst een hond wiens neus eraf was door een rotje in mijn TL x 10000quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef iBenny het volgende:
Gadver... ik kan niet eens normaal het nieuwsoverzicht van Facebook bekijken.
Ik ben best wat gewend, maar dit plaatje.....![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo had ik laatst een hond wiens neus eraf was door een rotje in mijn TL x 10000
Ben Saunders?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef iBenny het volgende:
Gadver... ik kan niet eens normaal het nieuwsoverzicht van Facebook bekijken.
Ik ben best wat gewend, maar dit plaatje.....![]()
Wat is deze aids.quote:
Pap en mam vinden de cheesecake ook verrukkelijk. Dat mag gezegd wordenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
Ik heb geen tv, internet of huistelefoon, mijn modem is dood
Neeeeeuuhhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
Ooooooooow!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
Ze sturen een nieuwe, ben benieuwd dus wij zijn tijdelijk off
Das kutquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
Prima joh, maar het is echt heel lastig in te vullen zo, dat grijze kun je niet handig kopiëren. Of ik doe iets grandioos foutquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
Talentenjachten verkiezingen 2011
Doen jullie mee?
in een spoiler gaat het makkelijker?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima joh, maar het is echt heel lastig in te vullen zo, dat grijze kun je niet handig kopiëren. Of ik doe iets grandioos fout
Denk het wel.. Heb het nu gewoon zelf even met bold enzo gedaan, is verder ook geen drama, maar als je het nu kopieert wordt het gewoon één regel tekst.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
in een spoiler gaat het makkelijker?
Even hier vragen; Benny VOH 1 eindigde eind Januari dit jaar, rekenen we dat nog mee voor deze verkiezingen die over geheel 2011 gaan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
Doen jullie mee?
Je antwoorden kunnen net zo goed over Idols 1980 gaan ofzo... het gaat niet per se om dit jaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even hier vragen; Benny VOH 1 eindigde eind Januari dit jaar, rekenen we dat nog mee voor deze verkiezingen die over geheel 2011 gaan?
Oke, thanks!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je antwoorden kunnen net zo goed over Idols 1980 gaan ofzo... het gaat niet per se om dit jaar
Maar ja, dat is nog dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet een beetje huilen. Sommige mensen
____!
[ Bericht 15% gewijzigd door Benny op 27-12-2011 20:30:11 (ff onder spoiler. Plaatje is groot :P) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....ik gok dat deze geen 12 zijn
[ Bericht 19% gewijzigd door Benny op 27-12-2011 20:30:02 (ff onder spoiler. Plaatje is groot :P) ]
Als je een SC aan zou willen maken, heel graag. Dan zet ik de link wel daar in de OP.. dan houd je het overzichtelijk en kun je er toch dieper op in.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Benny kan ik nog wat dingen posten in het verkiezingen-topic of moet ik dan maar een SC aanmaken?
Talentenjachten verkiezingen 2011 - SC topic!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een SC aan zou willen maken, heel graag. Dan zet ik de link wel daar in de OP.. dan houd je het overzichtelijk en kun je er toch dieper op in.
Ik vind hem helemaal top! Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Talentenjachten verkiezingen 2011 - SC topic!
Ik heb gegokt op de TT, pas maar aan als het met iets anders beter opvalt of beter leesbaar is.
Lulligquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef Renesite het volgende:
Mijn vrije dag morgen wordt mooooi ingepland door mijn moeder!!!!
Ik zag jouw kusje pas vandaag [/trage tinus]quote:
HIHIquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag jouw kusje pas vandaag [/trage tinus]
Awesomequote:
Nee, heb radio 2 op mijn mobiel. De firewall in het bedrijf houd streaming shit tegen, ook youtubequote:
Vanmiddag maar weer eens opzetten, LP vol kleurtjes is daquote:
Ik mag goddank vanaf morgen ook weer aan het werkquote:Op woensdag 28 december 2011 13:10 schreef Pheno het volgende:
Ik werk, dus kan het huishouden niet doen.
Ik vind deze keitofquote:Op woensdag 28 december 2011 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vanmiddag maar weer eens opzetten, LP vol kleurtjes is da
Ohw ja, dat is vanavondquote:Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef roos85 het volgende:
Kijk tip voor vanavond:
Big Fat Gypsy Wedding #7 Grabben en verstoppertje spelen
Ik grab mijn kerstmuts!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef roos85 het volgende:
Kijk tip voor vanavond:
Big Fat Gypsy Wedding #7 Grabben en verstoppertje spelen
Jawelquote:
Haha.. heb je al betaald?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
Ja kut, kom ik er nu net pas achter dat de chipkaart deze vakantie ook gewoon geldig is
nah, koop sowieso geen kaartje meer. Buiten de vrije dag reisde ik al op saldo, maar ik dacht dat dat ook voor de hele vakantie geldequote:
ik kwam er gelukkig gisteravond achter, toen ik geen kaartje gekocht had en in de trein begon te twijfelenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
Ja kut, kom ik er nu net pas achter dat de chipkaart deze vakantie ook gewoon geldig is
ahzo!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah, koop sowieso geen kaartje meer. Buiten de vrije dag reisde ik al op saldo, maar ik dacht dat dat ook voor de hele vakantie gelde
Met wifi?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer online, heerlijk snel geleverd
En een veul mooiere modem
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer online, heerlijk snel geleverd
En een veul mooiere modem
Dat wil ik ookquote:
Zit standaard in mijn modemquote:Op woensdag 28 december 2011 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat wil ik ookMaar ziggo verstrekt die niet zondermeer
Klopt.quote:
Wrom, ben je niet lief?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
Die heeft ziggo ook. Maar die krijgen wij niet.
Geen idee. Slechts 12 jaar kabelinternetklant en televisie al langer. Ach...quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:52 schreef Lutte het volgende:
Ik ben net op kraambezoek geweest en nu heb ik een kinderwens, rammelende eierstokken dit dat alles____!
Ik heb geloof ik twee uur zitten piepen hoe leuk ie wel niet was!
Ja hè?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè?![]()
Maar echt wat een schatje, en ze hebben gewoon alles weet je, zo'n megaklein neusje en handjes enzo. Echt cool.
Een baby die sterf tegen iedereen zegtquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef Renesite het volgende:
Lut? Als jij niemand kan vinden moet je Patrick vragen ter donerende van enig zaadcel. Krijg je een leuke rooie
En de eerste woordjes worden: MEISJEEEEEquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Een baby die sterf tegen iedereen zegt
MEISJEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 28 december 2011 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
En de eerste woordjes worden: MEISJEEEEE
Ik heb er al eentje gevondenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef Renesite het volgende:
Lut? Als jij niemand kan vinden moet je Patrick vragen ter donerende van enig zaadcel. Krijg je een leuke rooie
Mop, ik plaagde je niet ik heb hetzelfde, ik zeg het altijd, net mensjes hequote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje gevondenDie krijgt de komende twee uur alleen maar te horen hoe schattig het baby'tje was, arme jongen
Een vriend van me is getint, zijn vriendin blank, en die zegt altijd: dan wil ik een Chinees adopteren, dan snapt niemand er meer een fuck van.
En ja Kal, best logisch natuurlijk maar ik vind het toch wel een wondertje
KANIBALISME!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Mop, ik plaagde je niet ik heb hetzelfde, ik zeg het altijd, net mensjes he
En babyvoetjes zijn helemaal zo om op te eten
Weet ik tochquote:Op woensdag 28 december 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Mop, ik plaagde je niet ik heb hetzelfde, ik zeg het altijd, net mensjes he
En babyvoetjes zijn helemaal zo om op te eten
Ik heb er serieus nog geen gezienquote:Op woensdag 28 december 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Elk jaar staat Home Alone weer aan onder het mom van "deze hebben we nog niet gezien"(wel dus____!), zo ook nu
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nog geen gezien![]()
Cultuurbarbaar dat ik ben
Piemel in de vagijn en dan maar gaan. Floepseltjes dumpen aldaar en dan wat maanden wachten.quote:
Wat is de meest gunstige pH?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Piemel in de vagijn en dan maar gaan. Floepseltjes dumpen aldaar en dan wat maanden wachten.
WAAAR??quote:Op woensdag 28 december 2011 20:57 schreef Renesite het volgende:
OMG heb me toch een lekkertje gezien
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
Nu klinkt het meer als een hoopje gummyberen dan iets anders
Volgens mij hadden wij die ook met kerst, bij mijn skoonfamilje!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Perenijs met daar omheen chocoladeijs en dan in boomstamvorm.
Ohw, die van de AH?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Perenijs met daar omheen chocoladeijs en dan in boomstamvorm.
Wat een uitvinding hè!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij die ook met kerst, bij mijn skoonfamilje!
Vriendin van me heef carameldouchegel, alsof je langs een levensgrote toffee zit, mensen kinderen wat een putlucht eyquote:Op woensdag 28 december 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn handjes ruiken naar knofloook tochhhh
ieeeeelllquote:Op woensdag 28 december 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendin van me heef carameldouchegel, alsof je langs een levensgrote toffee zit, mensen kinderen wat een putlucht ey
WTFquote:Op woensdag 28 december 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendin van me heef carameldouchegel, alsof je langs een levensgrote toffee zit, mensen kinderen wat een putlucht ey
Haha.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 11:31 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb merengues in de oven staan. Hoi
dat zijn toch deze dingen?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:31 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb merengues in de oven staan. Hoi
Klopt!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zijn toch deze dingen?
[ afbeelding ]
Die zijn echt goddelijk
Ahaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
voor 't eerst werken bie de lidl
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen 13-21 en zat 830-17 werken, like OMGeezers! Volgende week krijg ik morgen te horen, en de week erna ook al 16 uur!
Ik denk bij Merengue altijd aan muziek.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zijn toch deze dingen?
[ afbeelding ]
Die zijn echt goddelijk
Doe jij ook mee met de TALverkiezingenquote:
Was ik al van planquote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe jij ook mee met de TALverkiezingen? Er rollen er bij jou vast wel wat leuke antwoorden uit
Topquote:Op donderdag 29 december 2011 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Was ik al van plan
Maar omdat ik niet (zoals iedereen) alleen VOH antwoorden wil geven (Idols was vééél leuker) denk ik nog even na
Ik heb nieuw werk, een boyfriendje, en wat andere dingenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Morgen doe ik niet zo heel veel denk ik. Ja, huiswerk maken(want ik heb echt teringveel te doen nog).
Met oud en nieuw komt de hele zooi hierzo, om te blijven 'slapen' en help ik met oliebollen, appelflappen en weet ik veel wat nog meer bakken.
Dus op zich begin ik het jaar ook wel tof
Jij begint het jaar dus primaquote:Op donderdag 29 december 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nieuw werk, een boyfriendje, en wat andere dingen![]()
Zeg ik ben geen dingquote:Op donderdag 29 december 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nieuw werk, een boyfriendje, en wat andere dingen![]()
Hahahaha, lekker voor jequote:Op vrijdag 30 december 2011 09:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Bloedchagrijnig... m'n merengues willen niet
3de poging is geluktquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:34 schreef Kally het volgende:
Oh irritant is dat als je eten niet wil lukken
wuutquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand zin in een lekker eitje?
[ afbeelding ]
Eigenlijk komt het hier ook wel goed uitquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef Kally het volgende:
Wat een gemiep over een avond geen TVOH![]()
komt goed uit verjaardag en daarna bankhangen en volvreten en zuipen
Maandag begin ik met sporten dus dan mag het niet meer, op komend weekend na
Je gaat aan de sport?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef Kally het volgende:
en volgend weekend dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef Kally het volgende:
Jullie zijn gewoon vrijdag eerder in mijn huis dan ik zelfquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef Renesite het volgende:
Dan gaan Ian en ik ons volvretrn en jullie twee niet.
Helaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon vrijdag eerder in mijn huis dan ik zelf
Koesteren?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Helaaaaaaa
En wat gaan we doen met Siep.
Pesto zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand zin in een lekker eitje?
[ afbeelding ]
kleurstof!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pesto zeker?
Ik had laatst ook groene pesto-kaas gekocht![]()
Dat bedoelde ik met komendquote:
O ja dat kan ook natuurlijk. Zo heb ik een keer roze pannenkoeken gehadquote:
Succesquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:29 schreef Kally het volgende:
Zo ik ga de keuken in, tot over een paar uur
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
Ik weet nu ook waarom ik geen dekbedvulling had aan de zijkanten van mijn hoeslaken.
Mijn dekbed was een kwartslag gedraaid
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
Ik weet nu ook waarom ik geen dekbedvulling had aan de zijkanten van mijn hoeslaken.
Mijn dekbed was een kwartslag gedraaid
Wuut?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde je bellen vandaag om te zeggen dat ik van je hou, maar je telefoonnummer werkt niet meer. De telefoon centrale kon me ook niet verder helpen. Ik ging nog naar je huis maar je woont daar niet meer. Het postkantoor had geen ander adres voor mij. Ik denk dat de hemel te ver weg is. Ik mis je! Voor altijd in mijn hart. Je bent wel weg maar nooit vergeten . Liefdevol nieuwjaar aan iedereen in de hemel..
Jij ookquote:En ik wil iedereen hier een geweldige jaarwisseling wensen! Maak er een feestje van, want je leeft maar 1 keer!
Kusjes......
zijn we dood?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde je bellen vandaag om te zeggen dat ik van je hou, maar je telefoonnummer werkt niet meer. De telefoon centrale kon me ook niet verder helpen. Ik ging nog naar je huis maar je woont daar niet meer. Het postkantoor had geen ander adres voor mij. Ik denk dat de hemel te ver weg is. Ik mis je! Voor altijd in mijn hart. Je bent wel weg maar nooit vergeten . Liefdevol nieuwjaar aan iedereen in de hemel..
En ik wil iedereen hier een geweldige jaarwisseling wensen! Maak er een feestje van, want je leeft maar 1 keer!
Kusjes......
Volgens www.sterfdatum.nl ben ik al halverwege.. en sterf ik op 18-2-1938 op 56 jarige leeftijdquote:
forever youngquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word maar 31 volgens zo'n site
quote:
Ik moequote:
Dat dusquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ook
Heb vannacht al niet zo denderend geslapen dus denk dat ik twaalf uur niet haal
Het beste heb je al dus dan voor komend jaar maar het tweede bestequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wens overigens natuurlijk iedereen ook wel een beetje het beste enzo, hè.
Vanzelfsprekend.
Een witte PS3?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het beste heb je al dus dan voor komend jaar maar het tweede beste
IK WENSCH GULLIE NOG GEEN GOED OUD EN NIEUW WANT IK SPREEK JE NOG WELquote:
Kijk deze hater.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
IK WENSCH GULLIE NOG GEEN GOED OUD EN NIEUW WANT IK SPREEK JE NOG WEL
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk deze hater.
Ik ben niet zo, ik wens je gewoon nu het allerbeste
quote:
Ja maar nog een PS erbijquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, we waren het er unaniem over eens dat jij al het beste was dat ik heb
Ik heb er geen een. Heb je een vervroegd verjaardagscadeautje voor me?quote:
Neem jij de zwarte dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er geen een. Heb je een vervroegd verjaardagscadeautje voor me?![]()
Ik denk dat het oorlog wordt danquote:
I rest my casequote:
Huiliequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haal die PS3 weg als die twee hier komen logeren.
Weet bij god niet wat ik er mee moet doen, wat ik er mee kan doen en waarom ik een wil.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haal die PS3 weg als die twee hier komen logeren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |