dan koop je het toch.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha kut. Praktisch heel Gloombound is nog niet gerespawned en daar heb ik al mijn Ebony Ore voor Ebony set weg.
Waar? Niemand heeft 'heel veel'. Ten minste, ik weet niet waar?quote:
dat wijf in whiterun en die andere gozer bij de forge daar kun je aardig wat kopen, genoeg om binnen een paar keer kopen een set te smeden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waar? Niemand heeft 'heel veel'. Ten minste, ik weet niet waar?
Die hadden gezamelijk wel 2 ingots.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat wijf in whiterun en die andere gozer bij de forge daar kun je aardig wat kopen, genoeg om binnen een paar keer kopen een set te smeden.
Een smith en een vrouw in Windhelm hebben er ook nog een paar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hoe kan ik dit voorkomen. Uiterst irritant.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef wise het volgende:
level 26, imperial met 44 elven armor.
en toch telkens door 1 pijl of 1 klap van een zwaardje van een fornshorn dood
Heb je al perks in light armor genomen? Dat scheelt al een hoop. En misschien heb je wat te weinig health gekozen bij het levelen? Die heb je wel nodig. Buiten dat zijn die fornsworn op dat level ook gewoon pittig als je zo'n dualwieldende gek hebt of eentje met een goede pijl/boog.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:56 schreef wise het volgende:
`
[..]
hoe kan ik dit voorkomen. Uiterst irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast heb ik nu zo'n 5 misc objectives gehaald die niet worden afgevinkt (waaronder 3 simpele bounty missies) en zit ik vast met nog een andere quest omdat ik de sleutel tot de ingang niet bezit en geen idee heb waar ik die vandaan moet halen. Geen enkele aanwijzing, niets...
Natuurlijk staat dat ook wel weer ergens op internet, maar ik vind het op z'n zachts gezegd niet zo leuk dat het zo moet.![]()
Schitterend spel verder, maar ik denk dat het beter is als ik er voor nu mee stop en pas terugkeer bij een grote patch die al deze quest bugs oplost. Met een nieuwe savegame.![]()
Dat is een jammerlijk punt in de game inderdaad. Alles wordt zo makkelijk op een gegeven moment en de difficulty settings zijn zeer ontoereikbaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga denk ik de Imperials questline helemaal proberen af te maken en dan Dark Brotherhood. Sla draken nu echt met twee klappen dood.
Op het hoogste puntje van de wereld zijn er een paar ebony ore's te minen (niet veel), en ligt een enchanted pickaxequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Gisteren had ik een dog companion gekocht en de eerste quest ging prima. Bij de tweede quest zat ik in een Foreswornkamp en we werden overal vandaan bestookt met pijlen. Eén zo'n irritante mage was continu van me weg aan het rennen, dus ik ren er achteraan terwijl ik met mijn greatsword loop te zwaaien. Mep ik per ongeluk mijn hondje doodquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die vooral ja, maar ik zit nog wel eens tegen een andere Forsworn pijlenschieter wat over te schieten, en als hij dan de hele tijd heen en weer loopt terwijl hij wél raak schiet...
Haha awesome! Ik wou dat steam/xbl/psn allemaal een functie hadden om t/m bijv. de afgelopen 10min terug te kunnen kijken en op te kunnen slaan als videoquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:46 schreef Killjoy het volgende:
Ik ben rond lvl 40 en doe bijna alleen maar archery, is tot nu toe erg leuk.
Een komisch moment was toen ik in een dungeon een gast neerschoot, de pijl ging door hem heen, hij knalt tegen een hek aan en kwam er vast aan te zitten.
Daarna heb ik met een hendel een paar keer het hek open en dicht gedaan, hij zat goed vast, ging met het hek ook omhoog en omlaag
Vandaag en morgen is Skyrim in de aanbieding bij Steam, ik heb hem gekocht voor mijn broer, hij wilde hem graag spelen
Sneakarchery ftw.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:44 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ga nog even de Imperial questline uitspelen, dan start ik overnieuw op master, voor dark brotherhood, thieves guild en stormcloak questline
Uiteindelijk vind ik archery denk ik toch de leukste gameplay, wat jullie?
Sterkte met het verlies. Ik hoop dat de dader een arrow of 2000 in zijn knee kreeg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gisteren had ik een dog companion gekocht en de eerste quest ging prima. Bij de tweede quest zat ik in een Foreswornkamp en we werden overal vandaan bestookt met pijlen. Eén zo'n irritante mage was continu van me weg aan het rennen, dus ik ren er achteraan terwijl ik met mijn greatsword loop te zwaaien. Mep ik per ongeluk mijn hondje dood
Toen was ik pissed. Ik heb in elke hand een legendary scimitar gepakt en dat hele kutkamp afgeslacht.
RIP hondje
Dankquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Sterkte met het verlies. Ik hoop dat de dader een arrow of 2000 in zijn knee kreeg.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Legate Rikke heeft geen quest vraag als ik met haar vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Die hele Bards College is bugged als een gek...Bijna net zo creepy als een Lydia die op een stuk leek kauwend naar je zit te kijken terwijl je slaaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Die zit ook altijd zo droog in die hoek.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bijna net zo creepy als een Lydia die op een stuk leek kauwend naar je zit te kijken terwijl je slaapt
ik schrik me telkens dood als ik daar langsloop.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die zit ook altijd zo droog in die hoek.
Pic ter vergelijking:quote:Op zondag 25 december 2011 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dafuq, het hulpje van de Jarl in Solitude lijkt op onze DeHovenier
[ afbeelding ]
Zomg cheatz0r hax0rz!!!111einzquote:Op zondag 25 december 2011 01:02 schreef totalvamp het volgende:
trouwens voor mensen die archery leuk vinden maar soms last hebben met het raken van targets ver weg deze lijnen in je skyrim.ini zetten.
[Combat]
f1PArrowTiltUpAngle=0.7
f3PArrowTiltUpAngle=0.7
[Actor]
fVisibleNavmeshMoveDist=14000.0000
dit zorgt ervoor dat je over grote afstanden pijlen ook raakt.
Jong lillek bakkes hebbuh!quote:Op zondag 25 december 2011 00:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pic ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Smoothe boi jij.quote:
I used to be a playah like you, but then I took an arrow in the knee...quote:
"I used to like arrow in the knee-jokes... "quote:Op zondag 25 december 2011 03:49 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik snap nogsteeds niet waarom "arrow in the knee" zo snel zo populair kon worden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2011 09:53 schreef DaFan het volgende:
Speel nu tijdje niet want Swtor, maaar vind de Fusrodah grapjes ook nog leuk
Whehehe.quote:Op zondag 25 december 2011 09:53 schreef DaFan het volgende:
Speel nu tijdje niet want Swtor, maaar vind de Fusrodah grapjes ook nog leuk
Ik vind het wel jammer ja, vooral als je een wijfje speelt dan is het net alsof je een baby-eekhoorn bent die effe 3x niest..quote:Op zondag 25 december 2011 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Vinden jullie het ook zo jammer dat je eigen Fus Roh Dah lang zo stoer niet klinkt als in de trailers?Dat van mij klinkt als een zwak kreetje en ik mis de epische muziek er na
je mag wel bij mij thuis komen kijken hoe ik battle-mage. ik heb de screenshot functie nog niet gevonden op m'n xbox.quote:Op zondag 25 december 2011 10:53 schreef GhostWhisperer het volgende:
Heeft iemand toevallig een screenshot van een battle mage in actie?
Moet je de Argonian female eens horen (op14-15sec)quote:Op zondag 25 december 2011 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer ja, vooral als je een wijfje speelt dan is het net alsof je een baby-eekhoorn bent die effe 3x niest..
foes..................... ro daaaajajajah
Hehequote:Op zondag 25 december 2011 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je mag wel bij mij thuis komen kijken hoe ik battle-mage. ik heb de screenshot functie nog niet gevonden op m'n xbox.
Of andersom.quote:Op zondag 25 december 2011 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
En dan kom je zo'n questboss tegen die je bijna one-shot terwijl draken geen probleem zijn.
quote:Op zondag 25 december 2011 03:49 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik snap nogsteeds niet waarom "arrow in the knee" zo snel zo populair kon worden
[ afbeelding ]
al gepostquote:Op zondag 25 december 2011 14:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I used to be a Hooligan, but then i took a arrow to the knee
Slacht dat kind af, er zijn toch geen witnessesquote:Op zondag 25 december 2011 15:44 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb net dat kind gevonden die de volgende Sybil van Dibella is, kom ik in Markarth met d'r en loop ik die Vigil of Stendarr tegen het lijf die dat spookhuis onderzoekt. Nu zit ik met hem in dat spookhuis met dat kind achter me aan
quote:Op zondag 25 december 2011 16:13 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, en nu vriendjes worden met Molag Bal
quote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
IB4 ihaveskillz
Je videokaart zuigt dikke ballen en daarom draait het niet
Oke maarre welke moet ik dan hebben?, wil best een nieuwe kopen. Hoe moet ik trouwens ooit een videokaart in mijn pc krijgen?quote:IB4 ihaveskillz
Je videokaart zuigt dikke ballen en daarom draait het niet
Skyrim op pcquote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je geeft een reactie op een post die later dan jouw post is gepost?
Ah vandaar.quote:Op zondag 25 december 2011 16:26 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Skyrim op pc
Vosss zag hem al aankomen.
quote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je geeft een reactie op een post die later dan jouw post is gepost?
Ik ben die lul nog niet 1x tegengekomen en ik zit er toch al aardig wat uurtjes inquote:Op zondag 25 december 2011 17:06 schreef DeHovenier het volgende:
Die M'aiq, is daar iets mee? Ik kom hem overal tegen! Meestal als ik rond loop te struinen in de wildernis
M'aiq the Liar kom je in alle TES spellen tegen. (of iig de laatste 3) En hij verteld allemaal dingen over het spel. In je plaatje breekt hij zelfs 'the fourth wall'!quote:Op zondag 25 december 2011 17:06 schreef DeHovenier het volgende:
Die M'aiq, is daar iets mee? Ik kom hem overal tegen! Meestal als ik rond loop te struinen in de wildernis
Level 61 nu, en 117 uur gespeeld. Misschien doe je iets foutquote:Op zondag 25 december 2011 17:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben die lul nog niet 1x tegengekomen en ik zit er toch al aardig wat uurtjes in
Ja man. En de Amulet of Mara werkt ook al niet bij hen.quote:Op zondag 25 december 2011 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer dat al die kinderen op elkaar lijken.
Pedoquote:Op zondag 25 december 2011 21:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja man. En de Amulet of Mara werkt ook al niet bij hen.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja man. En de Amulet of Mara werkt ook al niet bij hen.
Heeft een nVidia GeForce 7100 oftewel een geïntegreerde videokaart die suckt voor games - dan helpt de rest van de specs ook niet meer. Koop een fatsoenlijke videokaart en blijf volgende keer weg van Packard Bell als je enigszins serieus spellen wilt spelen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef ihaveskillz het volgende:
Hoi,
Ik heb the elders scrolls skyrim geleend van een vriend, hij doet het wel maar hij hapert en is eigenlijk vrijwel onspeelbaar Waar kan dat aan liggen? Mijn pc is 1,5 jaar oud ofzo en in de winkel is mij verteld dat games als COD gewoon speelbaar waren. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik er een game op probeer te spelen, zie hieronder de specificaties van mijn pc:
Packard Bell
imedia S3720
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8300 @ 2.50 GHz
4,00 GB RAM
64 bit
Waar ligt het nou aan dat ik Skyrim niet kan spelen en kan ik hier wat aan doen?
Probeer eens een meter zonder fast travel af te leggen....quote:Op zondag 25 december 2011 17:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben die lul nog niet 1x tegengekomen en ik zit er toch al aardig wat uurtjes in
Geen idee, maar na eerdere opmerkingen gelezen te hebben had ik die hoofden gehoudenquote:Op maandag 26 december 2011 02:32 schreef GGMM het volgende:
Vraagje: ik heb die Glenmoril Witch Heads weggepleurd na een bepaalde missie, maar wil nu, veel later toch wel van dat weerwolf af. Is dat te doen?
Dark brotherhood?quote:
Daar heb toch echt die hoofden voor nodig.quote:Op maandag 26 december 2011 02:32 schreef GGMM het volgende:
Vraagje: ik heb die Glenmoril Witch Heads weggepleurd na een bepaalde missie, maar wil nu, veel later toch wel van dat weerwolf af. Is dat te doen?
20k vangen, 5k afdragen aan die redguard, smooth playenquote:Op maandag 26 december 2011 03:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dark brotherhood?
[..]
Daar heb toch echt die hoofden voor nodig.Ik weet niet of die witches respawnen, na verloop van tijd?
Volgens mij maakt het niet uit of je liegt of niet, die 20k behoud je toch wel.quote:Op maandag 26 december 2011 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
20k vangen, 5k afdragen aan die redguard, smooth playen
En ik vrees dat die witches niet respawnen, want unique enzo (gok ik)
Serieus? Ik zei tegen die Allahu Ahkbar goser dat ik 5k kreeg voor dat contract, en zag linksboven dat ik 5k kwijt wasquote:Op maandag 26 december 2011 03:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit of je liegt of niet, die 20k behoud je toch wel.![]()
En ik kan niet niet in 1 van de wiki's terug vinden of die glenmoril witches respawnen...
Bitch, niet liegen tegen je matties gek!quote:Op maandag 26 december 2011 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Serieus? Ik zei tegen die Allahu Ahkbar goser dat ik 5k kreeg voor dat contract, en zag linksboven dat ik 5k kwijt was
Volgens de UESPWiki:quote:Op maandag 26 december 2011 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Serieus? Ik zei tegen die Allahu Ahkbar goser dat ik 5k kreeg voor dat contract, en zag linksboven dat ik 5k kwijt was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me ook niet herinneren dat ik op dat moment geld moest inleveren...
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
It's all about the money (8)quote:Op maandag 26 december 2011 03:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bitch, niet liegen tegen je matties gek!
player.additem 2996f 1quote:Op maandag 26 december 2011 02:32 schreef GGMM het volgende:
Pc-gamers kunnen niet winnen zonder 'console'... cheatersquote:Op maandag 26 december 2011 06:43 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
player.additem 2996f 1
Als je tenminste niet op zo'n brakke console "speelt"..
Vertel eens groot oracel, wat precies is winnen ...in een single player game?quote:Op maandag 26 december 2011 06:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Pc-gamers kunnen niet winnen zonder 'console'... cheaters
Na een uur of 40 nog wel. Ik wil een huis in Solitude.quote:Op maandag 26 december 2011 03:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
20k, daar word je toch niet meer warm of koud van na een uurtje of 150
Pffff jaloerse console vrindquote:Op maandag 26 december 2011 06:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Pc-gamers kunnen niet winnen zonder 'console'... cheaters
quote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik schaam me diep. Ik ben er net pas achter, na meer dan 100 uur, dat je melt ALT kan sprinten
OMFGquote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik schaam me diep. Ik ben er net pas achter, na meer dan 100 uur, dat je melt ALT kan sprinten
quote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
de fuck, dat wist ik ook nietquote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
als je dat doet dan winnen de draken.quote:Op maandag 26 december 2011 13:33 schreef FS1986NL het volgende:
Ik ben nu ook eigenlijk wel een beetje klaar met Skyrim. Het is weer even genoeg geweest voor een aantal weken.
Ik denk dat ik weer opnieuw ga beginnen aan Fallout New Vegas, en daar weer lekker alles exploren samen met Boone en E-DE.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 26 december 2011 15:25 schreef junkiexp het volgende:
Zijn die tergend langzaam tussenstukken ook over te slaan ? Die halen nogal de snelheid uit het spel.
Sommige stukken duren echt 5 minuten.
Als je bijvoorbeeld een deur ingaat, of je ontdekt een nieuw deel dan ga je naar een ander scherm en daar heb je dan een dierenschedel die je kan rond draaien met de muis.quote:
Met die rookwolken ?quote:
Haha ik had hetzelfde op de PS3. Na ongeveer 35 uur spelen perongeluk op L2 drukken en erachter komen dat je kunt sprinten.quote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Schattigquote:Op maandag 26 december 2011 16:41 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld een deur ingaat, of je ontdekt een nieuw deel dan ga je naar een ander scherm en daar heb je dan een dierenschedel die je kan rond draaien met de muis.
Rechtsonderin wordt dan tekst weergegeven, die blijft even staan en dan komt er weer nieuwe text.
En soms krijg je ook gewoon 2 minuten van die witte rook.
Duurt dat bij jou ook zo lang dan ? Hier is het soms wel 5 minuten met een redelijk snelle pc.quote:Op maandag 26 december 2011 16:46 schreef Burrito het volgende:
Ja dat is het laadscherm. Die dingen die je ziet en die teksten is om je wat te doen te geven
Hier duurt het nooit langer dan 5 seconden en hoewel mijn pc semi-degelijk is is mijn harde schijf zwaar oud en kut.quote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Duurt dat bij jou ook zo lang dan ? Hier is het soms wel 5 minuten met een redelijk snelle pc.
Wha?quote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef junkiexp het volgende:
Duurt dat bij jou ook zo lang dan ? Hier is het soms wel 5 minuten met een redelijk snelle pc.
Dan moet ik eens kijken waar het bij mij fout gaat.quote:Op maandag 26 december 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wha?
Ik kan vaak het kleine beetje tekst niet eens lezen zo snel laadt het bij mij...
Jawelquote:Op maandag 26 december 2011 17:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dan moet ik eens kijken waar het bij mij fout gaat.
Ik speel wel met de standaard onboard videokaart maar dat zou niks uit mogen maken toch ?
Die gasten met paard en wagen kunnen hun zin vaak niet eens afmaken, want dan is het nieuwe gebied alweer geladenquote:Op maandag 26 december 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wha?
Ik kan vaak het kleine beetje tekst niet eens lezen zo snel laadt het bij mij...
Dit, het onboard ding is heel erg vaak prut.quote:
Pffff spelen met een onboard chipquote:Op maandag 26 december 2011 17:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dan moet ik eens kijken waar het bij mij fout gaat.
Ik speel wel met de standaard onboard videokaart maar dat zou niks uit mogen maken toch ?
Ja als je alleen lichte spellen wilt spelen, maar het is inderdaad meer voor films kijken etc.quote:Op maandag 26 december 2011 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Onboard grafische kaarten zijn volgens mij nooit gemaakt voor gaming.
Nog eentje die het licht heeft gezienquote:Op maandag 26 december 2011 18:28 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, dat het verschil qua graphics op de PS3 en PC zó enorm zou verschillen had ik niet gedacht. Op de PS3 is het net alsof ik met de allerlaagste instellingen van de PC zou spelen
Player.additem 000000F 10000.quote:Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komen jullie snel aan veel gold? Doen jullie veel sidequests? Of looten jullie vijanden die jullie tegenkomen (dit gaat vrij traag bij mij)? Is er een truukje om snel aan veel gold te komen?
Alles looten wat los en vast zit (bij vijanden), in grotten, in random kisten van giants bij van die mammoetplekken, en dan alles aan die breton in Whiterun verkopenquote:Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komen jullie snel aan veel gold? Doen jullie veel sidequests? Of looten jullie vijanden die jullie tegenkomen (dit gaat vrij traag bij mij)? Is er een truukje om snel aan veel gold te komen?
Alchemy trainen, want potions als Slow, Invisibility en Foritfy 2h/1h/Pickpocket/etc. zijn redelijk veel waard. Potions met meerdere effecten zijn ook flink wat waardquote:Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Horderquote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef Burrito het volgende:
Ik sleep al tijden zoveel zooi mee die ik niet verkocht krijgt.
Mijn hele kist zit ook vol met spul dat ik te waardevol vind om weg te gooien.
Maar iemand die het wil kopen..ho maar.
Kan ik nog lesbisch worden?quote:
eerst een zooi juwelen verkopen aan iemand die koopt en kan trainen. vervolgens als deze persoon geen geld meer heeft even vlug 5 trainingen doen, en dan dat geld terugverdienen door de rest van je zelf gesmeden juwelen te verkopen. zo train je niet alleen je speech skills, smithing en krijg je 5 levels van die trainer erbij, maar het kost je ook nog eens niks. sterker nog je kan mooi veel geld verdienen zo.quote:Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Draugr staan er om bekend om gigantisch te vreten bij de lokale snackbar.quote:Op maandag 26 december 2011 22:27 schreef Under_Score het volgende:
[..]
eerst een zooi juwelen verkopen aan iemand die koopt en kan trainen. vervolgens als deze persoon geen geld meer heeft even vlug 5 trainingen doen, en dan dat geld terugverdienen door de rest van je zelf gesmeden juwelen te verkopen. zo train je niet alleen je speech skills, smithing en krijg je 5 levels van die trainer erbij, maar het kost je ook nog eens niks. sterker nog je kan mooi veel geld verdienen zo.
en een paar keer door van die dwarven ruines heen baggeren en je hebt zo een hele zooi met amethyst juwelen die bijna niks wegen maar wel goed ter verkopen zijn.
![]()
en draugr hebben ook nog verdacht veel geld op zak voor een rottend lijk.
Zoals eerder genoemd, pc gamers die niet kunnen Gamen zonder te cheatenquote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Player.additem 000000F 10000.
Dat had ik met de Xbox 360. Damn die verouderde graphics en super slome laadtijden die ik toen gewend was.quote:Op maandag 26 december 2011 18:28 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, dat het verschil qua graphics op de PS3 en PC zó enorm zou verschillen had ik niet gedacht. Op de PS3 is het net alsof ik met de allerlaagste instellingen van de PC zou spelen
Ik zag het inderdaad gister bij een vriend voor het eerst op de PS3. Zelf speel ik dus op de PC. Hij had niet alleen de lage setting graphics, maar ook nog eens dikke framerate drops.quote:Op maandag 26 december 2011 18:28 schreef GlenSpey het volgende:
Dat is ook mijn idee, wat is een beetje een goede kaart voor niet te veel geld.quote:Op maandag 26 december 2011 17:35 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Pffff spelen met een onboard chip![]()
Koop gewoon een goede videokaart als je goed wilt gamen op de PC
Minstens 30 seconden hier, maar dat is alleen als ik een savegame laad. Als ik huis binnenkom is het altijd minder dan 10 seconden.quote:
Mwa, met Heavy, 2h, resto ben je al een heel eind. Aangezien Elemental Prot. van de Block-skill ook meetelt voor 2h is dat misschien wel handig om er bij te nemenquote:Op maandag 26 december 2011 23:57 schreef GlenSpey het volgende:
Welke skills zijn als 2h warrior ook handig voor erbij? Ik concentreer me voornamelijk op heavy armor, two handed, smithing en een beetje restoration. Wellicht speech of lockpicking of alchemy of enchanting?
Volgens de Skyrim-wiki telt Elemental prot. juist niet mee voor 2handers..quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, met Heavy, 2h, resto ben je al een heel eind. Aangezien Elemental Prot. van de Block-skill ook meetelt voor 2h is dat misschien wel handig om er bij te nemen
Wil je echt alle games spelen op je PC, of maar een paar?quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee, wat is een beetje een goede kaart voor niet te veel geld.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
1 gig genoeg, 2 gig ? En wat voor chip ?
Sowieso deze, en flight simulator bv.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:19 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Wil je echt alle games spelen op je PC, of maar een paar?
Crap, 't is dezelfde lijst idd... zal me de vorige keer wel verkeken hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Volgens de Skyrim-wiki telt Elemental prot. juist niet mee voor 2handers..
Dan zou ik een ATI HD6870 nemen. Bijvoorbeeld een Sapphire HD6870 voor 149,90 euro.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:19 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Wil je echt alle games spelen op je PC, of maar een paar?
Inderdaad. Ik heb ook een 6870 en draai alles op 1920x1200 vol open en ugridstoload op 9 ipv standaard 5 en nog wat meer ini tweaks voor meer gras en dergelijke en daarbovenop nog een shitload aan mods en dat gaat allemaal prima.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:55 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dan zou ik een ATI HD6870 nemen. Bijvoorbeeld een Sapphire HD6870 voor 149,90 euro.
Daar ga je Skyrim en wel meer spellen super op spelen hoor.
Automatisch via Steamquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:53 schreef Baikonur het volgende:
Iemand een idee waar ik patch 1.3 kan downloaden voor pc? :$
thieves guild uitspelen, dan heb je genoeg fences met veel geld die al je gestolen en eerlijke spullen kopenquote:Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, dat dacht ik al. Nog bedankt ik zal er hopelijk van genieten. Als ik alle reviews en reacties zo lees kan ik bijna geen slechte keus gemaakt hebben. :pquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:47 schreef vosss het volgende:
Ik denk morgen want op 2de kerstdag zullen er wel geen orders de deur uit gegaan zijn gok ik zo.
Veel plezier in elk geval
joinenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:33 schreef Terriroty het volgende:
hmm,
Ik moet de keuze maken.
De Dark Brotherhood vernietigen Of de Dark Brotherhood joinen.
Welke zou ik nemen.
En wat is het voordeel van de Dark Brotherhood joinen?
En wat is het voordeel van vernietigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mod is nog steeds in ontwikkeling hè, om de zoveel dagen komt er weer een update voor. Heb nu ook al 3 keer iets van 600mb zitten downloaden, ik wacht nu tot er een keer final version staat ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:16 schreef vosss het volgende:
Okay ik gebruik nu Skyrim HD - 2K Textures; die pakt een stuk meer textures aan.
V1.2 is het momenteelquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mod is nog steeds in ontwikkeling hè, om de zoveel dagen komt er weer een update voor. Heb nu ook al 3 keer iets van 600mb zitten downloaden, ik wacht nu tot er een keer final version staat ofzo.
Overigens vind ik die van Realistic Water zo ongeveer de beste mod die er is, wat een verbetering is dat zeg, ten opzichte van het "vanilla" water. Verder gebruik ik zo ongeveer elke mod die in de toplist van Skyrim Nexus staat. Sowieso het grote voordeel van Skyrim op pc. Collega van mij heeft hem ook voor de Xbox, en maar bitchen tegen mij, tot ik hem een paar screenshots liet zien.
Ok, ik werk trouwens met 1920x1280 op full HD.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:55 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dan zou ik een ATI HD6870 nemen. Bijvoorbeeld een Sapphire HD6870 voor 149,90 euro.
Daar ga je Skyrim en wel meer spellen super op spelen hoor.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Godver.
Praat je met iemand over sport.
"Ja ik kan niet meer sporten."
"Waarom niet?"
"Problemen met mijn knie."
[ afbeelding ]
4gb patch? game updaten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef GlenSpey het volgende:
Kanker, ben ik net bezig in Morthal (lvl 12), krijg ik constant CTD's. Heb er net 3 achtermekaar gehad, allemaal binnen een minuut tijd na het laden. Ook als ik andere savegames pak. Wat nu? Ligt het aan het stadje? Is het een bug? Zijn de savegames corrupt?
Edit: het gebeurt telkens als ik aan het laden ben, dus als ik naar een ander deel ga
Weet iemand een oplossing voor dit gedonder? Want zo te zien kan ik nu dus helemaal niet meer spelen omdat de crashes blijven komen. Google biedt vele metgezellen maar weinig oplossingen...
Ik heb versie 1.3, van een download... dus niet via Steam. Wat is de 4gb patch precies, heeft dat met dat RAM geheugen te maken wat niet groot genoeg was ofzo? Waar kan ik vinden hoe dit werkt? Ben niet zo goed met computers...quote:
Misschien gewoon eens het spel kopen?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb versie 1.3, van een download... dus niet via Steam. Wat is de 4gb patch precies, heeft dat met dat RAM geheugen te maken wat niet groot genoeg was ofzo? Waar kan ik vinden hoe dit werkt? Ben niet zo goed met computers...
Het probleem lijkt ook legale kopers en console-spelers te treffenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens het spel kopen?
Dat je die ene kweeste niet verder/uit kan spelen denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef KoosyNL het volgende:
Wat zijn de implicaties als je die Skeleton Key houdt? Hij werkt enorm lekker en wil hem eigenlijk niet verliezen
Hm ik ben ook bij die quest. Kan je dan nog wel de verhaallijn afmaken van de thief guild?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat je die ene kweeste niet verder/uit kan spelen denk ik.
Ik hou hem ook gewoon, wat kan mij 1 kweeste nou schelen. Neuk dat, die sleutel ga ik echt niet afgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij niet interessant genoeg. De quest zelf klinkt overigens wel erg leuk, je moet 5 testen van de "Pilgrim's Path" doen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:17 schreef vosss het volgende:
Mijn Skyrim Guide zegt er het volgende over:Dan hou ik die sleutel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij niet interessant genoeg. De quest zelf klinkt overigens wel erg leuk, je moet 5 testen van de "Pilgrim's Path" doen.Thnx!
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef GlenSpey het volgende:
Kanker, ben ik net bezig in Morthal (lvl 12), krijg ik constant CTD's. Heb er net 3 achtermekaar gehad, allemaal binnen een minuut tijd na het laden. Ook als ik andere savegames pak.
Hoor jij als mod niet wat behulpzamer te zijn?quote:
Welnee, een mod behoort alles een beetje in goede banen te leiden.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoor jij als mod niet wat behulpzamer te zijn?
Niet dat het niet soepel draaide voorheen, maar nu draait het wel net even wat beter en totaal geen minihaperingen meer die ik heel soms wel hadquote:Also, to utilize more of your CPU's power, you can also use the .exe launcher tweak.
If running the game through steam:
1: Right-click the steam taskbar icon (bottom right by your clock, network icon), and click library.
2: scroll to Skyrim, and right click it. Then go to properties.
3: In the general tab, click 'set launcher options' and in the text field type +fullproc and click ok.
If running the game locally, without steam:
1: Right-click the desktop shortcut, and go to properties.
2: In the target field (should have something similar to "C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\skyrim\SkyrimLauncher.exe" click the end of the string, (after the .exe") and press the space bar, and type +fullproc
3: click apply and exit.
The +fullproc is like manually tabbing out of the game everytime you run skyrim, to increase it's CPU priority to its highest, but this does it automatically everytime you run the game. My CPU usage went from 30-40% peak, to 50% peak usage with this, this being its 100% utilizing 2 full cores, of a quad-core CPU. The main point of this particular tweak is to flag the Skyrim process as a high priority task to keep your min, and avg fps up to help reduce stuttering.
Alle bears, sabre tooth tigers, wolfs, elks en deers hun huiden afpakken zodat je die kan gebruiken om meer leather armor te maken.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:54 schreef Jeff89 het volgende:
Net begonnen. Speel 'n Nord, en in de tutorial kreeg ik spontaan een hekel aan Imperials, dus overal waar ik de Legion zie vallen dr doden, gnagna.
Ben een beetje aan het rommelen met de smithing.. Draag nu Fine Leather armor en een Orcish greatsword. Iemand tips om smithing een beetje snel te trainen? Ergens een mijn met veel iron ofzo?
Ik zeg ook niet dat ie voor Fok!helpdesk moet gaan spelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:45 schreef vosss het volgende:
Welnee, een mod behoort alles een beetje in goede banen te leiden.
Behulpzaam hoef je als mod zijnde niet te zijn hoor
Iron ore + leather strips = iron daggers = smithing skill2quote:Op woensdag 28 december 2011 12:54 schreef Jeff89 het volgende:
Net begonnen. Speel 'n Nord, en in de tutorial kreeg ik spontaan een hekel aan Imperials, dus overal waar ik de Legion zie vallen dr doden, gnagna.
Ben een beetje aan het rommelen met de smithing.. Draag nu Fine Leather armor en een Orcish greatsword. Iemand tips om smithing een beetje snel te trainen? Ergens een mijn met veel iron ofzo?
Ga ik 's proberen. Ik krijg over een paar dagen m'n nieuwe systeem met i7 2600 en ati 6990.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
Ik kom net deze nog tegen, voor degene die hem nog niet kennen:
[..]
Niet dat het niet soepel draaide voorheen, maar nu draait het wel net even wat beter en totaal geen minihaperingen meer die ik heel soms wel had
Net gedaan, ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet dat het niet soepel draaide voorheen, maar nu draait het wel net even wat beter en totaal geen minihaperingen meer die ik heel soms wel had
Ik schiet sowieso alles wat een vacht heeft af als ik de kans krijg idd, maar ik kam laatst ook in een mijn een blok muur tegen waar ik "Iron Ore" uit kon minen. Maar dat waren slechts 2 stuks, toen was de mijn "depleted".. Weet iemand een mijn met veel ijzer?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alle bears, sabre tooth tigers, wolfs, elks en deers hun huiden afpakken zodat je die kan gebruiken om meer leather armor te maken.
En als je even snel wat levels omhoog wil, koop je wat iron ores e.d van de winkeliers om die zelf om te smeden naar ingots. Heel goedkoop.
Dit las ik ook al ergens anders online ja.. Is dat de meeste XP per grondstof ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:09 schreef The_Substitute het volgende:
Iron ore + leather strips = iron daggers = smithing skill2
Halted Stream Mine. Ben er toevallig net geweest. Het ligt net ten noorden van Whiterun en is een ware goudmijn... alleen dan dus voor iron ore. Heb er iets van 40 stuks ore uit weten te halen, plus nog een handjevol amethysts.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:14 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik schiet sowieso alles wat een vacht heeft af als ik de kans krijg idd, maar ik kam laatst ook in een mijn een blok muur tegen waar ik "Iron Ore" uit kon minen. Maar dat waren slechts 2 stuks, toen was de mijn "depleted".. Weet iemand een mijn met veel ijzer?
En dan doe je dat een uur of 2, 3 en dan ben je het weer zat en kun je weer een dag niet spelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:37 schreef FS1986NL het volgende:
Damn man, toch is het moeilijk om Skyrim weg te leggen.
Ik had mezelf voor genomen om Skyrim even weg te leggen, maar toch als je alles uit dit topic lees en van andere mensen leuke dingen hoor.
Dan wil je gewoon weer doorspelen en gewoon weer verder alles exploreren.
Het is ook gewoon een super vette wereld van Skyrim, alles leeft die stadjes zijn mooi en sfeervol.
Thanksquote:Op woensdag 28 december 2011 13:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Halted Stream Mine. Ben er toevallig net geweest. Het ligt net ten noorden van Whiterun en is een ware goudmijn... alleen dan dus voor iron ore. Heb er iets van 40 stuks ore uit weten te halen, plus nog een handjevol amethysts.
Ik weet dat je helemaal aan het begin, in de tutorial zo'n Robe kan jatten die 50% sneller magica regenerate doet, met een hood er bij die +30 magica geeft.. Novice Robes oid? Ik ben ze later wel tegengekomen voor een specefieke skill. Novice Illusion Robes ed.. (Illusion kost x% minder mana, en mana regenerate x% sneller)quote:Dat gezegd, weet iemand een snellere manier om mijn iron ore via silver ore naar gold ore te transmuten? De spell kost 88 magicka per keer en gezien ik een warrior ben heb ik dus heel weinig magicka en een heel trage magicka regen... dus om dat keer 100 ofzo te moeten doen...Is er misschien ergens een potion beschikbaar waardoor mijn regen flink omhoog schiet?
Nee, de hoeveelheid XP die je krijgt als je een dagger of een armor maakt blijft hetzelfde. Daarom maakte ik altijd leather bracers (1 leather, 2 leather strips) of leather helmets (2 leather, 1 leather strip) omdat ik altijd omkwam in het leer.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:14 schreef Jeff89 het volgende:
Dit las ik ook al ergens anders online ja.. Is dat de meeste XP per grondstof ofzo?
Ik kan nergens vinden hoe dat XP systeem werkt.. Is het 1 craft=vast xp, ongeacht van wat je craft, en hoeveel grondstoffen je nodig hebt? Of krijg je wel meer XP voor bijv. een armor dan een daggertje?
Zo heb ik idd ook mijn smithing geleveled toen ik er achter kwam:quote:Op woensdag 28 december 2011 14:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, de hoeveelheid XP die je krijgt als je een dagger of een armor maakt blijft hetzelfde. Daarom maakte ik altijd leather bracers (1 leather, 2 leather strips) of leather helmets (2 leather, 1 leather strip) omdat ik altijd omkwam in het leer.
Als je (novice/adept/master etc) robes of alteration hebt, regenerate je health sneller en kosten je alteration spells (waar transmute onder valt) minder magickaquote:Op woensdag 28 december 2011 13:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ik weet dat je helemaal aan het begin, in de tutorial zo'n Robe kan jatten die 50% sneller magica regenerate doet, met een hood er bij die +30 magica geeft.. Novice Robes oid? Ik ben ze later wel tegengekomen voor een specefieke skill. Novice Illusion Robes ed.. (Illusion kost x% minder mana, en mana regenerate x% sneller)
Ik weet niet onder wat voor magic skill dat transmuten valt, maar als je zo'n robe kan vinden moet dat helpen!
Magicka .. tsssquote:Op woensdag 28 december 2011 14:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je (novice/adept/master etc) robes of alteration hebt, regenerate je health sneller en kosten je alteration spells (waar transmute onder valt) minder magicka
Ik spamde gewoon Muffle onder het lopen. Maar dan loop ik ook veel, grotere afstanden fasttravel ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat werkt sneller om Illusion op 100 te krijgen? Courage dualcasten op companions of Muffle dualcasten bij slapende NPC's?
En op welke plek kun je veel iron ingots krijgen? Ik ben bij diverse blacksmiths geweest, maar die hebben elk ongeveer 10 iron ingots, en als ik dan 12/24 uur wacht, dan hebben ze nog niets.
Kun je ongezien inbreken door in een winkel te staan en dan een paar uur te wachten tot na sluitingstijd, ik heb het één keer geprobeerd maar toen werd ik gevraagd om te vertrekken. Is er een manier om dat te doen zonder gepakt te worden?
Ik heb een chronisch gebrek aan lockpicks, waardoor ik de inhoud van veel chests ben misgelopen. Kun je bij de Thieves Guild aan lockpicks komen?
Iron Ingots kan je ook zelf smelten. Je moet dan Iron ore minen en dat doe je in de diverse mijnen die Skyrim rijk is.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
En op welke plek kun je veel iron ingots krijgen? Ik ben bij diverse blacksmiths geweest, maar die hebben elk ongeveer 10 iron ingots, en als ik dan 12/24 uur wacht, dan hebben ze nog niets.
Die hard motherfucker, die gastquote:Op woensdag 28 december 2011 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
Kom ik net aan in Markarth, rent een courier me tegemoet. Het sneeuwt, het vriest, en hij loopt daar in z'n nakie
Gewoon iron ore (6-7 coins) kopen, in whiterun heb je 3 npc's waar meestal wel wat is.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Iron Ingots kan je ook zelf smelten. Je moet dan Iron ore minen en dat doe je in de diverse mijnen die Skyrim rijk is.
Kijk hier even voor alle beschikbare mining nodes in het spel.
geen idee.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat werkt sneller om Illusion op 100 te krijgen? Courage dualcasten op companions of Muffle dualcasten bij slapende NPC's?
Het duurt 2 dagen voordat winkels restocken. beter kan je gaan fastravelen tussen Markarth en Riften.quote:En op welke plek kun je veel iron ingots krijgen? Ik ben bij diverse blacksmiths geweest, maar die hebben elk ongeveer 10 iron ingots, en als ik dan 12/24 uur wacht, dan hebben ze nog niets.
Eerst sneaken zodat je 'hidden' ben en dan wachten na sluitingstijd. Het schijnt de bedoeling te zijn dat NPC's tussen 0100 en 0800 slapen, maar ik kom het vaak genoeg tegen dat ze om 0300 nog wakker zijn.quote:Kun je ongezien inbreken door in een winkel te staan en dan een paar uur te wachten tot na sluitingstijd, ik heb het één keer geprobeerd maar toen werd ik gevraagd om te vertrekken. Is er een manier om dat te doen zonder gepakt te worden?
Bij de fence van de thieves guild kan je 30 lockpicks kopen, maar de meeste handelaren hebben er ook wel 1 of 2 te koop.quote:Ik heb een chronisch gebrek aan lockpicks, waardoor ik de inhoud van veel chests ben misgelopen. Kun je bij de Thieves Guild aan lockpicks komen?
Voor mensen die legaal games kopen misschien. Toen ik mod was van GAM leverde praten over warez nog wel eens een ban op.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:42 schreef The_Substitute het volgende:
Hoor jij als mod niet wat behulpzamer te zijn?
Ach kopen... voordat je bij Whiterun bent heb je al iets van 30 iron ore (en iron- en steel ingots die je van de smid in Riverwood jat)quote:Op woensdag 28 december 2011 15:02 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Gewoon iron ore (6-7 coins) kopen, in whiterun heb je 3 npc's waar meestal wel wat is.
Zelf zit in nu in Kolskeggt Mine. Heb hier al 10 gold veins gevonden en zit er net 5 minuten in
Gelukkig maar dat jij hier geen mod meer bent danquote:Op woensdag 28 december 2011 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor mensen die legaal games kopen misschien. Toen ik mod was van GAM leverde praten over warez nog wel eens een ban op.
QFTquote:Op woensdag 28 december 2011 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor mensen die legaal games kopen misschien. Toen ik mod was van GAM leverde praten over warez nog wel eens een ban op.
Goede tip. Thanks. Straks even uitproberen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet alleen die Forsworn mages, alle mages die ijspegels schieten, blijven kut.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:13 schreef Gezicht het volgende:
Die Forsworn mages wat die ijspegels schieten blijven toch kut.
Klopt, ik had hem bij release voor mezelf, paar dagen terug nog een keer gekocht, maar dan als kado voor mijn broer omdat hij hem graag wilde hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
QFT
Software hoort gekocht te worden imho, mits de moeite waard. Daarom downloaden, testen, en als het bevalt -> kopen! Komaan, de game was op steam voor 33,50 2 dagen geleden, nu niet bepaald de meest vreselijke prijs om neer te leggen voor een game als dit...
Maar dan lig je na 2 tikken van een warhammer dood op de grondquote:Op woensdag 28 december 2011 18:42 schreef Nectar het volgende:
Mensen die mage zijn kunnen het beste arch mage robes hebben
baas boven baas.
Klopt daarom moet je afstand houden en iets summonen om je klappen te vangen lolquote:Op woensdag 28 december 2011 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan lig je na 2 tikken van een warhammer dood op de grond
Weet ik, maar je zult het maar meemaken dat je summon dood is en jij zonder mana zitquote:Op woensdag 28 december 2011 18:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Klopt daarom moet je afstand houden en iets summonen om je klappen te vangen lol
gewoon wegrennen/ontwijken en/of magika potionsquote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ik, maar je zult het maar meemaken dat je summon dood is en jij zonder mana zit
Wegrennen is voor marocjes, een eckte vangt klappen als een baas en kan het navertellenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
gewoon wegrennen/ontwijken en/of magika potions
gewoon rondjes gaan rennen danquote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ik, maar je zult het maar meemaken dat je summon dood is en jij zonder mana zit
Hoeveelquote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha. Wat zit er een geld in die kist van Delphine ja.
Ik heb net een ring gekocht die 100% magicka renegeration heeft. Maar dat is nog steeds niet snel genoeg voor me.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
gewoon rondjes gaan rennen dan
die robe heeft toch 100% magic regeneration gedoe.
Ik ook. Hij zei dat ik veel gold kreeg als ik hem zou laten leven. 500 gold.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb net een ring gekocht die 100% magicka renegeration heeft. Maar dat is nog steeds niet snel genoeg voor me.
Net de Mehrunes Razor aan die museumgast gegeven, want ben ik toch goed
Ik voelde me best wel een echte vent in skyrim toen ik met 6 tenen in mijn neus 2 draken tegelijkertijd kon bevechten zonder moeite.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wegrennen is voor marocjes, een eckte vangt klappen als een baas en kan het navertellen
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik voelde me best wel een echte vent in skyrim toen ik met 6 tenen in mijn neus 2 draken tegelijkertijd kon bevechten zonder moeite.
Maar dan kom je opeens een bandit mage tegen die je oneshot
Nee!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef BoerBert het volgende:
Godver, op lv 52 de Riverwood Trader ontdekken
Ik zat op 20k rond lvl 13 (2h warrior), geleveld in slechts anderhalve middagquote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Nectar het volgende:
ik heb 3k geld, moet nog 2k voor een huis!
ja ik heb nog steeds geen huis
Spaar voor het huis in Solitude, 25k zonder inrichtingquote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Nectar het volgende:
ja ik heb nog steeds geen huis
ik heb em lekker gehoudenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb net een ring gekocht die 100% magicka renegeration heeft. Maar dat is nog steeds niet snel genoeg voor me.
Net de Mehrunes Razor aan die museumgast gegeven, want ben ik toch goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel mn hele huisje in solitude nu vol met die meuk hangen, eldergleam, dat gloeizwaard mehrunes razor en nog wat van dat soort dingen.daar hoor ik meer over, dus zo maar even een bezoekje brengenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef BoerBert het volgende:
Godver, op lv 52 de Riverwood Trader ontdekken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik voelde me best wel een echte vent in skyrim toen ik met 6 tenen in mijn neus 2 draken tegelijkertijd kon bevechten zonder moeite.
Maar dan kom je opeens een bandit mage tegen die je oneshotdaar hoor ik meer over, dus zo maar even een bezoekje brengenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef BoerBert het volgende:
Godver, op lv 52 de Riverwood Trader ontdekken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat heb ik met bandits die zon warhammer hebben. de hele meuk slacht je zo af en dan rent er een op je af met zon warhammer en BAM! dood.
leuk zo met je superior ebony armor.
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
Ik heb al 19k en nog geen huis.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Nectar het volgende:
ja ik heb nog steeds geen huisAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nee te duurquote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Spaar voor het huis in Solitude, 25k zonder inrichting, ik ga wel gewoon voor die ene in Whiterun
.
Nicequote:Op woensdag 28 december 2011 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik zat op 20k rond lvl 13 (2h warrior), geleveld in slechts anderhalve middagWordt het niet tijd voor 1 dan ?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al 19k en nog geen huis.![]()
![]()
die in whiterun is veel kleiner en minder mooi dan die in solitude, bovendien kun je in whiterun alleen een alchemy tafel kopen en in whiterun ook een enchantment tafelquote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee te duur, ik ga wel gewoon voor die ene in Whiterun
.
en wat plakaten waar je je swaarden op kan showen, en wat mannequins die je aan kan kleden.
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
Ik wilde er 1 in Whiterun kopen, maar ik heb iets gedaan waardoor alle imperial soldiers opeens mijn vijand zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee te duur, ik ga wel gewoon voor die ene in Whiterun
.
[..]
Nice
[..]
Wordt het niet tijd voor 1 dan ?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Sheathe weapon en kijken of ze je aanspreken?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde er 1 in Whiterun kopen, maar ik heb iets gedaan waardoor alle imperial soldiers opeens mijn vijand zijn.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Moet ik als pure mage nou eigelijk light armor met enchants dragen of gewoon die robes die ik overal vind? Ik ben nu maar even opnieuw begonnen met een mage omdat ik mijn altmer te lelijk vond. En eigelijk vind ik die robes ook niet tof en wil ik van die sexy elven armor voor mijn female Nord![]()
![]()
![]()
je kan alteration protection doen (geen armor, dus geen light en geen heavy)quote:Op donderdag 29 december 2011 00:06 schreef GlenSpey het volgende:
Moet ik als pure mage nou eigelijk light armor met enchants dragen of gewoon die robes die ik overal vind? Ik ben nu maar even opnieuw begonnen met een mage omdat ik mijn altmer te lelijk vond. En eigelijk vind ik die robes ook niet tof en wil ik van die sexy elven armor voor mijn female Nord![]()
of light/heavy met magic enchantsOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Dat is toch die met die 2 deuren boven elkaar, en dat echtpaar wat ruzie maakt als je binnen komt?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef BoerBert het volgende:
Godver, op lv 52 de Riverwood Trader ontdekken
Dat is letterlijk de eerste shop waar ik naar binnen ging toen ik begon te spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |