quote:Op zondag 25 december 2011 16:13 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, en nu vriendjes worden met Molag Bal
quote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
IB4 ihaveskillz
Je videokaart zuigt dikke ballen en daarom draait het niet
Oke maarre welke moet ik dan hebben?, wil best een nieuwe kopen. Hoe moet ik trouwens ooit een videokaart in mijn pc krijgen?quote:IB4 ihaveskillz
Je videokaart zuigt dikke ballen en daarom draait het niet
Skyrim op pcquote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je geeft een reactie op een post die later dan jouw post is gepost?
Ah vandaar.quote:Op zondag 25 december 2011 16:26 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Skyrim op pc
Vosss zag hem al aankomen.
quote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je geeft een reactie op een post die later dan jouw post is gepost?
Ik ben die lul nog niet 1x tegengekomen en ik zit er toch al aardig wat uurtjes inquote:Op zondag 25 december 2011 17:06 schreef DeHovenier het volgende:
Die M'aiq, is daar iets mee? Ik kom hem overal tegen! Meestal als ik rond loop te struinen in de wildernis
M'aiq the Liar kom je in alle TES spellen tegen. (of iig de laatste 3) En hij verteld allemaal dingen over het spel. In je plaatje breekt hij zelfs 'the fourth wall'!quote:Op zondag 25 december 2011 17:06 schreef DeHovenier het volgende:
Die M'aiq, is daar iets mee? Ik kom hem overal tegen! Meestal als ik rond loop te struinen in de wildernis
Level 61 nu, en 117 uur gespeeld. Misschien doe je iets foutquote:Op zondag 25 december 2011 17:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben die lul nog niet 1x tegengekomen en ik zit er toch al aardig wat uurtjes in
Ja man. En de Amulet of Mara werkt ook al niet bij hen.quote:Op zondag 25 december 2011 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer dat al die kinderen op elkaar lijken.
Pedoquote:Op zondag 25 december 2011 21:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja man. En de Amulet of Mara werkt ook al niet bij hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |