Ik twijfel tussen dat en het einde van SR kijken...quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:27 schreef Bos81 het volgende:
En All You Need is Love, is ook niet meer leuk. Je weet nu wel als Robert voor de deur staat wat er aan de hand is..
Ja..quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik me gelukkig mag prijzen niet bevriend te zijn met degene van wie dat plaatje is..
of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo had ik laatst een hond wiens neus eraf was door een rotje in mijn TL x 10000quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef iBenny het volgende:
Gadver... ik kan niet eens normaal het nieuwsoverzicht van Facebook bekijken.
Ik ben best wat gewend, maar dit plaatje.....![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo had ik laatst een hond wiens neus eraf was door een rotje in mijn TL x 10000
Ben Saunders?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef iBenny het volgende:
Gadver... ik kan niet eens normaal het nieuwsoverzicht van Facebook bekijken.
Ik ben best wat gewend, maar dit plaatje.....![]()
Wat is deze aids.quote:
Pap en mam vinden de cheesecake ook verrukkelijk. Dat mag gezegd wordenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
Ik heb geen tv, internet of huistelefoon, mijn modem is dood
Neeeeeuuhhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
Ooooooooow!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
Ze sturen een nieuwe, ben benieuwd dus wij zijn tijdelijk off
Das kutquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef Kally het volgende:
Prima joh, maar het is echt heel lastig in te vullen zo, dat grijze kun je niet handig kopiëren. Of ik doe iets grandioos foutquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
Talentenjachten verkiezingen 2011
Doen jullie mee?
in een spoiler gaat het makkelijker?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima joh, maar het is echt heel lastig in te vullen zo, dat grijze kun je niet handig kopiëren. Of ik doe iets grandioos fout
Denk het wel.. Heb het nu gewoon zelf even met bold enzo gedaan, is verder ook geen drama, maar als je het nu kopieert wordt het gewoon één regel tekst.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
in een spoiler gaat het makkelijker?
Even hier vragen; Benny VOH 1 eindigde eind Januari dit jaar, rekenen we dat nog mee voor deze verkiezingen die over geheel 2011 gaan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
Talentenjachten verkiezingen 2011
Doen jullie mee?
Je antwoorden kunnen net zo goed over Idols 1980 gaan ofzo... het gaat niet per se om dit jaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even hier vragen; Benny VOH 1 eindigde eind Januari dit jaar, rekenen we dat nog mee voor deze verkiezingen die over geheel 2011 gaan?
Oke, thanks!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je antwoorden kunnen net zo goed over Idols 1980 gaan ofzo... het gaat niet per se om dit jaar
Maar ja, dat is nog dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet een beetje huilen. Sommige mensen
____!
[ Bericht 15% gewijzigd door Benny op 27-12-2011 20:30:11 (ff onder spoiler. Plaatje is groot :P) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....ik gok dat deze geen 12 zijn
[ Bericht 19% gewijzigd door Benny op 27-12-2011 20:30:02 (ff onder spoiler. Plaatje is groot :P) ]
Als je een SC aan zou willen maken, heel graag. Dan zet ik de link wel daar in de OP.. dan houd je het overzichtelijk en kun je er toch dieper op in.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Benny kan ik nog wat dingen posten in het verkiezingen-topic of moet ik dan maar een SC aanmaken?
Talentenjachten verkiezingen 2011 - SC topic!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een SC aan zou willen maken, heel graag. Dan zet ik de link wel daar in de OP.. dan houd je het overzichtelijk en kun je er toch dieper op in.
Ik vind hem helemaal top! Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Talentenjachten verkiezingen 2011 - SC topic!
Ik heb gegokt op de TT, pas maar aan als het met iets anders beter opvalt of beter leesbaar is.
Lulligquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef Renesite het volgende:
Mijn vrije dag morgen wordt mooooi ingepland door mijn moeder!!!!
Ik zag jouw kusje pas vandaag [/trage tinus]quote:
HIHIquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag jouw kusje pas vandaag [/trage tinus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |