Die kwam ik ook al eens tegen in Whiterunquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:27 schreef Hooidraad het volgende:
Wtf, deze kwam ik net tegen vlakbij Rorikstead.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik miste hem met mijn zwaard en met pijl en boog faalde ik ook
Ik heb AC: revelations en MW3 tussendoor ff uitgespeeld voor shit en giggles.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:14 schreef FS1986NL het volgende:
Ik vermaak me nog wel met Skyrim, maar ik speel ook andere spellen tussendoor waardoor het dan niet verveelt.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel uur jullie achter elkaar Skyrim spelen en/of je dan ook het verwisselt met een andere spel.
Anders kan ik wel begrijpen ja dat je er even klaar mee bent.
Blijkbaar mocht niemand in Whiterun die tering- *rasistisch en politiek onverantwoord taalgebruik*quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:47 schreef SiemeN het volgende:
Haha, nooit geweten dat dit kon.. Ik heb zojuist Nazeem (do you get to the cloud district very often) afgemaakt in zijn slaap, waarop de guards op me af kwamen. Maar omdat ik thane van Whiterun ben kon in het gesprek met de guard hem bevelen me te laten gaan. Hij zag het door de vingers, zei 'ie..
Die Overlords en Deathlords worden wel enorm kut naarmate je hoger level wordt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou, ik heb de eerste uren er inmiddels inzitten. En die draugh vielen toch best mee uiteindelijk, zelfs de overlord. Sfeervolle soundtrack in de caverns ook.![]()
Voldoet geheel aan mijn verwachtingen tot dusver, benieuwd naar wat er nog meer op me afkomt.
Ik ben er bang voor ja. In Oblivion kreeg je op een gegeven moment de grootste daedra-nachtmerries achter je aan die het spel te bieden had, maar zelfs dat werden uiteindelijk poedeltjes naarmate je zelf nog meer levelde. Maar ja, in de tussentijd is er wat uitdaging...quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die Overlords en Deathlords worden wel enorm kut naarmate je hoger level wordt.
Klopt, zo rond level 30 vormt vrijwel niets meer een uitdaging.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja. In Oblivion kreeg je op een gegeven moment de grootste daedra-nachtmerries achter je aan die het spel te bieden had, maar zelfs dat werden uiteindelijk poedeltjes naarmate je zelf nog meer levelde. Maar ja, in de tussentijd is er wat uitdaging...
In oblivion bedoel je he?! Want in Skyrim ben ik lvl 20 en ben ik soms met een paar klappen dood. Heb ook light armour en vooral archery, maar toch... Wel zo leuk btw!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Klopt, zo rond level 30 vormt vrijwel niets meer een uitdaging.
Wacht maar, dat verandert vrij snel. Bij mijn vorige play-through iig...quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
In oblivion bedoel je he?! Want in Skyrim ben ik lvl 20 en ben ik soms met een paar klappen dood. Heb ook light armour en vooral archery, maar toch... Wel zo leuk btw!
Dus je pa speelt nu ook Skyrim?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:27 schreef icebliss het volgende:
Bij mijn ouders voor kerst, heeft m'n vader een nieuwe PC gekocht en Skyrim erop gezet omdat ik daar zo enthousiast over was.. Het blijft me achtervolgen
Potion of cure disease als je alleen nog het virus hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Kut, ik ben een vampier. Hoe haal je dat weg?
Nouja, hij heeft het geprobeerd maar vond het te moeilijk. Ik heb 'm nog geprobeerd te helpen maar hij gaf al vrij snel op hehe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:33 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dus je pa speelt nu ook Skyrim?
Hoe cool is dat haha!
Of haal ik nu iets door elkaar
Gast.. gewoon al die vuile *** Stormcloacks naar de andere wereld helpen als ze je vals beschuldigen .. heb ik ook gedaan, ipv naar die Cidnia Mine (ofzoiets, iig die gevangenis) te gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:49 schreef forumnerd het volgende:
Is er een console command om mijn bounty in markarth the clearen?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef tochweerhenk het volgende:
JEEEZUSS WAAROM KAN IK GODVERDOME GEEN CURE KRIJGEN VOOR DAT VAMPIRISM
DAN BEN IK ER BIJNA EN ALLES WERKT INEENS WEER TEGEN
LEKKER HOOR BETHESDA
Cheaten:quote:Ask any bartender about any rumors going around, and he will tell you that Falion in Morthal studies vampires. Speak to him and he will tell you that, in order to perform the ritual, a black soul gem must be filled. (You cannot use The Black Star as a substitute, only a black soul gem can be used to perform the ritual.) To get the black soul gem, you need to speak to Falion again and he will offer to sell it to you or you can pickpocket it from him. (you can also obtain the black soul gem in other various, cheaper ways) To fill it, cast a Soul Trap spell on a target from any of the nine playable races( this includes hostile npcs like bandits and forsworn) and proceed to kill them, absorbing their soul. Now that your black soul gem is filled, return to Falion, who will tell you to meet him at dawn (around 6 A.M.) at the summoning circle. At the appointed place and time, you will be cured.
It may happen that Falion will meet you at the summoning circle but will not offer to cure you. If this happens, attacking him until he submits will help. When he recovers from submission, he will immediately offer to cure you of Vampirism . (He will not help you at all if you are a Stage 4 Vampire.)
Becoming a Werewolf cures Vampirism. (This only works if you contract Lycanthropy as a quest reward; i.e from the Companions' questline.)
quote:open console with Tilde ~ key
type this in console.
setstage 000eafd5 10
En als je nu alleen magic wil gebruiken? Dan ook stamina nodig?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt er aan of je nog wilt gaan slaan of spells wilt gebruiken. Vanwege rennen, extra gewicht en het inzoomen is wat stamina wel handig. Met illusion of restoration is magickar ook fijn. Ga voor 0/7/3 of 2/6/2 mag:hp:sta verhouding afhankelijk of je spells gebruikt
Tot je de rest incl. jezelf cured denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:15 schreef forumnerd het volgende:
Wanneer houden die compagnions quest nou eens op? Ik krijg telkens die random opdrachten om of een beest te killen, of om een escaped criminal te killen.. ik heb ondertussen al 2 gecured van de weerwolf, maar hoelang gaat dit nog door?
Is dat random wanneer je die missies krijgt? Ik ben eala al getrouwd en krijg echt steeds quests om beesten te killen, echt al 10 ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tot je de rest incl. jezelf cured denk ik
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tot je de rest incl. jezelf cured denk ik
Dat zit in de companions questlijn, hoe je iemand van lycantropie geneest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Ben je ook al een koe geweest?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:37 schreef Hooidraad het volgende:
Trouwens, net toen ik dacht dat ik alles geweest ben in het spel (weerwolf, vampier, dief, echtgenoot, drakenkiller, etc etc etc) ben ik gisteren tevens kannibaal geworden
Hail Namira!
Lekker kopen bij Winterhold College johquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Op zoek naar Daedra hearts voor een set.
Hoeveel uur respawn?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Lekker kopen bij Winterhold College joh
en dan ook 30 mensen die je tegen komt in het spel die er ook warenquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij maffen ze zelfs in hun nachtkastje
[ afbeelding ]
Die Forsworn vind ik ook vrij sterk ja. Ook met Full Legendary Daedricquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef wise het volgende:
level 26, imperial met 44 elven armor.
en toch telkens door 1 pijl of 1 klap van een zwaardje van een fornshorn dood
Bij de shrine van Mehrunes Dagon.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Op zoek naar Daedra hearts voor een set.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Lachen, gieren, brullen iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:15 schreef FS1986NL het volgende:
Wat een gezellige boel zeg bij The Dark Brotherhood whahahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |