quote:Op zondag 25 december 2011 21:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja man. En de Amulet of Mara werkt ook al niet bij hen.
Heeft een nVidia GeForce 7100 oftewel een geïntegreerde videokaart die suckt voor games - dan helpt de rest van de specs ook niet meer. Koop een fatsoenlijke videokaart en blijf volgende keer weg van Packard Bell als je enigszins serieus spellen wilt spelen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef ihaveskillz het volgende:
Hoi,
Ik heb the elders scrolls skyrim geleend van een vriend, hij doet het wel maar hij hapert en is eigenlijk vrijwel onspeelbaar Waar kan dat aan liggen? Mijn pc is 1,5 jaar oud ofzo en in de winkel is mij verteld dat games als COD gewoon speelbaar waren. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik er een game op probeer te spelen, zie hieronder de specificaties van mijn pc:
Packard Bell
imedia S3720
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8300 @ 2.50 GHz
4,00 GB RAM
64 bit
Waar ligt het nou aan dat ik Skyrim niet kan spelen en kan ik hier wat aan doen?
Probeer eens een meter zonder fast travel af te leggen....quote:Op zondag 25 december 2011 17:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben die lul nog niet 1x tegengekomen en ik zit er toch al aardig wat uurtjes in
Geen idee, maar na eerdere opmerkingen gelezen te hebben had ik die hoofden gehoudenquote:Op maandag 26 december 2011 02:32 schreef GGMM het volgende:
Vraagje: ik heb die Glenmoril Witch Heads weggepleurd na een bepaalde missie, maar wil nu, veel later toch wel van dat weerwolf af. Is dat te doen?
Dark brotherhood?quote:
Daar heb toch echt die hoofden voor nodig.quote:Op maandag 26 december 2011 02:32 schreef GGMM het volgende:
Vraagje: ik heb die Glenmoril Witch Heads weggepleurd na een bepaalde missie, maar wil nu, veel later toch wel van dat weerwolf af. Is dat te doen?
20k vangen, 5k afdragen aan die redguard, smooth playenquote:Op maandag 26 december 2011 03:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dark brotherhood?
[..]
Daar heb toch echt die hoofden voor nodig.Ik weet niet of die witches respawnen, na verloop van tijd?
Volgens mij maakt het niet uit of je liegt of niet, die 20k behoud je toch wel.quote:Op maandag 26 december 2011 03:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
20k vangen, 5k afdragen aan die redguard, smooth playen
En ik vrees dat die witches niet respawnen, want unique enzo (gok ik)
Serieus? Ik zei tegen die Allahu Ahkbar goser dat ik 5k kreeg voor dat contract, en zag linksboven dat ik 5k kwijt wasquote:Op maandag 26 december 2011 03:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit of je liegt of niet, die 20k behoud je toch wel.![]()
En ik kan niet niet in 1 van de wiki's terug vinden of die glenmoril witches respawnen...
Bitch, niet liegen tegen je matties gek!quote:Op maandag 26 december 2011 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Serieus? Ik zei tegen die Allahu Ahkbar goser dat ik 5k kreeg voor dat contract, en zag linksboven dat ik 5k kwijt was
Volgens de UESPWiki:quote:Op maandag 26 december 2011 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Serieus? Ik zei tegen die Allahu Ahkbar goser dat ik 5k kreeg voor dat contract, en zag linksboven dat ik 5k kwijt was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me ook niet herinneren dat ik op dat moment geld moest inleveren...
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
It's all about the money (8)quote:Op maandag 26 december 2011 03:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bitch, niet liegen tegen je matties gek!
player.additem 2996f 1quote:Op maandag 26 december 2011 02:32 schreef GGMM het volgende:
Pc-gamers kunnen niet winnen zonder 'console'... cheatersquote:Op maandag 26 december 2011 06:43 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
player.additem 2996f 1
Als je tenminste niet op zo'n brakke console "speelt"..
Vertel eens groot oracel, wat precies is winnen ...in een single player game?quote:Op maandag 26 december 2011 06:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Pc-gamers kunnen niet winnen zonder 'console'... cheaters
Na een uur of 40 nog wel. Ik wil een huis in Solitude.quote:Op maandag 26 december 2011 03:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
20k, daar word je toch niet meer warm of koud van na een uurtje of 150
Pffff jaloerse console vrindquote:Op maandag 26 december 2011 06:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Pc-gamers kunnen niet winnen zonder 'console'... cheaters
quote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik schaam me diep. Ik ben er net pas achter, na meer dan 100 uur, dat je melt ALT kan sprinten
OMFGquote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik schaam me diep. Ik ben er net pas achter, na meer dan 100 uur, dat je melt ALT kan sprinten
quote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
de fuck, dat wist ik ook nietquote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
als je dat doet dan winnen de draken.quote:Op maandag 26 december 2011 13:33 schreef FS1986NL het volgende:
Ik ben nu ook eigenlijk wel een beetje klaar met Skyrim. Het is weer even genoeg geweest voor een aantal weken.
Ik denk dat ik weer opnieuw ga beginnen aan Fallout New Vegas, en daar weer lekker alles exploren samen met Boone en E-DE.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 26 december 2011 15:25 schreef junkiexp het volgende:
Zijn die tergend langzaam tussenstukken ook over te slaan ? Die halen nogal de snelheid uit het spel.
Sommige stukken duren echt 5 minuten.
Als je bijvoorbeeld een deur ingaat, of je ontdekt een nieuw deel dan ga je naar een ander scherm en daar heb je dan een dierenschedel die je kan rond draaien met de muis.quote:
Met die rookwolken ?quote:
Haha ik had hetzelfde op de PS3. Na ongeveer 35 uur spelen perongeluk op L2 drukken en erachter komen dat je kunt sprinten.quote:Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Schattigquote:Op maandag 26 december 2011 16:41 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld een deur ingaat, of je ontdekt een nieuw deel dan ga je naar een ander scherm en daar heb je dan een dierenschedel die je kan rond draaien met de muis.
Rechtsonderin wordt dan tekst weergegeven, die blijft even staan en dan komt er weer nieuwe text.
En soms krijg je ook gewoon 2 minuten van die witte rook.
Duurt dat bij jou ook zo lang dan ? Hier is het soms wel 5 minuten met een redelijk snelle pc.quote:Op maandag 26 december 2011 16:46 schreef Burrito het volgende:
Ja dat is het laadscherm. Die dingen die je ziet en die teksten is om je wat te doen te geven
Hier duurt het nooit langer dan 5 seconden en hoewel mijn pc semi-degelijk is is mijn harde schijf zwaar oud en kut.quote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Duurt dat bij jou ook zo lang dan ? Hier is het soms wel 5 minuten met een redelijk snelle pc.
Wha?quote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef junkiexp het volgende:
Duurt dat bij jou ook zo lang dan ? Hier is het soms wel 5 minuten met een redelijk snelle pc.
Dan moet ik eens kijken waar het bij mij fout gaat.quote:Op maandag 26 december 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wha?
Ik kan vaak het kleine beetje tekst niet eens lezen zo snel laadt het bij mij...
Jawelquote:Op maandag 26 december 2011 17:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dan moet ik eens kijken waar het bij mij fout gaat.
Ik speel wel met de standaard onboard videokaart maar dat zou niks uit mogen maken toch ?
Die gasten met paard en wagen kunnen hun zin vaak niet eens afmaken, want dan is het nieuwe gebied alweer geladenquote:Op maandag 26 december 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wha?
Ik kan vaak het kleine beetje tekst niet eens lezen zo snel laadt het bij mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |