Dat is ook mijn idee, wat is een beetje een goede kaart voor niet te veel geld.quote:Op maandag 26 december 2011 17:35 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Pffff spelen met een onboard chip![]()
Koop gewoon een goede videokaart als je goed wilt gamen op de PC
Minstens 30 seconden hier, maar dat is alleen als ik een savegame laad. Als ik huis binnenkom is het altijd minder dan 10 seconden.quote:
Mwa, met Heavy, 2h, resto ben je al een heel eind. Aangezien Elemental Prot. van de Block-skill ook meetelt voor 2h is dat misschien wel handig om er bij te nemenquote:Op maandag 26 december 2011 23:57 schreef GlenSpey het volgende:
Welke skills zijn als 2h warrior ook handig voor erbij? Ik concentreer me voornamelijk op heavy armor, two handed, smithing en een beetje restoration. Wellicht speech of lockpicking of alchemy of enchanting?
Volgens de Skyrim-wiki telt Elemental prot. juist niet mee voor 2handers..quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, met Heavy, 2h, resto ben je al een heel eind. Aangezien Elemental Prot. van de Block-skill ook meetelt voor 2h is dat misschien wel handig om er bij te nemen
Wil je echt alle games spelen op je PC, of maar een paar?quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee, wat is een beetje een goede kaart voor niet te veel geld.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
1 gig genoeg, 2 gig ? En wat voor chip ?
Sowieso deze, en flight simulator bv.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:19 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Wil je echt alle games spelen op je PC, of maar een paar?
Crap, 't is dezelfde lijst idd... zal me de vorige keer wel verkeken hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Volgens de Skyrim-wiki telt Elemental prot. juist niet mee voor 2handers..
Dan zou ik een ATI HD6870 nemen. Bijvoorbeeld een Sapphire HD6870 voor 149,90 euro.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:19 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Wil je echt alle games spelen op je PC, of maar een paar?
Inderdaad. Ik heb ook een 6870 en draai alles op 1920x1200 vol open en ugridstoload op 9 ipv standaard 5 en nog wat meer ini tweaks voor meer gras en dergelijke en daarbovenop nog een shitload aan mods en dat gaat allemaal prima.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:55 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dan zou ik een ATI HD6870 nemen. Bijvoorbeeld een Sapphire HD6870 voor 149,90 euro.
Daar ga je Skyrim en wel meer spellen super op spelen hoor.
Automatisch via Steamquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:53 schreef Baikonur het volgende:
Iemand een idee waar ik patch 1.3 kan downloaden voor pc? :$
thieves guild uitspelen, dan heb je genoeg fences met veel geld die al je gestolen en eerlijke spullen kopenquote:Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komen jullie snel aan veel gold? Doen jullie veel sidequests? Of looten jullie vijanden die jullie tegenkomen (dit gaat vrij traag bij mij)? Is er een truukje om snel aan veel gold te komen?
Ja, dat dacht ik al. Nog bedankt ik zal er hopelijk van genieten. Als ik alle reviews en reacties zo lees kan ik bijna geen slechte keus gemaakt hebben. :pquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:47 schreef vosss het volgende:
Ik denk morgen want op 2de kerstdag zullen er wel geen orders de deur uit gegaan zijn gok ik zo.
Veel plezier in elk geval
joinenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:33 schreef Terriroty het volgende:
hmm,
Ik moet de keuze maken.
De Dark Brotherhood vernietigen Of de Dark Brotherhood joinen.
Welke zou ik nemen.
En wat is het voordeel van de Dark Brotherhood joinen?
En wat is het voordeel van vernietigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |