abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 26 december 2011 @ 17:16:45 #151
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106061322
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:13 schreef dadadadavid het volgende:

[..]

Jawel :') Daar zit de fout al.
Dit, het onboard ding is heel erg vaak prut.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106061758
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 17:03 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Dan moet ik eens kijken waar het bij mij fout gaat.
Ik speel wel met de standaard onboard videokaart maar dat zou niks uit mogen maken toch ?
Pffff spelen met een onboard chip }:|

Koop gewoon een goede videokaart als je goed wilt gamen op de PC :|W
pi_106062052
Onboard grafische kaarten zijn volgens mij nooit gemaakt voor gaming.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106062089
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Onboard grafische kaarten zijn volgens mij nooit gemaakt voor gaming.
Ja als je alleen lichte spellen wilt spelen, maar het is inderdaad meer voor films kijken etc.

:|W
pi_106062786
Zo, dat het verschil qua graphics op de PS3 en PC zó enorm zou verschillen had ik niet gedacht. Op de PS3 is het net alsof ik met de allerlaagste instellingen van de PC zou spelen :P
  Moderator / Redactie FP maandag 26 december 2011 @ 18:50:02 #157
Rawr
pi_106063213
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:28 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, dat het verschil qua graphics op de PS3 en PC zó enorm zou verschillen had ik niet gedacht. Op de PS3 is het net alsof ik met de allerlaagste instellingen van de PC zou spelen :P
Nog eentje die het licht heeft gezien _O_ Welkom, broeder!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106063377
En dan denk je dat je Skyrim zat bent..

Start ik het spel weer op en zodra de titelsong alweer begint, kippevel.

Fuck :')
pi_106065054
Ik vind eigenlijk dat er wat weinig Mage clothes ingame zijn, is er al een leuke mod uit die een (flinke) verzameling Mage armor (clothes welteverstaan) ingame add?
Of toch du vader?
pi_106065768
Hoe komen jullie snel aan veel gold? Doen jullie veel sidequests? Of looten jullie vijanden die jullie tegenkomen (dit gaat vrij traag bij mij)? Is er een truukje om snel aan veel gold te komen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_106065785
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komen jullie snel aan veel gold? Doen jullie veel sidequests? Of looten jullie vijanden die jullie tegenkomen (dit gaat vrij traag bij mij)? Is er een truukje om snel aan veel gold te komen?
Player.additem 000000F 10000. :o
  Moderator / Redactie FP maandag 26 december 2011 @ 20:39:26 #163
Rawr
pi_106065962
quote:
Alles looten wat los en vast zit (bij vijanden), in grotten, in random kisten van giants bij van die mammoetplekken, en dan alles aan die breton in Whiterun verkopen :P

Ik heb echter wel een modje die alle merchants 10k geeft :)
pi_106067036
quote:
Alchemy trainen, want potions als Slow, Invisibility en Foritfy 2h/1h/Pickpocket/etc. zijn redelijk veel waard. Potions met meerdere effecten zijn ook flink wat waard ^O^
Daarnaast werkt enchanten van items ook heel goed, moet je alleen wel genoeg Soul Gems hebben.
En daarnaast natuurlijk alles looten wat los en vast zit :)
  maandag 26 december 2011 @ 21:19:03 #165
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_106067350
Ik sleep al tijden zoveel zooi mee die ik niet verkocht krijgt.
Mijn hele kist zit ook vol met spul dat ik te waardevol vind om weg te gooien.
Maar iemand die het wil kopen..ho maar.
pi_106069175
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef Burrito het volgende:
Ik sleep al tijden zoveel zooi mee die ik niet verkocht krijgt.
Mijn hele kist zit ook vol met spul dat ik te waardevol vind om weg te gooien.
Maar iemand die het wil kopen..ho maar.
Horder :D
pi_106069230
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106069318
Trouwens die Khajiit wat rondtrekken hebben bij mij echt bijna altijd 2k ofzo en ook meestal meerdere Grand soul gems, die kopen voor Enchanting en dan kun je wel voor 3/4k aan loot verkopen aan die gasten.
Flesje bier
pi_106069371
Of gewoon investeren in de shop in Riverwood...
  maandag 26 december 2011 @ 22:27:12 #170
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_106069873
quote:
eerst een zooi juwelen verkopen aan iemand die koopt en kan trainen. vervolgens als deze persoon geen geld meer heeft even vlug 5 trainingen doen, en dan dat geld terugverdienen door de rest van je zelf gesmeden juwelen te verkopen. zo train je niet alleen je speech skills, smithing en krijg je 5 levels van die trainer erbij, maar het kost je ook nog eens niks. sterker nog je kan mooi veel geld verdienen zo.
en een paar keer door van die dwarven ruines heen baggeren en je hebt zo een hele zooi met amethyst juwelen die bijna niks wegen maar wel goed ter verkopen zijn.

^O^

en draugr hebben ook nog verdacht veel geld op zak voor een rottend lijk.
pi_106069984
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:27 schreef Under_Score het volgende:

[..]

eerst een zooi juwelen verkopen aan iemand die koopt en kan trainen. vervolgens als deze persoon geen geld meer heeft even vlug 5 trainingen doen, en dan dat geld terugverdienen door de rest van je zelf gesmeden juwelen te verkopen. zo train je niet alleen je speech skills, smithing en krijg je 5 levels van die trainer erbij, maar het kost je ook nog eens niks. sterker nog je kan mooi veel geld verdienen zo.
en een paar keer door van die dwarven ruines heen baggeren en je hebt zo een hele zooi met amethyst juwelen die bijna niks wegen maar wel goed ter verkopen zijn.

^O^

en draugr hebben ook nog verdacht veel geld op zak voor een rottend lijk.
Draugr staan er om bekend om gigantisch te vreten bij de lokale snackbar.
pi_106069993
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Player.additem 000000F 10000. :o
Zoals eerder genoemd, pc gamers die niet kunnen Gamen zonder te cheaten :')
pi_106070043
quote:
Dat had ik met de Xbox 360. Damn die verouderde graphics en super slome laadtijden die ik toen gewend was.
Mijn Xbox 360 deed al een beetje vreemd dus dacht laat ik eens de PC versie proberen, en sindsdien ben ik weer helemaal verliefd geworden op PC gaming.
Het kost wel wat meer, maar je krijgt er echt super prestaties voor terug. Ik wil in ieder geval nooit meer naar een console toe.
pi_106070346
quote:
Ik zag het inderdaad gister bij een vriend voor het eerst op de PS3. Zelf speel ik dus op de PC. Hij had niet alleen de lage setting graphics, maar ook nog eens dikke framerate drops.
Of toch du vader?
pi_106071921
Mijn vriendin heeft (helaas voor haar) een PC die Skyrim echt niet trekt, ook niet op de laagste instellingen. Nu heeft ze dus de versie voor de PS3. Ik speel Skyrim gewoon op mijn PC en dan ook nog eens alles op ultra settings, het verschil is gewoon belachelijk :')

Ik weet nog dat toen ik 4 jaar geleden een PS3 kocht dat ik het allemaal zo mooi vond, van die mening is nu niet veel meer over :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')